Εγινε η εναρκτήρια τηλεδιάσκεψη της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών για την πιλοτική εφαρμογή αυτής της γλώσσας
Η εναρκτήρια τηλεδιάσκεψη της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών για την πιλοτική εφαρμογή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο πραγματοποιήθηκε χθες διαδικτυακά από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Την επιμόρφωση, την οποία παρακολούθησαν 121 εκπαιδευτικοί ΠΕ60 των πρωινών τμημάτων των πιλοτικών νηπιαγωγείων καθώς και 19 εκπαιδευτικοί ΠΕ06 που έχουν διατεθεί στα παραπάνω πιλοτικά νηπιαγωγεία και 3 Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, συμμετείχαν και η υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Σοφία Ζαχαράκη, η Μαρία Νίκα, σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, υπεύθυνη της Δράσης, η Ευθυμία Πεντέρη, επίκουρη καθηγήτρια Προσχολικής Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, η Θωμαΐς Αλεξίου, αναπληρώτρια καθηγήτρια του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ο Ισαάκ Παπαδόπουλος, ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Η υφυπουργός τόνισε την ανάγκη ένταξης των δραστηριοτήτων των αγγλικών στον ενιαίο και διαθεματικό χαρακτήρα του νηπιαγωγείου καθώς και τη σημασία συστηματικής παρακολούθησης της πιλοτικής εφαρμογής για την αποτίμηση της νέας αυτής πρωτοβουλίας του υπουργείου με αποτύπωση καλών πρακτικών και την μελλοντική εφαρμογή της σε ευρύτερη βάση για το σχολικό έτος 2021-2022.
«Βασικός στόχος είναι να γνωρίσουν οι μικροί μαθητές τα Αγγλικά, εστιάζοντας στην ολόπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξή τους και πως αυτό θα επιτευχθεί με τη δημιουργία φιλικής ατμόσφαιρας και ασφαλούς περιβάλλοντος για αυτούς, τη συμμετοχή τους σε ευχάριστες-παιγνιώδεις ομαδικές δραστηριότητες και την οικοδόμηση και την ενδυνάμωση τής αυτοπεποίθησής τους. Με τους τρόπους αυτούς θα δίνεται στα παιδιά η χαρά της επαφής με μια γλώσσα στην οποία ούτως η άλλως είναι εκτεθειμένα». Σημείωσε η κ. Ζαχαράκη.
Για το τρέχον σχολικό έτος (2020-21) έχει θεσμοθετηθεί από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων η πιλοτική εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες για δύο διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως στο υποχρεωτικό πρωινό πρόγραμμα των δημόσιων νηπιαγωγείων γενικής παιδείας όλων των τύπων.
Πηγή: Εthnos.gr