Παρασκευή, 23 Ιουλίου 2021 21:50

Υπ. Δικαιοσύνης: Παράταση στην προθεσμία για την « Πρακτική άσκηση αποφοίτων Νομικών Σχολών»

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η παράταση ισχύει μέχρι την Πέμπτη 29 Ιουλίου – Στόχος να δοθεί σε όλους τους υποψήφιους να υποβάλουν εμπρόθεσμα τις αιτήσεις τους

Παρατείνεται μέχρι και την Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021 το πρόγραμμα «Πρακτική Άσκηση αποφοίτων Νομικών Σχολών», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Δικαιοσύνης. Η παράταση δίνεται, όπως επισημαίνει το υπουργείο Δικαιοσύνης και προκειμένου να δοθεί «η δυνατότητα σε όλους τους υποψηφίους να υποβάλουν εμπρόθεσμα τις αιτήσεις τους».

Συγκεκριμένα, η σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Δικαιοσύνης αναφέρει τα εξής: «Παρατείνεται μέχρι και την Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021 η προθεσμία υποβολής αιτήσεων των υποψηφίων ασκούμενων δικηγόρων για την πραγματοποίηση πρακτικής άσκησης μέσω του προγράμματος «Πρακτική άσκηση αποφοίτων Νομικών Σχολών για την απόκτηση άδειας ασκήσεως επαγγέλματος δικηγόρου», στα Δικαστήρια και τις Εισαγγελίες της Επικράτειας, καθώς και σε Δικηγορικά Γραφεία/Δικηγορικές Εταιρείες.

Η απόφαση του Υπουργείου Δικαιοσύνης για την παράταση της προθεσμίας δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους υποψηφίους να υποβάλουν εμπρόθεσμα τις αιτήσεις τους, ενώ ικανοποιεί τα σχετικά αιτήματα εκ μέρους τόσο των Δικαστικών αρχών της χώρας όσο και των αποφοίτων Νομικών Σχολών.
Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του ειδικά σχεδιασμένου πληροφοριακού συστήματος https://dpa.moj.gov.gr, στο οποίο περιλαμβάνεται εγχειρίδιο χρήσης».
Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: EUROKINISSI-ΒΑΙΟΣ ΧΑΣΙΑΛΗΣ
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 23 Ιουλίου 2021 19:55

Σχετικά Άρθρα

  • Παράσταση διαμαρτυρίας από τους δικαστικούς υπαλλήλους στο υπ. Δικαιοσύνης– Μαζική συμμετοχή από την Αμαλιάδα
    Παράσταση διαμαρτυρίας από τους δικαστικούς υπαλλήλους στο υπ. Δικαιοσύνης– Μαζική συμμετοχή από την Αμαλιάδα

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Συμπορευόμενοι με τους συναδέλφους τους ανά την Ελλάδα που αντιδρούν στο νομοσχέδιο που αφορά στο νέο δικαστικό χάρτη της χώρας, οι δικαστικοί υπάλληλοι της Αμαλιάδας, θα μεταβούν σήμερα στην Αθήνα προκειμένου να παραστούν στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Δικαιοσύνης.

    Μάλιστα σύμφωνα με την Ομοσπονδία Δικαστικών Υπαλλήλων Ελλάδος (Ο.Δ.Υ.Ε.), οι κινητοποιήσεις αναμένεται να κλιμακωθούν ενώ παράλληλα ανακοινώθηκε η συμμετοχή τους στην 24ωρη πανελλαδική απεργία που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ για την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου.

    Η ανακοίνωση

    Στις 28/2/2024 ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ γιατί:
    • δεν θέλουμε η πρόσβαση στη Δικαιοσύνη να γίνει εμπόρευμα και να ιδιωτικοποιηθεί η λειτουργία των δικαστηρίων, όπως γίνεται στην Παιδεία, στην Υγεία, στην Κοινωνική Ασφάλιση και αλλού. Δεν θα πληρώσει ο δικαστικός υπάλληλος και ο πολίτης τις επιταγές της Κυβέρνησης στην Παγκόσμια Τράπεζα που έχει ως σκοπό το κλείσιμο και τη συγχώνευση των δικαστηρίων αφήνοντας μετέωρο τον δικαστικό υπάλληλο, δυσκολεύοντας την πρόσβαση των πολιτών στη δικαιοσύνη πλήττοντας παράλληλα τις τοπικές κοινωνίες.
    • δεν ανεχόμαστε την οικονομική μας υποβάθμιση και την παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων στον κλάδο μας. Η Κυβέρνηση δεν αναλαμβάνει νομοθετική πρωτοβουλία για την αύξηση των αποδοχών των δικαστικών υπαλλήλων λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών εργασίας τους και παράλληλα απαιτεί όλο και μεγαλύτερη ένταση στην απόδοσή τους.
    • Ζητάμε κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων και όχι «ανακύκλωση» προσωπικού στις δικαστικές υπηρεσίες.
    • Νιώθουμε απροστάτευτοι από την έλλειψη κρατικής μέριμνας έναντι των φυσικών καταστροφών, την έλλειψη μέτρων για την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων. Και στον χώρο μας βιώνουμε επικίνδυνες καταστάσεις (θυμίζουμε την πτώση ραφιών στο Εφετείο Αθηνών, τον εκρηκτικό μηχανισμό στο Εφετείο Θεσσαλονίκης κτλ).
    Απαιτούμε η πολιτεία ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να αναγνωρίσει εμπράκτως τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουν οι δικαστικοί υπάλληλοι με την επαναθεσμοθέτηση του επιδόματος ειδικών συνθηκών.

    ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για όλα τα παραπάνω καθώς και για
    • Οριζόντια αύξηση 10% στους μισθούς των εργαζομένων στο Δημόσιο, προκειμένου να αντιμετωπισθεί στοιχειωδώς η ακρίβεια κι ο πληθωρισμός
    • ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΕΔΩ και ΤΩΡΑ των ΔΩΡΩΝ
    • Κατάργηση του μισθολογικού παγώματος της διετίας 2016 – 17
    • Κατάργηση της εισφοράς 2% υπέρ της ανεργίας
    • Αύξηση του αφορολόγητου στα 12.000€
    • Να στελεχωθούν άμεσα με μόνιμους υπαλλήλους όλοι οι κρίσιμοι δημόσιοι φορείς (υγεία, παιδεία, κοινωνικές υπηρεσίες, ασφάλιση κ.α) και να αναβαθμιστούν όλες οι αναγκαίες υποδομές.

    Τονίζει σε σχετική ανακοίνωση η Ο.Δ.Υ.Ε. καλώντας όλους να κάνουν την αγανάκτησή τους φωνή και πράξη αντίστασης.

    Παράλληλα με την σημερινή παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, η Ομοσπονδία έχει προκηρύξει τετράωρη στάση εργασίας για τους δικαστικούς υπαλλήλους, αλλά και δίωρες στάσεις εργασίας για τις 23, 26 και 27 Φεβρουαρίου.

    Κάλεσμα για στήριξη του αγώνα

    Σε ό,τι αφορά τους δικαστικούς υπαλλήλους Αμαλιάδας οι οποίοι το τελευταίο διάστημα βρίσκονται σε έναν διαρκή αγώνα με στόχο την διάσωση του Πρωτοδικείου της πόλης, χθες απηύθυναν ανοιχτό κάλεσμα σε όλους για συμπαράσταση στις προσπάθειές τους αλλά και για συμμετοχή στην σημερινή κινητοποίηση.

    Η αντίδραση μάλιστα του Εμπορικού Συλλόγου Ήλιδας ήταν άμεση όπου και αυτός με την σειρά του κάλεσε τα μέλη του για συμμετοχή και στήριξη.

  • Άρειος Πάγος: Τα ονόματα που ακούγονται για τις θέσεις του Προέδρου και του Εισαγγελέα
     Άρειος Πάγος: Τα ονόματα που ακούγονται για τις θέσεις του Προέδρου και του Εισαγγελέα

    Τα σενάρια έχουν φουντώσει τις τελευταίες ημέρες, για τα δύο πρόσωπα που θα αποτελέσουν τη νέα ηγεσία του Αρείου Πάγου.

    Με υπηρεσιακή… «κυβέρνηση» πορεύεται ο Άρειος Πάγος, μετά την αποχώρηση, λόγω συμπληρώσεως του 67ου έτους της ηλικίας τους, του μέχρι πρότινος Εισαγγελέα ΑΠ, Ισίδωρου Ντογιάκου, και της μέχρι πρότινος Προέδρου ΑΠ, Μαρίας Γεωργίου, που αποτελούσαν το δίδυμο της ηγεσίας της Δικαιοσύνης.

    Καθήκοντα Προέδρου ΑΠ τελεί, προσωρινά, ως αρχαιότερος, ο Αντιπρόεδρος ΑΠ, Νικόλαος Πιπιλίγκας, ενώ καθήκοντα Εισαγγελέα ΑΠ, η Αντεισαγγελέας ΑΠ, Αριστέα Θεοδόση, ως αρχαιότερη.

    Άμεση προτεραιότητα της νέας κυβέρνησης είναι ο ορισμός της νέας ηγεσίας της Δικαιοσύνης, με την επιλογή των νέων προσώπων, για τις «ορφανές» θέσεις Προέδρου και Εισαγγελέα ΑΠ.

    Τα σενάρια έχουν φουντώσει τις τελευταίες ημέρες για τα δύο πρόσωπα που θα αποτελέσουν τη νέα ηγεσία του Ανωτάτου Δικαστηρίου.

    Τα ονόματα που ακούγονται έντονα για την ηγεσία της Δικαιοσύνης είναι, μεταξύ άλλων, των Αντιπροέδρων ΑΠ Γιώργου Χριστοδούλου και Ελένης Φραγκάκη, των Αρεοπαγιτών Μαρίας Λεπενιώτη και Ιωάννας Κλάπα και των Αντεισαγγελέων ΑΠ Γεωργίας Αδηλίνη, Μαριάννας Ψαρουδάκη, Βιργινίας Σακελλαροπούλου, χωρίς φυσικά να αποκλείονται οι εκπλήξεις…

    Άλλωστε, τον τελευταίο λόγο τον έχει ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος - σύμφωνα με πληροφορίες - ενημερώνεται επισταμένως από πρόσωπα του στενού περιβάλλοντος του, για τα της Δικαιοσύνης.

    Κατά τις ίδιες πηγές, αποφασιστικό ρόλο θα παίξει και η άποψη του νέου υπουργού Δικαιοσύνης, Γιώργου Φλωρίδη, που είναι γνώστης της… «ανθρωπογεωγραφίας» της Δικαιοσύνης. Ο υπουργός Δικαιοσύνης, άλλωστε, θα κάνει και τη σχετική εισήγηση.

    Αποχωρήσεις δικαστών και εισαγγελέων

    Στο μεταξύ, εκτός από τις θέσεις των δύο κεφαλών του Αρείου Πάγου, κενές έμειναν και άλλες θέσεις στα ανώτατα κλιμάκια της Δικαιοσύνης μετά την αποχώρηση δικαστών και εισαγγελέων λόγω συνταξιοδότησης.

    Ειδικότερα, από το Συμβούλιο της Επικρατείας συνταξιοδοτήθηκαν τρεις Αντιπρόεδροι, οι οποίοι είναι οι: Γεώργιος Τσιμέκας, Ευθύμιος Αντωνόπουλος και Παναγιώτα Καρλή. Επίσης, αποχώρησαν και δύο Σύμβουλοι Επικρατείας, που είναι οι Θεόδωρος Αραβάνης και Ιφιγένεια Αργυράκη.

    Από τον Άρειο Πάγο αποχώρησαν τρεις Αντιπρόεδροι, που είναι οι: Μαρία Βασδέκη, Ζαμπέττα Στράτα και Μαριάvθη Παγoυτέλη.

    Επίσης, αποχώρησαν δεκατρείς Αρεοπαγίτες, οι οποίοι είναι: Βασιλική Ηλιoπoύλoυ, Αvθή Γκάμαρη, Μαρία Κoυβίδoυ, Όλγα Σχετάκη-Μπovάτoυ, Γεώργιoς Κόκκoρης, Βασίλειoς Μαχαίρας, Αικατερίvη Βλάχoυ, Ευδoξία Κιoυπτσίδoυ- Στρατoυδάκη, Δημητρία Στρoύζα- Ξέvoυ ή Κoκoλέτση, Καvέλλα Τζαβέλλα-Δημαρά, Τριαvταφυλλιά Πατρώvα, Μαρί Δεργαζαριάv και Μαρία Χασιρτζόγλoυ.

    Από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου αποχώρησαν επτά Αντεισαγγελείς οι οποίοι είναι: Δημήτριoς Παπαγεωργίoυ, Ελέvη Μετσoβίτoυ-Φλoυρή, Δημήτρης Ασπρογέρακας, Μαρία Μαλλoύχoυ, Αδαμαvτία Οικovόμoυ, Παvαγιώτης Παvαγιωτόπoυλoς και Περικλής Δράκος.

    Πηγή: ieidiseis.gr

  • Υπουργικό Συμβούλιο: Παρουσιάστηκαν νέες νομοθετικές παρεμβάσεις- Μεταξύ αυτών η μείωση του ΕΝΦΙΑ
    Υπουργικό Συμβούλιο: Παρουσιάστηκαν νέες νομοθετικές παρεμβάσεις- Μεταξύ αυτών η μείωση του ΕΝΦΙΑ

    Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη και υπό την προεδρία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη

    Τις νέες νομοθετικές παρεμβάσεις της κυβέρνησης στα υπουργεία Οικονομικών, Δικαιοσύνης, Εσωτερικών και Υποδομών και Μεταφορών, παρουσίασαν σήμερα οι αρμόδιοι υπουργοί κατά τη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου.

    Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη και υπό την προεδρία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.

    Ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας και ο υφυπουργός Απόστολος Βεσυρόπουλος παρουσίασαν τις νομοθετικές πρωτοβουλίες μεταξύ άλλων για τη μείωση του ΕΝΦΙΑ και το Ενδιάμεσο Πρόγραμμα Συνεισφοράς Δημοσίου για τη στήριξη ευάλωτων οφειλετών.

    Ο υπουργός Δικαιοσύνης Κώστας Τσιάρας παρουσίασε τη νομοθετική πρωτοβουλία για τον Κώδικα Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών, ενώ ο υπουργός Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης, παρουσίασε νομοσχέδιο που περιλαμβάνει πλειάδα ειδικότερων ζητημάτων αρμοδιότητας του υπουργείου Εσωτερικών και άλλων υπουργείων.

    Τέλος ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, εισηγήθηκε και το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε την υπαγωγή απαλλοτριώσεων ακινήτων για έργα γενικότερης σημασίας για την οικονομία της χώρας.

    Υπουργείο Οικονομικών

    Ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας και ο υφυπουργός Οικονομικών, Απόστολος Βεσυρόπουλος παρουσίασαν τις εξής νομοθετικές πρωτοβουλίες α) Ο νέος ΕΝΦΙΑ - Μείωση ΕΝΦΙΑ με εφαρμογή των νέων αντικειμενικών αξιών, β) Ενδιάμεσο Πρόγραμμα Συνεισφοράς Δημοσίου για τη στήριξη ευάλωτων οφειλετών, γ) Ανεξάρτητη Αρχή Πιστοληπτικής Αξιολόγησης, δ) Αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, ε) Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης - Ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου.

    α) Ο νέος ΕΝΦΙΑ - Μείωση ΕΝΦΙΑ με εφαρμογή των νέων αντικειμενικών αξιών. Με το προτεινόμενο νομοσχέδιο τροποποιείται το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο για τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝΦΙΑ) και αντιμετωπίζονται τα νέα δεδομένα λόγω αναπροσαρμογής των τιμών εκκίνησης αντικειμενικού προσδιορισμού αξίας ακινήτων, οι οποίες εφαρμόζονται από την 1η Ιανουαρίου 2022. Με τις προτεινόμενες διατάξεις:

    - Μειώνεται ο φόρος ακόμη και για ακίνητα σε ζώνες στις οποίες αυξήθηκαν οι τιμές.

    -Καταργείται ο συμπληρωματικός φόρος για τα φυσικά πρόσωπα (διατηρείται για τα νομικά πρόσωπα και τις νομικές οντότητες) και ενσωματώνεται στον κύριο φόρο.

    -Διορθώνονται στρεβλώσεις και αδικίες του παρελθόντος, με στόχο ένα φόρο πιο ορθολογικό και αναλογικό.

    Ενδεικτικά:

    - Αναπροσαρμόζονται συντελεστές και κλιμάκια υπολογισμού του κυρίου φόρου κτισμάτων και οικοπέδων (μειώνονται συντελεστές και ενοποιούνται κλιμάκια).

    - Χορηγείται εφεξής σε μόνιμη βάση η μείωση του φόρου με βάση τη συνολική αξία της περιουσίας.

    - Αυξάνονται σημαντικά οι συντελεστές έκπτωσης του φόρου των φυσικών προσώπων για τη μικρομεσαία ιδιοκτησία.

    - Διευκολύνονται οι φορολογούμενοι στην αποπληρωμή του φόρου, καθώς παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής του φόρου σε 10 ισόποσες μηνιαίες δόσεις.

    Με το προτεινόμενο νομοσχέδιο επιδιώκεται:

    1ον: Η μείωση του ΕΝΦΙΑ για τα φυσικά πρόσωπα και ιδίως για εκείνα που διαθέτουν ακίνητα που εντάσσονται σε χαμηλές και μεσαίες τιμές ζώνης, παρά την αύξηση των τιμών εκκίνησης στις περισσότερες ζώνες.

    2ον: Η κατάργηση του συμπληρωματικού φόρου φυσικών προσώπων (ως σήμερα υπολογιζόταν στη συνολική αξία της ακίνητης περιουσίας, εφόσον αυτή υπερέβαινε τις 250.000 ευρώ) και η ενσωμάτωσή του στον κύριο φόρο.

    3ον: Η διόρθωση στρεβλώσεων και αδικιών, προκειμένου ο φόρος να γίνει πιο ορθολογικός, δίκαιος και αναλογικός.

    β) Ενδιάμεσο Πρόγραμμα Συνεισφοράς Δημοσίου για τη στήριξη ευάλωτων οφειλετών. Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1023/2019 ψηφίστηκε ο Νόμος 4738/2020 «Ρύθμιση οφειλών και παροχή 2ης ευκαιρίας». Στον νόμο αυτό προβλέπεται η ίδρυση ενός ιδιωτικού Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης πρώτης κατοικίας ευάλωτων νοικοκυριών. Μέχρι την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας, μέσω της οποίας θα επιλεγεί ο ιδιώτης που θα συστήσει τον Φορέα, ενεργοποιείται ένα ενδιάμεσο πρόγραμμα προστασίας ευάλωτων οφειλετών. Το νομοσχέδιο αυτό προβλέπει κρατική επιδότηση 70-210 ευρώ (ανάλογα με τα μέλη του νοικοκυριού), το οποίο θα καταβάλλεται, προκειμένου να ανασταλεί η διαδικασία πλειστηριασμού της πρώτης κατοικίας ευάλωτων οφειλετών, για χρονικό διάστημα 15 μηνών.

    Ο άμεσος στόχος του προγράμματος είναι η αποτροπή των πλειστηριασμών και εξώσεων πρώτης κατοικίας των ευάλωτων νοικοκυριών, που έχουν χρέη σε πιστωτές, μέχρι την ίδρυση του ιδιωτικού Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης που προβλέπεται στον Ν. 4738/2020 (Α' 207) και αποτελεί μια μόνιμη λύση. Ο Φορέας αυτός θα προβαίνει στην αγορά της πρώτης κατοικίας και την επαναμίσθωσή της στον ευάλωτο οφειλέτη για χρονικό διάστημα μέχρι 12 έτη εντός του οποίου εκείνος μπορεί να προβεί στην επαναγορά της. Κατά συνέπεια, το πρόγραμμα αυτό παρέχει τον απαιτούμενο χρόνο, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η προστασία του δικαιώματος στέγασης των ευάλωτων νοικοκυριών. Παράλληλα, επιτυγχάνεται η θέσπιση πολιτικών κοινωνικής προστασίας για τους ευάλωτους οφειλέτες.

    Το πρόγραμμα θεσπίζεται αποκλειστικά για τους ευάλωτους πολίτες, καθώς η Πολιτεία λαμβάνει υπόψη της ότι οι οικονομικές δυνατότητες δεν είναι οι ίδιες και ότι η λήψη μέτρων οικονομικής ενίσχυσης και η παροχή οικονομικών διευκολύνσεων για την περαιτέρω στήριξη αυτών των οφειλετών, είναι καταλυτικής σημασίας για την κοινωνική συνοχή. Αναδεικνύει, επιπλέον, την κρατική ευθύνη, διασφαλίζοντας την ορθή και αποτελεσματική λειτουργία των μηχανισμών κοινωνικής πρόνοιας. Επιπρόσθετα εδραιώνεται το αίσθημα εμπιστοσύνης των πολιτών προς το Κράτος και ενισχύεται η εμπιστοσύνη στο Κράτος δικαίου, αφού εξασφαλίζεται η πρόληψη γένεσης κοινωνικών προβλημάτων.

    γ) Ανεξάρτητη Αρχή Πιστοληπτικής Αξιολόγησης. Αντικείμενο του προτεινόμενου νομοσχεδίου είναι η σύσταση της «Ανεξάρτητης Αρχής Πιστοληπτικής Αξιολόγησης». Η Αρχή έχει ως σκοπό τη συλλογή, αποθήκευση και επεξεργασία πρωτογενών δεδομένων πιστοληπτικής συμπεριφοράς φυσικών και νομικών προσώπων έναντι του Δημοσίου, την αξιόπιστη αξιολόγηση της πιστοληπτικής συμπεριφοράς τους και την παραγωγή και χορήγηση πιστοληπτικής βαθμολόγησής τους προς χρήση από δημόσιους οργανισμούς και φορείς, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα ή/και λοιπούς ιδιώτες (π.χ. εμπόρους). Αντίστοιχοι φορείς (credit bureau) λειτουργούν στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. (Ιρλανδία, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο, Πορτογαλία, Αυστρία), ενώ στην Ελλάδα μέχρι σήμερα λειτουργεί ιδιωτική εταιρεία (ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ) που διαθέτει μόνο τα δεδομένα των τραπεζών.

    Το προτεινόμενο νομοσχέδιο αντιμετωπίζει το πρόβλημα της ασύμμετρης πληροφόρησης μεταξύ πιστωτών (ιδιωτικών ή δημόσιων φορέων) και οφειλετών και μεταξύ πιστωτών (ιδιωτικών ή δημόσιων φορέων) ως προς την πιστοληπτική ικανότητα φυσικών και νομικών προσώπων έναντι του Δημοσίου. Η ασύμμετρη πληροφόρηση οδηγεί σε μη επιθυμητά αποτελέσματα, όπως ότι: α) οι οφειλέτες δανείζονται περισσότερα χρήματα από όσα είναι σε θέση να εξοφλήσουν ή οι πιστωτές είναι πρόθυμοι να δανείσουν λιγότερα χρήματα από όσα ο οφειλέτης θα μπορούσε σταθερά να εξοφλεί, β) όσο οι οφειλέτες έχουν πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες από τους πιστωτές, δύνανται να συνάπτουν συμβάσεις δανείου χωρίς πρόθεση να τις εξυπηρετήσουν, γ) οι πιστωτές δεν εγκρίνουν αιτήσεις δανειοδότησης σε οφειλέτες, παρόλο που αυτοί διαθέτουν επαρκή πιστοληπτική ικανότητα, ελλείψει επαρκών στοιχείων για τις οφειλές τους προς το Δημόσιο και είναι πιθανό να εγκρίνουν αιτήσεις οφειλετών που δεν είναι αξιόχρεοι προς το Δημόσιο, αλλά επιδιώκουν ενεργά τη χορήγηση δανείου.

    Η σύσταση της «Ανεξάρτητης Αρχής Πιστοληπτικής Αξιολόγησης» αποσκοπεί στην αντιμετώπιση του προβλήματος της ασύμμετρης πληροφόρησης, στη διευκόλυνση της διαθεσιμότητας πιστοληπτικής αξιολόγησης προς χρήση από δημόσιους φορείς, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και λοιπούς ενδιαφερόμενους, στο πλαίσιο μείωσης των επιπέδων των μη εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων και των ληξιπρόθεσμων οφειλών και για την πρόληψη του φαινομένου της υπερχρέωσης.

    δ) Αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας. Οι προτεινόμενες διατάξεις του νομοσχεδίου στοχεύουν στην ουσιαστική αναμόρφωση του πλαισίου που διέπει τη λειτουργία του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, προκειμένου να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητά του και να επιταχυνθεί η ολοκλήρωση του έργου του, με την αποδοτική επιστροφή των συστημικών πιστωτικών ιδρυμάτων της χώρας στον ιδιωτικό τομέα. Με τις προτεινόμενες διατάξεις επέρχονται παρεμβάσεις, με τις οποίες:

    -Αποσαφηνίζεται ότι η αποεπένδυση εντάσσεται στον σκοπό τον οποίον υπηρετεί το Ταμείο, αναδεικνύοντας τη σημασία της για την ευμάρεια του χρηματοπιστωτικού συστήματος, και κατ' επέκταση για την εθνική οικονομία.

    -Παρατείνεται κατά το αναγκαίο χρονικό διάστημα η διάρκεια του Ταμείου.

    -Απλοποιείται το μοντέλο διοίκησης του Ταμείου, με τη συγχώνευση των υφισταμένων δύο διακριτών οργάνων (δηλ. του Γενικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής) σε ένα ενιαίο όργανο, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου. Η μεταβολή αυτή αναμένεται να αυξήσει σημαντικά την ευελιξία, καθώς επίσης την ταχύτητα λήψης αποφάσεων. Προβλέπεται, δε, ειδική διαδικασία άμεσης μετάβασης στο νέο σχήμα διοίκησης.

    -Επικαιροποιείται και απλουστεύεται το σύνθετο περιβάλλον ειδικών δικαιωμάτων διοίκησης και ελέγχου του Ταμείου ως προς τα πιστωτικά ιδρύματα στα οποία μετέχει, λαμβάνοντας υπόψη τις μεταβολές που έχουν επέλθει στο πεδίο της προληπτικής εποπτείας των πιστωτικών ιδρυμάτων στο διάστημα που μεσολάβησε από την ίδρυσή του και περιορίζοντας τις επικαλύψεις.

    -Εισάγονται λεπτομερείς προβλέψεις για τον σχεδιασμό, την υιοθέτηση και την εφαρμογή της πολιτικής αποεπένδυσης από το Ταμείο, κατά τρόπον ώστε να δρομολογηθεί έγκαιρα και αποτελεσματικά η μετάβαση των πιστωτικών ιδρυμάτων στην ιδιωτική συμμετοχή.

    ε) Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης - Ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου. Με το προτεινόμενο νομοσχέδιο ανακαθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για την τελωνειακή αντιπροσώπευση και ρυθμίζονται ειδικότερα οι όροι άσκησης του επαγγέλματος του τελωνειακού αντιπροσώπου, σύμφωνα με το πλαίσιο που καθορίζεται από τις σχετικές διατάξεις του Ενωσιακού Τελωνειακού Κώδικα.

    Ταυτόχρονα, καταργείται ο ν. 718/1977 «Περί εκτελωνιστών» (Α΄304), ο οποίος περιλαμβάνει παρωχημένες προβλέψεις και έχει τροποποιηθεί αποσπασματικά από τον ν. 4093/2012 (Α΄ 222) και τον ν. 4111/2013 (Α΄ 18), με αποτέλεσμα να εκκρεμούν ζητήματα προς ρύθμιση και κατ' επέκταση να δημιουργούνται προβλήματα εφαρμογής. Ειδικότερα με το νομοσχέδιο αυτό:

    -Διαφοροποιούνται οι όροι άσκησης της τελωνειακής αντιπροσώπευσης και διευκρινίζεται η ευθύνη (άμεση ή έμμεση) που απορρέει.

    -Καταργούνται οι εξετάσεις για την απόκτηση πιστοποίησης επάρκειας εκτελωνιστή και εισάγεται πρόβλεψη για συγκεκριμένα προγράμματα πιστοποίησης από ειδικά διαπιστευμένους φορείς. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρόβλεψη για επιμόρφωση καθ' όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής δραστηριοποίησης των τελωνειακών αντιπροσώπων.

    -Παρέχεται, σύμφωνα με τον Ενωσιακό Τελωνειακό Κώδικα, η δυνατότητα σε τελωνειακούς αντιπροσώπους που ασκούν το επάγγελμα σε άλλο κράτος-μέλος της Ε.Ε., να δραστηριοποιηθούν και στην Ελλάδα υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

    -Καθορίζονται συγκεκριμένες υποχρεώσεις των επαγγελματιών τελωνειακών αντιπροσώπων, μεταξύ των οποίων η τήρηση του Κώδικα Δεοντολογίας και του Χάρτη Ποιότητας που καταρτίσθηκαν από τη Διεθνή Συνομοσπονδία Εκτελωνιστών -Πανευρωπαϊκό Δίκτυο.

    -Ρυθμίζονται τα θέματα αναστολής, ανάκλησης και ακύρωσης της άδειας επαγγελματία τελωνειακού αντιπροσώπου (εκτελωνιστή), σύμφωνα με τις επιταγές του Ενωσιακού Τελωνειακού Κώδικα.

    -Αναμορφώνεται το πλαίσιο της πειθαρχικής εξουσίας επί των επαγγελματιών τελωνειακών αντιπροσώπων και ρυθμίζονται θέματα για τα οποία υφίσταται νομοθετικό κενό, όπως η παραγραφή των πειθαρχικών αδικημάτων και η λήξη της πειθαρχικής ευθύνης.

    Υπουργείο Δικαιοσύνης

    Από την πλευρά του ο υπουργός Δικαιοσύνης, Κώστας Τσιάρας, παρουσίασε τον Κώδικα Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών.

    Συγκεκριμένα με την αναμόρφωση του Κώδικα Οργανισμού Δικαστηρίων και Δικαστικών Λειτουργών επιχειρείται η εξάλειψη δυσλειτουργιών του συστήματος που καθυστερούν την απονομή της Δικαιοσύνης και περιορίζουν την αποτελεσματικότητά της.

    Με το Σχέδιο Νόμου εισάγονται σημαντικές καινοτομίες ως προς την οργάνωση και λειτουργία των Δικαστηρίων και ρυθμίσεις για την ταχύτερη ενσωμάτωση των πολιτικών για την ηλεκτρονική δικαιοσύνη. Παράλληλα, αναμορφώνεται το σύστημα διενέργειας των επιθεωρήσεων των δικαστών.

    Ειδικότερα, με τον νέο Κώδικα Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών:

    ● Θεσπίζονται σημαντικές καινοτομίες που αφορούν στη δυνατότητα σύγκλησης των Ολομελειών των Ανωτάτων Δικαστηρίων, περιορίζονται τα κωλύματα εντοπιότητας για την πιο ορθολογική στελέχωση των δικαστικών υπηρεσιών και ρυθμίζονται οργανωτικά ζητήματα των Ειρηνοδικείων μετά την έναρξη λειτουργίας της κατεύθυνσης Ειρηνοδικών στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών.

    ● Οι δικαστικές αποφάσεις όλων των δικαστηρίων διατίθενται σε ηλεκτρονική μορφή.

    ● Εισάγονται στους κανονισμούς των δικαστηρίων υποχρεωτικές ρυθμίσεις για την ισομερή κατανομή των υποθέσεων.

    Ως προς το σύστημα επιθεώρησης:

    ● Καθιερώνονται 4 επίπεδα επιθεώρησης (στα δικαστήρια και τις εισαγγελίες, τους διευθύνοντες τα δικαστήρια, τους προέδρους και τους προεδρεύοντες τμημάτων δικαστικών σχηματισμών, σε όλους τους δικαστικούς λειτουργούς).

    ● Επεκτείνεται η θητεία των επιθεωρητών, οι οποίοι επιλέγονται με ένα μικτό σύστημα ορισμού και κλήρωσης. Οι επιθεωρητές παρακολουθούν υποχρεωτικά έκτακτα προγράμματα επιμόρφωσης που διοργανώνονται από την Εθνική Σχολή Δικαστών.

    ● Ιδρύεται Γραφείο Γραμματείας Επιθεώρησης για την υποβοήθηση του έργου των επιθεωρητών.

    ● Στην επιθεώρηση ελέγχεται, πλέον, πέρα από την ποσοτική και ποιοτική υπηρεσιακή απόδοση των δικαστικών λειτουργών, και η ταχύτητα έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, πάντα σε σχέση με τη σοβαρότητα και τη δυσχέρεια των υποθέσεων.

    Υπουργείο Εσωτερικών

    Ο υπουργός Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης, παρουσίασε το ερανιστικό νομοσχέδιο που περιλαμβάνει πλειάδα ειδικότερων ζητημάτων αρμοδιότητας του υπουργείου Εσωτερικών καθώς και άλλων υπουργείων

    Αντικείμενο του νομοσχεδίου είναι, ενδεικτικά, η εισαγωγή ρυθμίσεων, αναφορικά με:

    -Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Καταπολέμησης της Διαφθοράς (Ε.Σ.Σ.Κ.Δ.): Δεδομένου του γεγονότος ότι η εφαρμογή του σχεδίου αποτελεί εθνική δέσμευση, διασφαλίζεται η συνέχεια των μεταρρυθμίσεων που έχει αναλάβει η χώρα σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο. Παράλληλα, υλοποιούνται προτεραιότητες που αναδεικνύουν οι ετήσιες εκθέσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τόσο στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Εξαμήνου και του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, όσο και στο πλαίσιο της διερεύνησης της κατάστασης του κράτους δικαίου και συναφείς συστάσεις ευρωπαϊκών και διεθνών οργανισμών που έχουν αρμοδιότητες στον τομέα της καταπολέμησης της διαφθοράς.

    -Τη μοριοδότηση δομημένης συνέντευξης για την επιλογή προϊσταμένων μέσω της θέσπισης ελάχιστης βάσης 500 μορίων στη δομημένη συνέντευξη για την επιλογή προϊσταμένων. Η προωθούμενη ρύθμιση απαιτείται, προκειμένου να διασφαλιστεί η καταλληλότητα του υπαλλήλου που είναι υποψήφιος για κατάληψη θέσης ευθύνης. Δεδομένου ότι η δομημένη συνέντευξη αποτελεί ένα αντικειμενικό κριτήριο, με το οποίο διαπιστώνονται τόσο οι γνώσεις του υπαλλήλου, όσο και οι επικοινωνιακές του δεξιότητες, οι ηγετικές του ικανότητες κ.λπ., επιβάλλεται ο υποψήφιος να συγκεντρώνει τουλάχιστον τη βάση κατά την τελική μοριοδότηση. Η ρύθμιση επιφυλάσσεται τόσο για τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα όσο και για τον κώδικα δημοτικών και κοινοτικών υπαλλήλων. Λόγω της σπουδαιότητας της ρύθμισης, η εφαρμογή της ελάχιστης βάσης προβλέπεται ότι θα ισχύει και επί των τρεχουσών διαδικασιών επιλογής προϊσταμένων, οι οποίοι δεν έχουν κληθεί σε συνέντευξη μέχρι και τη δημοσίευση του παρόντος νόμου.

    -Τη μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων: Εισάγεται νέα διαδικασία έκδοσης των βεβαιώσεων Τέλους Ακίνητης Περιουσίας (Τ.Α.Π.), ώστε να μην κωλύεται η διαδικασία μεταβίβασης ακινήτων και ορίζεται ότι, σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο ο Δήμος αδυνατεί να εκδώσει αυθημερόν τη βεβαίωση, ο δικαιοπάροχος έχει τη δυνατότητα να καταθέσει στην ταμειακή υπηρεσία του Δήμου ως εγγύηση μέχρι την εκκαθάριση της οφειλής, ποσό που αντιστοιχεί σε ποσοστό δυο τοις χιλίοις (0,2‰) επί του τιμήματος της αξίας του ακινήτου. Το αποδεικτικό κατάθεσης υπέχει θέση βεβαίωσης και δεν κωλύεται η διαδικασία της μεταβίβασης.

    -Την άμεση αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών από τους Ο.Τ.Α. α' και β' βαθμού: Η άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση των συνεπειών που προκαλούνται από φυσικές καταστροφές απαιτεί τη μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία, αλλά χωρίς παρεκκλίσεις από τη νομοθεσία για την ανάθεση δημοσίων συμβάσεων. Για το λόγο αυτό, αξιοποιούνται τα εργαλεία του ν. 4412/2016 που παρέχουν τη δυνατότητα αποτελεσματικής αντιμετώπισης μιας επείγουσας και έκτακτης κατάστασης.

    Υπουργείο Υποδομών

    Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής από την πλευρά του, εισηγήθηκε και το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε την υπαγωγή απαλλοτριώσεων ακινήτων για έργα γενικότερης σημασίας για την οικονομία της χώρας στην παρ. 1 του άρθρου 7Α του Κώδικα Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων Ακινήτων. Ειδικότερα:

    Α. Την υπαγωγή στη διαδικασία του άρθρου 7Α του ν. 2882/2001 (Α' 17) όπως ισχύει κάθε φορά των απαλλοτριώσεων που έχουν κηρυχθεί κατά τις πάγιες διατάξεις για το έργο «Βελτίωση τμημάτων επαρχιακής οδού Παπάδου - Πλωμαρίου/ τμήμα Α' - παράκαμψη 'Αγιου Ισίδωρου» στη νήσο Λέσβο.

    Β. Την υπαγωγή στη διαδικασία του άρθρου 7Α του ν. 2882/2001, όπως ισχύει, των απαλλοτριώσεων για την εκτέλεση των υπό δημοπράτηση και υπό ωρίμανση έργων, που αναφέρονται παρακάτω και για τα οποία δεν έχουν κηρυχθεί απαλλοτριώσεις κατά τις πάγιες διατάξεις των παρακάτω έργων:

    -«Επείγοντα έργα επισκευής και ανακατασκευής γεφυρών στη νήσο Εύβοια και ειδικότερα στη γέφυρα Βασιλικού επί της Εθνικής Οδού 44, στη γέφυρα στον οικισμό Φύλλα και στη γέφυρα στον οικισμό Αφράτι που επλήγησαν από τις πλημμύρες της 9ης Αυγούστου 2020».

    -«Κατασκευή νέας γέφυρας Κερίτη με τα συνοδά οδικά έργα, στον οικισμό Αλικιανός του δήμου Πλατανιά Π.Ε. Χανίων».

    -«Οδική σύνδεση του νέου Νοσοκομείου Σπάρτης».

    -«Έργα άρσης ασυμβατοτήτων με τους κανονισμούς EASA - Αεροδρόμιο Κέρκυρας».

    Τέλος το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε την εισήγηση του Υπουργού Δικαιοσύνης, Κώστα Τσιάρα, για την ανανέωση της θητείας του Ιωάννη Δημητρακόπουλου στη θέση του Έλληνα Δικαστή στο Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Επίσης το Υπουργικό Συμβούλιο μετά από εισήγηση του Υπουργού Εξωτερικών Νίκου Δένδια ενέκρινε την συγκρότηση Κυβερνητικής Επιτροπής Συντονισμού Διεθνούς Αναπτυξιακής Πολιτικής, ενώ μετά από εισήγηση της Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λίνας Μενδώνη, ενέκρινε την συγκρότηση Κυβερνητικής Επιτροπής για την παρακολούθηση της εξέλιξης του έργου της αναβάθμισης, ανάδειξης και υπόγειας επέκτασης του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Σκέψεις να μετατραπεί σε κακούργημα το «εκδικητικό πορνό»
    Σκέψεις να μετατραπεί σε κακούργημα το «εκδικητικό πορνό»

    Η υπόθεση του Στάθη Παναγιωτόπουλου προκάλεσε την άμεση παρέμβαση του υπουργείου Δικαιοσύνης – Το αδίκημα ενδέχεται να μετατραπεί σε κακούργημα ενώ αναμένεται να αυξηθούν και οι ποινές

    Άμεση ήταν η αντίδραση του υπουργού Δικαιοσύνης Κωνσταντίνου Τσιάρα στα απαράδεκτα δρώμενα του παρουσιαστή Στάθη Παναγιωτόπουλου, ενός εκ στελεχών της τηλεοπτικής εκπομπής «Ράδιο Αρβύλα», ο οποίος διακίνησε μέσω διαδικτύου, κ.λπ. προσωπικά δεδομένα από ερωτικές στιγμές με πρώην σύντροφό του.
    Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Τσιάρας έχει δρομολογήσει την αυστηροποίηση της ισχύουσας ποινικής νομοθεσίας για το αδίκημα της παράνομης διοχέτευσης – διακίνησης, μέσω διαδικτύου ή άλλου μέσου, ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων σε σχέση με την προσωπική ερωτική ζωή. Παράλληλα, ο υπουργός Δικαιοσύνης προσανατολίζεται να αναβαθμίσει σε κακούργημα το εν λόγω αδίκημα και παράλληλα να αυξηθούν οι επαπειλούμενες ποινές.

    Επιβαρυντική περίπτωση αν το θύμα είναι ανήλικο

    Επιπρόσθετα, θα προβλεφθεί ειδική επιβαρυντική περίσταση όταν η πράξη της παράνομης διοχέτευσης και διακίνησης, προσωπικών δεδομένων ερωτικής ζωής μέσω διαδικτύου αφορά ανήλικους-θύματα. Η τελευταία αυτή επιβαρυντική προβλέψει ανάγεται στο πλαίσιο της γενικότερης προστασίας των ανηλίκων και των κοινωνικά ευάλωτων ομάδων που έχει επιδείξει το υπουργείο Δικαιοσύνης με τις τροποποιήσεις που έχει επιφέρει τόσο στο νέο Ποινικό Κώδικα όσο και στον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας.

    Αφορμή για την ενεργοποίηση του υπουργείου Δικαιοσύνης απετέλεσαν τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας από την δράση του παρουσιαστή Στάθη Παναγιωτόπουλου, ο οποίος κατηγορείται ότι δημοσίευσε φωτογραφίες και βίντεο με προσωπικές στιγμές πρώην συντρόφου του.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Όλες οι αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα: Μόνο ισόβια για βιαστές ανηλίκων
    Όλες οι αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα: Μόνο ισόβια για βιαστές ανηλίκων

    Δείτε αναλυτικά τι αλλάζει σε περιστατικά βίας σε χώρους εργασίας, διασπορά ψευδών ειδήσεων και γυναικοκτονίες

    Την σαρωτική μεταρρύθμιση των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα επιχειρεί το νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης που συζητείται στην Ολομέλεια της Βουλής με στόχο την ενίσχυση της ασφάλειας και την αποκατάσταση του κοινού περι δικαίου αισθήματος των πολιτών που προκάλεσαν οι αλλαγές στο ποινικό δίκαιο από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ λίγες ημέρες πριν τις εκλογές του 2019. Επι της αρχής οι προωθούμενες αλλαγές αυστηροποιούν το ποινικό πλαίσιο με αύξηση των προβλεπόμενων ποινών, εισαγωγή επιβαρυντικών περιστάσεων, διεύρυνση του αξιοποίνου κ.α. Ειδικότερα, για την βαριά εγκληματικότητα, όπως ανθρωποκτονία, βιασμός, θανατηφόρος ληστεία η προβλεπόμενη ποινή θα είναι πλέον μόνον η ισόβια κάθειρξη, χωρίς να υφίσταται η διαζευκτικότητα ισοβίου ή πρόσκαιρης κάθειρξης, όπως ισχύει σήμερα. Περαιτέρω αυστηροποιούνται τα αδικήματα κατά της γενετήσιας ελευθερίας και οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής που τελούνται είτε σε βάρος ενηλίκων είτε σε βάρος ανηλίκων.
    Να σημειωθεί ότι το νομοσχέδιο αναμένεται να ψηφιστεί στην αυριανή συνεδρίαση της Ολομέλειας ενώ στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή υπερ των προωθούμενων διατάξεων τοποθετήθηκαν οι βουλευτές της ΝΔ, επιφυλάχθηκαν ΣΥΡΙΖΑ, Κίνημα Αλλαγής και Ελληνική Λύση ενώ καταψήφισαν ΚΚΕ και ΜεΡΑ25. Πάντως, οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης αμφισβητούν την αποτελεσματικότητα των προωθούμενων αλλαγών διαφωνώντας με την αυστηροποίηση του Ποινικού Κώδικα.

    Μόνο ισόβια για βιαστές ανηλίκων

    Για τους ανήλικους, η αυστηροποίηση συνίσταται τόσο στην αναδιαμόρφωση και διεύρυνση των ηλικιακών ορίων, όσο και στην τυποποίηση ως κακουργημάτων συγκεκριμένων αδικημάτων. Πλέον, για την αποπλάνηση ανηλίκων, την αιμομιξία κ.α. η προβλεπόμενη ποινή θα είναι κάθειρξη έναντι της φυλάκισης. Επιπλέον, προβλέπεται ρητά για πρώτη φορά η περίπτωση βιασμού σε βάρος ανηλίκου με ποινή την ισόβια κάθειρξη.

    Εξορθολογισμός του πλαισίου πρόωρων αποφυλακίσεων

    Παράλληλα, οι ρυθμίσεις του υπουργείο Δικαιοσύνης αναμορφώνουν το πλαίσιο για τις υπο όρους απολύσεις με στόχο να αποτραπούν περιπτώσεις γρήγορων αποφυλακίσεων κατάδικων για σοβαρά αδικήματα. Συγκεκριμένα, εισάγονται αντικειμενικά κριτήρια ως προς τον υπολογισμό του κατώτατου ορίου έκτισης της ποινής είτε με ευεργετικό υπολογισμό στα 4/5 από τα 3/5 είτε με πραγματική έκτιση αυξάνοντας τα κατώτατα όρια τόσο για την ποινή της κάθειρξης στα 3/5 της ποινής, αντί 2/5 που ισχύει σήμερα όσο και για την ποινή της ισόβιας κάθειρξης από τα 16 στα 18 έτη. Παράλληλα για μείζονος απαξίας αδικήματα δεν θα υφίσταται η δυνατότητα κατ’ οίκον έκτισης της ποινής με ηλεκτρονική επιτήρηση (βραχιολάκι) ενώ ταυτόχρονα τίθενται στον φυσικό δικαστή ενδεικτικά κριτήρια, τα οποία οφείλει να λάβει υπόψη του ώστε αιτιολογημένα να καταλήξει στην απόφαση περί πραγματικού ή μη σωφρονισμού του καταδικασθέντος και κατ΄ επέκταση στην απόλυση αυτού υπό τον όρο της ανάκλησης.

    Ειδικά για τα αδικήματα: εμπορίας ναρκωτικών, κατά της γενετήσιας ελευθερίας και οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής , τα εγκλήματα κατά της ανθρώπινης ζωής κλπ, προκειμένου να θεμελιωθεί δικαίωμα αίτησης απόλυσης υπό όρο από τον καταδικασθέντα θα απαιτείται ελάχιστος χρόνος πραγματικής παραμονής του στο σωφρονιστικό κατάστημα που θα αντιστοιχεί στα 3/5 της επιβληθείσας ποινής, αντί των 2/5 που ισχύει σήμερα, ενώ σε περίπτωση εκτίσεως της ποινής με ευεργετικό υπολογισμό για τα ανωτέρω εγκλήματα θα απαιτείται ως ελάχιστος χρόνος που αντιστοιχεί στα 4/5 της επιβληθείσης ποινής , αντί των 3/5 που ισχύει σήμερα.

    Παράλληλα, για όσους καταδικάζονται για ανθρωποκτονία, θανατηφόρο ληστεία, θανατηφόρο βιασμό, η μοναδική ποινή είναι πλέον η ισόβια κάθειρξη, ενώ για όσους εκτίουν ποινή ισόβιας κάθειρξης για τα ανωτέρω αδικήματα, ο χρόνος πραγματικής έκτισης εντός των σωφρονιστικών καταστημάτων αυξάνεται από τα 16 έτη που ισχύει σήμερα στα 18 έτη.

    Γυναικοκτονίες

    Σε αυτό το πλαίσιο το υπουργείο Δικαιοσύνης τοποθετείται και στις αιτιάσεις για την εισαγωγή ειδικών προβλέψεων για τις γυναικοτονίες επισημαίνοντας μεταξύ άλλων πως «σε επίπεδο καταστολής πρωταρχικός στόχος της κυβέρνησης είναι να διασφαλίσει, ότι η ανθρωποκτονία εναντίον οποιουδήποτε στρέφεται θα τιμωρείται με την αυστηρότερη των ποινών. Στο ποινικό δικαιϊκό σύστημα αυτή είναι η ποινή της ισοβίου καθείρξεως, η οποία στον Ποινικού Κώδικα, θα αποτελεί την μία και μοναδική προβλεπόμενη ποινή για το αδίκημα της ανθρωποκτονίας, διορθώνοντας καθ’ αυτόν τον τρόπο την απολύτως εσφαλμένη επιλογή της προηγούμενης κυβέρνησης να τιμωρεί την ανθρωποκτονία και με την διαζευκτική ποινή της πρόσκαιρης καθείρξεως. Συνεπώς, δεν τίθεται ζήτημα για ειδική ποινική μεταχείριση και διάκριση ποινών, αλλά επικέντρωση της χάραξης πολιτικών για την ανάπτυξη βασικών αξόνων που θα ενδυναμώσουν τις γυναίκες σε όλους τους χώρους κοινωνικής, εργασιακής και πολιτικής ζωής»

    Τι προβλέπεται για το ελληνικό #metoo;
    Αλλάζει ο χρόνος έναρξης της παραγραφής των εγκλημάτων κατά της προσωπικής ελευθερίας , της γενετήσιας ελευθερίας και της οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής ,όταν τελούνται σε βάρος ανηλίκων, ώστε να ξεκινά η προθεσμία της παραγραφής τους από την ενηλικίωση του ανηλίκου με παρέκταση ενός επιπλέον έτους εφόσον πρόκειται για πλημμέλημα ή τριών επιπλέον ετών εφόσον πρόκειται για κακούργημα. Επιπλέον τα αδικήματα της προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειας στον εργασιακό χώρο και της προσβολής της γενετήσιας ευπρέπειας για τους ανήλικους θα διώκονται πλέον αυτεπάγγελτα, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η ασφυκτική τρίμηνη προθεσμία για την καταγγελία τους. Η αιμομιξία αναβιβάζεται σε κακούργημα και το αδίκημα της τέλεσης γενετήσιων πράξεων με ανήλικους (αποπλάνηση ) θα τιμωρείται ως κακούργημα σε όλες τις μορφές του . Τέλος αλλάζει ο τρόπος εξέτασης των ενηλίκων θυμάτων τέτοιων αξιόποινων πράξεων, ώστε σε συνδυασμό με την δυνατότητα της κατά προτεραιότητα εκδίκασής τους να αποφεύγεται η δευτερογενής θυματοποίησή τους.

    Σε εως 5 έτη φυλακή (από 3 έτη) το αδίκημα κλοπής

    Επίσης, αυξάνεται η προβλεπόμενη ποινή για το αδίκημα της κλοπής το οποίο τιμωρείται σήμερα με φυλάκιση έως 3 ετών και προτείνεται πλέον η τιμώρησή του με την ποινή της φυλάκισης που πρακτικά σημαίνει ότι στον δράστη αυτού του εγκλήματος μπορεί να επιβληθεί , ανάλογα με τις συνθήκες τέλεσης, την αξία του κλοπιμαίου αντικειμένου κλπ. φυλάκιση έως πέντε ετών.

    Για το έγκλημα της υπεξαίρεσης αυξάνεται το κατώτατο όριο της προβλεπόμενης ποινής στην περίπτωση κατά την οποία το αντικείμενό της υπεξαίρεσης είναι ιδιαίτερα μεγάλης αξίας και έτσι αντί για φυλάκιση και χρηματική ποινή, θα προβλέπεται φυλάκιση τουλάχιστον 3 μηνών και χρηματική ποινή. Δηλαδή η ποινή φυλάκισης που θα δύναται να επιβάλλει το Δικαστήριο στην επιβαρυντική περίσταση του χαρακτηρισμού του υλικού αντικειμένου της υπεξαίρεσης ως ιδιαίτερα μεγάλης αξίας, θα ξεκινάει από το όριο των τριών μηνών και θα μπορεί να ανέλθει έως τα 5 έτη , ανάλογα με την κρίση του Δικαστηρίου, ενώ με τον ισχύοντα ΠΚ η επιβλητέα ποινή μπορεί να κυμανθεί από 10 ημέρες που είναι το κατώτατο όριο του είδους της ποινής ( πλημμέλημα) έως τα 5 έτη.

    Στο έγκλημα της απάτης, προστίθεται και μια ενδιάμεση κατηγορία ποινικού κολασμού της απάτης ιδιαίτερα μεγάλης αξίας, που τιμωρείται με την ποινή της φυλάκισης τουλάχιστον τριών μηνών και χρηματικής ποινής. Συνεπώς κι εδώ αυξάνεται το κατώτατο όριο της προβλεπόμενης ποινής.

    Τέλος στο έγκλημα της τοκογλυφίας, προβλέπεται αύξηση του κατώτατου και ανώτατου ορίου της ποινής με την απειλούμενη ποινή να κυμαίνεται από 6 μήνες έως 5 έτη στην πλημμεληματική μορφή του αδικήματος ενώ πλέον προστίθεται και κακουργηματική μορφή αυτού που θα τιμωρείται με κάθειρξη πέντε έως 8 ετών και με χρηματική ποινή.

    Προστασία ευάλωτων

    Με στόχο την προστασία των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, όπως ανηλίκων, πολιτών τρίτων χωρών, θυμάτων σεξουαλικής κακοποίησης και εκμετάλλευσης που λόγω της θέσης τους και της κακοποίησης που έχουν υποστεί χρειάζονται αυξημένες νομοθετικές παρεμβάσεις ώστε να σπάσουν την σιωπή τους και να καταγγείλουν έγκαιρα τα σε βάρος τους εγκλήματα προβλέπεται αλλαγή στον τρόπο εξέτασης των θυμάτων ώστε να αποφεύγεται η δευτερογενής θυματοποίησή τους. Επιπλέον προβλέπεται η δυνατότητα της κατά προτεραιότητα διεξαγωγής της κύριας ανάκρισης και εισαγωγής τέτοιων υποθέσεων στο ακροατήριο .

    Περιστατικά βίας σε χώρους εργασίας

    Πλέον, για το αδίκημα της προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειας στον εργασιακό χώρο, το οποίο σήμερα διώκεται κατ΄ έγκληση, προβλέπεται η αυτεπάγγελτη δίωξη. Με την προτεινόμενη αλλαγή, για την κίνηση της ποινικής δίωξης από τον εισαγγελέα , αρκεί η καταγγελία στην αρχή της αξιόποινης πράξης εντός πέντε ετών δίχως να απαιτείται πλέον, , η τήρηση της διαδικαστικής προϋπόθεσης της υποβολής της εγκλήσεως εντός τριμήνου. Κατ΄ αυτόν τον τρόπο οι εργαζόμενοι θα έχουν στη διάθεσή τους τον απαιτούμενο χρόνο να καταγγείλουν τις σε βάρος τους αξιόποινες συμπεριφορές εργοδοτών ή συναδέλφων τους.

    Κακούργημα τα «περιβαλλοντικά εγκλήματα»

    Επιπλέον προβλέπεται ότι το αδίκημα του εμπρησμού δάσους τιμωρείται ως κακούργημα σε όλες του τις μορφές ενώ προστίθεται και επιβαρυντική περίσταση κολασμού του εν λόγω αδικήματος όταν η συμπεριφορά του δράστη είχε ως επακόλουθο σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

    Διασπορά ψευδών ειδήσεων

    Σύμφωνα με το υπουργείο Δικαιοσύνης η αλλαγή που προβλέπεται στο άρθρο 191 του ΠΚ με το άρθρο 36 του νομοσχεδίου εξυπηρετεί την προστασία της δημόσιας υγείας σε καιρούς πανδημικής κρίσης και τη θωράκιση της δημοκρατίας έναντι της διοχέτευσης και άσκοπης αναπαραγωγής ψευδών ειδήσεων, ιδίως όταν αυτοί οι λόγοι δημοσίου συμφέροντος αγγίζουν την προστασία της δημόσιας υγείας και την ανθρώπινη ζωή. Πάντως, για την εν λόγω διάταξη το επιστημονικό συμβούλιο της Βουλής εκφράζει προβληματισμό για το εύρος που καταλαμβάνει. Ειδικότερα, τονίζει πως η διάταξη καταλαμβάνει το σύνολο του δημόσιο λόγου συμπεριλαμβάνοντας υποθέσεις (φόβος, ανησυχίες κ.α.) που δεν είναι δυνατόν να αξιολογηθούν με αντικειμενικά ποινικά στοιχεία ενώ προσθέτει σε άλλο σημείο πως «πρέπει να διασφαλίζεται επαρκές πεδίο ελευθερίας για τη συµµετοχή στον δηµόσιο διάλογο, στον οποίον τίθενται προς εξέταση γεγονότα που (χωρίς βεβαία γνώση εκείνου ο οποίος τα επικαλείται) ενδεχοµένως να αποδειχθούν ανακριβή».
    Πηγή: Protothema.gr
  • Διαγωνισμό για πρόσληψη 21 ιατροδικαστών, προκήρυξε το υπ. Δικαιοσύνης
    Διαγωνισμό για πρόσληψη 21 ιατροδικαστών, προκήρυξε το υπ. Δικαιοσύνης

    Διαγωνισμό για την πλήρωση 21 κενών οργανικών θέσεων ιατροδικαστών στις Ιατροδικαστικές Υπηρεσίες της χώρας, προκήρυξε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Κωνσταντίνος Τσιάρας, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Δικαιοσύνης.

    Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι κενές οργανικές θέσεις αφορούν τις Ιατροδικαστικές Υπηρεσίες Αθηνών, Πειραιώς, Θεσσαλονίκης, Πατρών, Λάρισας, Λαμίας, Κέρκυρας, Ναυπλίου-Καλαμάτας (με έδρα το Ναύπλιο), Δωδεκανήσου με έδρα τη Ρόδο, Βορείου Αιγαίου με έδρα τη Μυτιλήνη και Θράκης με έδρα την Κομοτηνή.

    Ακόμη, η επιλογή των υποψηφίων θα γίνει σε ημέρα και ώρα που θα καθοριστεί από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο Ιατροδικαστών, το οποίο είναι το αρμόδιο όργανο για την επιλογή όσων διορίζονται σε θέσεις ιατροδικαστών, αφού προηγηθεί συνέντευξη με τους υποψηφίους.

    Τέλος, όσοι υποψήφιοι επιλεγούν θα κληθούν να υποβάλουν τα απαραίτητα για τον διορισμό τους δικαιολογητικά.

    Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

  • Ρύθμιση για τη συνέχιση πρακτικής άσκησης φοιτητών, για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος
    Ρύθμιση για τη συνέχιση πρακτικής άσκησης φοιτητών, για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος

    Τη δυνατότητα να συνεχίσουν οι φοιτητές την πρακτική τους άσκηση με μεθόδους εξ αποστάσεως δίνει σχετική Υπουργική Απόφαση, που υπογράφει ο υφυπουργός Παιδείας, 'Αγγελος Συρίγος.

    Η Απόφαση (αριθμ.πρωτ.36148/Ζ1/31-3-21) αφορά την πρακτική άσκηση των προγραμμάτων σπουδών πρώτου και δεύτερου κύκλου των ΑΕΙ που είχε αρχίσει πριν τις 7 Νοεμβρίου 2020 και η διεξαγωγή αυτής ανεστάλη και εφόσον ο υπολειπόμενος χρόνος ολοκλήρωσής της είναι μικρότερος ή ίσος του 25% της συνολικής χρονικής διάρκειας που προβλέπεται στο ισχύον πρόγραμμα σπουδών.

    Αναλυτικότερα, δίνεται η δυνατότητα να συνεχισθεί η πρακτική άσκηση φοιτητών στο πλαίσιο προγραμμάτων α' και β' κύκλου σπουδών με μεθόδους εξ αποστάσεως, υπό τις εξής προϋποθέσεις:

    α. Η φύση του αντικειμένου της πρακτικής άσκησης των φοιτητών επιτρέπει τη διεξαγωγή της με μεθόδους εξ αποστάσεως διασφαλίζοντας το αντίστοιχο επίπεδο ποιότητας,

    β. Το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα και ο σκοπός διεξαγωγής της επιτυγχάνεται και επαληθεύεται ,

    γ. Εξακολουθεί να υφίσταται εποπτεία των φοιτητών από το διδακτικό προσωπικό του ΑΕΙ και επίβλεψη από τον υπεύθυνο φορέα υποδοχής καθ' όλη τη διάρκεια της εξ αποστάσεως διεξαγωγής της.

    Σε κάθε περίπτωση, επαφίεται στα αρμόδια όργανα του οικείου τμήματος, ύστερα από εισήγηση του υπευθύνου για τη διενέργεια της πρακτικής άσκησης, να καθορίσουν τα ειδικότερα ζητήματα ολοκλήρωσης της πρακτικής άσκησης.

    Όσον αφορά στις περιπτώσεις που έχει συμφωνηθεί καταβολή αμοιβής κατά τη διεξαγωγή πρακτικής άσκησης ή προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων όπου η πρακτική άσκηση διενεργείται μέσω συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων, η αμοιβή των φοιτητών των ΑΕΙ για τη διεξαγωγή αυτής θα πραγματοποιείται αποκλειστικά για το χρονικό διάστημα υλοποίησης της πρακτικής άσκησης.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

  • Πύργος: Στο Δικαστικό Μέγαρο. ο Γ.Γ. Δικαιοσύνης για την βελτίωση των υποδομών
    Πύργος: Στο Δικαστικό Μέγαρο. ο Γ.Γ. Δικαιοσύνης για την βελτίωση των υποδομών

    Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το κτίριο του Δικαστικού Μεγάρου Πύργου, απασχόλησαν την συνάντηση ανάμεσα στον γενικό γραμματέα του υπουργείου Δικαιοσύνης και πρόεδρο του ΤΑΧΔΙΚ Παναγιώτη Αλεξανδρή και τον πρόεδρο του Δικηγορικού συλλόγου Ηλείας Δημήτρη Δημητρουλόπουλου.

    Ο κ. Αλεξανδρής επισκέφθηκε τον Πύργο κατόπιν πρόσκλησης του Δικηγορικού Συλλόγου και μαζί με τον κ. Δημητρουλόπουλο, προχώρησαν σε αυτοψία στο χώρο του δικαστικού μεγάρου καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι πρέπει άμεσα να γίνουν έργα συντήρησης. «Με τα λύπης μου διαπιστώνω ότι πράγματι η κατάσταση είναι δυσχερής. Κάναμε τις συνεννοήσεις που χρειάζεται και πρέπει να δούμε το πώς θα κινήσουμε τις διαδικασίες προκειμένου να εγκριθούν οι αναγκαίες πιστώσεις ώστε να ανακατασκευαστεί, να αναμορφωθεί αλλά και να βελτιωθεί η κατάσταση του Μεγάρου που είναι πράγματι προβληματική. Εμείς από την πλευρά μας, ως ταμείο χρηματοδότησης δικαστικών κτιρίων, θα έχουμε το ποσό που απαιτείται στον επόμενο προϋπολογισμό του 2021, έτσι ώστε όταν τελειώσουν οι εργασίες να καταβληθεί. Θεωρούμε ότι αν τρέξει η Περιφέρεια τις διαδικασίες οι πρώτες εργασίες θα είναι το 2021. Είναι ήδη ώριμες οι μελέτες και έχουμε ήδη κάνει τις συνεννοήσεις με τις διοικήσεις των Μεγάρων προκειμένου να έχουμε οποιοδήποτε επιπρόσθετο αίτημα αν χρειάζεται. Η Περιφέρεια εξ ανάγκης και εκ του νόμου είναι εκείνη που πρέπει να «τρέξει» το έργο. Εγώ θα εγκρίνω το ποσό και αυτή είναι η μόνη εγγύηση που μπορώ να δώσω. Μακάρι να ήμουνα και ο κτίστης και να τα φτιάξουμε όλο» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Αλεξανδρής.

    Από την πλευρά του ο κ. Δημητρουλόπουλος πρόσθεσε ότι: «Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε στον Πύργο και στο Δικαστικό Μέγαρο, τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Δικαιοσύνης και πρόεδρο του ΤΑΧΔΙΚ κ. Παναγιώτη Αλεξανδρή, ο οποίος ανταποκρίθηκε πρόθυμα στην πρόσκληση και στην πρωτοβουλία του Δικηγορικού Συλλόγου Ηλείας. Στόχος μας, να δρομολογηθούν επιτέλους οι διαδικασίες που απαιτούνται για την αποκατάσταση των φθορών του Δικαστικού Μεγάρου Πύργου. Ο Δικηγορικός Σύλλογος Ηλείας έχει εδώ και χρόνια αναλάβει σχετικές πρωτοβουλίες και έχουν ήδη ξεκινήσει οι αντίστοιχες προσπάθειες που δεν είχαν έως τώρα τελεσφορήσει, παρά τις διαβεβαιώσεις που είχαμε από τις κατά καιρούς διοικήσεις του υπουργείου Δικαιοσύνης.

    Οι προθέσεις ήταν πολλές πάντα, όμως το αποτέλεσμα ήταν μηδαμινό. Ευελπιστούμε ότι αυτή η πρωτοβουλία που ξεκινά με την παρουσία σήμερα εδώ του Γενικού Γραμματέα του υπουργείου Δικαιοσύνης θα έχει μία διαφορετική κατάληξη και θα οδηγήσει στην αποκατάσταση του Δικαστικού Μεγάρου Πύργου ώστε να ανταποκρίνεται στην αποστολή του, ως ένας χώρος στον οποίο απονέμεται η δικαιοσύνη και ως ένας χώρος που εισερχόμενοι θα πρέπει να συναισθάνονται ότι γίνεται μία Ιερή διαδικασία και αυτή θα πρέπει να την αποπνέει το ίδιο το Δικαστικό Μέγαρο του Πύργου. Ενημερώσαμε τον Γενικό Γραμματέα για τις προσπάθειες που έχουν γίνει και τις μελέτες που έχουμε ετοιμάσει και είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο. Ευελπιστούμε ότι θα υπάρχει η τελική έγκριση της σχετικής χρηματοδότησης».

    Παράλληλα ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Ηλείας αναφερόμενος στις εργασίες που πρόκειται να πραγματοποιηθούν επεσήμανε ότι θα αποκατασταθούν οι φθορές των εξωτερικών όψεων του κτιρίου, θα υπάρξει αποκατάσταση των χρωματισμών, καθαίρεση των κατεστραμμένων τμημάτων, αναμόρφωση των εσωτερικών χώρων στα σημεία όπου εντοπίζεται πρόβλημα, ενώ παράλληλα θα βελτιωθεί και η λειτουργικότητα του Μεγάρου.

    dikast 2

    dikast 3

    dikast 4

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς