Επίκαιρα

Ηλεία: Οι ελλείψεις προσωπικού στη Διεύθυνση Μεταφορών “φρενάρουν” τους εμπόρους αυτοκινήτου - Μεγάλες καθυστερήσεις στα ραντεβού για έκδοση νέων αδειών

Ηλεία: Οι ελλείψεις προσωπικού στη Διεύθυνση Μεταφορών “φρενάρουν” τους εμπόρους αυτοκινήτου - Μεγάλες καθυστερήσεις στα ραντεβού για έκδοση νέων αδειών

Οξυμένο είναι το πρόβλημα των ραντεβού για την έκδοση νέων αδειών κυκλοφορίας στην Διεύθυνση Μεταφορών Ηλείας στον Πύργο. Οι έμποροι εκφράζουν έντονα παράπονα για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, καθώς δεν μπορούν να παραδώσουν στους πελάτες τους τα οχήματα που έχουν αγοράσει. Και αυτό έρχεται σωρευτικά στις καθυστερήσεις που είχαν παρουσιαστεί ήδη από την περίοδο του κορονοϊού στις παραδόσεις αυτοκινήτων από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που ξεπερνούσαν και τον ένα χρόνο. Σε αυτή την περίοδο, έρχεται να προστεθεί και ο χρόνος αναμονής για την έκδοση άδειας που ιδιαίτερα σε περιπτώσεις επαγγελματικών οχημάτων φτάνει και τους δύο μήνες.

TsiorisΟ αντιπρόσωπος της Nissan στην Ηλεία Γιάννης Τσιώρης

Ο αντιπρόσωπος της Nissan στην Ηλεία και έμπορος αυτοκινήτων Γιάννης Τσιώρης δήλωσε ότι “… στη Διεύθυνση Μεταφορών Πύργου υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τα ραντεβού. Το σύστημα ραντεβού που έχει δημιουργηθεί αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά γιατί οι πολίτες πάνε και κλείνουν ραντεβού τα οποία δεν αντιστοιχούν ανά αυτοκίνητο. Δηλαδή ο ιδιώτης πάει και κλείνει 2-3 ραντεβού. Επιπλέον η υπηρεσία του Πύργου έχει πάρα πολλή δουλειά και έχει μείνει με ένα άτομο. Πρέπει ο αντιπεριφερειάρχης να λάβει σοβαρά μέτρα και να προσθέσει άτομα στο τμήμα των αδειών. Δεν μπορεί να εξυπηρετηθούν ούτε οι ιδιώτες ούτε όμως και οι έμποροι. Και το βασικό είναι ότι είναι πολλά αυτοκίνητα επαγγελματιών δηλαδή φορτηγά, λεωφορεία κ.α για τα οποία πήραμε τηλέφωνο για ραντεβού και μας είπαν μετά μετά από ενάμιση – δύο μήνες. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα”.

Ο αντιπρόσωπος της Ford στην Ηλεία Θέμης Βασιλόπουλος από την πλευρά του σημείωσε πως “κατά την άποψή μου το σύστημα κολλάει στην υπάρχουσα μέθοδο κλεισίματος ραντεβού η οποία γίνεται μέσω ιδιωτικής εταιρείας. Εκεί πέρα κλείνουν ανεξέλεγκτα ραντεβού για να τα έχουνε ρεζέρβα και από αυτά πολλά είναι που δεν πραγματοποιούνται. Παρουσιάζεται το φαινόμενο το 2023 σε μία ευρωπαϊκή χώρα για να βγάλει κανείς πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας σε ένα επαγγελματικό όχημα να χρειαστεί να περιμένει 40 με 45 ημέρες, που είναι αδιανόητο. Μία ενέργεια που σε αντίστοιχες ευρωπαϊκές χώρες μπορεί να χρειάζεται κανείς μισή ώρα το πολύ. Θεωρώ ότι πρέπει να αλλάξει τελείως, να επανέλθει το σύστημα όπως ήταν προ κορονοϊού, διότι η ζωή έχει ξαναμπεί σε μία κανονικότητα. Παίζει ρόλο φυσικά και η υποστελέχωση στο τμήμα του Πύργου και νομίζω ότι η Περιφέρεια πρέπει να το δει και να μεταφέρει τα κατάλληλα άτομα και ποιοτικά και ποσοτικά”.

Ο έμπορος αυτοκινήτων Γιώργος Λαμπρόπουλος μιλώντας στο ilialive.gr τόνισε πως “… υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τις μεταβιβάσεις των αυτοκινήτων, οι υπάλληλοι κάνουν τα αδύνατα δυνατά, ευχαριστούμε θερμά τους ανθρώπους, αλλά δυστυχώς δεν έχει φροντίσει η Περιφέρεια ή η κυβέρνηση να έχουν υπαλλήλους. Αυτή τη στιγμή κλείνεις ένα ραντεβού και σε πάει για 30 Μαΐου. Αυτή τη στιγμή το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού είναι στις 29 Μαΐου και για επαγγελματικό πάνω από ενάμιση με δύο μήνες. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος θέλει να πάρει ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο και να κάνει τη δουλειά του, δεν μπορεί να το κάνει στο νομό Ηλείας, διότι δεν υπάρχουν υπάλληλοι. Καλό θα είναι ο Περιφερειάρχης ή οποιοσδήποτε αρμόδιος να φροντίσει για την λύση του προβλήματος, γιατί μην ξεχνάμε ότι είναι ένα τεράστιο έσοδο για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας οι μεταβιβάσεις. Επίσης αυτό που έκαναν με τα ραντεβού το οποίο πληρώνουμε μία ιδιωτική εταιρεία να μας κλείνει ραντεβού νομίζω ότι μας έχει φέρει πολύ πίσω. Καλό θα ήταν να προσλάβουν δύο – τρία άτομα στην συγκεκριμένη δουλειά για να εξυπηρετηθεί όλος ο νομός.

LampropoulosΟ έμπορος αυτοκινήτων Γιώργος Λαμπρόπουλος

Εγώ αυτή τη στιγμή σαν επιχείρηση έχω οκτώ – εννέα αμάξια για μεταβίβαση και δεν υπάρχει διαθέσιμο ραντεβού. Τι θα πω εγώ στον πελάτη που αγόρασε ο άλλος ένα αγροτικό 40.000 € και θέλει να το μεταβιβάσει για να πάει στη δουλειά του. Τι θα κάνουν οι επαγγελματίες δηλαδή; Θα στενάζουν επειδή δεν υπάρχει διάθεση και όρεξη να βάλουν δύο υπαλλήλους; Ξανά τονίζω όμως ότι οι υπάλληλοι κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να μας εξυπηρετήσουν, αλλά δε γίνεται μόνο δύο άτομα να εξυπηρετήσουν 300, σε μία μέρα. Είναι αδύνατον. Αν αρρωστήσουν ή αν πάρει κάποιος άδεια τι θα γίνει;” αναρωτήθηκε ο κ. Λαμπρόπουλος.

Τι αναφέρει η Διεύθυνση Μεταφορών Ηλείας - “Δικαιολογημένα τα παράπονα”

Απευθυνθήκαμε στον διευθυντή της Διεύθυνσης Μεταφορών Αριστείδη Αθανασακόπουλο, ο οποίος σημείωσε πως το προσωπικό εργάζεται και πέραν του ωραρίου για το κοινό για να εξυπηρετήσει όσο το δυνατόν περισσότερα αιτήματα των πολιτών. “Η υπηρεσία μας εξυπηρετεί το κοινό καθημερινά πλην Τετάρτης από 8.00 έως 2.00. Με προκαθορισμένα ραντεβού και σε χρόνο που έχει καθοριστεί κατ’ ελάχιστον για κάθε περίπτωση συναλλαγής. Το ωράριο ουδέποτε τηρείται και πάντα επιμηκύνεται προκειμένου να δοθεί περισσότερος χρόνος για την ικανοποίηση περισσότερων αιτημάτων. Υπάρχουν μάλιστα περιπτώσεις που έχουμε φύγει και πέραν του ωραρίου εργασίας προκειμένου να εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο. Οι άνθρωποι που συναλλάσσονται συχνά με την υπηρεσία και αυτοί είναι έμποροι και οι διάφοροι διεκπεραιωτές, το γνωρίζουν πολύ καλά και πιστεύω αναγνωρίζουν την προσπάθεια που καταβάλλει η υπηρεσία μας προκειμένου να ικανοποιήσει τις αυξημένες ανάγκες. Αυτό φαίνεται και από τα εύσημα που έχουμε πάρει και για την ποιοτική και για την ποσοτική δουλειά που προσφέρουμε” είπε ο κ. Αθανασαόπουλος.

AthanasakopoulosΟ διευθυντής της Διεύθυνσης Μεταφορών Ηλείας Αριστείδης Αθανασακόπουλος

Ο διευθυντής της Διεύθυνσης Μεταφορών σημείωσε όμως ότι “… με την υπάρχουσα κατάσταση είναι ανθρωπίνως αδύνατο να εξυπηρετήσουμε περισσότερα από τα προκαθορισμένα ραντεβού. Επαναλαμβάνω ότι το σύνολο των υπαλλήλων είναι επιφορτισμένο και με άλλα παράλληλα καθήκοντα που χρίζουν της γρήγορης διεκπεραίωσης τους. Αντιλαμβάνεστε ότι σε περιόδους αδειών ή άλλου είδους απουσία όπως ασθένεια, η κατάσταση επιδεινώνεται δραματικά. Γίνεται προσπάθεια για την εξεύρεση λύσης μήπως βελτιωθεί η κατάσταση που μας πιέζει και μας στεναχωρεί όλους, διότι είμαστε αναγκασμένοι από την φύση της υπηρεσίας να δεχόμαστε όλα τα παράπονα του κόσμου, τα οποία στις περισσότερες περιπτώσεις είναι απολύτως δικαιολογημένα”…

adeies 2a

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup