Με στόχο την στήριξη μαθητών αλλά και εκπαιδευτικών συναντήθηκαν χθεςμε τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας Γιώργο Φωτεινόπουλο τα στελέχη του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Συντονισμού –ΠΕΚΕΣ- Δυτικής Ελλάδας κατόπιν πρόσκλησης του ίδιου του κ. Φωτεινόπουλου.
Παρόντες στην συνάντηση ήταν τόσο ο οργανωτικός συντονιστής του ΠΕΚΕΣ Σπύρος Παπαδάκης όσο και ο αναπληρωτής οργανωτικός συντονιστής και συντονιστής εκπαιδευτικού έργου ενταξιακής εκπαίδευσης του ΠΕΚΕΣ Δημήτρης Ζησιμόπουλος, όπου όλοι μαζί ασχολήθηκαν με τα σοβαρά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν εκπαιδευτικοί και μαθητές.
Αναφερόμενος στην συνάντηση αυτή αλλά και στο ρόλο που διαδραματίζει το ΠΕΚΕΣ, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας Γιώργος Φωτεινόπουλος τόνισε ότι: «Το ΠΕΚΕΣ είναι μία δομή με την ονομασία Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Συντονισμού.
Πρόκειται για μία δομή όπου υπάρχουν οι συντονιστές παιδαγωγικής ευθύνης και ασχολούνται με τα σχολεία μας, οι συντονιστές εκπαιδευτικής ευθύνης που ασχολούνται με τους καθηγητές μας και είναι και το κέντρο που κάνει τις επιμορφώσεις. Είναι το «αποκούμπι» μας καθώς όταν έχουμε μεγάλα προβλήματα τους καλούμε για να βοηθήσουν. Όταν καθηγητής αντιμετωπίζει πρόβλημα με την τάξη του. πάλι τους παίρνουμε τηλέφωνο για να βοηθήσουν. Ο κ. Ζησημόπουλος είναι συντονιστής ειδικής αγωγής και για εμένα είναι ένα τεράστιο έργο διότι η στήριξη των παιδιών με προβλήματα είναι πολύ σημαντική. Πιστεύω και θέλω αυτή η συνεργασία που είναι πολύ καλή να γίνει καλύτερη και συχνότερη».
Από την πλευρά του ο οργανωτικός συντονιστής ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας Σπύρος Παπαδάκης ανέφερε: «Το σύγχρονο σχολείο θέλουμε να αγκαλιάζει όλα τα παιδιά και να στέλνουμε ένα μήνυμα συμπερίληψης σε όλη την κοινωνία. Σε αυτές τις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες οι εκπαίδευσης θα πρέπει να είναι ένας «φάρος» και ένα «αποκούμπι» για την κοινωνία. Σε αυτή τη προσπάθεια ιδιαίτερα μεγάλη ανάγκη στήριξης έχουν και οι εκπαιδευτικοί. Οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου είναι όλοι δίπλα τους και στα κοντινά και στα μακρινά σχολεία και αυτό σηματοδοτεί η παρουσία μας εδώ.
Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες θα πρέπει να ανταπεξέλθει η εκπαίδευση σε αυτά τα οποία η κοινωνία ζητά». Ακολούθως ο αναπληρωτής οργανωτικός συντονιστής και συντονιστής εκπαιδευτικού έργου ενταξιακής εκπαίδευσης του ΠΕΚΕΣ Δημήτρης Ζησιμόπουλος επεσήμανε: «Είμαστε εδώ για να επικοινωνήσουμε την ανάγκη της συνεργασίας μεταξύ των επιμέρους φορέων της εκπαίδευσης. Από την πλευρά μου ως συντονιστής ειδικής αγωγής και ενταξιακής εκπαίδευσης θα συζητήσουμε τα προβλήματα που υπάρχουν τόσο στον Πύργο όσο και στις άλλες πόλεις της Ηλείας αναδεικνύοντας θέματα που άπτονται της υποστήριξης γονέων και μαθητών αλλά κυρίως και των εκπαιδευτικών καθώς στην περίοδο της πανδημίας που διανύουμε έχουμε σημαντικές δυσκολίες που θα πρέπει να ανταποκριθούν οι εκπαιδευτικοί μας, ξεκινώντας από τομές που το υπουργείο ξεκινά να κάνει αυτή τη στιγμή, ενισχύοντας τα σχολεία με προσωπικό εξειδικευμένο όπως οι σχολικοί ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί. Ήδη ετοιμάζεται μία πληθώρα ειδικού επιστημονικού προσωπικού να στελεχώσει κάθε σχολική μονάδα της Ηλείας και ενισχύουμε τις δομές της ειδικής αγωγής, το Ειδικό Γενικό Γυμνάσιο- Λύκειο το ΕΕΕΕΚ Πύργου με το προσωπικό που χρειάζονται για να υποστηρίξουν τους μαθητές.
Επισημαίνουμε για μία ακόμα φορά την ανάγκη για δημιουργία αξιοπρεπών σχολικών δομών κτιρίων για να μπορούν και οι εκπαιδευτικοί να κάνουν το έργο τους αλλά και για να μπορούν γονείς και μαθητές να νιώθουν πράγματι ότι αντιμετωπίζονται από την πολιτεία ισότιμα με τους υπόλοιπους μαθητές». Όπως έγινε γνωστό κατά την διάρκεια της συνάντησης, εντός διμήνου πρόκειται να φτάσουν στα σχολεία της Ηλείας κατά προτεραιότητα ηλεκτρονικοί υπολογιστές έτσι ώστε και στο ενδεχόμενο που μία σχολική μονάδα κλείσει, να εξακολουθεί να υπάρχει η καθημερινή επαφή των μαθητών με τους καθηγητές τους. Μάλιστα ο κ. Ζησημόπουλος κάλεσε τόσο τους δήμους όσο και την Περιφέρεια να στηρίξουν τους μαθητές με την παροχή internet και αν είναι δυνατό με οικονομικές συσκευές σύνδεσης στο διαδίκτυο, όπως tablet.