Τετάρτη, 08 Ιουνίου 2022 14:45

Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός θεμάτων ΑΕΠΠ

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Demeka TheoniΦέτος, τα θέματα ήταν διαβαθμισμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορούν όλοι οι μαθητές ανεξαρτήτως επιπέδου να ανταποκριθούν.

Πιο συγκεκριμένα στο θέμα Α υπήρχαν αρκετά ερωτήματα που είχαν σχέση με την προσθήκη της νέας ύλης. Σε γενικές γραμμές δεν δυσκόλεψε τους μαθητές.

Το θέμα Β είχε δυο υποερωτηματα. Το Β1 ήταν πιο δύσκολο και απαιτητικό σε σχέση με το Β2, που ήταν βατό.

Το θέμα Γ ήταν ένα κλασσικό θέμα που απαιτούσε δομή επανάληψης για την επίλυση του, με απαιτητικό το Γ3 ερώτημα.

Τέλος το θέμα Δ ήταν θέμα με πίνακες που ήταν απαιτητικό το Δ2 ερώτημα, με όλα τα υπόλοιπα ερωτήματα να είναι βατά.

Σε κάθε περίπτωση ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής μπόρεσε να ανταποκριθεί επιτυχώς στα θέματα.

Εύχομαι καλή συνεχεία και καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές.

Θεώνη Δεμέκα - Πληροφορικός

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 08 Ιουνίου 2022 15:13

Σχετικά Άρθρα

  • Φροντιστήριο Κύβος: Σχόλιο για τα θέματα της Φυσικής
    Φροντιστήριο Κύβος: Σχόλιο για τα θέματα της Φυσικής

    Θέματα για καλά προετοιμασμένους καθηγητές

    Τα σημερινά θέματα της Φυσικής στα οποία διαγωνίστηκαν οι μαθητές, ήταν αρκετά αυξημένης δυσκολίας σε σχέση με τα θέματα των τελευταίων ετών.

    Οι μαθητές έπρεπε να είναι προσεκτικοί και συγκεντρωμένοι, από το θέμα Α έως και το τελευταίο ερώτημα του θέματος Δ, ώστε να διαχειριστούν την πληθώρα των πληροφοριών των μακροσκελών εκφωνήσεων καθώς και τις δυσκολίες και τις παγίδες των ερωτημάτων.

    Ελπίζουμε στα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση σε όλα τα παιδιά.

    kyvos panelladikes24 kanellakis marinos

    Μαρίνος Κανελλάκης,

    Κύβος – Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης

  • Φροντιστήριο Κύβος: Σχόλιο για τα θέματα της Ιστορίας
    Φροντιστήριο Κύβος: Σχόλιο για τα θέματα της Ιστορίας

    Σαφώς διατυπωμένα αλλά με μια αυξημένη δυσκολία σε σχέση με πέρυσι ήταν τα θέματα της Ιστορίας στα οποίο διαγωνίστηκαν σήμερα οι απόφοιτοι των ΓΕΛ.

    Στο θέμα Α1 οι ζητούμενοι ορισμοί ήταν αντλημένοι από τρία διαφορετικά κεφάλαια (προσφυγικό, Κρητικό, οικονομίας). Αξίζει να τονιστεί ότι οι συγκεκριμένοι ορισμοί ζητούνται για πρώτη φορά και δεν ήταν αναμενόμενοι. Στο Α2 οι ερωτήσεις κλειστού τύπου << Σωστό/ Λάθος>> αφορούσαν όλα τα κεφάλαια, ακριβείς και εύκολες. Τα θέματα Β1 και Β2 είναι ερωτήσεις ανάπτυξης με σαφήνεια διατυπωμένες. Μάλιστα το Β2 είχε τεθεί και στο παρελθόν ως θέμα στις Πανελλήνιες εξετάσεις. (2008) Τέλος στη Β' ομάδα που ζητείται η επεξεργασία των παραθεμάτων συνδυαζόμενα με την ιστορική γνώση οι πηγές δεν έκρυβαν κάποια δυσκολία. Ειδικότερα το Δ1 ήταν πιο απαιτητικό από το Γ1 αλλά με υποερωτήματα σαφή .

    Τέλος τα θέματα άπτονταν ολόκληρης της εξεταστέας ύλης , απαιτούσαν μακροσκελείς απαντήσεις και οι μαθητές που είχαν προετοιμαστεί συστηματικά και μεθοδικά θα μπορέσουν να ανταποκριθούν με επιτυχία.

    Σας ευχόμαστε καλά αποτελέσματα!!

    kyvos panelladikes24 zefi psaraki

    Ζέφη Ψαράκη,

    Κύβος – Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης

  • Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός των θεμάτων στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
    Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός των θεμάτων στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

    Η σημερινή εξέταση των μαθητών στο μάθημα «ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ», κάλυπτε το σύνολο της εξεταστέας ύλης.

    Το θέμα Α περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου, το θέμα Β ζητούσε διαγραμματικές μεταβολές ενώ το θέμα Γ αν και είχε αρκετά ερωτήματα και πράξεις, δεν ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό.

    Τέλος, στο θέμα Δ το οποίο συνδύαζε 1, 7 και 9 κεφάλαιο, δεν παρουσίαζε ιδιαίτερη δυσκολία με εξαίρεση τα ερωτήματα Δ4 και Δ5 που χρειάζονταν πέρα από τις γνώσεις και την κριτική σκέψη των εξεταζόμενων.

    Καλά αποτελέσματα και καλό καλοκαίρι σε όλους!!!

    kyvos panelladikes24 demeka dora

    Δεμέκα Δώρα, Οικονομολόγος

    Κύβος, Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης

  • Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός των θεμάτων στη Χημεία
    Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός των θεμάτων στη Χημεία

    Τα θέματα στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι στο μάθημα της Χημείας Προσανατολισμού θεωρούνται βατά, διατυπωμένα με σαφήνεια και κάλυπταν σχεδόν όλο το εύρος της ύλης.

    Όπως και πέρυσι τα θέματα δεν είχαν εκπλήξεις και παρά την όποια έκτασή τους δεν θεωρώ ότι θα προβληματίσουν ιδιαίτερα έναν καλά διαβασμένο υποψήφιο. Ειδικότερα το Θέμα Α δεν παρουσιάζει ιδιαίτερη δυσκολία, το Θέμα Β περιέχει βατά θέματα θεωρίας με καθοριστικό κριτήριο να είναι η ολοκληρωμένη αιτιολόγησή αυτών. Στο Θέμα Γ συναντάμε ένα δέντρο με έμφαση στις ενώσεις Λ και Μ και άλλες δυο ασκήσεις που έχουν διδαχθεί. Τέλος στο Θέμα Δ αναμενόμενα υπάρχουν τα πιο απαιτητικά ερωτήματα, που απαιτούν την πλήρη κατανόηση της αντίστοιχης μεθοδολογίας. Ευχόμαστε καλή συνέχεια στους μαθητές καλά αποτελέσματα και ένα ακόμα καλύτερο καλοκαίρι!

    kyvos panelladikes24 dimitris oikonomou

    Δημήτρης Οικονόμου , Χημικός

    Κύβος , Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης

  • Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός των θεμάτων στα Λατινικά
    Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός των θεμάτων στα Λατινικά

    Ελαφρώς πιο απαιτητικά τα θέματα σε σχέση με πέρυσι

    Τα φετινά θέματα των Λατινικών χαρακτηρίζονται σαφή και ξεκάθαρα χωρίς ιδιαιτερότητες αλλά απαιτούσαν μεγαλύτερη προσοχή στις γραμματικές παρατηρήσεις .Ειδικότερα έπεσαν αποσπάσματα των κειμένων 19 και 42 του σχολικού εγχειριδίου και οι υποψήφιοι κλήθηκαν να μεταφράσουν ένα μέρος των κειμένων . Η ερώτηση εισαγωγής (Β1) ήταν πολλαπλής επιλογής κάτι που βοήθησε τους υποψηφίους να κερδίσουν εύκολα τις βαθμολογικές μονάδες. Επίσης το (Β2) η συσχέτιση των λέξεων της Λατινικής με λέξεις που χρησιμοποιούνται στα Νέα Ελληνικά ήταν αρκετά εύκολη. Οι παρατηρήσεις (Γ1, Γ2α, Γ2β) που σχετίζονται με τη γραμματική εξέταζε μεγάλος εύρος της ύλης και ήθελε ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια, ωστόσο οι παρατηρήσεις ήταν αναμενόμενες. Μάλιστα η ( Γ2α) έπεσε με τη μορφή εντοπισμού .

    Το συντακτικό ήταν διαχειρίσιμο από τους μαθητές . Κινήθηκε στο κλασικό μοτίβο αφού ζητήθηκε η συντακτική αναγνώριση λέξεων, αναγνώριση δευτερεύουσας πρότασης , μετατροπή από παθητική σύνταξη σε ενεργητική ενώ το ( Δ2β) ζητούσε αναγνώριση αφαιρετικής απόλυτης μετοχής και ανάλυση της σε δευτερεύουσα χρονική πρόταση.

    Συμπερασματικά ,στο σύνολο τους τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας .Οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές δεν θα δυσκολευτούν και αναμένεται να πετύχουν υψηλές βαθμολογίες.

    Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στην προσπάθειά τους και καλά αποτελέσματα!!!

    kyvos panelladikes24 zefi psaraki

    Ψαράκη Ζέφη - Φιλόλογος

    Κύβος, Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης

  • Φροντιστήριο Κύβος: Σχόλιο για τα θέματα της Πληροφορικής
    Φροντιστήριο Κύβος: Σχόλιο για τα θέματα της Πληροφορικής

    Τα θέματα σε γενικές γραμμές χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και απλότητα. Πιο συγκεκριμένα το Θέμα Α καλύπτει όλο το εύρος της ύλης όσον αφορά το θεωρητικό κομμάτι χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Το Θέμα Β έχει απλές εφαρμογές αλγορίθμων (ίσως το Β4 προβλημάτισε ελαφρώς τους εξεταζόμενους). Τέλος τα Θέματα Γ και Δ θεωρούνται αναμενόμενα, που στηρίζονται σε βασικές γνώσεις για την επίλυση τους.

    Σε κάθε περίπτωση, ένας μαθητής που έκανε μεθοδικό διάβασμα και σωστή προετοιμασία κατά την διάρκεια της χρονιάς μπορούσε να ανταποκριθεί με επιτυχία στα θέματα.

    Εύχομαι καλή συνέχεια στους υποψήφιους στο τελευταίο μάθημα, καλά αποτελέσματα και ένα όμορφο καλοκαίρι.

    themelio panelladikes24 demeka

    Δεμέκα Ν. Θεώνη - Πληροφορικός

    Κύβος – Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης

  • Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός των θεμάτων στα Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού
    Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός των θεμάτων στα Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού

    Τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών Προσανατολισμού κρίνονται διαβαθμισμένης δυσκολίας κι απευθύνονται σε καλά προετοιμασμένους υποψηφίους.

    Όσον αφορά το Διδαγμένο Κείμενο ,το απόσπασμα που εξετάστηκαν οι υποψήφιοι προερχόταν από την 21η Ενότητα του σχολικού εγχειριδίου (Πλούταρχος, Περ λεξάνδρου τύχης κα ρετς, 6 329Α-D). Τα θέματα ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια και κρίνονται προσπελάσιμα για έναν καλά προετοιμασμένο μαθητή με ορισμένα σημεία να απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή όπως το Α.1.3 και Α.1.5, τα θέματα Β.1 και Β.2 δεν παρουσίαζαν δυσκολίες, το θέμα Β.3 περιλάμβανε μια πρωτότυπη λεξιλογική άσκηση ενώ Β.4 ήταν στο πνεύμα της τράπεζας θεμάτων της Γ’ Λυκείου.

    Σχετικά με το Αδίδακτο κείμενο του Θουκυδίδη (στορίαι, Θ 81.1-2), χαρακτηρίζεται προσεγγίσιμο νοηματικά. Η ερμηνευτική ερώτηση (Γ2) ήταν ξεκάθαρα διατυπωμένη ωστόσο χρειαζόταν προσοχή η απάντησή της γιατί βασιζόταν στο δεύτερο μισό του κειμένου που είναι πιο απαιτητικό και παρουσιάζει μεγαλύτερη δυσκολία. Οι Γραμματικές παρατηρήσεις χαρακτηρίζονται απλές και με σαφήνεια .Ενώ στο Συντακτικό, πέρα από την συνηθισμένη άσκηση αναγνώρισης όρων ζητήθηκε ύστερα από πολλά χρόνια η ανάλυση μετοχής σε δευτερεύουσα σε πρόταση.

    ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!

    kyvos panelladikes24 mantzavinou

    Ματζαβίνου Μαρίνα , φιλόλογος

    Κύβος , Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης

  • Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός των θεμάτων στα Μαθηματικά
    Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός των θεμάτων στα Μαθηματικά

    Πιο δύσκολο το άριστα φέτος.

    Σήμερα οι μαθητές διαγωνίστηκαν στα Μαθηματικά Προσανατολισμού σε θέματα σαφή και διαβαθμισμένης δυσκολίας.

    Το θέμα Α είναι θέμα θεωρίας χωρίς κάποιο σημείο να χρήζει ιδιαίτερης προσοχής.

    Το θέμα Β είναι το πιο προσιτό που και οι λιγότερο δυνατοί μαθητές στοχεύουν να συλλέξουν αρκετές μονάδες. Αυτό καθίσταται εφικτό. Περισσότερο προσοχή θέλει το ερώτημα Β4 που στα μάτια των λιγότερο ψύχραιμων μαθητών με μια πρώτη ματιά θα φανεί πιο δύσκολο από τα υπόλοιπα ερωτήματα.

    Στο θέμα Γ τα ερωτήματα Γ1, Γ2,Γ3i είναι τα πιο προσιτά με το ερώτημα Γ3ii να θέλει λίγο παραπάνω προσοχή. Το ερώτημα Γ4 χαρακτηρίζεται δύσκολο και θα βοηθήσει να ξεχωρίσει το άριστα.

    Τα ερωτήματα Δ1,Δ2,Δ3i είναι αναμενόμενης δυσκολίας για Θέμα Δ με το Δ2 να μπορεί να λυθεί από το σύνολο των μαθητών. Το ερώτημα Δ3ii και ακόμα περισσότερο το Δ4 είναι δύσκολα και απαιτητικά που μαζί με το Γ4 θα βοηθήσουν να ξεχωρίσει το άριστα.

    Τα θέματα είναι σε γενικές γραμμές παρόμοιας δυσκολίας με τα περσινά με το άριστα όμως να επιτυγχάνεται πιο δύσκολα.

    kyvos 2024 taulopoulos

    Ταυλόπουλος Κωνσταντίνος, μαθηματικός

    ΚΥΒΟΣ, Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς