Δευτέρα, 06 Ιουνίου 2022 14:15

Φροντιστήριο Θεμέλιο: Απαντήσεις & σχόλιο για τα θέματα των Μαθηματικών Προσανατολισμού

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Ryrioxos Antonis themelioΤα θέματα στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι στο μάθημα των Μαθηματικών Προσανατολισμού ήταν αυξημένης δυσκολίας σε σχέση με τα περσινά. Δεν είχαν ιδιαίτερες δυσκολίες στις πράξεις, αλλά απαιτούσαν αρκετό χρόνο για σκέψη.

Τα θέματα Α και Β εξετάζουν βασικές έννοιες της θεωρίας, ενώ το Γ και Δ κρίνονται ως πιο απαιτητικά καθώς κάποια υποερωτήματα απαιτούν άριστη κατανόηση της θεωρίας και συνδυσαστική σκέψη.
Αντώνης Πυριόχος - Μαθηματικός
themelio mathimatika prosanatolismou apantiseis 1
themelio mathimatika prosanatolismou apantiseis 2
themelio mathimatika prosanatolismou apantiseis 3
themelio mathimatika prosanatolismou apantiseis 4
themelio mathimatika prosanatolismou apantiseis 5
themelio mathimatika prosanatolismou apantiseis 6
themelio mathimatika prosanatolismou apantiseis 7
Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 06 Ιουνίου 2022 14:28

Σχετικά Άρθρα

  • Φροντιστήριο Θεμέλιο: Σχόλιο & Απαντήσεις για τα θέματα της Ιστορίας
    Φροντιστήριο Θεμέλιο: Σχόλιο & Απαντήσεις για τα θέματα της Ιστορίας

    Τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων στο μάθημα της Ιστορίας κρίνονται απαιτητικά, καθώς καλύπτουν μεγάλο εύρος της ύλης και είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας.

    Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι κλήθηκαν να ανταποκριθούν στο Α ζήτημα σε ερωτήματα με τη μορφή ορισμών και Σωστού-Λάθους.
    Το Θέμα Β περιλαμβάνει δύο ερωτήματα απόδοσης του περιεχομένου του βιβλίου (το ένα από την ενότητα 6 και το δεύτερο από τις ενότητες 6 και 7).
    Τέλος, το θέμα Γ έχει δύο παραθέματα για τα οποία ζητείται από τους υποψηφίους να σχολιαστούν με βάση τις ιστορικές τους γνώσεις, ενώ το θέμα Δ έχει τρία παραθέματα.
    Γενικότερα τα παραθέματα είναι εύληπτα, αλλά όπως πάντα χρειάζεται κριτική προσέγγιση και άριστη γνώση της ύλης, προκειμένου τα ερωτήματά τους να αντιμετωπιστούν με επιτυχία.
    Οφείλουμε να επισημάνουμε για άλλη μια φορά ότι το μάθημα της Ιστορίας απαιτεί συνολική θεώρηση της ύλης, πολύ καλή γνώση της, κάτι το οποίο επιτυγχάνεται με μεθοδική και συστηματική μελέτη.
    Για το Φροντιστήριο Θεμέλιο,
    Νίκος Ανδριόπουλος-Φιλόλογος
    Γιώργος Αναστασόπουλος-Φιλόλογος
    Απαντήσεις
    themelio panelladikes24 istoria 1
    themelio panelladikes24 istoria 2
    themelio panelladikes24 istoria 3
    themelio panelladikes24 istoria 4
    themelio panelladikes24 istoria 5
    themelio panelladikes24 istoria 6
  • Φροντιστήριο Θεμέλιο: Σχόλιο & απαντήσεις στην Οικονομία Προσανατολισμού
    Φροντιστήριο Θεμέλιο: Σχόλιο & απαντήσεις στην Οικονομία Προσανατολισμού

    Η σημερινή εξέταση των μαθητών στο μάθημα «ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ», καλύπτει το σύνολο της εξεταστέας ύλης.

    Το θέμα Α περιλαμβάνει ερωτήσεις κλειστού τύπου, το θέμα β ζητά διαγραμματικές μεταβολές, ενώ το θέμα Γ, αν και έχει αρκετά ερωτήματα και πράξεις, δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικό.
    Τέλος στο θέμα Δ το οποίο συνδυάζει τα κεφάλαια 1, 7 και 9, δεν παρουσιάζει δυσκολία με εξαίρεση τα ερωτήματα Δ4 και Δ5, τα οποία πέρα από τις γνώσεις απαιτούν και την κριτική σκέψη των εξεταζόμενων.
    Καλά αποτελέσματα και καλό καλοκαίρι σε όλους!!!
    Για το Φροντιστήριο ΜΕ Θεμέλιο,
    Δώρα Δεμέκα - Καθηγήτρια ΑΟΘ

    Απαντήσεις

    themelio paelladikes24 aoth 1
    themelio paelladikes24 aoth 2
    themelio paelladikes24 aoth 3
    themelio paelladikes24 aoth 4
  • Φροντιστήριο Θεμέλιο: Απαντήσεις για το μάθημα Υγιεινής - ΕΠΑΛ
    Φροντιστήριο Θεμέλιο: Απαντήσεις για το μάθημα Υγιεινής - ΕΠΑΛ

    themelio panelladikes24 ygieini epal

    themelio panelladikes24 ygieini epal 2

  • Φροντιστήριο Θεμέλιο: Σχόλιο & απαντήσεις για το μάθημα ΑΟΔ - ΕΠΑΛ
    Φροντιστήριο Θεμέλιο: Σχόλιο & απαντήσεις για το μάθημα ΑΟΔ - ΕΠΑΛ
    Τα φετινά θέματα στο μάθημα «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων» για τους μαθητές των ΕΠΑΛ είναι σαφή και κατανοητά.
    Οι υποψήφιοι κλήθηκαν να ανταποκριθούν σε ζητήματα που αφορούν στη θεωρία (ιδιαίτερα το θέμα Γ1β και Γ1γ), για τα οποία απαιτείται ουσιαστική γνώση της ύλης.
    Τέλος, η άσκηση του θέματος Δ δεν ήταν απαιτητική από άποψη πράξεων.
    Για το Φροντιστήριο ΜΕ Θεμέλιο,
    Δώρα Δεμέκα-Καθηγήτρια ΑΟΘ/ΑΟΔ
    themelio panelladikes24 aod epal
  • Φροντιστήριο Θεμέλιο: Απαντήσεις στα θέματα της Χημείας Προσανατολισμού
    Φροντιστήριο Θεμέλιο: Απαντήσεις στα θέματα της Χημείας Προσανατολισμού

    themelio panelladikes24 ximeia 1

    themelio panelladikes24 ximeia 2

    themelio panelladikes24 ximeia 3

    themelio panelladikes24 ximeia 4

    themelio panelladikes24 ximeia 5

    themelio panelladikes24 ximeia 6

    themelio panelladikes24 ximeia 7

    themelio panelladikes24 ximeia 8

  • Φροντιστήριο Θεμέλιο: Απαντήσεις & σχολιασμός των θεμάτων στα Λατινικά Προσανατολισμού
    Φροντιστήριο Θεμέλιο: Απαντήσεις & σχολιασμός των θεμάτων στα Λατινικά Προσανατολισμού

    Τα σημερινά θέματα στο μάθημα των Λατινικών Προσανατολισμού για το Γενικό Λύκειο κινούνται στο ίδιο ύφος με αυτά των προηγούμενων ετών.

    Παρά το γεγονός αυτό κρίνονται απαιτητικά γιατί καλύπτουν πολύ μεγάλο εύρος της ύλης στην εξέταση των γραμματικών φαινομένων, ενώ και η σωστή προσέγγιση των των συντακτικών παρατηρήσεων προϋποθέτουν άριστη και λεπτομερή γνώση και κατανόηση από την πλευρά των υποψηφίων.
    Πιο συγκεκριμένα, τα αποσπάσματα προς εξέταση προέρχονται από το μάθημα 19 (σχολικό εγχειρίδιο Β΄Λυκείου) και από το μάθημα 42 (σχολικό εγχειρίδιο Γ΄Λυκείου).
    Από τους υποψηφίους ζητήθηκαν η μετάφραση κάποιων αποσπασμάτων, μία παρατήρηση από την εισαγωγή με τη μορφή πολλαπλής επιλογής και εντοπισμός λατινικών λέξεων ετυμολογικά συγγενών με λέξεις που δίνονται στη νέα ελληνική.
    Οι παρατηρήσεις στη γραμματική καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης (ουσιαστικά, επίθετα, παραθετικά επιθέτων και επιρρημάτων, ρήματα), ενώ η εξέταση του συντακτικού περιλαμβάνει εκτός από την συντακτική αναγνώριση λέξεων, αναγνώριση δευτερεύουσας πρότασης, τροπή σύνταξης και ανάλυση φράσης σε δευτερεύουσα πρόταση.
    Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι τα Λατινικά μπορεί να θεωρείται από πολλούς το "εύκολο" μάθημα της Κατεύθυνσης, αλλά οι υψηλές βαθμολογίες επιτυγχάνονται με προσεκτική και μεθοδική μελέτη από τη Β΄Λυκείου με τη συνδρομή της κατάλληλης φροντιστηριακής υποστήριξης από έμπειρους καθηγητές.
    themelio panelladikes24 anastasopoulos
    Για το Φροντιστήριο Μ.Ε. Θεμέλιο,
    Γιώργος Αναστασόπουλος - Φιλόλογος

    Απαντήσεις

    themelio panelladikes24 latinika 1
    themelio panelladikes24 latinika 2
    themelio panelladikes24 latinika 3
  • Φροντιστήριο Θεμέλιο: Απαντήσεις & σχολιασμός των θεμάτων της Πληροφορικής Προσανατολισμού
    Φροντιστήριο Θεμέλιο: Απαντήσεις & σχολιασμός των θεμάτων της Πληροφορικής Προσανατολισμού

    Τα σημερινά θέματα της Πληροφορικής Προσανατολισμού σε γενικές γραμμές χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και απλότητα.

    Πιο συγκεκριμένα το Θέμα Α καλύπτει όλο το εύρος της ύλης όσον αφορά το θεωρητικό κομμάτι χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες.
    Το Θέμα Β έχει απλές εφαρμογές αλγορίθμων (ίσως το Β4 προβλημάτισε ελαφρώς τους εξεταζόμενους).
    Τέλος ,τα Θέματα Γ και Δ θεωρούνται αναμενόμενα, που στηρίζονται σε βασικές γνώσεις για την επίλυση τους.
    Σε κάθε περίπτωση, ένας μαθητής που έκανε μεθοδικό διάβασμα και σωστή προετοιμασία κατά την διάρκεια της χρονιάς μπορούσε να ανταποκριθεί με επιτυχία στα θέματα.
    Εύχομαι καλή συνέχεια στους υποψήφιους στο τελευταίο μάθημα, καλά αποτελέσματα και ένα όμορφο καλοκαίρι.
    themelio panelladikes24 demeka
    Για το Φροντιστήριο Μ.Ε. Θεμέλιο,
    Θεώνη Δεμέκα - Καθηγήτρια Πληροφορικής

    Απαντήσεις

    themelio panelladikes24 pliroforiki 1
    themelio panelladikes24 pliroforiki 2
    themelio panelladikes24 pliroforiki 3
    themelio panelladikes24 pliroforiki 4
    themelio panelladikes24 pliroforiki 5
    themelio panelladikes24 pliroforiki 6
  • Φροντιστήριο Mathisis: Απαντήσεις και σχόλιο στα θέματα των Μαθηματικών Προσανατολισμού
    Φροντιστήριο Mathisis: Απαντήσεις και σχόλιο στα θέματα των Μαθηματικών Προσανατολισμού

    Τα θέματα των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, στα οποία διαγωνίστηκαν οι μαθητές της ομάδας προσανατολισμού Θετικών Σπουδών - Οικονομίας & Πληροφορικής, ήταν κατά την γνώμη μας όμορφα θέματα αλλά απαιτητικά. Ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας, κάλυπταν το μεγαλύτερο μέρος της εξεταστέας ύλης και απαιτούσαν καλές γνώσεις των μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων.

    Αναλυτικά:

    Το 1ο θέμα ήταν θεωρία χωρίς δυσκολίες.

    Το 2ο θέμα κλασικό των τελευταίων ετών με συναρτήσεις από ασκήσεις του σχολικού βιβλίου, αναμενόμενα ερωτήματα και κρίνεται ότι δεν θα δυσκολέψει τους καλά προετοιμασμένους μαθητές.

    Το 3ο θέμα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας. Το Γ4 ήταν ερώτημα ρυθμού μεταβολής και ήταν απαιτητικό.

    Το 4ο θέμα περιείχε έξυπνα ερωτήματα και αρκετή δουλειά. Συγκεκριμένα το τρίτο ερώτημα, βασιζόταν σε άσκηση του σχολικού βιβλίου. Το Δ4 ήταν το πιο απαιτητικό του διαγωνίσματος και προϋπέθετε οξυδέρκεια και παρατηρητικότητα αφού χρειαζόταν να χρησιμοποιήσεις πληροφορίες από προηγούμενα ερωτήματα για να το λύσεις. Σίγουρα το ερώτημα Δ4 θα κρίνει το ποιοι θα αριστεύσουν.

    Συμπερασματικά, ενώ τα θέματα ήταν αναμενόμενα, απευθύνονταν σε πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές, των οποίων η προετοιμασία ξεκινάει από μικρότερες τάξεις.

    Η κλιμάκωση βέβαια της δυσκολίας επιτρέπει να αξιολογηθεί η προσπάθεια των παιδιών με δίκαιο τρόπο.

    Δημήτριος Χρυσανθόπουλος

    Μαθηματικός

    ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Mathisis

    mathisis math pros 24 1

    mathisis math pros 24 2

    mathisis math pros 24 3

    mathisis math pros 24 4

    mathisis math pros 24 5

    mathisis math pros 24 6

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς