Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2022 11:12

Φροντιστήρια Βόλλαρης: Απαντήσεις & σχόλιο για ΑΟΘ

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Τα φετινά θέματα στο ΑΟΘ, απαιτούσαν πολύ καλή και σε βάθος γνώση της εξεταστέας ύλης.

Ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής που είχε ασχοληθεί σοβαρά με το μάθημα όλη την χρονιά ήταν σε θέση να ανταποκριθεί. Δεν έκρυβαν ούτε ασάφειες ούτε παγίδες.

Καλή επιτυχία σε όλους !

ΔΕΜΕΚΑ ΘΕΟΔΩΡΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

vollaris aoth apantiseis 1

vollaris aoth apantiseis 2

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2022 11:31

Σχετικά Άρθρα

  • Φροντιστήριο Mathisis: Σχόλιο και απαντήσεις για τα θέματα της Οικονομίας Προσανατολισμού
    Φροντιστήριο Mathisis: Σχόλιο και απαντήσεις για τα θέματα της Οικονομίας Προσανατολισμού

    Σήμερα οι υποψήφιοι του πεδίου «Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής» εξετάστηκαν στο μάθημα «ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ».

    Τα θέματα Α, Β, Γ ήταν σε σταθερό επίπεδο δυσκολίας συγκριτικά με τα αντίστοιχα περσινά, με επακόλουθο οι μαθητές να μπορέσουν να ανταποκριθούν στο σύνολο τους. Όσον αφορά στο θέμα Δ, ήταν συνδυαστικό των κεφαλαίων 1,7 και 9 , πρωτότυπο και αρκετά ενδιαφέρον μιας και εστίαζε κυρίως στην κατανόηση του μαθήματος και όχι σε αριθμητικές πράξεις.

    Συγκεκριμένα, στο ΘΕΜΑ Α, το ερώτημα Α1 περιλάμβανε ερωτήσεις τύπου Σωστού Λάθους, ενώ τα ερωτήματα Α2 και Α3 ήταν πολλαπλής επιλογής χωρίς αριθμητικές πράξεις και αφορούσαν στα κεφάλαια 9 και 10 αντίστοιχα.

    Το ΘΕΜΑ Β ζητούσε από τους μαθητές να περιγράψουν τη θεωρία του 5ου κεφαλαίου σχετικά με τον τρόπο που επιδρούν στην ισορροπία ενός κανονικού αγαθού οι μεταβολές (μόνο) της ζήτησης και (μόνο)της προσφοράς.

    Το ΘΕΜΑ Γ αποτελεί μία από τις βασικές ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου του σχολικού βιβλίου – «Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ», με απλή χρήση του βασικού τυπολογίου και δεν αναμένεται να έχει δυσκολέψει τους μαθητές, αν και χρειαζόταν ιδιαίτερη προσοχή στις αριθμητικές πράξεις. Ενδιαφέρον ωστόσο παρουσιάζει το ερώτημα Γ5 που ζητούσε από τους μαθητές να υπολογίσουν το ποσοστό του μεταβλητού κόστους που προέρχεται από τη δαπάνη για εργασία και το ποσοστό που προέρχεται από τη δαπάνη για πρώτες ύλες.

    Τέλος, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω το ΘΕΜΑ Δ ήταν συνδυαστικό των κεφαλαίων 1,7,9 και απαιτούσε πολύ καλή κατανόηση τους προκειμένου να επιλυθεί σωστά το σύνολο των ερωτημάτων. Ωστόσο, δεν απαιτούσε δύσκολες και πολλές αριθμητικές πράξεις και έτσι ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής μπορούσε εύκολα να το απαντήσει, αφού δεν έκρυβε δυσκολίες και «παγίδες».

    Συμπερασματικά, προκύπτει ότι το σημερινό διαγώνισμα ήταν πλήρες και κλιμακούμενης δυσκολίας, ενώ το «άριστα» μπορεί να το πετύχει ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής, μιας και τα ζητούμενα κάλυψαν αρκετά μεγάλο εύρος της ύλης. Καλό καλοκαίρι και καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές!

    mathisis panelladikes24 miaoulis

    Διονύσιος Μιαούλης - Οικονομολόγος, ΜSc

    Φροντιστήριο Mathisis

    math oikon 1

    math oikon 2

    math oikon 3

  • Πρότυπο Φροντιστηριακό Κέντρο Άνοδος: Σχόλιο & Απαντήσεις στα θέματα ΑΟΘ (video)
    Πρότυπο Φροντιστηριακό Κέντρο Άνοδος: Σχόλιο & Απαντήσεις στα θέματα ΑΟΘ

    anodos panelladikes24 aoth sxolio

    anodos panelladikes24 aoth 1

    anodos panelladikes24 aoth 2

    anodos panelladikes24 aoth 3

    anodos panelladikes24 aoth 4

    anodos panelladikes24 aoth 5

    anodos panelladikes24 aoth 6

  • Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός των θεμάτων στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
    Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός των θεμάτων στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

    Η σημερινή εξέταση των μαθητών στο μάθημα «ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ», κάλυπτε το σύνολο της εξεταστέας ύλης.

    Το θέμα Α περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου, το θέμα Β ζητούσε διαγραμματικές μεταβολές ενώ το θέμα Γ αν και είχε αρκετά ερωτήματα και πράξεις, δεν ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό.

    Τέλος, στο θέμα Δ το οποίο συνδύαζε 1, 7 και 9 κεφάλαιο, δεν παρουσίαζε ιδιαίτερη δυσκολία με εξαίρεση τα ερωτήματα Δ4 και Δ5 που χρειάζονταν πέρα από τις γνώσεις και την κριτική σκέψη των εξεταζόμενων.

    Καλά αποτελέσματα και καλό καλοκαίρι σε όλους!!!

    kyvos panelladikes24 demeka dora

    Δεμέκα Δώρα, Οικονομολόγος

    Κύβος, Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης

  • Φροντιστήρια Ορόσημο - Θαλής: Σχόλιο και Απαντήσεις στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
    Φροντιστήρια Ορόσημο - Θαλής: Σχόλιο και Απαντήσεις στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

    Τα θέματα είναι σαφώς διατυπωμένα και καλύπτουν όλο το εύρος της ύλης.

    Πιο συγκεκριμένα :

    Στο θέμα Α ερωτήσεις κλειστού τύπου χωρίς ασάφειες.

    Στο θέμα Β, διαγραμματικές μεταβολές από το κεφάλαιο 5.

    Στο θέμα Γ, θέμα που αφορά το κεφάλαιο 3 χαρακτηρίζεται βατό, απαιτεί αλγεβρικές πράξεις και δεν θα προβληματίσει τους μαθητές. Ιδιαίτερο το Γ5.

    Στο θέμα Δ, συνδυαστικό θέμα των κεφαλαίων 1-7-9 δεν παρουσίαζε ιδιαίτερη δυσκολία. Το Δ5 απαιτούσε την κριτική σκέψη των υποψηφίων.

    orosimo panelladikes24 gkika

    Γκίκα Κωνσταντίνα - Οικονομολόγος

    Απαντήσεις

    ΘΕΜΑ Α

    Α1.

    α –Λάθος

    β-Λάθος

    γ-Σωστό

    δ-Σωστό

    ε-Λάθος

    A2. β

    Α3. δ

    ΘΕΜΑ Β

    Β1

    α. ‘’Μεταβολή της ζήτησης’’ κεφάλαιο 5 , σελ 96-97

    β. ‘’Μεταβολή της προσφοράς , κεφάλαιο 5, σελ 97-98

    ΘΕΜΑ Γ

    orosimo panelladikes24 aoth 1

    Γ2. Σελ 89: «Οι μεταβολές του μέσου…προϊόντος»

    Γ3.

    Για Q= 1150, L=;

    MP= ΔQ/ΔL => 70= 1500-1150/30-L => L=25

    ΔL =40-25=15 εργάτες

    Γ4.

    L =32 , Q= ;

    MP= ΔQ/ΔL => 50= 2000-Q/40-32 => Q=1600

    VC= w*L+Q*C=> 19200= 100*32+1600*c => c=10

    Γ5.

    % δαπάνη για εργασία= Δαπάνη για εργασία/VC => 3200/19200*100= 16,7%

    % δαπάνη για πρώτες ύλες= Δαπάνη για πρώτες ύλες/VC =>16000/19200*100= 83,3%

    ΘΕΜΑ Δ

    Δ1.

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΗ ΕΝΕΡΓΟΙ= παιδιά + ηλικιωμένοι+ στρατιώτες = 200+200+100=500

    ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΝΕΡΓΟΣ= ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΗ ΕΝΕΡΓΟ= 2000-500=1500

    %ανεργίας = άνεργοι/Εργατικό δυναμικό *100= 60/1500*100=4%

    Δ2.

    ΑΕΠ 2021σε τρέχουσες τιμές= Px*Qx+ Pψ*Qψ= 4*2000+2*8000=24.000

    Δ3.

    ΑΕΠ2022σε σταθερές τιμές2021=24.000+50%*24000= 36.000

    ΔΤ2022=100+20%*100=120

    ΑΕΠ σε σταθερές τιμές= ΑΕΠτρέχουσες τιμές/ΔΤ *100 =>

    36.000= ΑΕΠτρέχουσες τιμές/120 *100 => ΑΕΠ2022τρέχουσες τιμές= 43.200

    Δ4.

    Κάθε εργάτης παράγει 4Χ

    Lχ=2000/4=500

    Κάθε εργάτης παράγει 8Ψ

    Lψ= 8000/8= 1000

    Δ5.

    Lx’= 500-10%*500=450 Lψ’=1000-20%*1000=800

    Η ποσότητα του χ που παράγεται είναι: 4*450=1800

    Η ποσότητα του ψ που παράγεται είναι: 8*800=6400

    Ο νέος συνδυασμός είναι : (Χ=1800,Ψ=6400)

  • Φροντιστήριο Θεμέλιο: Σχόλιο & απαντήσεις στην Οικονομία Προσανατολισμού
    Φροντιστήριο Θεμέλιο: Σχόλιο & απαντήσεις στην Οικονομία Προσανατολισμού

    Η σημερινή εξέταση των μαθητών στο μάθημα «ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ», καλύπτει το σύνολο της εξεταστέας ύλης.

    Το θέμα Α περιλαμβάνει ερωτήσεις κλειστού τύπου, το θέμα β ζητά διαγραμματικές μεταβολές, ενώ το θέμα Γ, αν και έχει αρκετά ερωτήματα και πράξεις, δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικό.
    Τέλος στο θέμα Δ το οποίο συνδυάζει τα κεφάλαια 1, 7 και 9, δεν παρουσιάζει δυσκολία με εξαίρεση τα ερωτήματα Δ4 και Δ5, τα οποία πέρα από τις γνώσεις απαιτούν και την κριτική σκέψη των εξεταζόμενων.
    Καλά αποτελέσματα και καλό καλοκαίρι σε όλους!!!
    Για το Φροντιστήριο ΜΕ Θεμέλιο,
    Δώρα Δεμέκα - Καθηγήτρια ΑΟΘ

    Απαντήσεις

    themelio paelladikes24 aoth 1
    themelio paelladikes24 aoth 2
    themelio paelladikes24 aoth 3
    themelio paelladikes24 aoth 4
  • Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχολιασμός των θεμάτων της Φυσικής
    Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχολιασμός των θεμάτων της Φυσικής

    Τα θέματα στη Φυσική Προσανατολισμού θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν δύσκολα, ήταν πολλά, απαιτητικά και για αυτό ο μαθητής θα έπρεπε να διαχειριστεί ορθά τον χρόνο του.

    Ειδικότερα, στο θέμα Α εξετάστηκαν ακόμη και λεπτομέρειες της θεωρίας, ενώ στο θέμα Β η επίλυση των ζητούμενων απαιτούσε πολλές αριθμητικές πράξεις (Β2) και οι μαθητές θα έπρεπε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, ενώ τα υποερωτήματα είχαν στοιχεία παγίδες.

    Στο θέμα Γ για πρώτη φορά συνδυάζονται στοιχεία θεωρίας. Απαιτούνταν προσοχή από το πρώτο υποερώτημα, προκειμένου να ολοκληρωθεί με επιτυχία η απάντηση του θέματος, ενώ ζητήθηκε μετά από αρκετά χρόνια απόδειξη (Γ2).

    Τέλος, στο θέμα Δ ήταν αρκετά μεγάλος ο αριθμός των ζητούμενων με πολλά υποερωτήματα, γεγονός που θα δυσκολέψει τους μαθητές να έχουν τον χρόνο σύμμαχό τους.

    Συνδυαστικά, οι δυσκολίες των σημερινών θεμάτων στην Φυσική αλλά και στα Μαθηματικά σίγουρα θα πιέσουν τις βάσεις εισαγωγής των σχολών του 2ου επιστημονικού πεδίου.

  • Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο & απαντήσεις για τα θέματα ΑΟΘ
    Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο & απαντήσεις για τα θέματα ΑΟΘ

    Η σημερινή εξέταση των μαθητών στο μάθημα «ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ», κάλυπτε το σύνολο της εξεταστέας ύλης.

    Το θέμα Α περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου, το θέμα β, ζητούσε διαγραμματικές μεταβολές ενώ το θέμα Γ αν και είχε αρκετά ερωτήματα και πράξεις, δεν ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό.
    Τέλος, στο θέμα Δ το οποίο συνδύαζε 1, 7 και 9 κεφάλαιο, δεν παρουσίαζε ιδιαίτερη δυσκολία με εξαίρεση τα ερωτήματα Δ4 και Δ5 που χρειάζονταν πέρα από τις γνώσεις και την κριτική σκέψη των εξεταζόμενων.
    Καλά αποτελέσματα και καλό καλοκαίρι σε όλους!!!

    Απαντήσεις

    ΘΕΜΑ Α

    Α1. α. ΛΑΘΟΣ, β. ΛΑΘΟΣ, γ. ΣΩΣΤΟ, δ. ΣΩΣΤΟ, ε. ΛΑΘΟΣ

    Α2. Β

    Α3. Δ

    ΘΕΜΑ Β

    Σελ.96-97: « Μεταβολή της ζήτησης. Έστω η καμπύλη προσφοράς…η τιμή και η ποσότητα ισορροπίας.»

    Σελ. 97-98: « Μεταβολή της προσφοράς. Έστω η καμπύλη προσφοράς S1…ενώ η ποσότητα ισορροπίας μειώνεται.»

    ΘΕΜΑ Γ

    vollaris panelladikes24 aoth 1

    Γ2. Σελ.89: « Οι μεταβολές του μέσου προϊόντος είναι μικρότερες… του μεταβλητού συντελεστή και του προϊόντος.»

    Γ3. 70=(1500—1150)/(30-L), L=25, ΔL=40-25=15

    Γ4. 50= (2000-Q)/(40-32), Q=1600

    19200=100*32+C*1600, c=10

    Γ5. Για Q=1600, VC=19200

    Cq=10*1600=16000, (16000/19200)*100=83.3%

    WL=100*32=3200, (3200/19200)*100=16.7%

    ΘΕΜΑ Δ

    vollaris panelladikes24 aoth 2

    Δ4.

    LX=2000/4=500

    LY=8000/8=1000

    Δ5.

    ΑΝΕΡΓΟΙ ΣΤΟ Χ=50, AΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΣΤΟ Χ=450, Χ=450*4=1800

    ΑΝΕΡΓΟΙ ΣΤΟ Ψ=200, ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΣΤΟ Ψ=800, Ψ=800*8=6400

    ΔΕΜΕΚΑ Ν. ΘΕΟΔΩΡΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

  • Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο & απαντήσεις στα θέματα ΑΟΔΕ - ΕΠΑΛ
    Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο & απαντήσεις στα θέματα ΑΟΔΕ - ΕΠΑΛ
    Τα φετινά θέματα στο μάθημα «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων» για τους μαθητές των ΕΠΑΛ ήταν σαφή και κατανοητά.
    Το κομμάτι της εξέτασης που αφορούσε την θεωρία απαιτούσε ουσιαστική γνώσης της ύλης, ιδιαίτερα το θέμα Γ1β και Γ1γ, ενώ η άσκηση του θέματος Δ δεν ήταν απαιτητική από άποψη πράξεων.
    vollaris panelladikes24 aode epal
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς