Πέμπτη, 07 Οκτωβρίου 2021 09:26

Πύργος: Διαμάχη μεταξύ Κατσίμπελη και προέδρου και μελών του ΣΕΠΕ Πύργου - Αρχ. Ολυμπίας

Γράφτηκε από τον

Διαμάχη έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ημέρες ανάμεσα στην πρόεδρο και μέλη του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας και του γενικού γραμματέα του συλλόγου Θανάση Κατσίμπελη.

Αφορμή για αυτό στάθηκε η καταγγελία του κ. Κατσίμπελη πως δεν είχε τη στήριξη που περίμενε από το σύλλογο στη δικαστική διαμάχη που υπήρξε με γονέα μαθήτριας του σχολείου του.

Τα μέλη του Συλλόγου με επιστολή τους αναφέρουν κάθε κίνηση που έγινε προς την κατεύθυνση αυτή, ενώ ο κ. Κατσίμπελης ανταπαντά κάνοντας λόγο για συκοφαντική ανακοίνωση.

Ενέργειες Δ.Σ. Συλλόγου απέναντι σε δικαστικές διαμάχες γονέων - εκπαιδευτικών

Στην επιστολή τους η πρόεδρος και τα μέλη του ΣΕΠΕ Πύργου - Αρχ. Ολυμπίας ανέφέρουν τα εξής:

"Στον απόηχο των πρόσφατων γεγονότων, τα υπογράφοντα το παρόν κείμενο μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας, Μπρη Αντωνία, Πατσή Παναγιώτα, Πικέα Χαραλαμπία, Χρυσανθακόπουλος Αντώνιος, Διονυσοπούλου Σωτήρω και Παπουτσή Μελπομένη, οφείλουμε να απευθυνθούμε με ευθύνη απέναντι στα μέλη μας και να ενημερώσουμε για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίσαμε τις αναίτιες επιθέσεις γονέων έναντι εκπαιδευτικών.

Πρώτα απ’ όλα σας διαβεβαιώνουμε ότι ο Σύλλογος ενεργεί με απόλυτα δημοκρατικές και διαφανείς διαδικασίες και οι αποφάσεις του είναι είτε ομόφωνες είτε πλειοψηφικές.

Επίσης, δηλώνουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι ο Σύλλογος δεν χειραγωγείται και δεν εκβιάζεται από κανέναν, ούτε και από τα μέλη του.

Εξ αρχής ήμαστε σε στενή επαφή και επικοινωνία με όλους τους συναδέλφους που έχουν θιγεί από τις στάσεις γονέων, οι οποίοι, λόγω των αντίθετων με τις αποφάσεις της Πολιτείας απόψεών τους, απειθαρχούν στους κανόνες απαιτώντας την κατ’ εξαίρεση αντιμετώπισή τους. Σε όσες περιπτώσεις συνάδελφοί μας, διευθυντές και προϊστάμενοι, καταγγέλθηκαν και μηνύθηκαν από γονείς, το Δ.Σ. του Συλλόγου στάθηκε αρωγός, ενώ παράλληλα, προς τιμήν τους, οι ίδιοι, προτάσσοντας τον παιδαγωγικό τους ρόλο απέναντι στους μαθητές, είχαν ήδη φροντίσει, με την ήπια και διαλλακτική στάση τους, να αποσοβήσουν τη συνέχιση μιας αντιδικίας, η οποία ξεκίνησε από πλευράς των γονέων.

Όσον αφορά στο Δημοτικό Σχολείο Σκουροχωρίου, το Δ.Σ. του Συλλόγου μας ήταν επίσης παρόν με την αποστολή εγγράφου στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Ηλείας, ενεργώντας στο ίδιο πνεύμα με εκείνο των προηγούμενων περιστατικών, στα οποία μάλιστα μηνυόμενοι ήταν εκπαιδευτικοί - μέλη μας και όχι γονέας.

Στην απαίτηση του διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Σκουροχωρίου να υιοθετηθεί η δική του στάση και άποψη, ήτοι το αίτημά του για παρουσία σύσσωμου του Δ.Σ. του Συλλόγου έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Πύργου και κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας, κινητοποιώντας όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, την ημέρα της δίκης του γονέα, το Δ.Σ. του Συλλόγου έλαβε ομόφωνα αρνητική απόφαση, εμπιστευόμενοι απόλυτα – δικαίως όπως φάνηκε και από την απόφαση – τη δικαιοσύνη. Είμαστε πεπεισμένοι πως μια τέτοια ενέργειά μας θα αποπροσανατόλιζε την κοινή γνώμη, αναδεικνύοντας ως μοναδική απειλή για την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών στα σχολεία τις μεμονωμένες περιπτώσεις αντιδρώντων γονέων.

Θεατές και κερκίδα σε δίκη γονέων, το Δ.Σ. του Συλλόγου μας δεν θα γίνει. Οι γονείς είναι συνεργάτες των εκπαιδευτικών και δεν τους θέλουμε απέναντι. Δεν είμαστε εχθροί. Σε περιπτώσεις γονέων που αρνούνται να εφαρμόσουν τα πρωτόκολλα, μόνο η δικαιοσύνη είναι αρμόδια να επιληφθεί και σε αυτήν απευθυνθήκαμε κι εμείς.

Σε κάθε προσπάθεια λάσπης προς τον Σύλλογο από τον διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Σκουροχωρίου, στην παρούσα φάση του υπενθυμίζουμε πως ηθελημένα, όπως ο ίδιος μας ενημέρωσε, απέκρυψε την πρόσκλησή μας σε Έκτακτο Δ.Σ. προς τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου του, που έγινε με αποκλειστικό θέμα την εύρεση λύσης στο θέμα που είχε δημιουργηθεί, φροντίζοντας να ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ την επικοινωνία των εκπαιδευτικών του σχολείου με το συνδικαλιστικό τους όργανο.

Ενημερώνουμε ότι:

  • δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να μειώσει τον ρόλο του εκπαιδευτικού
  • δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να σπιλώσει προσωπικότητες
  • δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να χαρακτηρίζει έναν ολόκληρο Σύλλογο ανεπαρκή και επικίνδυνο, επειδή δεν συμμετείχε στον διασυρμό μαθητή και του γονέα του και δεν χειροκρότησε με ικανοποίηση την καταδίκη του (!!!!!!)

Έχουμε εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη και ζητάμε από τους γονείς να συνεχίσουν να έχουν εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς των παιδιών τους.

Ευχόμαστε και ελπίζουμε να είναι το τελευταίο γεγονός διασυρμού μαθητή μας και χαιρετίζουμε τις αποφάσεις της δικαιοσύνης, οι οποίες κινούνται στο πλαίσιο της νομιμότητας και της προστασίας όλων μας. Εξακολουθούμε να διεκδικούμε την ασφαλή λειτουργία των σχολείων για την προστασία της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου δηλώνει ΠΑΡΟΝ και θα βρίσκεται δίπλα σε όποιον εκπαιδευτικό καταγγελθεί αναίτια από οποιονδήποτε και θα είναι ο μοναδικός λόγος παρουσίας των μελών του στο δικαστήριο.

Αν χρειαστεί να αναφερθούμε με περισσότερες λεπτομέρειες για τις ενέργειες του Συλλόγου, θα επανέλθουμε με νέο κείμενό μας.

Τα μέλη του Δ.Σ. Σ.Ε.Π.Ε. Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας: Μπρη Αντωνία, Πατσή Παναγιώτα, Πικέα Χαραλαμπία, Χρυσανθακόπουλος Αντώνιος, Διονυσοπούλου Σωτήρω, Παπουτσή Μελπομένη".

«Απάντηση στη συκοφαντική ανακοίνωση μελών του ΔΣ του ΣΕΠΕ Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας»

Με επιστολή του ο διευθυντής του δημοτικό σχολείου Σκουροχωρίου και γ.γ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πύργου και Αρχ. Ολυμπίας, Θανάσης Κατσίμπελης, απαντά στα όσα προηγήθηκαν με την επιστολή που υπογράφουν η πρόεδρος του Συλλόγου Αντωνία Μπρή και μέλη του.

"Σας αναφέρουμε πως τα μέλη του Δ.Σ Σ.Ε.Π.Ε Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας (Αντωνία Μπρη, Πατσή Παναγιώτα, Πικέα Χαραλαμπία, Χρυσανθακόπουλος Αντώνιος, Διονυσοπούλου Σωτήρω και Παπουτσή Μελπομένη) συνυπέγραψαν μια συκοφαντική ανακοίνωση την οποία απέστειλαν στα email των σχολείων και στα ΜΜΕ σύμφωνα με την οποία εξισώνουν τον αγώνα που έδωσε ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας να υπερασπιστεί τα δικαιώματα μαθήτριάς μας και την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας από τη δράση αρνητών γονέων και άλλων ακραίων στοιχείων οι οποίοι έχουν καταθέσει μηνυτήριες αναφορές εναντίον μας για τις μάσκες, έχουν διαταράξει τη λειτουργία της δικής μας σχολικής μονάδας αλλά και άλλων, μας απειλούν για τη ζωή μας, μας υβρίζουν, διεγείρουν από το διαδίκτυο άλλους να βιαιοπραγήσουν εις βάρος μας, κάνουν ομοφοβικά και ρατσιστικά σχόλια, δεν αναγνωρίζουν το πολίτευμα και διαπράττουν αυτεπάγγελτα ποινικά αδικήματα.

Οι συνάδελφοι αυτοί, μέλη του ΔΣ, λειτουργώντας αντικαταστατικά από την υποχρέωσή τους να υπερασπίζονται τα μέλη του Συλλόγου που τους ζήτησαν συνδικαλιστική προστασία αλλά και τον Γενικό Γραμματέα του ΔΣ και διευθυντή του σχολείου μας και δεν μπορεί παρά να έχουν ιδιοτελή παραταξιακά κίνητρα για να υπογράφουν τέτοια κατάπτυστα κείμενα γιατί έχουν ενημερωθεί εδώ και χρόνια για όσα αντιμετωπίζουμε στη σχολική μας μονάδα και δεν δικαιούνται να μας κατηγορούν πως «δεν προτάσσουμε τον παιδαγωγικό μας ρόλο με την ήπια και διαλλακτική στάση μας ώστε να αποσοβήσουμε τη συνέχιση της αντιδικίας»!!!

Όφειλαν να βρίσκονται στο σχολείο μας όταν κλήθηκαν. Να μελετήσουν την ομόφωνη απόφασή μας και το αίτημά μας για κήρυξη στάσης εργασίας και να πράξουν τα αυτονόητα που έπραξαν δύο δικηγορικοί σύλλογοι (Πύργου και Αμαλιάδας) με σύσσωμα τα Διοικητικά του Συμβούλια που βρέθηκαν σε μια δίκη που έβλεπε όλη η Ελλάδα.

Ο διευθυντής του Δ.Σ Σκουροχωρίου ζήτησε από την Πρόεδρο κα.Αντωνία Μπρη να παραστεί σε Σύλλογο Διδασκόντων του Σχολείου μας. Τόσο η ίδια όσο και τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ δεν παραβρέθηκαν διότι δεν μπορούσαν να πάρουν άδεια!!!

Η πρόεδρος όρισε συνεδρίαση του ΔΣ στις 20:30 το βράδυ μία μέρα πριν τη δίκη και ζήτησε να συμμετέχουν οι συνάδελφοι του Σχολείου οι οποίοι είχαν στείλει από το πρωί εγγράφως την ομόφωνη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου μας. Η απαράδεκτη αυτή παρελκυστική τακτική της κας Αντωνίας Μπρη δεν συνάδει με εκπρόσωπο ενός επιστημονικού και συνδικαλιστικού Συλλόγου που μάχεται φασιστικές νοοτροπίες. Δεν είχε δε ούτε την ελάχιστη συνδικαλιστική ευσυνειδησία να ενημερώσει τη ΔΟΕ ως Πρόεδρος για το αίτημα κήρυξης στάσης εργασίας ενός διωκόμενου Συλλόγου Διδασκόντων.

Εστω και την ύστατη αυτή στιγμή ζητάμε από τη ΔΟΕ και την ΑΔΕΔΥ να σταθεί δίπλα στους συναδέλφους του σχολείου μας οι οποίοι έχουν μηνυθεί από αρνητές γονείς και στον διευθυντή του σχολείου ο οποίος έχει στοχοποιηθεί από ακραία στοιχεία τα οποία βρίσκουν πρόθυμους υπερασπιστές τους ως άνω συναδέλφους.

Εκφράζουμε τη λύπη μας για τον ξεπεσμό των μελών του ΔΣ του ΣΕΠΕ Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας που υπογράφουν την κατάπτυστη ανακοίνωση η οποία εξισώνει τους εκπαιδευτικούς με ακραίους αρνητές γονείς και τις φασιστικές νοοτροπίες τους".

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 07 Οκτωβρίου 2021 10:19

Σχετικά Άρθρα

  • ΕΛΜΕ Ηλείας & ΣΕΠΕ Πύργου - Αρχ. Ολυμπίας: Συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας για τα προβλήματα στα σχολεία
    ΕΛΜΕ Ηλείας & ΣΕΠΕ Πύργου - Αρχ. Ολυμπίας: Συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας για τα προβλήματα στα σχολεία

    «Οργανώνουμε την πάλη μας για ένα σχολείο που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες μας»

    Της Βίκυς Γκουγκουστάμου

    Σε συνέχεια των δυναμικών κινητοποιήσεων και διαμαρτυριών που έχουν ξεκινήσει με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές ανταποκρίθηκαν στο χθεσινό κάλεσμα της ΕΛΜΕ Ηλείας και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΕΠΕ) Πύργου-Αρχ. Ολυμπίας στην συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία.

    Μέλη του ΔΣ της ΕΛΜΕ Ηλείας και του ΣΕΠΕ Πύργου Αρχαίας Ολυμπίας, εκπαιδευτικοί, εκπρόσωποι συλλόγων γονέων και κηδεμόνων καθώς και μαθητές συγκεντρώθηκαν το πρωί της Πέμπτης στην κεντρική πλατεία του Πύργου. Παίρνοντας το λόγο η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας Στέλλα Αναστασίου, χαρακτήρισε την κατάσταση στα σχολεία εκρηκτική, επέρριψε ευθύνες στις κυβερνητικές πολιτικές των τελευταίων ετών και τόνισε ότι οι αγώνες θα συνεχιστούν με περισσότερη δυναμική. «Τα προβλήματα που έχουμε σήμερα στα σχολεία έχουν κάνει την κατάσταση να είναι εκρηκτική. Πραγματικά, δεν πάει άλλο! .Πρέπει να πάρουμε τον αγώνα στα χέρια μας, να αναλάβουμε δράση από κοινού, μαζί με τους μαθητές μας, γονείς και εκπαιδευτικοί για να μπορέσουμε να δώσουμε μια διέξοδο στα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σήμερα στα σχολεία μας. Πρέπει να βροντοφωνάξουμε ότι η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο.

    Με ευθύνη της σημερινής και των προηγούμενων κυβερνήσεων, και μια σειρά αντιεκπαιδευτικών και αντιλαϊκών νόμων που έχουν ψηφίσει προσπαθούν να απαξιώσουν, να διαλύσουν στην ουσία το δημόσιο σχολείο. Θέλουν να κατηγοριοποιήσουν τα σχολεία, μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Θέλουν ένα σχολείο εμπορευματοποιημένο που να λειτουργεί με ιδιωτικο-οινομικά κριτήρια, με διευθυντές manager και εκπαιδευτικούς που θα ψάχνουν χορηγούς, με τσακισμένα τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και με γονείς που θα βάζουν ακόμη πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για να καλύπτονται οι ανάγκες. Αυτή την κατάσταση ως εκπαιδευτικοί και ως γονείς δεν πρέπει και δεν μπορούμε να την ανεχτούμε. Αναλαμβάνουμε δράσεις εδώ και τώρα, συνεχίζουμε όσο πιο δυναμικά μπορούμε, παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Οργανώνουμε την πάλη μας για ένα σχολείο που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες μας» κατέληξε.

    Αμέσως μετά διαβάστηκε το κείμενο διαμαρτυρίας που παραδόθηκε αρχικά στον Δήμαρχο Πύργου, και ακολούθησε πορεία διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Δευτεροβάθμια ς Εκπαίδευσης όπου παραδόθηκε αντίστοιχα στους Διευθυντές.

    ELME SEPE 2 2

    ELME SEPE 3 2

    ELME SEPE 4 2

    Το κείμενο διαμαρτυρίας

    «Η Σχολική χρονιά ξεκίνησε με τις επικοινωνιακές προσπάθειες της κυβέρνησης να παρουσιάσει μια κανονικότητα και μια πραγματικότητα ονειρικά και “ψηφιακά” πλασμένη με τους 10000 διορισμούς, τους διαδραστικούς πίνακες, το «ψηφιακό φροντιστήριο», τις πλατφόρμες για το bullying και άλλα τέτοια εύηχα!. Έρχεται όμως η πραγματικότητα να την διαψεύσει γιατί η κατάσταση στα σχολεία είναι πραγματικά εκρηκτική.

    Δεν μπορεί να αποτελούν κανονικότητα:

    *Τα χιλιάδες κενά, που, για να αντιμετωπιστούν, επιχειρούνται εκατοντάδες συγχωνεύσεις τμημάτων. Πάει πολύ η κυβέρνηση να πανηγυρίζει για το ύψος των διορισμών, όταν αυτοί είναι λιγότεροι από το 50% των συνταξιοδοτήσεων των τελευταίων χρόνων, όταν το 1/3 των εκπαιδευτικών στα σχολεία είναι αναπληρωτές.

    *Οι απαράδεκτες και επικίνδυνες σχολικές υποδομές, με τις οποίες βρίσκονται αντιμέτωποι μαθητές και εκπαιδευτικοί. Σχολεία και περιοχές που πλημμυρίζουν με τις πρώτες βροχές, επειδή με βάση τις κατευθύνσεις της Ε.Ε. δεν θεωρούνται επιλέξιμα τα αντιπλημμυρικά έργα σε φτωχές-λαϊκές περιοχές. Σχολεία ερείπια, χωρίς αντισεισμική θωράκιση και με υποδομές λειψές, αίθουσες σε κοντέινερ με στοιβαγμένους τάξεις των 25 μαθητών

    *Η υποχρηματοδότηση των σχολείων που μετά και την κατάργηση των σχολικών επιτροπών έχει οδηγήσει τα σχολεία σε οικονομική ασφυξία

    Η πολιτική της κυβέρνησης έχει μια κατεύθυνση: την ακόμα μεγαλύτερη εμπορευματοποίηση της παιδείας και τη μετακύλιση του κόστους της λειτουργίας του δημόσιου σχολείου όλο και περισσότερο στις πλάτες των γονιών, λόγω της υποχρηματοδότησης από το κράτος.

    Μέσω του εργαλείου της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης επιχειρεί να επιταχύνει αυτή τη διαδικασία.

    Τα βαρύγδουπα λόγια για την «αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου» και την «βελτίωση των σχολείων», ο «ψηφιακός μετασχηματισμός», δεν είναι τίποτε άλλο παρά κούφιες εκφράσεις, που μόνο σκοπό έχουν να κρύψουν την πραγματική κατάσταση που επικρατεί αλλά και τις βαθύτερες στοχεύσεις. Θέλουν ένα σχολείο κατηγοριοποιημένο, που θα αναζητά πόρους σε χορηγούς και γονείς, που δεν θα προσφέρει ολοκληρωμένη γνώση, αλλά αποσπασματικές εφήμερες δεξιότητες με βάση τις ανάγκες της αγοράς.

    Καμιά ανοχή απέναντι στην πολιτική που τσακίζει τις ζωές μας και τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας!

    Παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας! Γονείς και Εκπαιδευτικοί οργανώνουμε την πάλη για ένα σχολείο που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες.

    Παλεύουμε για:

    -Να καλυφθούν άμεσα με μόνιμες προσλήψεις όλα τα κενά.
    -Να σταματήσουν τώρα οι συγχωνεύσεις.
    -Μείωση των μαθητών ανά τμήμα.
    -Γενναία κρατική χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων, ώστε να καλύπτονται όλες οι ανάγκες των σχολείων. Διαγραφή χρεών σε ρεύμα και ΔΕΚΟ. Εξασφάλιση αφορολόγητου πετρελαίου και Φυσικού αερίου. Καμιά οικονομική επιβάρυνση των γονιών για τη λειτουργία των σχολείων.
    -Σύγχρονα και ασφαλή σχολεία. Άμεσος ουσιαστικός και ενδελεχής προσεισμικός έλεγχος όλων των σχολικών κτηρίων. Επισκευή και συντήρηση των σχολείων, αφού οι μαθητές κινδυνεύουν όχι μόνο από σεισμό στην ώρα λειτουργίας του σχολείου αλλά και καθημερινά από τα κακοσυντηρημένα υλικά (σοβάδες, φωτιστικά υλικά, πόρτες, τζάμια κ.λπ.). Άμεση έκδοση πιστοποιητικών καταλληλότητας, πυρασφάλειας και έλεγχοι του ηλεκρομηχανολογικού εξοπλισμού.
    -Να καταργηθεί η ΕΒΕ και η Τράπεζα Θεμάτων.

    Καμιά κατηγοριοποίηση σχολείων μέσω της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης. Όχι στο σχολείο των ταξικών διαχωρισμών και των εφήμερων δεξιοτήτων.

    -Λεφτά για την Παιδεία και όχι για τις πολεμικές συγκρούσεις. Καμία εμπλοκή της Ελλάδας στο πόλεμο.
    -Κλιμακώνουμε τον αγώνα μας για την υπεράσπιση του Δημόσιου και δωρεάν Σχολείου».

  • ΕΛΜΕ : Συνάντηση με συλλόγους γονέων για τα προβλήματα στα σχολεία - «Κοινός παρονομαστής τα παιδιά μας»
    ΕΛΜΕ : Συνάντηση με συλλόγους γονέων για τα προβλήματα στα σχολεία - «Κοινός παρονομαστής τα παιδιά μας»

    Της Βίκυς Γκουγκουστάμου

    Συνάντηση με εκπροσώπους συλλόγων γονέων και κηδεμόνων πραγματοποίησε η ΕΛΜΕ Ηλείας σε συνεργασία με την Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πύργου-Αρχαίας Ολυμπίας χθες το απόγευμα στο χώρο του 4ου ΓΕΛ Πύργου, προκειμένου να υπάρξει ενημέρωση και καταγραφή των προβλημάτων που παρουσιάζονται στις σχολικές μονάδες.

    Η πρόεδρος του ΣΕΠΕ Μένια Παπουτσή, καλωσόρισε τους γονείς, έθεσε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εκπαιδευτική και κατά συνέπεια η μαθητική κοινότητα με τις ελλείψεις που παρουσιάζονται από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και ζήτησε από τους παρευρισκόμενους να συγκεντρωθούν όλα τα αιτήματα και οι ανάγκες κάθε σχολείου ώστε να διεκδικηθεί η άμεση επίλυση αυτών.

    Παίρνοντας το λόγο η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας Στέλλα Αναστασίου αναφέρθηκε στην κοινή απόφαση των δύο φορέων που έχει «κοινό παρονομαστή τα παιδιά μας», όπως τόνισε χαρακτηριστικά, ώστε να συζητηθούν τα οξυμένα προβλήματα της σχολικής στέγης και της κρατικής υποχρηματοδότησης. «Δεν δικαιολογείται εν έτει 2024 να κάνουμε μάθημα σε κοντέινερ, σε αίθουσες με υγρασία και μούχλα που πέφτουν σοβάδες. Σε προαύλια που πλημμυρίζουν με την πρώτη βροχή. Σε σχολεία με ακατάλληλες αθλητικές υποδομές αν και όπου υπάρχουν και αυτές» είπε μεταξύ άλλων. Ακολούθησε διάλογος με τους γονείς όπου καταγράφηκαν αρκετά ζητήματα και ανανεώθηκε η συνάντηση με τη σύμφωνη γνώμη όλων.

    SEPE ELME goneis 2

    SEPE ELME goneis 3

  • ΕΛΜΕ Ηλείας-ΣΕΠΕ Πύργου - Αρχ. Ολυμπίας: Καλούν γονείς σε κοινό αγώνα για τα κτιριακά προβλήματα των σχολείων
    ΕΛΜΕ Ηλείας-ΣΕΠΕ Πύργου - Αρχ. Ολυμπίας: Καλούν γονείς σε κοινό αγώνα για τα κτιριακά προβλήματα των σχολείων

    «Επηρεάζεται η ασφάλεια των μαθητών και εκπαιδευτικών»

    Ανοιχτή πρόσκληση προς όλους τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων απευθύνει η ΕΛΜΕ Ηλείας και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε κοινή συνάντηση την επόμενη Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου στις 19.00 στο χώρο του 2ου γυμνασίου-λυκείου Πύργου προκειμένου να συζητηθούν εκτενώς τα κτιριακά και οικονομικά προβλήματα των σχολείων και να παρθούν αποφάσεις για κλιμάκωση ενεργειών.

    Σε κοινή συνέντευξη Τύπου που δόθηκε από τα μέλη των ΔΣ των δύο φορέων τονίστηκαν τα πολλά κτιριακά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολικά κτίρια, οι δυσκολίες που καλείται να αντιμετωπίσει η εκπαιδευτική κοινότητα για άλλη μια χρονιά εξ’ αιτίας της κατάργησης των σχολικών επιτροπών, η έλλειψη υποδομών, καθώς και μια σειρά ζητημάτων που θέτουν σε κίνδυνο τη λειτουργία των σχολείων.

    Η πρόεδρος του ΣΕΠΕ Πύργου-Αρχαίας Ολυμπίας Μένια Παπουτσή αναφέρθηκε στα θέματα που ταλανίζουν τους εκπαιδευτικούς στο σχολικό περιβάλλον και κάλεσε όλους τους γονείς σε συστράτευση για κοινούς αγώνες. «Στόχος της συνάντησης είναι να παρθούν αποφάσεις για συντονισμένους κοινούς αγώνες, απαιτώντας την άμεση συνεργασία με τους δήμους του νομού μας, για τη συνεχή και επιμελή επίβλεψη των κτιριακών προβλημάτων όλων των σχολικών μονάδων. Δυστυχώς και φέτος το πρώτο κουδούνι βρίσκει τα σχολεία μας να είναι ανέτοιμα να υποδεχτούν τους μαθητές, όπως πραγματικά αξίζει σε ένα σύγχρονο δημόσιο σχολείο. Εκφράζουμε την έντονη ανησυχία και τη δυσαρέσκεια μας για τα σοβαρά προβλήματα που πλήττουν τις σχολικές μονάδες, τα οποία επηρεάζουν άμεσα τόσο τη λειτουργία τους, όσο και την ασφάλεια και υγεία των μαθητών και του προσωπικού». Η κ. Παπουτσή σημείωσε επίσης ότι υπάρχει έλλειψη καθαριστριών, εξέφρασε τον προβληματισμό της για το πώς θα λειτουργήσει η οικονομική ενίσχυση στα σχολεία με την κατάργηση των σχολικών επιτροπών, και υπογράμμισε τα θέματα ασφάλειας για την μην πραγματοποίηση προσεισμικού ελέγχου στα σχολεία.

    Η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας Στέλλα Αναστασίου αναφέρθηκε επίσης στην υποχρηματοδότηση των σχολείων, μίλησε για ακαταλληλότητα σχολικών κτιρίων που θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών και προσκάλεσε όλους τους γονείς την επόμενη Τετάρτη για κοινές αποφάσεις. «Καλούμε όλους τους γονείς για να συζητήσουμε τα θέματα της σχολικής στέγης και της υποχρηματοδότησης και από κοινού να καταλήξουμε σε αγωνιστικές δράσεις για την επίλυσή τους. Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με «μία από τα ίδια». Η εκάστοτε κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας, επιχειρούν να κρύψουν τα μεγάλα προβλήματα που συσσωρεύονται και έχουν γίνει πια εκρηκτικά. Δεν δικαιολογείται το 2024 να κάνουμε μάθημα σε κοντέινερ, σε αίθουσες γεμάτες υγρασία, που πέφτουν σοβάδες ή σε προαύλια που πλημμυρίζουν με την πρώτη βροχή και με ακατάλληλες αθλητικές υποδομές. Παρ’ όλες τις εξαγγελίες για προσεισμικό έλεγχο, εδώ και 1,5 χρόνο δεν έχει γίνει κανένας έλεγχος, σε κανένα σχολικό κτίριο, σε μια Ηλεία με μεγάλη σεισμική δραστηριότητα και με γερασμένα σχολικά κτίρια. Η χρονιά ξεκίνησε χωρίς τα σχολεία να έχουν χρήματα στα ταμεία τους, η τρίτη δόση εκταμιεύθηκε μόλις αυτή την εβδομάδα, οπότε εύλογα υπάρχει ανησυχία και πολλά ερωτηματικά για το πώς θα λειτουργήσουν φέτος» κατέληξε η κ. Αναστασίου και σημείωσε ότι θα πρέπει να υπάρξει ενημέρωση των Διευθυντών από τους Δήμους για το θέμα των οικονομικών ενισχύσεων στα σχολεία.

  • Σύλλογος εκπαιδευτικών ΠΕ Δήμων Πύργου - Αρχ. Ολυμπίας: Ένα διαφορετικό μάθημα για τον 1 χρόνο από το έγκλημα στα Τέμπη
    Σύλλογος εκπαιδευτικών ΠΕ Δήμων Πύργου - Αρχ. Ολυμπίας: Ένα διαφορετικό μάθημα για τον 1 χρόνο από το έγκλημα στα Τέμπη

    Με αφορμή τη συμπλήρωση του ενός χρόνου από τη δολοφονία στα Τέμπη, ο Π.Ε.Σ.Υ.Θ καλεί όλες και όλους τους συναδέλφους/ισσες από κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα να πραγματοποιήσουν μάθημα-αφιέρωμα, καλλιτεχνική δημιουργία και δράση μέσα και έξω από τις τάξεις με θέμα το έγκλημα στα Τέμπη.

    Το έγκλημα-δολοφονία που μας ένωσε τις φωνές και συναντηθήκαμε κατά τόπους χιλιάδες δε το ξεχνάμε γιατί είναι ακόμα εδώ και ανοιχτό και με αυτές τις πολιτικές προδιαγράφονται και νέα Τέμπη!

    Το γεγονός αυτό αποτελεί μία ακόμη μαύρη σελίδα της σύγχρονης ιστορίας μας -με συγκεκριμένες κυβερνήσεις, κόμματα και πολιτικές να φέρουν την ευθύνη- που συγκλόνισε το πανελλήνιο αλλά και την παγκόσμια κοινότητα, αφήνοντας πίσω του 57 θύματα και τις οικογένειές τους ακόμα και σήμερα να διεκδικούν τα αυτονόητα.

    Από τη σκοπιά της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και της καλλιτεχνικής από την ιδιότητα που φέρουμε, το γεγονός αυτό μπορεί και πρέπει να αποτελέσει έμπνευση για τη δημιουργία δράσεων και πρωτοβουλιών μέσα στις σχολικές μονάδες που θα οξύνει το αίσθημα ανθρωπιάς και αλληλεγγύης αλλά και θα αφυπνίσει την μνήμη. Για να μην ξεχνάμε και απλά να προχωράμε. Να θυμόμαστε, να δημιουργούμε, να μαθαίνουμε και να γινόμαστε καλύτεροι μαζί.

    Οι εκπαιδευτικοί, οι καλλιτέχνες αλλά και γενικότερα η σχολική μονάδα με τους μαθητές, τις μαθήτριες και τους γονείς δεν είναι σε γυάλα. Οφείλουμε να συνδέουμε το κοινωνικό αίσθημα με το γνωσιακό αντικείμενο με στόχο την ολόπλευρη μόρφωση και διάνθιση της ψυχοκοινωνικής πραγματικότητας του ατόμου-μαθητής/τριας.

    Σαν μέρος του όλου το σχολείο εμπνέει και εμπνέεται και δημιουργεί με στόχο την ευαισθητοποίηση, τη γνώση και την αλλαγή όλων αυτών που πονάνε και δημιουργούν ανοιχτές πληγές στην κοινωνία όπως είναι η ιστορία των Τεμπών.

    Παραθέτουμε κάποιες ιδέες, δράσεις που ευχαρίστως να εξελιχθούν, τροποποιηθούν ή να γεννήσουν νέες και που μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με την ηλικία, την τάξη και τη δυναμική της κάθε ομάδας παιδιών.

    Αφού συζητήσουμε, θυμίσουμε, ενημερώσουμε:

    * Κατασκευάζουμε από ανακυκλώσιμα υλικά και χρωματίζουμε τρένα με ευχές.

    * Φτιάχνουμε αφίσα τάξης, τοποθετούμε την ημερομηνία του εγκλήματος, βρίσκουμε όλοι μαζί ένα σύνθημα, την κολλάμε στην πόρτα. Κάθε τάξη έχει την αφίσα της και όλο το σχολείο περνάει να δει τις αφίσες. Έκθεση αφίσας.

    * Δημιουργούμε με το σώμα των μαθητών ένα τρένο ξαπλωμένο στο πάτωμα, το κεφάλι του ενός στην κοιλιά του άλλου, αν γαργαλίσουμε κάποιους το γέλιο μεταδίδεται και τους λέμε ότι οι άνθρωποι όταν ταξιδεύουν θα πρέπει να γελάνε!

    * Ακούμε το τραγούδι των Κοινών Θνητών “θα αργήσω απόψε”, για τα Τεμπη και κάνουμε έναν κινησιολογικό αυτοσχεδιασμό ή μία χορογραφία ή με πιο μικρές ηλικίες χορεύουν και όταν το σταματάμε ακινητοποιούνται.

    *Ακούμε το τραγούδι του Σωκράτη Μάλαμα «Στην κοιλάδα των Τεμπών», ζητώ από τα παιδιά να μου ετοιμάσουν ένα σωματικό δρώμενο που σχετίζει τις δυο αφηγήσεις-ιστορίες, την κοιλάδα με το γεγονός των Τεμπών.

    * Φτιάχνουμε ένα πανό με ζωγραφιές και μηνύματα και το κρεμάμε.

    * Έχουμε ένα κουτί και το κάθε παιδί μετά τη συζήτηση βάζει ένα μήνυμα , διαβάζονται αν θέλουν.

    * Φουσκώνουμε μπαλόνια και γράφουμε σε κάθε μπαλόνι όνομα και ηλικία θύματος

    * Μαθαίνουμε και τραγουδάμε το τραγούδι “Έχε το νου σου στο παιδί” του Παύλου Σιδηρόπουλου.

    * Φτιάχνουμε έναν κύκλο και ένας ένας μπαίνει μέσα λέει μια λέξη που σχετίζεται με ότι συζητήθηκε και γρήγορα όλοι αλλάζουν θέση. Το τελευταίο παιδί που άλλαξε θέση είναι αυτός που θα μπει στο κέντρο να πει την επόμενη λέξη.

    * Το παραπάνω μπορεί να πραγματοποιηθεί και με μπαλάκι. Πετάει την μπάλα σε κάποιο λέγοντας μια λέξη.

    * Μετά τη συζήτηση το κάθε παιδί έχει 5 λεπτά να γράψει μία πρόταση. Στο τέλος τις κολλάμε όλες μαζί και με τη μέθοδο κολάζ έχουμε ένα ποίημα της τάξης για τα Τέμπη.

    Καλή δύναμη!

    (Δελτίο Τύπου)

  • Συνάντηση Συλλόγου Εκπαιδευτικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τον Δήμαρχο πύργου Στ. Καννή
    Συνάντηση Συλλόγου Εκπαιδευτικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τον Δήμαρχο πύργου Στ. Καννή

    Ασφάλεια και συντήρηση σχολικών κτιρίων

    Θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση απασχόλησαν την συνάντηση του Δημάρχου Πύργου κ Στάθη Καννή με το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πύργου-Αρχαίας Ολυμπίας κατά την διάρκεια της συνάντησης που είχαν στο Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο.

    Στην συζήτηση που έγινε παρουσία και του Αντιδημάρχου Παιδείας κ Θεόδωρου Κόρδα κυριάρχησε το θέμα της ασφάλειας και της συντήρησης των σχολικών κτιρίων, ένα θέμα που απασχολεί τόσο τον εκπαιδευτικό κόσμο όσο και τους γονείς.

    Στο πλαίσιο της πλήρους ενημέρωσης του Δημάρχου και του Αντιδημάρχου πάνω σε αυτό το θέμα, το Δ.Σ. του Σ.Ε.Π.Ε. κατέθεσε ένα υπόμνημα με ταξινομημένα και κατηγοριοποιημένα τα προβλήματα των σχολείων, όπως αυτά καταγράφηκαν, από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα που είχε απευθύνει ο σύλλογος για το σκοπό αυτό.

    Επιπλέον, έγινε ειδική αναφορά στα κτιριακά προβλήματα των νηπιαγωγείων, με πρόταση για την ίδρυση πολυδύναμου νηπιαγωγείου. Αναδείχθηκαν επίσης οι ανησυχίες για την κατάργηση των σχολικών επιτροπών.

    Τέλος, το Δ.Σ. ευχαρίστησε τον Δήμαρχο και τον Αντιδήμαρχο για την παραχώρηση της αίθουσας του 11ου δημοτικού σχολείου, που τώρα στεγάζει το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και το 3ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο, προκειμένου να στεγαστεί και το γραφείο του Συλλόγου τους.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πύργου - Αρχ. Ολυμπίας: Ρατσιστική στάση στελέχους εκπαίδευσης απέναντι σε εκπαιδευτικό ΑμεΑ
    Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πύργου - Αρχ. Ολυμπίας: Ρατσιστική στάση στελέχους εκπαίδευσης απέναντι σε εκπαιδευτικό ΑμεΑ

    Άμεση ήταν η αντιδραση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πύργου - Αρχ. Ολυμπίας στην καταγγελία που έγινε σε βάρος εκπαιδευτικού σχολείου για ρατσιστική συμπεριφορά σε συνάδελφό, που ως άτομο με αναπηρία προσκλήθηκε από τη διεύθυνση του σχολείου να μιλήσει στους μαθητές για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ.

    Σύμφωνα με τα καταγγελόμενα ζητήθηκε από τον προσκεκλημένο εκπαιδευτικό να καταβάσει το μανίκι του για να καλύψει την αναπηρία του, πράξη απόλυτα ρατσιστική...

    Όπως αναφέρει η ανακοινωση του συλλόγου: "... μετά την επίσημη γνωστοποίηση περιστατικού ρατσιστικής συμπεριφοράς στελέχους εκπαίδευσης απέναντι σε συνάδελφο εκπαιδευτικό ΑμεΑ, που επισκέφτηκε σχολείο αρμοδιότητάς μας, κατόπιν πρόσκλησης του/της Διευθυντή/Διευθύντριας με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ και σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών και την κατ’ ιδίαν υπόδειξη (!!!) του/της Διευθυντή/ντριας «να κατεβάσει το μανίκι του, ώστε να καλυφθεί η αναπηρία του!!!!!!!», δεν μπορούμε να μείνουμε σιωπηλοί, γιατί η ΣΙΩΠΗ είναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ.

    Είναι αδιανόητο εκπαιδευτικοί να αναπαράγουν αναχρονιστικά και ρατσιστικά στερεότυπα, τη στιγμή μάλιστα που καλούνται με αντίστοιχες δράσεις, όπως η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με αναπηρία, να εξαλείψουν τέτοιου είδους στάσεις και συμπεριφορές!!!

    Για όλους όσοι υπηρετούμε το δημόσιο σχολείο, τα άτομα με αναπηρία χαίρουν αποδοχής, εκτίμησης και σεβασμού. Σε καθημερινή βάση εκπαιδεύουμε και υποστηρίζουμε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία, ενώ παράλληλα, προσπαθούμε να εμφυσήσουμε σε όλους τους μαθητές μας αρχές και αξίες που διακονούν το αξίωμα του ανθρώπου, που συνέχουν την κοινωνία και δεν τη διαχωρίζουν. Είμαστε αυτοί που διδάσκουμε τους μαθητές μας την ισότητα, την ανεκτικότητα, το σεβασμό του άλλου, ανεξαρτήτου χρώματος, θρησκείας, εθνικότητας, αναπηρίας.

    Κατόπιν τούτων, ως Δ.Σ. ΟΜΟΦΩΝΑ:

    • ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ το περιστατικό της ρατσιστικής αντιμετώπισης του συναδέλφου εκπαιδευτικού από τον/την Διευθυντή/Διευθύντρια του σχολείου στο οποίο προσκλήθηκε
    • ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ κάθε περιστατικό ρατσιστικής αντιμετώπισης από όπου κι αν προέρχεται
    • ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΠΙΕΙΚΙΑ περιστατικά που θίγουν την αξιοπρέπεια και την προσωπικότητα οποιουδήποτε ανθρώπου
    • ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ από τη Διοίκηση να διερευνήσει σε βάθος το συγκεκριμένο περιστατικό και να μην αντιπαρέλθει τις ευθύνες που υπάρχουν
    • ΔΙΑΜΗΝΥΟΥΜΕ προς πάσα κατεύθυνση πως εκπαιδευτικοί που επιδεικνύουν παρόμοιες συμπεριφορές αποτελούν για τον κλάδο ΞΕΝΟ ΣΩΜΑ
    • ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ τον συνάδελφό μας που, θέτοντας το εκπαιδευτικό του καθήκον υπεράνω όλων, παρέμεινε στον χώρο, κάνοντας αυτό για το οποίο είχε κληθεί. Να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου για τα Άτομα με Αναπηρία, για τα εμπόδια, τις δυσκολίες, τις ιδιαιτερότητες που καλούνται να αντιμετωπίσουν στην καθημερινότητά τους.
    • ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ τον συνάδελφό μας που ΔΕΝ ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΕ την προσβλητική-ρατσιστική συμπεριφορά που δέχτηκε, αλλά γνωστοποίησε το συγκεκριμένο περιστατικό, υπερασπιζόμενος όχι μόνο τον εαυτό του αλλά, κυρίως, όλα τα Άτομα με Αναπηρία, με σκοπό να απομονωθούν τέτοιου είδους επαίσχυντες συμπεριφορές, από όπου κι αν προέρχονται.

    Γιατί εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν έχουμε τα μάτια χαμηλά.

    Δεν βλέπουμε χρώμα, φυλή, θρησκεία, μάτια, χέρια, πόδια.

    Έχουμε το βλέμμα μας ψηλά και βλέπουμε αστέρια…

    Photo by KOBU Agency on Unsplash

  • Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Πύργου και Αρχ. Ολυμπίας για το κλείσιμο του υποκαταστήματος των  ΕΛΤΑ στη ΔΚ Καράτουλα
    Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Πύργου και Αρχ. Ολυμπίας για το κλείσιμο του υποκαταστήματος των  ΕΛΤΑ στη ΔΚ Καράτουλα

    Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας, εκφράζει ομόφωνα την αντίθεσή του στο κλείσιμο του Υποκαταστήματος των ΕΛΤΑ στη Δ.Κ. Καράτουλα της Δ.Ε. Ωλένης του Δήμου Πύργου.

    Το συγκεκριμένο Υποκατάστημα των ΕΛΤΑ εξυπηρετεί όλη την περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Ωλένης και σε καθημερινή βάση διεκπεραιώνει εκατοντάδες ανάγκες των κατοίκων της περιοχής.

    Πιθανή αναστολή της λειτουργίας ή κλείσιμο του Υποκαταστήματος θα δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα, αφού θα αναγκάσει τους κατοίκους της Δ.Ε. Ωλένης να μεταβαίνουν στον Πύργο για να εξυπηρετηθούν.

    Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας στηρίζει το δίκαιο αίτημα των κατοίκων της Δ.Ε. Ωλένης για τη συνέχιση της λειτουργίας του Υποκαταστήματος ΕΛΤΑ στην Δ.Κ. Καράτουλα.

    ΟΧΙ άλλη υποβάθμιση των Δημοτικών Κοινοτήτων!!!

    (Δελτίο Τύπου)

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ: EUROKINISSI/ ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ

  • Πύργος: Μαζική συμμετοχή στην απεργία των εκπαιδευτικών
    Πύργος: Μαζική συμμετοχή στην απεργία των εκπαιδευτικών

    Με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε η χθεσινή 24ωρη απεργία των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ηλεία. Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των συνδικαλιστικών τους οργανώσεων και απείχαν από τις σχολικές αίθουσες, δίνοντας παράλληλα δυναμικό παρόν στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας που έγινε στην κεντρική πλατεία του Πύργου.

    Με συνθήματα κατά της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης, αντέδρασαν στην απόφαση για την αξιολόγηση, ενώ απαίτησαν τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων τους καθώς σύμφωνα με τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, έπρεπε αφού έχουν συμπληρώσει δυο χρόνια δόκιμης υπηρεσίας να έχουν ήδη μονιμοποιηθεί.

    Anastasiou 3

    Η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας και μέλος του γενικού συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ Στέλλα Αναστασίου, σε δήλωσή της για την κινητοποίηση των εκπαιδευτικών ανέφερε πως: «Απεργούμε όλοι οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και βρισκόμαστε όλοι στους δρόμους, προκειμένου να εκφράσουμε την αντίθεσή μας ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση που προωθεί το υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Ταυτόχρονα απαιτούμε άμεσα την μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων που εδώ και δύο χρόνια η υπουργός και η κυβέρνηση συνεχίζει να τους κρατάει σε ομηρία και ενώ έχουν συμπληρώσει τα δύο χρόνια δόκιμης υπηρεσίας δεν τους μονιμοποιεί όπως οφείλει, σύμφωνα και με τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα.

    Η αξιολόγηση αυτή που προωθεί το υπουργείο Παιδείας είναι τελείως αντιεπιστημονική, αντιεκπαιδευτική και η στόχευσή του, δεν είναι άλλη παρά να δημιουργήσει ένα σχολείο κατηγοριοποιημένο, να κατηγοριοποιήσει εκπαιδευτικούς, μαθητές και σχολεία, να υπάρχουν σχολεία πολλών ταχυτήτων, δηλαδή τα καλά και τα κακά σχολεία. Τα καλά σχολεία τα οποία θα έχουν χορηγούς και θα μπορούν τα παιδιά να συνεχίζουν τις σπουδές τους και τα κακά σχολεία των λαϊκών γειτονιών όπου στην ουσία εκεί τα παιδιά θα οδηγούνται μέσω των δεξιοτήτων να γίνουν ανειδίκευτοι εργάτες. Εμείς αυτή την παιδεία δεν την θέλουμε για τους μαθητές μας και δεν θέλουμε να είμαστε τέτοιοι εκπαιδευτικοί και γι’ αυτό αντιδρούμε σε αυτή την αξιολόγηση είτε είναι εσωτερική είτε είναι εξωτερική. Θα μας βρίσκει πάντα μπροστά της η κυβέρνηση, ειδικά σήμερα χιλιάδες εκπαιδευτικοί βρίσκονται στους δρόμους διότι ακριβώς γνωρίζουμε ποια είναι η στόχευσή τους.

    Ο αγώνας θα συνεχιστεί με όλα τα μέσα και καλούμε βέβαια όλη την κοινωνία, τους γονείς των μαθητών μας να σταθούν δίπλα μας. Γιατί πραγματικά το σχολείο που ετοιμάζουν είναι ένα σχολείο κατηγοριοποιημένο, το σχολείο της αγοράς, που θα προετοιμάζει ευέλικτο εργατικό δυναμικό και κυρίως αμόρφωτους μαθητές. Η συμμετοχή είναι αρκετά μεγάλη και μετά από πολύ καιρό έχουμε μεγάλη συμμετοχή στο νομό».

    Mosxonas

    Από την πλευρά του ο γραμματέας του πρωτοβαθμίου σωματείου εκπαιδευτικών περιφέρειας Λεχαινών Γιώργος Μοσχονάς σημείωσε ότι: «Έχουμε συγκεντρωθεί εδώ για να διαμαρτυρηθούμε για την τροπολογία που καταθέτει η κυβέρνηση για την εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης. Είναι ένα κατάπτυστο νομοσχέδιο, διότι μας φέρνουν συνταγές οι οποίες έχουν εφαρμοστεί στο εξωτερικό πολλάκις, στην Αμερική, την Αγγλία και την Γαλλία και τα αποτελέσματά τους τα γνωρίζουν και οι ίδιοι ποια είναι. Ήταν στην ουσία η καταστροφή της δημόσιας εκπαίδευσης. Θεωρούν ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί έχουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο και ανταποκρίνονται. Άρα προς τι όλη αυτή η αξιολόγηση; Που στοχεύει;

    Αυτό που προσπαθούν να κάνουν εδώ και 40 χρόνια, είναι να δημιουργήσουν σχολεία, τα οποία θα έχουν διαφορετικές ταχύτητες. Τα βάρη και οι ευθύνες όλων των κυβερνήσεων θα πέσουν στις πλάτες των δασκάλων. Αυτό που θέλουν είναι η χρηματοδότηση που έχει μειωθεί κατά πολύ, να περάσει στους γονείς, όπως γίνεται και στο εξωτερικό, οπότε θα έχουμε τα καλά αξιολογημένα σχολεία, τα κακά αξιολογημένα σχολεία και καθένας θα ποντάρει ανάλογα με την τσέπη του να βρει ένα σχολείο για να μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του παιδιού του. Άρα μιλάμε για ένα καθαρά ταξικό σχολείο».

    Mpri

    Ακολούθως η Αντωνία Μπρη, πρόεδρος ΣΕΠΕ Πύργου-Αρχαίας Ολυμπίας, φρόντισε να ξεκαθαρίσει ότι: «Καταρχήν δεν αρνούμαστε να αξιολογηθούμε. Δεν είμαστε εδώ για να πούμε ότι αρνούμαστε να αξιολογηθούμε, είμαστε εδώ, για να πούμε ότι οι παραλείψεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας είναι ουσιαστικές, είναι η άγνοια των παιδαγωγικών και επιστημονικών επιχειρημάτων τα οποία εμείς αντιπαραβάλουμε. Σήμερα βρισκόμαστε εδώ για να στηρίξουμε αφενός τους νεοδιόριστους συναδέλφους οι οποίοι χρησιμοποιούνται ως δούρειος ίππος από την πολιτική ηγεσία προκειμένου να περάσει η αντί εκπαιδευτική αξιολόγηση και δεύτερον για να πούμε σε όλη την κοινωνία για μία ακόμα φορά ότι τασσόμαστε υπέρ μίας αξιολόγησης η οποία ουσιαστικά θα έχει ως στόχο την βελτίωση, την ανατροφοδότηση και τελικά την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, των μαθητών και του έργου των εκπαιδευτικών».

    kapola

    Στη συνέχεια η Αναστασία Καπόλα, πρόεδρος συλλόγου δασκάλων και Νηπιαγωγών Αμαλιάδας, προέτρεψε όλους τους συναδέλφους της να συνεχίσουν τον αγώνα. «Συγκεντρωθήκαμε εδώ για να διαμαρτυρηθούμε κατά της αξιολόγησης που θέλει το υπουργείο. Αφορά όχι μόνο τους νεοδιοριζόμενους που άμεσα θα αξιολογηθούν αλλά και όλους τους συναδέλφους και γι’ αυτό όλοι μαζικά πρέπει να απεργήσουμε και να αγωνιστούμε».

    karpiti

    Τέλος, η Μαρία Καρπίτη, Δασκάλα ειδικής αγωγής στην Φιγαλεία του Δήμου Ζαχάρως, επεσήμανε πως: «Δίνουμε δυναμικό παρόν και αντιστεκόμαστε στην αξιολόγηση που θέλει τους γονείς να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη κι εμείς να αξιολογούμαστε διαρκώς, κατηγοριοποιώντας τα σχολεία. Δεν το βάζουμε κάτω συνεχίζουμε τον αγώνα…».

    apergia ekpaideutikon 2

    apergia ekpaideutikon 3

    apergia ekpaideutikon 4

    apergia ekpaideutikon 5

    apergia ekpaideutikon 6

    apergia ekpaideutikon 7

    apergia ekpaideutikon 8

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ