Δικαστήριο επιδίκασε αποζημίωση 2.000 ευρώ σε πολίτη που δεχόταν επανειλημμένες κλήσεις, ενώ είχε ζητήσει να τον διαγράψουν από τα μητρώα της εταιρείας
Η σημαντική απόφαση που αφορά σε μεγάλο αριθμό καταναλωτών, εκδόθηκε από το Ειρηνοδικείο, όπου προσέφυγε ο εν λόγω πολίτης, γιατί δεχόταν επανειλημμένες διαφημιστικές κλήσεις, παρά το γεγονός ότι, με βάση τη νομοθεσία, είχε ζητήσει εγγράφως και με e-mail να διαγραφεί από τα σχετικά μητρώα της διαφημιζόμενης εταιρείας.
Στην προκειμένη υπόθεση, η εναγόμενη εταιρεία, το χρονικό διάστημα από 17/1/2018 έως 28/02/2020 καλούσε τον συγκεκριμένο κάτοχο του τηλεφωνικού αριθμού για να προωθήσει τις εμπορικές υπηρεσίες της, παρά το ότι εκείνος με αίτησή του είχε ήδη ζητήσει από τους τηλεφωνικούς παρόχους την ένταξη των τηλεφωνικών αριθμών του στο μητρώο καταναλωτών οι οποίοι δεν επιθυμούν να δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για διαφημιστικούς σκοπούς.
Ο ενάγων σύμφωνα με «Τα Νέα» διεκδικούσε 5.000 ευρώ, αλλά το δικαστήριο «με γνώμονα την αποφυγή της οικονομικής εξουθένωσης της εναγομένης και του αντίστοιχου πλουτισμού του ενάγοντα» επιδίκασε υπέρ αυτού το ποσό των 2.000 ευρώ.