Πέμπτη, 01 Οκτωβρίου 2020 20:16

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ για όσα καταγράφηκαν στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτ. Ελλάδας

Γράφτηκε από
Ad Slot

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., σε απάντηση των όσων έχουν καταγραφεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδος, Π.Ε. Αχαΐας, δηλώνει τα εξής:

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ουδέποτε παρέλαβε επιστολές από μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου σχετικά με όσα σήμερα παρουσιάζονται στον τοπικό τύπο, και άρα δεν αγνόησε τις απόψεις ή τα αιτήματα των τοπικών αρχών. Αντίθετα, η εταιρεία έχει παρουσία στην Πάτρα από το 2010, οπότε και έδωσε ουσιαστική λύση στο πρόβλημα μετακινήσεων στην πόλη με μεγάλη επιτυχία.

Στις 04/07/2020 και μετά τη διακοπή κυκλοφορίας λόγω covid19, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. έθεσε σε εφαρμογή τα νέα δρομολόγια του Νοτίου κλάδου του Προαστιακού Πάτρας από τον Άγιο Ανδρέα έως τα Καμίνια. Τα δρομολόγια είναι κάθε ώρα με μετεπιβίβαση στον Άγιο Ανδρέα για το κέντρο της Πάτρας – Ρίο/ Πανεπιστήμιο – Νοσοκομείο και Άγιο Βασίλειο.

Η σύνδεση με την Κάτω Αχαΐα έχει νόημα μόνο με ωριαία συχνότητα. Αυτό όμως δεν είναι εφικτό, αφού ο χρόνος δρομολογίου από Πάτρα έως Κάτω Αχαΐα είναι 38 λεπτά, και επομένως ο κύκλος δρομολογίου (Πάτρα – Κ. Αχαΐα – Πάτρα) αγγίζει τα 90’. Με αυτούς τους χρόνους, ο Νότιος κλάδος θα συναντιόταν με τον Βόρειο κλάδο κάθε 3 ώρες. Έτσι, δεν εξυπηρετείται πραγματικά ο προαστιακός στην Πάτρα και, ειδικότερα, κοντά στην πόλη, αφού νοτίως του Αγίου Ανδρέα κάποιος θα είχε την δυνατότητα να μεταβαίνει στο Νοσοκομείο ή στο Πανεπιστήμιο, κάθε τρεις ώρες μόνο. Για να υπάρξει ουσιαστική εξυπηρέτηση, το δρομολόγιο από Πάτρα έως Κάτω Αχαΐα δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 27’.

Προκειμένου να επιτευχθούν οι χρόνοι αυτοί (σύνδεση από τον σταθμό του Αγίου Ανδρέα), απαιτούνται σοβαρές παρεμβάσεις από τον διαχειριστή της υποδομής ΟΣΕ, με έργα και, κυρίως, με τη άρση της βραδυπορείας των 30χλμ, έως το πρώην Δημαρχείο της Παραλίας Πατρών, η οποία έχει επιβληθεί από τα μέσα της δεκαετίας του ’80, μετά από δυστύχημα

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στηρίζει σταθερά τον Προαστιακό Πάτρας. Παρά τη χαμηλή επιβατική κίνηση του Νοτίου κλάδου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρά με βάση το σχεδιασμό της και προσθέτει τις επόμενες ημέρες τρία (3) επιπλέον δρομολόγια, διευκολύνοντας ακόμη περισσότερο τους εργαζομένους στην επιστροφή από την εργασία τους.

Οι μετέχοντες στο Περιφερειακό Συμβούλιο γνωρίζουν πολύ καλά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στο τμήμα αυτό της υποδομής και τους καλούμε να συνεργαστούν με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., προκειμένου να δοθεί ουσιαστική λύση σε ένα στόχο που πρέπει να είναι κοινός: η σωστή εξυπηρέτηση των κατοίκων της Πάτρας και της ευρύτερης περιοχής.

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 01 Οκτωβρίου 2020 20:11

Σχετικά Άρθρα

  • Τσίπρας: Να έρθουν στη Βουλή όλα τα έγγραφα διαπραγμάτευσης δημοσίου -ΤΡΑΙΝΟΣΕ
    Τσίπρας: Να έρθουν στη Βουλή όλα τα έγγραφα διαπραγμάτευσης δημοσίου -ΤΡΑΙΝΟΣΕ

    Ολόκληρη η ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ με πρώτο υπογράφοντα τον Αλέξη Τσίπρα για τα έγγραφα διαπραγμάτευσης δημοσίου - ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη Βουλή.

    Σύσσωμη η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Αλέξη Τσίπρα, ζητά με κοινοβουλευτική ερώτηση από την κυβέρνηση όλα τα έγγραφα διαπραγμάτευσης δημοσίου-ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη Βουλή.

    Πιο συγκεκριμένα, και σύμφωνα με την Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων που κατατέθηκε προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Γ. Γεραπετρίτη, οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης, με πρώτο υπογράφοντα τον Αλέξη Τσίπρα, ζητούν προσχέδια και σχέδια συμβάσεων, πρακτικά από τις συναντήσεις, αλληλογραφία, έγγραφα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επιστολές και κάθε τι άλλο που αφορά τις διαπραγματεύσεις των δύο μερών, οι οποίες μεσολάβησαν από την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας τον Απρίλιο του 2019 έως και την υπογεγραμμένη σύμβαση ΥΔΥ 2022 που κυρώθηκε στη βουλή τον Ιούλιο του 2022, συμπεριλαμβανομένου φυσικά και του προσχεδίου της νέας σύμβασης ΥΔΥ που έχει δει πρόσφατα το φως της δημοσιότητας.

    Όπως αναφέρουν στο κείμενο της ΑΚΕ οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, «στο παράρτημα του μνημονίου (σ.σ.: που υπεγράφη τον Νοέμβριο του 2019 διά του Κ. Καραμανλή και του τότε διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φ. Τσαλίδη), αφού ορίζεται το ποσό των 750 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση για την παροχή της δημόσιας υπηρεσίας εκ μέρους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, περιγράφονται τα οφέλη για την ελληνική οικονομία από τη 15ετή αυτή προς υπογραφή νέα σύμβαση , που φθάνουν έως το ύψος των 2,52 δισεκατομμυρίων ευρώ, συμπεριλαμβανομένων και των επενδύσεων της ιταλικής εταιρείας, ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.

    Για να συνεχίσουν: «Πλην, όμως, και ενώ η τελική σύμβαση θα έπρεπε να υπογραφεί στο τέλος του 2020, υπεγράφη τελικά (κατόπιν παράτασης της προηγούμενης σύμβασης ΥΔΥ του 2016) τον Απρίλιο του 2022 και κυρώθηκε στη Βουλή τον Ιούλιο του 2022 […]

    Στη σύμβαση αυτή, με έκπληξη και δικαιολογημένη δυσαρέσκεια, διαπιστώθηκε ότι αφενός είχαν κυριολεκτικά εξαφανιστεί συλλήβδην οι προβλέψεις για τα οφέλη της ελληνικής οικονομίας, που αναφέρονταν στο παραπάνω μνημόνιο και άγγιζαν το τεράστιο ποσό των 2,52 δισ. ευρώ και θα προέρχονταν από τις πληρωμές και τις επενδύσεις της ιταλικής εταιρείας για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, και ότι αφετέρου είχε “κάνει φτερά” εκ των καθαυτών επενδύσεων που θα πραγματοποιούσε η ιταλική εταιρεία το ιλιγγιώδες ποσό των 600 περίπου εκατ. ευρώ».

    Επικαλούμενοι δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών, όπως της «Εφημερίδας των Συντακτών» και της εφημερίδας «Δημοκρατία», τονίζουν πως «φτερά» είχε κάνει και η δέσμευση εκ μέρους του ελληνικού δημοσίου για την εκτέλεση και θέση σε λειτουργία μια σειράς έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη, είτε προγραμματίζεται να εκτελεστούν, τα δύο πρώτα εκ των οποίων είναι:

    - ««1. Ολοκλήρωση της σηματοδότησης στον άξονα Πειραιάς - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Ειδομένη (Σύμβαση 717 της ΕΡΓΟΣΕ) μέχρι το τέλος του 2021» και

    - «2. Θέση σε λειτουργία του ETCS στον άξονα Πειραιάς - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Ειδομένη (Σύμβαση 10005 της ΕΡΓΟΣΕ) μέχρι το τέλος του 2021». υπογραφή νέα σύμβαση, που φθάνουν έως το ύψος των 2,52 δισ. ευρώ.

    Δηλαδή, τα δύο συγκεκριμένα έργα, η μη ολοκλήρωση των οποίων δεν μπόρεσε να αποτρέψει το ανθρώπινο λάθος που οδήγησε στην τραγωδία των Τεμπών».

    Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία θέτουν, επίσης, στον κ. Γεραπετρίτη μια σειρά από ερωτήματα για τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν της ιταλικής εταιρείας, ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ».

    Ολόκληρη η ερώτηση

    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Τέμπη: Έρευνα στις συμβάσεις ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Hellenic Train
    Τέμπη: Έρευνα στις συμβάσεις ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Hellenic Train

    Θα ελεγχθούν όσοι είχαν θέσεις ευθύνης, εργολάβοι και λοιποί συμβαλλόμενοι, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν δικαιολογούνται τα εισοδήματα, που έχουν δηλώσει κατά καιρούς

    Από «κόσκινο» θα περάσουν οι συμβάσεις των εταιρειών ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, και Hellenic Train της τελευταίας 15ετίας.

    Ο επικεφαλής της ανεξάρτητης αρχής για την καταπολέμηση του μαύρου χρήματος, Χαράλαμπος Βουρλιώτης, έδωσε εντολή να ανοίξουν τραπεζικοί λογαριασμοί και να ελεγχθούν τα περιουσιακά στοιχεία όλων των προσώπων που έχουν κατά καιρούς υπογράψει συμβάσεις για το σιδηροδρομικό δίκτυο.

    Με φόντο το τραγικό δυστύχημα από τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, θα ελεγχθούν όσοι είχαν θέσεις ευθύνης, εργολάβοι και λοιποί συμβαλλόμενοι, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν δικαιολογούνται τα εισοδήματα, που έχουν δηλώσει κατά καιρούς.

    Σε περίπτωση που διαπιστωθούν αποκλίσεις, θα κληθούν να δώσουν απαντήσεις για την προέλευση των εσόδων, εάν είναι νόμιμη ή αποτέλεσμα παράνομων πράξεων, όπως δωροδοκίες και ξέπλυμα.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Προαστιακός: Ήθελαν να αυξήσουν τα όρια ταχύτητας χωρίς μέτρα ασφαλείας - Τα εξώδικα των μηχανοδηγών από το 2010
    Προαστιακός: Ήθελαν να αυξήσουν τα όρια ταχύτητας χωρίς μέτρα ασφαλείας - Τα εξώδικα των μηχανοδηγών από το 2010

    Αύξηση του ορίου ταχύτητας από τα 115 στα 160 χλμ την ώρα στο τμήμα ΚιάτοΛιόσια (Προαστιακός) είχε προσπαθήσει να επιβάλει η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Δεκέμβριο του 2010 χωρίς όμως να έχει ενεργοποιηθεί ακόμα το σύστημα τηλεδιοίκησης.

    Η αντίδραση των μηχανοδηγών ήταν άμεση και το συγκεκριμένο περιστατικό που έγινε επί προεδρίας του Θανάση Ζηλιασκόπουλου, ο οποίος τοποθετήθηκε την Παρασκευή από την κυβέρνηση ως μέλος της επιτροπής για τη διερεύνηση του δυστυχήματος των Τεμπών... για να παραιτηθεί μια μέρα μετά ύστερα από τις σφοδρές αντιδράσεις, ήταν η αιτία για ένα από τα πρώτα εξώδικα της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης.

    Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, οι σιδηροδρομικοί ήδη από τον Δεκέμβριο του 2010, δηλαδή εδώ και πάνω από δώδεκα χρόνια, προσπαθούν να πείσουν την Πολιτεία να ασχοληθεί με τα ζητήματα ασφάλειας στον σιδηρόδρομο με διααρτυρίες, απεργίες, εξώδικα και μηνυτήριες αναφορές.

    Στην περίπτωση του Προαστιακού της Αθήνας, σύμφωνα με το εξώδικο που δημοσιοποίησε ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ, Κώστας Γενιδούνιας η διοίκηση της τότε δημόσιας ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε ανακοινώσει την πρόθεσή της να αυξήσει το μέγιστο όριο ταχύτητας των αμαξοστοιχιών στο τμήμα Κιάτο – Λιόσια από 115 χλμ σε 160 χλμ.

    Κι αυτό ενώ – όπως είχαν καταγγείλει οι μηχανοδηγοί - «χωρίς προηγουμένως να έχετε φροντίσει να προβείτε στην ενεργοποίηση του συστήματος τηλεδιοίκησης (δηλαδή αυτόματης φωτοσήμανσης) που λειτουργεί στον τελευταίο».

    Εξώδικα από το 2010 για την κατάσταση του δικτύου
    Εξώδικα από το 2010 για την κατάσταση του δικτύου
    Εξώδικα από το 2010 για την κατάσταση του δικτύου
    Εξώδικα από το 2010 για την κατάσταση του δικτύου
    Εξώδικα από το 2010 για την κατάσταση του δικτύου

    Φώναζαν από τότε για τηλεδιοίκηση

    Οι μηχανοδηγοί ήδη από τότε εξηγούσαν ότι το σύστημα τηλεδιοίκησης είναι απολύτως απαραίτητο για την ασφαλή λειτουργία των αμαξοστοιχιών και την αποφυγή ατυχημάτων προσθέτοντας ότι «για την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και του επιβατικού κοινού στην περίπτωση που επιτρέπονται υψηλές ταχύτητες χρειάζεται απαραιτήτως και η εφαρμογή συστήματος αυτόματης πέδησης», όπως και η εφαρμογή συστήματος ελέγχου παραβίασης ταχύτητας.

    Είχαν συστήσει στα μέλη της Ένωσης να μην εφαρμόσουν το όριο

    Για το λόγο αυτό οι μηχανοδηγοί είχαν συστήσει στα μέλη της Ενωσης να μην εφαρμόσουν το αυξημένο όριο ταχύτητας προειδοποιώντας τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι σε περίπτωση που ασκήσει πιέσεις στους εργαζομένους θα είναι ευθέως υπευθυνη «για όποιο πρόβλημα ασφαλείας προκύψει, το οποίο μπορεί ενδεχομένως να έχει και ως συνέεια ακόμα και την απώλεια ανθρωπινων ζωών».

    Καλούσαν επίσης την εταιρία να μην προβεί σε αύξηση του μέγιστου ορίου ταχύτητας στο εν λόγω τμήμα μέχρι την:

    • Εφαρμογή ασφαλούς συστήματος αυτόματης φωτοσήμανσης.
    • Εφαρμογή συστήματος αυτόματης πέδησης σε περίπτωση παραβίασης των συστημάτων ασφαλείας.
    • Εφαρμογή συστήματος ελέγχου παραβίασης ταχύτητας.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Ο Τσίπρας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μου περιέγραψαν το χρονικό μιας προαναγγελθείσας τραγωδίας
    Ο Τσίπρας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μου περιέγραψαν το χρονικό μιας προαναγγελθείσας τραγωδίας

    Ο Αλέξης Τσίπρας μίλησε με τους εργαζόμενους στο μηχανοστάσιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Ρέντη, υπό τη σκιά του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη.

    Συνάντηση με εργαζόμενους στους σιδηροδρόμους είχε ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Αλέξης Τσίπρας, στο μηχανοστάσιο στο Ρέντη.

    Ο κ. Τσίπρας συζήτησε με εργαζόμενους, τεχνίτες και μηχανοδηγούς για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

    Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, κ. Κώστας Γενηδούνιας στη συζήτηση που είχαν στηλίτευσε την προσπάθεια απόδοσης όλων των ευθυνών στο «ανθρώπινο λάθος» και κατήγγειλε τις αλλεπάλληλες προειδοποιήσεις που είχε απευθύνει το σωματείο τους προς το διοίκηση και την κυβέρνηση για τον κίνδυνο δυστυχήματος, εξαιτίας της «μη λειτουργίας φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης» και «της μη λειτουργίας του συστήματος ETCS (European Traffic Control System), του οποίου «η λειτουργία προστατεύει ενάντια σε ενδεχόμενο ανθρώπινου λάθους».

    Ειδικά για το σύστημα ETCS ο κ. Γενηδούνιας σημείωσε πως «ξεκίνησε το Μάρτιο του 2019 με σύμβαση για να ξεκινήσει να εντάσσεται στο δίκτυο». «Από το 2008 και μετά το δίκτυο λεηλατήθηκε, τα συστήματα αυτά λειτουργούσαν μέχρι τότε, το προσωπικό μειώθηκε σε μισό. Από το 2018 το δίκτυο ανατάχθηκε, έγινε η διπλή γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και από τον Μάρτιο του 2019 υπάρχει μια σύμβαση για τα συστήματα επιδομής. Είχαμε διαβεβαίωση ότι θα ολοκληρωθούν μέχρι το 2020» ανέφερε χαρακτηριστικά.

    Αναφερόμενος στη μη έγκαιρη λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας ο κ. Γενηδούνιας πρόσθεσε πως «το 2020 ξεκινήσαμε την προσπάθεια με κινητοποιήσεις, ειδοποιούσαμε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις, στείλαμε εξώδικα στην εταιρία μας, στο Υπουργείο Υποδομών, στο Υπουργείο Εργασίας, στον ΟΣΕ και στη Ρυθμιστική Αρχή». Επεσήμανε πως «το πρώτο εξώδικο το στείλαμε το Σεπτέμβριο του 2021 γιατί μας είχαν πει ότι τότε θα τελείωναν τα έργα, μετά μας είπαν ότι θα ολοκληρωθούν σε πέντε μήνες. Τον Φεβρουάριο του 2022 στείλαμε ξανά εξώδικο, πάλι μας είπαν σε πέντε μήνες θα γίνουν τα έργα. Από τον Αύγουστο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2022 έγιναν τρεις εκτροχιασμοί. Στείλαμε ξανά εξώδικο τον Οκτώβριο του 2022 και ο ΟΣΕ μας απάντησε ότι λέμε ψεύδη και εξυπηρετούμε σκοπιμότητες».

    Ο κ. Τσίπρας από την πλευρά του υπογράμμισε την ανάγκη «η αλήθεια να βγει στο φως, ώστε να δούμε και να καταπολεμήσουμε τα αίτια του δυστυχήματος. Για να δώσουμε μία προοπτική ασφάλειας και για εσάς τους εργαζόμενους αλλά και για τους επιβάτες. Και για να μην ξανασυμβεί ποτέ κάτι αντίστοιχο»

    Στις συζητήσεις που είχε με εργαζόμενους, εμφανώς συγκινημένοι, σημείωσαν στον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ πως «ήταν κάθε μέρα μαζί με τους εργαζόμενους που έχασαν τη ζωή τους» στην αμαξοστοιχία στα Τέμπτη, καθώς όπως είπαν «είχαμε κάνει αμέτρητα δρομολόγια μαζί». Πρόσθεσαν πως «με τα προβλήματα που σας είπε ο κ. Γενηδούνιας, πάντα αισθανόμαστε φόβο».

    Μετά τη συνάντηση με τους εργαζόμενους των σιδηροδρόμων ο κ. Τσίπρας έκανε την ακόλουθη δήλωση προς τους εκπροσώπους του Τύπου:

    «Ήρθα σήμερα να συναντήσω τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής εδώ στο Ρέντη. Ήρθα πρώτα από όλα να συμπαρασταθώ στο πένθος τους για τους συναδέλφους τους που έχασαν άδικα. Και να συμμεριστώ όμως την αγωνία τους: όλη η αλήθεια να βγει στο φως, να μην μείνει τίποτα κρυμμένο.

    Είναι γεγονός ότι αυτό που αντίκρισα, αυτό που μου είπαν, είναι ότι είχαν κάνει επανειλημμένες προσπάθειες να αναδείξουν το πρόβλημα.

    Μου περιέγραψαν το χρονικό μιας προαναγγελθείσας τραγωδίας, τα αίτια της οποίας, καμία σκοπιμότητα δεν μπορεί να κρύψει.

    Και τούτη την ώρα του πένθους εγώ μονάχα ένα έχω να πω. Οφείλουμε στους ανθρώπους που χάσαμε άδικα, να κάνουμε ό,τι μπορούμε, ό,τι περνάει από το χέρι μας, ώστε να μην μείνει τίποτα και κανένας στο σκοτάδι.

    Τίποτα και κανένας να μην ξεχαστεί. Καμία ευθύνη να μην κρυφτεί. Μόνο έτσι θα έχουμε κάνει το χρέος μας ώστε να μην ξαναζήσουμε ποτέ μια τραγωδία σαν κι αυτή».

    Πηγή: iEidiseis.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: EUROKINISSI/ ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
  • Υπεγράφη η παραχώρηση του Σιδηροδρομικού Σταθμού Ανεμοχωρίου στον Δήμο Πύργου
    Υπεγράφη η παραχώρηση του Σιδηροδρομικού Σταθμού Ανεμοχωρίου στον Δήμο Πύργου

    Παναγιώτης Αντωνακόπουλος «Ένας χώρος με έντονο ιστορικό συναισθηματικό και οικολογικό φορτίο»

    Υπεγράφη πρόσφατα η παραχώρηση των εγκαταστάσεων του Σιδηροδρομικού Σταθμού Ανεμοχωρίου από την ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. στον Δήμο Πύργου, από τον Δήμαρχο Παναγιώτη Αντωνακόπουλο, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΓΑΙΑΟΣΕ Περικλή Νικολάου και τον Γενικό Γραμματέα της ΚοινΣΕπ «Ανιγριάδες Νύμφες» Γιώργο Σαραντόπουλο, στα κεντρικά γραφεία της ΓΑΙΑΟΣΕ.

    Παρόντες στην υπογραφή της παραχώρησης ήταν ο Βουλευτής Ηλείας ΝΔ Ανδρέας Νικολακόπουλος, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Γιάννης Αργυρόπουλος, και ο Διευθυντής του πολιτικού γραφείου Δημάρχου και αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΠ Γιώργος Καραστέργιος.

    H πολύμηνη και εντατική συλλογική προσπάθεια του Δήμου Πύργου απέφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα, ώστε το επόμενο βήμα να είναι η ολοκληρωμένη ανάδειξη του χώρου, με τον Δήμαρχο Πύργου Παναγιώτη Αντωνακόπουλο να δηλώνει: «Μετά από πολύμηνη προσπάθεια συνεργασίας με την ΓΑΙΑΟΣΕ και με την καθοριστική συμβολή του βουλευτή Ηλείας Ανδρέα Νικολακόπουλου, φτάσαμε σήμερα στην υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της ΓΑΙΑΟΣΕ και της ΚοινΣΕπ στην οποία συμμετέχει ο Δήμος Πύργου, με σκοπό την ανάδειξη του εναλλακτικού περιβαλλοντολογικού τουρισμού. Πιστεύουμε ότι ο Σταθμός στο Ανεμοχώρι και ο ευρύτερος χώρος εκτός από ιστορικό και συναισθηματικό φορτίο, έχει έντονο οικολογικό χαρακτήρα. Είναι ένας χώρος που μπορεί να πάρει ζωντάνια, να δημιουργήσει μια κυψέλη πολιτισμού με φιλοπεριβαλλοντικό πρόσημο.

    Θέλω να συγχαρώ τους κατοίκους του Ανεμοχωρίου για την πρωτοβουλία που είχαν, και ιδίως τον κ. Γιώργο Σαραντόπουλο που ήταν μεταξύ των φιλόδοξων κατοίκων της περιοχής, τον βουλευτή Ηλείας κ. Ανδρέα Νικολακόπουλο που βοήθησε καθοριστικά, αλλά και όλους όσοι συνέδραμαν στην υλοποίηση αυτής της προσπάθειας ώστε να προχωρήσουμε στην ανάδειξη και αξιοποίηση του χώρου».

    Ανδρέας Νικολακόπουλος: “Άνοιξε ο δρόμος για την ανάδειξη και ανάπτυξη της περιοχής”

    “Η συνεργασία απέφερε καρπούς και πλέον ανοίγει ο δρόμος για την αξιοποίηση και ανάδειξη ενός σημαντικού κτίσματος και του περιβάλλοντα χώρου αυτού, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορία της περιοχής», δήλωσε ο βουλευτής Ηλείας ΝΔ Ανδρέας Νικολακόπουλος, αμέσως μετά την υπογραφή της σύμβασης .

    Αξίζει να σημειωθεί ότι το θέμα είχε τεθεί, παρουσία και του κ. Νικολακόπουλου, σε συνάντηση που είχε πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο του 2020 στα κεντρικά γραφεία της ΓΑΙΑΟΣΕ και η συντονισμένη προσπάθεια είχε αποτέλεσμα, το οποίο και επισφραγίστηκε με την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης, με τον Ηλείο κοινοβουλευτικό να επισημαίνει: «Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από αυτή την εξέλιξη, ήταν κάτι που το είχαμε διεκδικήσει συντονισμένα και εκτός από την διοίκηση της ΓΑΙΑΟΣΕ και συγκεκριμένα τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Περικλή Νικολάου, θέλω να ευχαριστήσω και τον Δήμαρχο Πύργου κ. Τάκη Αντωνακόπουλο, καθώς και τον Γ.Γ. της ΚοινΣΕπ ‘Ανιγριάδες’ κ. Γιώργο Σαραντόπουλο, τα μέλη του Συλλόγου και τον πρόεδρο του Ανεμοχωρίου κ. Χρήστο Μπουλαλά, για την αγαστή συνεργασία όλο αυτό το διάστημα. Ένας σταθμός που είχε μείνει αναξιοποίητος για πολλά χρόνια θα αναδειχθεί και αυτό θα σηματοδοτήσει και την ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής».

    dimos trainose upogr 2

    dimos trainose upogr 3

    dimos trainose upogr 4

    (Δελτίο Τύπου)

  • ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Πώς θα αποζημιωθούν οι επιβάτες που εγκλωβίστηκαν λόγω κακοκαιρίας Ελπίς – Άνοιξε η πλατφόρμα
    ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Πώς θα αποζημιωθούν οι επιβάτες που εγκλωβίστηκαν λόγω κακοκαιρίας Ελπίς – Άνοιξε η πλατφόρμα

    Σε λειτουργία τέθηκε η ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις αποζημιώσεις προς τους επιβάτες που είχαν εγκλωβιστεί στο χιονιά της κακοκαιρίας «Ελπίς».

    Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημέρωσε τους επιβάτες, οι οποίοι παρέμειναν εγκλωβισμένοι επί των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885 στις 24 Ιανουαρίου 2022, για τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προχωρήσουν ώστε να λάβουν την αποζημίωση ύψους 1.000 ευρώ.

    Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν το αίτημά τους μέσω της φόρμας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://claims.trainose.gr/ από την Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου μέχρι και την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022. Παρακαλούνται οι δικαιούχοι μετά την υποβολή της αίτησής τους να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις της εταιρείας για τυχόν νεότερη ενημέρωση.

    ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Οι επιλογές για την αποζημίωση των 1.000 ευρώ

    Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι δικαιούχοι επιβάτες μπορούν να υποβάλλουν αίτημα για μία από τις κατωτέρω επιλογές:

    α) τη χορήγηση εκπτωτικών κουπονιών ταξιδίου (vouchers) απεριόριστης ισχύος, μέσω των οποίων παρέχεται η δυνατότητα αγοράς οποιουδήποτε εισιτηρίου ή κάρτας διαδρομών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνολικής αξίας 1.150 ευρώ.

    β) τη χορήγηση εκπτωτικών κουπονιών ταξιδίου (vouchers) απεριόριστης ισχύος, μέσω των οποίων παρέχεται η δυνατότητα αγοράς οποιουδήποτε εισιτηρίου ή κάρτας διαδρομών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνολικής αξίας 550 ευρώ, καθώς και καταβολής χρηματικού ποσού 500 ευρώ μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο αιτών.

    γ) την καταβολή χρηματικού ποσού 1.000 ευρώ μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο αιτών.

    Η διαδικασία υποβολής της αίτησης

    Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καλεί τους πολίτες για τη σωστή συμπλήρωση όλων των στοιχείων που ζητούνται ακόμη και των μη υποχρεωτικών, διότι αυτό θα επιταχύνει τη διαδικασία αξιολόγησης των αιτημάτων.

    Για την επιτυχή υποβολή της αίτησής σας, είναι απαραίτητη η δήλωση του αριθμού εισιτηρίου σας με το οποίο ταξιδέψατε. Σε περίπτωση μη χορήγησης της πληροφορίας αυτής, η αίτηση σας δεν θα εξετασθεί, εκτός από την περίπτωση κατά την οποία είχατε αποδεδειγμένα παραδώσει το εισιτήριό σας σε ένα από τα εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για αποζημίωση εισιτηρίου. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την έκβαση του αιτήματος σας.Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δύναται να επικοινωνήσει μαζί σας κατά την αξιολόγηση του αιτήματος για παροχή επιπλέον διευκρινίσεων ή / και στοιχείων.Η συμπλήρωση και υποβολή της αίτησης είναι απαραίτητη για την αξιολόγηση του αιτήματός σας.

    Αξιολόγηση αίτησης και ικανοποίηση αιτήματος:

    • Η προθεσμία για την υποβολή των αιτημάτων είναι έως και Παρασκευή 11/3/2022
    • Σύντομα θα αρχίσει η διαδικασία εξέτασης των αιτημάτων και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ενημερώσει τους επιβάτες εντός εύλογου χρονικού διαστήματος για την πορεία του αιτήματος τους.Για οποιαδήποτε περαιτέρω σχετική πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλέφωνα : 2130121006, 2130121007 Δευτέρα έως Παρασκευή από 09:00 έως 16:00, ή αποστέλλοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Ηλεία: Πως θα ζωντανέψει ο σιδηρόδρομος με την επέκταση του προαστιακού... αλλά σε μετρική γραμμή
    Ηλεία: Πως θα ζωντανέψει ο σιδηρόδρομος με την επέκταση του προαστιακού... αλλά σε μετρική γραμμή

    Ως ο επόμενος μεγάλος στόχος του σιδηρόδρομου μπορεί να χαρακτηριστεί η επαναλειτουργία των γραμμών μέχρι τον Πύργο, το Ναύπλιο, την Πάτρα. Το τρένο θα μπορέσει να ξαναζωντανέψει εκεί που πρωτοξεκίνησε καθώς οι γραμμές της Πελοποννήσου είναι οι αρχαιότερες σε όλη τη χώρα.

    Πρώτο έργο είναι η ενεργοποίηση της γραμμής από την Κάτω Αχαγιά μέχρι τον Πύργο ως επέκταση του Προαστιακού Πάτρας. Στον ΟΣΕ έχει τεθεί το θέμα επί τάπητος και το πλάνο θα ξεδιπλωθεί το επόμενο διάστημα.

    Το πλάνο περιλαμβάνει την ανακαίνιση και επαναλειτουργία της υφιστάμενης μετρικής γραμμής μήκους 78 χιλιομέτρων. Όπως αναφέρει στο ypodomes.com o Θανάσης Κοτταράς, αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ το κόστος εκτιμάται σε περίπου 50 εκατ. ευρώ. Μάλιστα όπως επισημαίνει, στα προς εκτέλεση έργα περιλαμβάνεται και η πρώτη φάση κανονικοποίησης της γραμμής. Δηλαδή πέρα από τα έργα ανακαίνισης της μετρικής γραμμής θα γίνουν και έργα διαπλάτυνσης της υποδομής και όποια άλλα τεχνικά έργα χρειαστούν.

    Αυτό σημαίνει πως μόλις το δίκτυο “κουμπώσει” στο νέο λιμάνι της Πάτρας (προς το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας), θα μπορέσουν να εκτελεστούν τα έργα Β`φάσης και να κανονικοποιηθεί η γραμμή μέχρι τον Πύργο. Αν σκεφτούμε μάλιστα ότι το υπουργείο ΥΠΟΜΕ εξετάζει και την αγορά τρένων υδρογόνου, τότε θα μπορούσαμε μελλοντικά να δούμε τα υπερσύγχρονα και φιλικά προς το περιβάλλον τρένα να σφυρίζουν στην Ηλεία.

    Στόχος ο διαγωνισμός μέσα στην Άνοιξη

    Στα πιο άμεσα πλάνα όμως, στόχος του ΟΣΕ όπως υπογραμμίζει ο κ. Κοτταράς, είναι να ολοκληρωθούν οι μελέτες κόστους-οφέλους και να εξευρεθεί χρηματοδότηση για την υλοποίηση του έργου. Η χρηματοδότηση προβλέπεται να βρεθεί από το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027. Ο διαγωνισμός αναμένεται να τρέξει την Άνοιξη και να συμβασιοποιηθεί εντός του 2022. Τα έργα εκτιμάται ότι θα έχουν διάρκεια περίπου δύο έτη.

    Η επαναλειτουργία της γραμμής Κάτω Αχαγιά-Πύργος θα σημάνει την επανασύνδεση της πρωτεύουσας της Ηλείας αλλά και της Αρχαίας Ολυμπίας με την Πάτρα και το υπόλοιπο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

    Οι σταθμοί που προβλέπεται να επαναλειτουργήσουν μετά την Κάτω Αχαγιά είναι οι: Σαγέικα, Λάππα, Βάρδα, Κουρτέσι, Λεχαινά, Ανδραβίδα, Καβάσιλα, Γαστούνη, Αμαλιάδα, Προφήτη Ηλία, Σκουροχώρι και τερματικός ο σταθμός του Πύργου.

    Όπως σημειώνει ο κ.Κοτταράς “ο ΟΣΕ προχωρά στην υλοποίηση έργων που έχουν ως στόχο να ζωντανέψει και πάλι το σιδηροδρομικό δίκτυο στην Πελοπόννησο. Μέσα στο 2022 θα τρέξουμε τρεις διαγωνισμούς που είναι σημαντικοί για την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της περιοχής και την βελτίωση της συνδεσιμότητας τους. Σε δεύτερο χρόνο θα εξετάσουμε τι θα κάνουμε με τις υπόλοιπες ανενεργές γραμμές στην Πελοπόννησο”.

    Πηγή: Ypodomes.com

  • Μικρός βράχος στις γραμμές σταμάτησε τον Οδοντωτό- Ασφαλείς οι επιβάτες
    ΕΚΤΑΚΤΟ: Εκτροχιάστηκε τρένο στα Καλάβρυτα: Στο σημείο τεχνικοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

    Εκτός τροχιάς βρέθηκε άξονας της αμαξοστοιχίας 1330 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως ενημέρωσε η εταιρεία.

    Εκτός τροχιάς βρέθηκε άξονας της αμαξοστοιχίας 1330 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως ενημέρωσε η εταιρεία.
    Στο σημείο σπεύδουν τεχνικοί της εταιρείας, ενώ δεν υπήρξαν τραυματισμοί. Οι επιβάτες, μεταφέρονται στα Καλάβρυτα με λεωφορείο.

    ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

    Μια μεγάλη πέτρα, η... μικρός βράχος, σταμάτησε πριν από λίγο τον Οδοντωτό σε σημείο ανάμεσα από Ζαχλωρού και Καλάβρυτα με αποτέλεσμα να διακοπή η κυκλοφορία του, μέχρι την απομάκρυνσή της.

    Οι επιβάτες του συρμού σύμφωνα με το kalavrytanews με απόλυτη ασφάλεια μεταφέρθηκαν σε Ζαχλωρού και Καλάβρυτα. Συνεργείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πηγαίνει στο σημείο για τον καθαρισμό της γραμμής και την συνέχιση των δρομολογίων

    Πηγή: thebest.gr

    odontotos 2

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch