Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2021 21:18

Ξεπέρασαν τις 210.000 οι προσωρινές άδειες οδήγησης μέσω της πλατφόρμας του gov.gr

Γράφτηκε από την

Η πρόοδος της Προγραμματικής Συμφωνίας ανάμεσα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ήταν το αντικείμενο της συνάντησης εργασίας που είχαν σήμερα, 22 Σεπτεμβρίου 2021, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Μιχάλης Παπαδόπουλος, ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αρμόδιος για θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, Γιώργος Γεωργαντάς, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς και ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών Λεωνίδας Χριστόπουλος.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης αξιολογήθηκε η πορεία υλοποίησης των προγραμμάτων που έχουν ενεργοποιηθεί και τέθηκαν οι προτεραιότητες για τα επόμενα βήματα υλοποίησης της Προγραμματικής Συμφωνίας.

Ειδικότερα, στο πεδίο των προσωρινών αδειών οδήγησης που λαμβάνουν ηλεκτρονικά με τους κωδικούς Taxisnet εντός δύο ημερών οι υποψήφιοι οδηγοί που πετυχαίνουν στην πρακτική δοκιμασία, από τις 11 Μαΐου του 2020 μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί πάνω από 210.000 προσωρινές άδειες οδήγησης.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από τη θέσπιση του προσωρινού ψηφιακού διπλώματος, η μέση διάρκεια αναμονής για να πάρει κάποιος το δίπλωμά του ήταν περίπου τέσσερις μήνες και σε κάποιες περιπτώσεις, το διάστημα αυτό άγγιζε τους έξι μήνες.

Ανάλογη πρόοδος καταγράφεται και στο πεδίο της ψηφιακής διαδικασίας για την ηλεκτρονική υποβολή δικαιολογητικών για την αντικατάσταση του εντύπου άδειας οδήγησης, αλλά και για έκδοση αντιγράφου άδειας οδήγησης, λόγω φθοράς, απώλειας ή κλοπής, μέσω του gov.gr, που είναι διαθέσιμες από τις 27 Μαΐου 2021 και στις 13 Περιφέρειες της χώρας.

Μέχρι σήμερα έχουν υποβληθεί περίπου 25.000 αιτήσεις, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία των πολιτών στα γκισέ των Διευθύνσεων Μεταφορών των Περιφερειών όλης της χώρας. Από αυτές, σχεδόν οι μισές αφορούν σε αντικαταστάσεις και αντίγραφα αδειών οδήγησης και οι υπόλοιπες σε ενημέρωση στοιχείων των πολιτών. Από τις αιτήσεις που αφορούν αντικαταστάσεις και αντίγραφα διπλωμάτων έχουν ήδη εκτυπωθεί περισσότερα από 10.000 διπλώματα από την Ελληνική Αστυνομία.

Επόμενα βήματα στο πλαίσιο της υλοποίησης της Προγραμματικής Συμφωνίας μεταξύ των δύο υπουργείων, είναι η ψηφιοποίηση της διαδικασίας αναθεώρησης των αδειών οδήγησης - μια καινοτόμα διαδικασία με την οποία εξαλείφονται πλήρως τα χάρτινα ιατρικά πιστοποιητικά που διακινούνται μεταξύ πολιτών, γιατρών και Περιφερειών – καθώς και η ψηφιοποίηση της διαδικασίας έκδοσης του αντιγράφου της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος.

(Δελτίο Τύπου)

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2021 19:16

Σχετικά Άρθρα

  • Έρχεται άμεσα η αλλαγή παρόχου ρεύματος μέσω gov.gr
    Έρχεται άμεσα η αλλαγή παρόχου ρεύματος μέσω gov.gr

    Aλλαγή παρόχου ρεύματος μέσω gov.gr θα μπορούν να κάνουν σύντομα οι πολίτες. Ποια είναι η διαδικασία και τα δικαιολογητικά για αλλαγή παρόχου.

    Ξεκινάει το επόμενο χρονικό διάστημα η νέα δυνατότητα για την αλλαγή παρόχου ρεύματος μέσω gov.gr. Με μόλις μερικά κλικ οι ενδιαφερόμενοι, σύντομα, θα έχουν τη δυνατότητα μετακίνησης σε νέο προμηθευτή χωρίς την παραμικρή ανταλλαγή φυσικών ή ψηφιακών εγγράφων. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε επόμενο στάδιο η υπηρεσία Govgr Wallet θα επεκταθεί και σε άλλες συναλλαγές των πολιτών με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς μεταξύ των οποίων η μίσθωση αυτοκινήτων, η σύναψη συμβολαίου με παρόχους ενέργειας και τηλεπικοινωνιών, καθώς και η εγγραφή σε βρεφονηπιακούς σταθμούς.

    Πρακτικά αυτό σημαίνει πως δεν θα απαιτούνται δικαιολογητικά μιας και όλα τα απαραίτητα στοιχεία θα υπάρχουν στην πλατφόρμα.

    Η υπηρεσία του ΥΠΕΝ σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα παρουσιαστεί σύντομα.

    Οι χρήστες που θα θελήσουν να αλλάξουν πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος θα λαμβάνουν μια ειδοποίηση στο ψηφιακό πορτοφόλι (gov.gr wallet) με την οποία θα ενημερώνονται σχετικά και κατόπιν θα πρέπει να δώσουν τη συγκατάθεσή τους για την άντληση των απαραίτητων στοιχείων.

    Πώς αλλάζω πάροχο ρεύματος

    Μέχρι να δοθεί η δυνατότητα η υπηρεσία να περάσει gov.gr για να αλλάξει ένας καταναλωτής πάροχο ηλεκτρονικά χρειάζεται πρώτα να συγκεντρώσει κάποια απαραίτητα έγγραφα.

    Αντίγραφο δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου ή άδειας παραμονής/άδειας διαμονής

    Επίσημο έγγραφο που να πιστοποιεί το ΑΦΜ

    Τελευταίο λογαριασμό ρεύματος από τον προηγούμενο προμηθευτή και αποδεικτικό της πληρωμής ή της ρύθμισής το

    Ένδειξη του μετρητή (π.χ. φωτογραφία)

    Πηγή: dnews.gr

  • Gov.gr: Με ένα κλικ η έκδοση άδειας γάμου, βάπτισης και λύσης διαζυγίου
    Gov.gr: Με ένα κλικ η έκδοση άδειας γάμου, βάπτισης και λύσης διαζυγίου

    Διαδικασίες εξπρές μέσω ψηφιοποίησης της έκδοσης άδειας γάμου, βάπτισης, λύσης διαζυγίου επεξεργάζεται το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τις …ευλογίες μάλιστα της Εκκλησίας, η οποία φαίνεται πως μπαίνει στον ψηφιακό κόσμο προκειμένου να εξυπηρετήσει άμεσα και χωρίς κόπο τους πολίτες, οι οποίοι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουν την δυνατότητα να διεκπεραιώνουν τις συναλλαγές τους με την Εκκλησία της Ελλάδος και να ολοκληρώνουν χωρίς γραφειοκρατία όλες τις σχετικές διαδικασίες για την τέλεση ενός μυστηρίου από τον υπολογιστή τους μέσω του gov.gr.

    Όπως επισημαίνει στο ΑΠΕ ΜΠΕ ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου «μια πολύ φιλόδοξη και αναγκαία προσπάθεια για περαιτέρω απλοποίηση διαδικασιών ξεκινά από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και την Εκκλησία της Ελλάδας. Οι διαδικασίες όπως εκείνες που αφορούν σε θρησκευτικούς γάμους και βαπτίσεις, διαδικασίες που σήμερα γίνονται μόνο με επίσκεψη σε κάποιο Ιερό Ναό, έως το τέλος του χρόνου θα γίνονται ψηφιακά. Προφανώς με τον ίδιο τρόπο θα μπορεί κάποιος να πιστοποιεί και την τέλεση των παραπάνω. Στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ακολουθώντας το όραμα του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και συνεργαζόμενοι καθημερινά με όλη την κοινωνία, φέρνουμε λύσεις, για μια πιο ψηφιακή, αποτελεσματική Ελλάδα για όλους».

    Σύμφωνα με πληροφορίες, σχεδιάζεται μια εφαρμογή, την οποία θα διαχειρίζονται οι Μητροπόλεις, μέσω της οποίας θα γίνεται ηλεκτρονικά η υποδοχή και διεκπεραίωση των απαιτούμενων αιτήσεων για το μυστήριο του γάμου και βάπτισης. Ταυτόχρονα, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης μελετά μετά την τέλεση του μυστηρίου όλες οι γραφειοκρατικές διαδικασίες με τα ληξιαρχεία και τα δημοτολόγια των δήμων να εκτελούνται αυτόματα και οι ενδιαφερόμενοι να ειδοποιούνται είτε μέσω SMS στο κινητό τους ή με μήνυμα στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση σχετικά με το πιστοποιητικό που έχουν ζητήσει.

    Συγκεκριμένα, τα μέχρι τώρα απαιτούμενα έγγραφα, τα οποία αναμένεται να απλοποιηθούν και να ψηφιοποιηθούν ώστε να διευκολύνουν τους πολίτες στην καθημερινότητά τους είναι η έκδοση άδειας γάμου και βάπτισης, η αίτηση τέλεσης γάμου, η καταχώριση τελεσθέντος γάμου και βάπτισης, η δήλωση στο ληξιαρχείο και για τα δυο μυστήρια, ενώ ψηφιακά θα γίνεται και η ενημέρωση μερίδας στο δημοτολόγιο για γάμο και βάπτιση, αντίστοιχα. Σε αυτά, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου, θα προστεθεί και η έκδοση πιστοποιητικού τέλεσης θρησκευτικού γάμου και βάπτισης, ενώ ψηφιακά και με ένα κλικ προβλέπεται να γίνεται και η έκδοση πιστοποιητικού λύσης γάμου (αντικατάσταση του σημερινού διαζευκτηρίου).

    Την ικανοποίησή τους για αυτήν την εξέλιξη εκφράζουν στελέχη της Ιεράς Συνόδου. Η ψηφιοποίηση των ιερών κειμηλίων η υποστήριξη των προγραμμάτων εικονικών περιηγήσεων θρησκευτικών ιστορικών τόπων και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών με το κοινό είναι προτεραιότητα για την εκκλησία και αποτελεί ένα πεδίο αρίστης συνεργασίας με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Προσθέτουν δε ότι η εκκλησία ήδη πιλοτικά κυρίως η αρχιεπισκοπή Αθηνών και κάποιες άλλες μητροπόλεις έχουν ψηφιοποιήσει ιστορικά κειμήλια και τον πολιτιστικό θησαυρό (κάνουν εικονικές περιηγήσεις σε ναούς και σημαντικά μοναστήρια). Η εκκλησία παρέχει στο κοινό σημαντικές ψηφιακές υπηρεσίες την τελευταία δεκαετία.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • Στο gov.gr 5 νέες υπηρεσίες για την αγροτική επιχειρηματικότητα
    Στο gov.gr 5 νέες υπηρεσίες για την αγροτική επιχειρηματικότητα

    Τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν μια σειρά από διαδικασίες άμεσα και εύκολα έχουν από σήμερα o αγροτικός κόσμος και φορείς του Δημοσίου με την προσθήκη πέντε νέων υπηρεσιών στο gov.gr.

    Οι υπηρεσίες τέθηκαν σε παραγωγική λειτουργία στο πλαίσιο της συνεργασίας του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου και του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρη Αυγενάκη.

    Πιο συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες που παρέχονται πλέον μέσω του gov.gr είναι:

    • η δήλωση μηνιαίων αποθεμάτων ρυζιού, σιτηρών και ελαιούχων σπόρων
    • ο επανέλεγχος βλαστικότητας αποθεμάτων πιστοποιημένων σπόρων προς σπορά
    • η δήλωση αποθεμάτων σπόρων προς σπορά
    • η παρακολούθηση ανάλωσης πρώτων υλών λιπασμάτων
    • η παρακολούθηση δειγματοληψιών - αναλύσεων λιπασμάτων και προϊόντων λίπανσης

    Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου δήλωσε: «Οι πολίτες δείχνουν καθημερινά την εμπιστοσύνη τους στο gov.gr, επιλέγοντάς το για τις αλληλεπιδράσεις τους με τις υπηρεσίες σε κάθε τομέα της Δημόσιας Διοίκησης. Και στον αγροτικό τομέα στηρίζουμε εμπράκτως τον εκσυγχρονισμό των προβλεπόμων διαδικασιών και τη διευκόλυνση όλων των εμπλεκομένων πολιτών και λειτουργών.

    Σε πρόσφατη έρευνα, η δημιουργία του gov.gr αναδείχθηκε από τους πολίτες ως ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της Μεταπολίτευσης. Έχει ιδιαίτερη σημασία οι πολίτες να εμπιστεύονται το ψηφιακό κράτος και να αναγνωρίζουν τη συνεισφορά του στην οικοδόμηση της επόμενης μέρας της Ελλάδας. Γιατί αυτό συνεπάγεται ότι το επιθυμούν, το αποδέχονται και το στηρίζουν».

    Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης δήλωσε: «Ο εκσυγχρονισμός του πρωτογενούς τομέα περνάει μέσα από την ψηφιοποίηση υπηρεσιών για τις οποίες μέχρι σήμερα οι παραγωγοί ανάλωναν πολλές εργατώρες.

    Στόχος μας είναι ο αγρότης να βρίσκεται στους τόπους παραγωγής και όχι στα γκισέ των υπηρεσιών.

    Η ψηφιοποίηση υπηρεσιών μέσα από το gov.gr προσφέρει αυτή τη δυνατότητα και απλοποιεί διαδικασίες για τις οποίες οι παραγωγοί κατανάλωναν μέχρι σήμερα χρόνο. Η συνεργασία των υπουργείων Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Ψηφιακής διακυβέρνησης, ανοίγει νέους δρόμους για τους αγρότες μας.

    Η ψηφιοποίηση ωστόσο υπηρεσιών του ΥΠΑΑΤ έχει κι άλλους τομείς εφαρμογής. Από τον ΟΠΕΚΕΠΕ έως τον ΕΛΓΑ του οποίου η ψηφιοποίηση προχωρεί ώστε να προσφέρονται υπηρεσίες με ταχύτερο, πιο διαφανή και πιο δίκαιο τρόπο».

    (Δελτίο Τύπου)

  • Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας: Πώς εκδίδεται μέσω gov.gr
    Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας: Πώς εκδίδεται μέσω gov.gr

    Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας μέσω του gov.gr για 277 Δήμους της χώρας.

    Διαθέσιμη ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr είναι από σήμερα η Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας για τους κατοίκους 277 Δήμων της χώρας ύστερα από Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β’ 1460) των Υπουργών Εσωτερικών
    Να εκδίδουν ηλεκτρονικά, μέσω του gov.gr, τη βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας μπορούν από σήμερα Τετάρτη 6/3 οι κάτοικοι 277 Δήμων της χώρας.

    Προηγήθηκε ΚΥΑ των υπουργών Εσωτερικών Νίκης Κεραμέως, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου και του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιου.

    Μέσα από μια ιδιαίτερα απλή διαδικασία, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους και να παραλάβουν την βεβαίωση στη Θυρίδα του πολίτη στο gov.gr, εύκολα και χωρίς περιττή γραφειοκρατία. Η βεβαίωση εκδίδεται από τον Δήμο, όπου υπάγεται η διεύθυνση κατοικίας εντός 10 ημερών. Στην περίπτωση που παρέλθει η προθεσμία και δεν υπάρχει απάντηση, οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να εκδώσουν μόνοι τους την βεβαίωση online από το gov.gr.

    Βήμα-βήμα η διαδικασία

    Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε απευθείας στο gov.gr, είτε στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Διεύθυνση κατοικίας και επικοινωνίας».

    Για την υποβολή της αίτησης:

    • Οι πολίτες συνδέονται με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασής τους στο TaxisNet.
    • Καταχωρίζουν ή επιβεβαιώνουν στην εφαρμογή τα στοιχεία που απαιτούνται, επισυνάπτουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και υποβάλλουν την αίτησή τους.
    • Με την υποβολή, η αίτηση αποστέλλεται ηλεκτρονικά στην Θυρίδα του Δήμου που βρίσκεται η διεύθυνση κατοικίας, για έλεγχο και ολοκλήρωση της διαδικασίας εντός 10 ημερών.
    • Αν παρέλθει το χρονικό διάστημα των 10 ημερών χωρίς απάντηση, οι πολίτες μπορούν να εκδώσουν online την βεβαίωση μέσω του gov.gr, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις.

    Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας η βεβαίωση αποστέλλεται στη Θυρίδα του πολίτη στο gov.gr και οι πολίτες ενημερώνονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση και SMS στον αριθμό κινητού τηλεφώνου, που έχουν δηλώσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, στο emep.gov.gr.

    Η βεβαίωση, που εκδίδεται, φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο έγγραφο.

    Σταδιακή ένταξη όλων των Δήμων

    Αξίζει να σημειωθεί ότι σταδιακά θα ενταχθούν στο gov.gr και θα υποδέχονται αιτήσεις έκδοσης μόνιμης κατοικίας και οι υπόλοιποι Δήμοι της χώρας. Οι υποδομές και οι εφαρμογές έχουν ήδη δημιουργηθεί και για τους 322 Δήμους της χώρας.

    Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της υπηρεσίας έγινε από την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, το Υπουργείο Εσωτερικών, τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Τα στοιχεία των πολιτών αντλούνται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Gov.gr: Έκδοση βεβαίωσης φοίτησης μαθητή με λίγα κλικ
    Gov.gr: Έκδοση βεβαίωσης φοίτησης μαθητή με λίγα κλικ

    Τη δυνατότητα να εκδώσουν ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr «Βεβαίωση Φοίτησης Μαθητή/τριας» σε σχολείο μπορούν πλέον οι ενδιαφερόμενοι και ενδιαφερόμενες.

    Ειδικότερα, μέσω μιας απλής και φιλικής διαδικασίας μπορούν να εκδώσουν ηλεκτρονικά τη βεβαίωση φοίτησης σε σχολείο της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και να την παραλάβουν στην προσωπική τους θυρίδα πολίτη στο my.gov.gr, εύκολα και χωρίς περιττή γραφειοκρατία.

    Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε απευθείας στο gov.gr είτε στην ενότητα «Εκπαίδευση» και στην υποενότητα «Εγγραφή σε σχολείο».

    Για την έκδοση της βεβαίωσης μαθητή οι ενδιαφερόμενοι συνδέονται με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασής τους στο TaxisNet και εκδίδουν τη βεβαίωση, χωρίς να απαιτείται να συμπληρώσουν κανένα άλλο στοιχείο.

    Η βεβαίωση που εκδίδεται, φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο έγγραφο.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η βεβαίωση αυτή χρησιμοποιείται σε πλήθος διαδικασιών της Δημόσιας Διοίκησης, όπως ενδεικτικά:

    • Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα
    • Επίδομα Στέγασης
    • Επίδομα παιδιού
    • Αναβολή κατάταξης σπουδαστών δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και Κέντρων Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης
    • Αποζημίωση για ακουστικά βαρηκοΐας σε μαθητές δημόσιων σχολικών μονάδων

    Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της υπηρεσίας έγινε από τα υπουργεία Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τους Φορείς τους: το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.), τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET). Τα στοιχεία των πολιτών αντλούνται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Σχολεία: Η βεβαίωση φοίτησης μαθητών γίνεται πλέον μέσω gov.gr
    Σχολεία: Η βεβαίωση φοίτησης μαθητών γίνεται πλέον μέσω gov.gr

    Διαθέσιμη ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr, είναι από σήμερα η «Βεβαίωση Φοίτησης Μαθητή/τριας» σε σχολείο, ύστερα από την Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκου Πιερρακάκη και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου.

    Οι ενδιαφερόμενοι κηδεμόνες και ενήλικοι μαθητές, μέσω μιας απλής και φιλικής διαδικασίας μπορούν να εκδώσουν ηλεκτρονικά τη βεβαίωση φοίτησης σε σχολείο της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και να την παραλάβουν στην προσωπική τους θυρίδα πολίτη στο my.gov.gr, εύκολα και χωρίς περιττή γραφειοκρατία.

    Η πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω gov.gr

    Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε απευθείας στο gov.gr, είτε στην ενότητα «Εκπαίδευση» και στην υποενότητα «Εγγραφή σε σχολείο».

    Για την έκδοση της βεβαίωσης μαθητή οι ενδιαφερόμενοι συνδέονται με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασής τους στο TaxisNet και εκδίδουν τη βεβαίωση, χωρίς να απαιτείται να συμπληρώσουν κανένα άλλο στοιχείο.

    Πώς εκδίδεται η βεβαίωση φοίτησης

    Η βεβαίωση που εκδίδεται, φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο έγγραφο.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η βεβαίωση αυτή χρησιμοποιείται σε πλήθος διαδικασιών της Δημόσιας Διοίκησης, όπως ενδεικτικά:

    • Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα
    • Επίδομα Στέγασης
    • Επίδομα παιδιού
    • Αναβολή κατάταξης σπουδαστών δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και Κέντρων Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης
    • Αποζημίωση για ακουστικά βαρηκοΐας σε μαθητές δημόσιων σχολικών μονάδων

    Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της υπηρεσίας έγινε από τα Υπουργεία Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τους Φορείς τους: το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.), τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET). Τα στοιχεία των πολιτών αντλούνται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Έκδοση βεβαίωσης οφειλών στο gov.gr με λίγα κλικ
    Έκδοση βεβαίωσης οφειλών στο gov.gr με λίγα κλικ

    Τη δυνατότητα να εκδώσουν βεβαίωση οφειλών έχουν πλέον οι πολίτες, στην νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα του gov.gr.

    Πρόκειται για τη νέα πλατφόρμα που σύστησε η Γενική Γραμματεία Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους η οποία λειτουργεί συμπληρωματικά και δεν υποκαθιστά τη θεσμοθετημένη από το Ν. 5072/2023 υποχρέωση των servicers να εγκαταστήσουν εφαρμογές και συστήματα προσωποποιημένης πληροφόρησης των δανειοληπτών μέχρι την 30η Μαρτίου 2024.

    Η πρόσβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά με ένα κλικ εδώ και ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του στο Taxisnet.

    Σημειώνεται πως για την εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων οφειλετών στη χρήση της πλατφόρμας βεβαίωσης οφειλών λειτουργεί υποστηρικτική υπηρεσία από τους εκπροσώπους της Γενικής Γραμματείας, κατόπιν ραντεβού μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας myEGDIXlive.gov.gr ή καλώντας στο 213 212 5730.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Πώς γίνεται η έκδοση βεβαίωσης οφειλών στο gov.gr - Όλα τα βήματα
    Πώς γίνεται η έκδοση βεβαίωσης οφειλών στο gov.gr - Όλα τα βήματα

    Τη δυνατότητα να εκδώσουν βεβαίωση οφειλών έχουν πλέον οι πολίτες, στην νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα του gov.gr.

    Πρόκειται για τη νέα πλατφόρμα που σύστησε η Γενική Γραμματεία Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους η οποία λειτουργεί συμπληρωματικά και δεν υποκαθιστά τη θεσμοθετημένη από το Ν. 5072/2023 υποχρέωση των servicers να εγκαταστήσουν εφαρμογές και συστήματα προσωποποιημένης πληροφόρησης των δανειοληπτών μέχρι την 30η Μαρτίου 2024.

    Η πρόσβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά με ένα κλικ εδώ και ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του στο Taxisnet.

    Σημειώνεται πως για την εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων οφειλετών στη χρήση της πλατφόρμας βεβαίωσης οφειλών λειτουργεί υποστηρικτική υπηρεσία από τους εκπροσώπους της Γενικής Γραμματείας, κατόπιν ραντεβού μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας myEGDIXlive.gov.gr ή καλώντας στο 213 212 5730.

    Πηγή: Cnn.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο