Σε κινητοποιήσεις στο πλαίσιο της απεργίας που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ προχωρούν κλάδοι των δημοσίων υπαλλήλων σήμερα στον Πύργο, όπως οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το προσωπικό των δήμων και άλλων δημοσίων υπηρεσιών.
Το κάλεσμα αφορά σε συγκέντρωση - στο πλαίσιο πάντα των μέτρων προστασίας για τον κορωνοϊό, έξω από. Το 2ο γυμνάσιο - λύκειο Πύργου στις 10.30 το πρωί.
Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ηλείας
Όλοι και όλες στην πανδημοσιοϋπαλληλική απεργία στις 15/10/2020
Η κυβέρνηση της Ν.Δ. και το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζουν να μην παίρνουν κανένα ουσιαστικό μέτρο για τη διασφάλιση των όρων υγιεινής και ασφάλειας στα σχολεία. Κλείνουν τα μάτια και τα αυτιά απέναντι στις δίκαιες διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών, των γονιών και των μαθητών. Συκοφαντούν, απειλούν, επιδιώκουν να φιμώσουν όποιον διεκδικεί.
Εξαιτίας της κυβερνητικής αδιαφορίας η καθημερινότητα στο σχολείο γίνεται αφόρητη.
Οι εκπαιδευτικοί μαζί με τις δικές τους αγωνίες έχουν να διαχειριστούν τους φόβους και τα άγχη, την ανασφάλεια των μαθητών, τα ερωτήματα των γονιών σε συνθήκες που το μάθημα γίνεται δύσκολο και πολύπλοκο.
Δε μειώνουν τον αριθμό μαθητών στις τάξεις, δεν αξιοποιούν ούτε καν τις διαθέσιμες αίθουσες για το «σπάσιμο» τμημάτων. Στοιβάζουν 25 μαθητές σε αίθουσες κλουβιά την ίδια ώρα που κουνάνε το δάχτυλο στον λαό για την αποφυγή του συγχρωτισμού.
Σε πολλά σχολεία υπάρχουν ελλείψεις στην καθαριότητα. Παρά την ηρωική προσπάθεια των καθαριστριών/ών είναι πρακτικά αδύνατον να τηρηθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα.
Ανακαλούν ή βάζουν εμπόδια στις άδειες σε εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία και την ίδια τους τη ζωή.
Η κυβέρνηση επιμένει στην απαράδεκτη και αντιπαιδαγωγική επιλογή της ζωντανής αναμετάδοσης του μαθήματος μέσα από τη σχολική τάξη που έχει καταδικαστεί από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Αξιοποιεί με άθλιο τρόπο την τηλεκπαίδευση ως μέτρο καταστολής των μαθητικών αγώνων, επιδιώκοντας να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε παιδονόμους.
Κατάργησαν ολιγομελή τμήματα αναγκάζοντας τους μαθητές να κάνουν δεκάδες χιλιόμετρα καθημερινά για να φτάσουν στο σχολείο.
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
Μείωση του αριθμού των μαθητών σε 15 ανά τμήμα.
Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών για την κάλυψη των ελλείψεων στα σχολεία, που προκύπτουν από τις αυξημένες ανάγκες της περιόδου.
Μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ με έξοδα και ευθύνη του κράτους. Άμεση παρέμβαση σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων σε εργαζόμενο στο σχολείο ή σε μαθητή.
Αύξηση του προσωπικού καθαριότητας με μόνιμη σχέση εργασίας, ώστε να μπορούν να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες των σχολείων.
Δημιουργία σχολιατρικής υπηρεσίας που θα έχει την ευθύνη για τον έλεγχο λειτουργίας των σχολείων αλλά και τη διαχείριση των κρουσμάτων.
Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.
Καμία σκέψη για κάμερες στις σχολικές αίθουσες.
Βρισκόμαστε κοντά στους μαθητές που αγωνίζονται και απέναντι σε φαινόμενα τρομοκρατίας και εκφοβισμού.
Καταδικάζουμε την ναζιστική ιδεολογία. Δεν εφησυχάζουμε, συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στο φασισμό.
Η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμων Πύργου - Αρχ. Ολυμπίας Π.Ε. Ηλείας
«Με θλίψη και οργή παρακολουθούμε πως η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δεν αξιοποίησε τον χρόνο που είχε στη διάθεσή της για την ουσιαστική ενίσχυση του δημόσιου και καθολικού χαρακτήρα της δημόσιας εκπαίδευσης.
Η μοναδική και αναμφισβήτητη αλήθεια είναι πως όλους αυτούς τους μήνες, από τον Μάρτιο έως και σήμερα, τα σχολεία στέκονται όρθια και στηρίζουν πολυποίκιλα τους μαθητές τους, χάρη στην αυταπάρνηση και την ευσυνειδησία των εκπαιδευτικών.
Αυτών των εκπαιδευτικών που, μαζί με τις δικές τους αγωνίες, έχουν να διαχειριστούν και την έλλειψη βασικών όρων και προϋποθέσεων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.
Ταυτόχρονα, οι εξαγγελίες για παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σε περίπτωση υποχρεωτικής αναστολής των σχολικών μονάδων λόγω της πανδημίας, μοιάζουν να είναι εντελώς ανεφάρμοστες.
Εκφράζουμε τον έντονο προβληματισμό και τη μεγάλη μας ανησυχία για το εάν μπορεί να υπάρξει πραγματική δυνατότητα ή όχι παροχής ουσιαστικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης προς τους μαθητές μας σε μια τέτοια περίπτωση.
Επειδή αμφιβάλλουμε πάρα πολύ για το πώς μπορεί να λειτουργήσουν τα σχολεία μας ως
συντεταγμένες σχολικές μονάδες, θεωρούμε ότι υπό τις παρούσες συνθήκες, λόγοι εκπαιδευτικοί και παιδαγωγικοί μάς αποτρέπουν από το να υποστηρίξουμε με επιτυχία τη βασική αρχή του σκοπού της Παιδείας, όπως ρητώς δηλώνεται στο διαθεματικό πλαίσιο σπουδών, που δεν είναι τίποτε άλλο από την παροχή ίσων ευκαιριών μόρφωσης προς όλους.
Τα διαφορετικά και επί μέρους προβλήματα του μαθητικού δυναμικού κάθε σχολείου (ιδιαίτερα των πιο απομακρυσμένων περιοχών), οι έκδηλες οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες, η συχνή αδυναμία πρόσβασης των νοικοκυριών στην ψηφιακή τεχνολογία και στο διαδίκτυο, φοβόμαστε πως θα μετατρέψουν το μορφωτικό αγαθό σε μία υπόθεση για τους λιγότερους, υπόθεση με την οποία κανενός από εμάς η συνείδηση δεν μπορεί να συμβιβαστεί.
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ διεκδικώντας όσα δικαιούμαστε.
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για εμάς και τους μαθητές μας.
Δίνουμε ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΑΡΩΝ στη συγκέντρωση».