Πέμπτη, 27 Μαϊος 2021 07:41

Ηλεία: Ενίσχυση με προσωπικό της Διεύθυνσης Μεταφορών σε Πύργο και Αμαλιάδα, ζητούν οι έμποροι αυτοκινήτων

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Η έλλειψη προσωπικού στις υπηρεσίες της Διεύθυνσης Μεταφορών στον Πύργο και Αμαλιάδα, προβληματίζει τους εμπόρους αυτοκινήτων στην Ηλεία. Κυρίως το ζήτημα των μεταβιβάσεων οχημάτων είναι κάτι που “καίει” τους εμπόρους. Και αυτό γιατί για την εξυπηρέτηση των πελατών τους, είναι αναγκασμένοι να ταξιδέψουν σε άλλους νομούς προκειμένου να γίνουν μεταβιβάσεις. Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα οξυμένο στην Αμαλιάδα, μετά την απώλεια του εξαίρετου υπαλλήλου που είχε διατελέσει και προϊστάμενος, Χρήστου Γαλάνη, κάτι που ανέφεραν οι έμποροι που επισκέφτηκαν τον Αντιπεριφερειάρχης Ηλείας Βασίλη Γιαννόπουλο χθες, για να θέσουν το πρόβλημα και να ζητήσουν ενίσχυση των υπηρεσιών.

Ο έμπορος αυτοκινήτων από τον Πύργο, Γιώργος Λαμπρόπουλος, δήλωσε πως “… ηρθαμε , για θέματα που απασχολούν το υπουργείο Συγκοινωνιών, κυρίως τις μεταβιβάσεις όλων των αυτοκινήτων και αυτό δεν αφορά μόνο τους εμπόρους αλλά φορά και τους ιδιώτες. Οι οποίοι κλείνουν ένα ραντεβού για να μεταβιβάσουν ένα αυτοκίνητο και λόγω της πανδημίας η μεταβίβαση αυτή θα γίνει μετά από περίπου 20 μέρες. Πολλές φορές φτάνει και τον ένα μήνα. Αποτέλεσμα είναι να φεύγει ο κόσμος και να πηγαίνει να κάνει την μεταβίβαση στην Καλαμάτα, στην Πάτρα, στο Αίγιο γιατί οποιοσδήποτε ιδιώτης έχει πληρώσει ένα αμάξι έχει την απαίτηση να το πάρει αύριο. Όταν έρθει λοιπόν στο κατάστημα το δικό μου ή στο κατάστημα των συναδέλφων, δεν μπορείς να πεις στον πελάτη πάρε το αυτοκίνητο και θα το μεταβιβάσουμε σε 20 μέρες. Υπάρχουν αυτοκίνητα τα οποία μπορεί να είναι επαγγελματικά και ο άλλος να το χρειάζεται για την επιχείρησή του. Γνωρίζουμε ότι όλες οι επιχειρήσεις αυτήν την χρονική περίοδο αντιμετωπίζουν πάρα πολλά οικονομικά προβλήματα. Μας υποσχέθηκε ο κ. Γιαννόπουλος και ήταν απόλυτα ειλικρινής, ότι θα ανοίξει έναν ειδικό κισέ για εμπόρους σε πρώτο πλάνο και θα στελεχώσει με προσωπικό την υπηρεσία και του Πύργου και της Αμαλιάδας που έχει τεράστια προβλήματα. Το υπάρχον προσωπικό των υπηρεσιών μας εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, και πραγματικά οι άνθρωποι σε αυτή την υπηρεσία είναι ήρωες καθώς έχουν μεγάλο φόρτο εργασίας. Εύχομαι γι’ αυτό το συγκεκριμένο θέμα να μην χρειαστεί να τα ξαναπούμε και να λήξει άμεσα αυτή η κατάσταση καθώς και με αυτόν τον τρόπο χάνονται χρήματα από το νομό, όταν οι μεταβιβάσεις γίνονται σε άλλους νομούς”.

giannopoulos auto 2

Ο Αριστείδης Αποστολόπουλος έμπορος αυτοκινήτων στην Αμαλιάδα ανέφερε πως “… ο κ. Γιαννόπουλος γνωρίζοντας ακριβώς το πρόβλημα γιατί στοχευμένα μίλησε με ονόματα, καταστάσεις και περιπτώσεις, είμαι σίγουρος ότι θα θέλει να δώσει λύση και μπορεί να δώσει λύση. Αναφέρθηκαν ονόματα τα οποία μπορούν να στελεχώσουν τις υπηρεσίες της Αμαλιάδας και του Πύργου, που υπάρχει το πρόβλημα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε τους ήδη υπαλλήλους που υπάρχουν στα υπουργεία και μας βοηθούν πάρα πολύ, υπερβάλλουν εαυτό πολλές φορές, προκειμένου να μας εξυπηρετήσουν εμάς, τους πελάτες μας καθώς κι εμείς με τις ημερομηνίες δεσμευόμαστε απέναντι στους πελάτες. Πιστεύουμε ότι πολύ σύντομα μπορεί να βρεθεί μία λύση και θα είναι καλό για όλους μας να μην χάνονται λεφτά από την περιφέρεια κι εμείς θέλοντας να αποσυμφορήσουμε πολλές φορές τα υπουργεία όταν βλέπουμε ότι δεν έχουμε ραντεβού μετακινούμαστε σε άλλες περιφέρειες. Αυτό δεν είναι σωστό, τα χρήματα πρέπει να μείνουν στον τόπο μας και πιστεύω ότι θα γίνει ότι καλύτερο.

Ο έμπορος αυτοκινήτων από τη Γαστούνη, Γιώργος Μπούγος, από πλευρά του ανέφερε ότι “… κάναμε μία συζήτηση όπως είχαμε κάνει και το Νοέμβριο που μας πέρασε, προσπαθήσαμε από κοινού να βρούμε μία λύση για το υπουργείο συγκοινωνιών της Αμαλιάδας που δεν έχουμε υπαλλήλους να διεκπεραιώσουν τις υποθέσεις μας, δεν έχουμε μηχανολόγο μετά την απώλεια του Χρήστου Γαλάνη, για να βάζει τεχνικά χαρακτηριστικά στα αυτοκίνητα και να εξυπηρετηθεί και το κοινό που είναι πάρα πολύ. Το υπουργείο Συγκοινωνιών έχει το βάρος να έχει όλο τον κάμπο, την Βάρδα, την Αμαλιάδα και όλα τα χωριά γύρω που υπάρχουν με αποτέλεσμα να είναι πολλή η δουλειά. Πρέπει άμεσα και γρήγορα να υπάρξουν άνθρωποι γιατί κινδυνεύει το υπουργείο. Ο κ. Γιαννόπουλος μας υποσχέθηκε ότι θα επιλυθούν τα προβλήματα πάρα πολύ γρήγορα, με το που βγήκαμε από το γραφείο του, μας είπε ότι θα γίνει κάποια στρατηγική που έχει, προκειμένου να υλοποιηθούν και κάποιοι υπάλληλοι να μπορέσουν να προχωρήσουν και να πάρουν θέση στο υπουργείο. Τον πιστέψαμε γιατί είχαμε κάνει και μία άλλη συνάντηση, δεν τον βοήθησαν κάποιοι άλλοι παράγοντες και πιστεύω ότι τώρα θα τον βοηθήσουν γιατί θα πάρει καθολικές αποφάσεις επειδή κάποιοι υπάλληλοι δεν θέλουν να μετακινηθούν. Θα μετακινηθούν, θέλουν δεν θέλουν, γιατί θα γίνει θεσμός να ακούμε τους ανθρώπους που έχουν επίκαιρες θέσεις παρά τον κάθε υπάλληλο να λέει ότι «εγώ δεν πάω σε αυτή την υπηρεσία». Ούτε λέπρα έχει υπηρεσία ούτε κακοί άνθρωποι είναι, κάποιοι από τον τόπο, όλοι είμαστε καλοί και συνεργάσιμοι”.

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 27 Μαϊος 2021 11:57

Σχετικά Άρθρα

  • Κοροβέσης: Επανεκκίνηση της Διεύθυνσης Μεταφορών της Π.Ε. Ηλείας
    Κοροβέσης: Επανεκκίνηση της Διεύθυνσης Μεταφορών της Π.Ε. Ηλείας

    Ηχηρή παρέμβαση του Αντιπεριφερειάρχη ΠΕ Ηλείας για να λυθούν χρόνια ζητήματα - Στελέχωση σε Πύργο και Αμαλιάδα, οριστική λύση στα προβλήματα με τις άδειες πρατηρίων και τα βαρέα οχήματα

    Σε ολοκληρωτική αναδιάρθρωση και επί της ουσίας ολική επανεκκίνηση, προχωρά έπειτα από ηχηρή και αποτελεσματική παρέμβαση του Αντιπεριφερειαρχη Π.Ε. Ηλείας, η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Π.Ε. Ηλείας, η οποία τα τελευταία χρόνια υπολειτουργούσε, δημιουργώντας πολλά προβλήματα σε πολίτες και επιχειρηματίες της περιοχής.

    Ειδικότερα, με απόφαση του Νίκου Κοροβέση, μετακινούνται διευθυντές και υπάλληλοι τόσο στο Τμήμα του Πύργου, όσο και σε αυτό της Αμαλιάδας, προκειμένου να λυθούν τα προβλήματα υποστελέχωσης και άμεσης εξυπηρέτησης των πολιτών, αφού μέχρι πρότινος η έλλειψη προσωπικού ήταν εμφανής και προκαλούσε δυσλειτουργίες αφενός στους λιγοστούς υπαλλήλους και αφετέρου στους πολίτες.

    Ειδικότερα, Διευθύντρια στην Διεύθυνση Μεταφορών τοποθετείται η μέχρι πρότινος Διευθύντρια Διοικητικού Οικονομικού, Σίσσυ Νικολάου η οποία αναλαμβάνει να επανεκκινήσει το Τμήμα και να επιλύσει τα χρόνια προβλήματα.

    Παράλληλα, τοποθετείται Προϊστάμενος και στο Τμήμα Αδειών, ενώ μετακινείται υπάλληλος και στο Τμήμα της Αμαλιάδας, προκειμένου να μπορεί να υπογράφει για τις άδειες των πρατηρίων και βαρέων οχημάτων, πρόβλημα το οποίο επί οκτώ μήνες ήταν άλυτο.

    «Συνεχίζουμε με δυναμισμό, πείσμα και αποτελεσματικότητα να προσπαθούμε να δίνουμε λύσεις στα προβλήματα της καθημερινότητας και να κάνουμε πιο εύκολη την ζωή των Ηλείων πολιτών. Η επανεκκίνηση της Διεύθυνσης Μεταφορών ήταν επιβεβλημένη όπως και η επίλυση των χρόνιων προβλημάτων που υπήρχαν σε αυτή και δυσχέραιναν οποιαδήποτε συναλλαγή. Θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί προκειμένου η Διεύθυνση Μεταφορών, να αποτελέσει πρότυπο Υπηρεσίας , με σεβασμό σε εργαζομένους και υπαλλήλους και πάντα με γνώμονα την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των Ηλείων», σημείωσε ο κ. Κοροβέσης.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ηλεία: Οι ελλείψεις προσωπικού στη Διεύθυνση Μεταφορών “φρενάρουν” τους εμπόρους αυτοκινήτου - Μεγάλες καθυστερήσεις στα ραντεβού για έκδοση νέων αδειών
    Ηλεία: Οι ελλείψεις προσωπικού στη Διεύθυνση Μεταφορών “φρενάρουν” τους εμπόρους αυτοκινήτου - Μεγάλες καθυστερήσεις στα ραντεβού για έκδοση νέων αδειών

    Οξυμένο είναι το πρόβλημα των ραντεβού για την έκδοση νέων αδειών κυκλοφορίας στην Διεύθυνση Μεταφορών Ηλείας στον Πύργο. Οι έμποροι εκφράζουν έντονα παράπονα για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, καθώς δεν μπορούν να παραδώσουν στους πελάτες τους τα οχήματα που έχουν αγοράσει. Και αυτό έρχεται σωρευτικά στις καθυστερήσεις που είχαν παρουσιαστεί ήδη από την περίοδο του κορονοϊού στις παραδόσεις αυτοκινήτων από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που ξεπερνούσαν και τον ένα χρόνο. Σε αυτή την περίοδο, έρχεται να προστεθεί και ο χρόνος αναμονής για την έκδοση άδειας που ιδιαίτερα σε περιπτώσεις επαγγελματικών οχημάτων φτάνει και τους δύο μήνες.

    TsiorisΟ αντιπρόσωπος της Nissan στην Ηλεία Γιάννης Τσιώρης

    Ο αντιπρόσωπος της Nissan στην Ηλεία και έμπορος αυτοκινήτων Γιάννης Τσιώρης δήλωσε ότι “… στη Διεύθυνση Μεταφορών Πύργου υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τα ραντεβού. Το σύστημα ραντεβού που έχει δημιουργηθεί αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά γιατί οι πολίτες πάνε και κλείνουν ραντεβού τα οποία δεν αντιστοιχούν ανά αυτοκίνητο. Δηλαδή ο ιδιώτης πάει και κλείνει 2-3 ραντεβού. Επιπλέον η υπηρεσία του Πύργου έχει πάρα πολλή δουλειά και έχει μείνει με ένα άτομο. Πρέπει ο αντιπεριφερειάρχης να λάβει σοβαρά μέτρα και να προσθέσει άτομα στο τμήμα των αδειών. Δεν μπορεί να εξυπηρετηθούν ούτε οι ιδιώτες ούτε όμως και οι έμποροι. Και το βασικό είναι ότι είναι πολλά αυτοκίνητα επαγγελματιών δηλαδή φορτηγά, λεωφορεία κ.α για τα οποία πήραμε τηλέφωνο για ραντεβού και μας είπαν μετά μετά από ενάμιση – δύο μήνες. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα”.

    Ο αντιπρόσωπος της Ford στην Ηλεία Θέμης Βασιλόπουλος από την πλευρά του σημείωσε πως “κατά την άποψή μου το σύστημα κολλάει στην υπάρχουσα μέθοδο κλεισίματος ραντεβού η οποία γίνεται μέσω ιδιωτικής εταιρείας. Εκεί πέρα κλείνουν ανεξέλεγκτα ραντεβού για να τα έχουνε ρεζέρβα και από αυτά πολλά είναι που δεν πραγματοποιούνται. Παρουσιάζεται το φαινόμενο το 2023 σε μία ευρωπαϊκή χώρα για να βγάλει κανείς πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας σε ένα επαγγελματικό όχημα να χρειαστεί να περιμένει 40 με 45 ημέρες, που είναι αδιανόητο. Μία ενέργεια που σε αντίστοιχες ευρωπαϊκές χώρες μπορεί να χρειάζεται κανείς μισή ώρα το πολύ. Θεωρώ ότι πρέπει να αλλάξει τελείως, να επανέλθει το σύστημα όπως ήταν προ κορονοϊού, διότι η ζωή έχει ξαναμπεί σε μία κανονικότητα. Παίζει ρόλο φυσικά και η υποστελέχωση στο τμήμα του Πύργου και νομίζω ότι η Περιφέρεια πρέπει να το δει και να μεταφέρει τα κατάλληλα άτομα και ποιοτικά και ποσοτικά”.

    Ο έμπορος αυτοκινήτων Γιώργος Λαμπρόπουλος μιλώντας στο ilialive.gr τόνισε πως “… υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τις μεταβιβάσεις των αυτοκινήτων, οι υπάλληλοι κάνουν τα αδύνατα δυνατά, ευχαριστούμε θερμά τους ανθρώπους, αλλά δυστυχώς δεν έχει φροντίσει η Περιφέρεια ή η κυβέρνηση να έχουν υπαλλήλους. Αυτή τη στιγμή κλείνεις ένα ραντεβού και σε πάει για 30 Μαΐου. Αυτή τη στιγμή το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού είναι στις 29 Μαΐου και για επαγγελματικό πάνω από ενάμιση με δύο μήνες. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος θέλει να πάρει ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο και να κάνει τη δουλειά του, δεν μπορεί να το κάνει στο νομό Ηλείας, διότι δεν υπάρχουν υπάλληλοι. Καλό θα είναι ο Περιφερειάρχης ή οποιοσδήποτε αρμόδιος να φροντίσει για την λύση του προβλήματος, γιατί μην ξεχνάμε ότι είναι ένα τεράστιο έσοδο για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας οι μεταβιβάσεις. Επίσης αυτό που έκαναν με τα ραντεβού το οποίο πληρώνουμε μία ιδιωτική εταιρεία να μας κλείνει ραντεβού νομίζω ότι μας έχει φέρει πολύ πίσω. Καλό θα ήταν να προσλάβουν δύο – τρία άτομα στην συγκεκριμένη δουλειά για να εξυπηρετηθεί όλος ο νομός.

    LampropoulosΟ έμπορος αυτοκινήτων Γιώργος Λαμπρόπουλος

    Εγώ αυτή τη στιγμή σαν επιχείρηση έχω οκτώ – εννέα αμάξια για μεταβίβαση και δεν υπάρχει διαθέσιμο ραντεβού. Τι θα πω εγώ στον πελάτη που αγόρασε ο άλλος ένα αγροτικό 40.000 € και θέλει να το μεταβιβάσει για να πάει στη δουλειά του. Τι θα κάνουν οι επαγγελματίες δηλαδή; Θα στενάζουν επειδή δεν υπάρχει διάθεση και όρεξη να βάλουν δύο υπαλλήλους; Ξανά τονίζω όμως ότι οι υπάλληλοι κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να μας εξυπηρετήσουν, αλλά δε γίνεται μόνο δύο άτομα να εξυπηρετήσουν 300, σε μία μέρα. Είναι αδύνατον. Αν αρρωστήσουν ή αν πάρει κάποιος άδεια τι θα γίνει;” αναρωτήθηκε ο κ. Λαμπρόπουλος.

    Τι αναφέρει η Διεύθυνση Μεταφορών Ηλείας - “Δικαιολογημένα τα παράπονα”

    Απευθυνθήκαμε στον διευθυντή της Διεύθυνσης Μεταφορών Αριστείδη Αθανασακόπουλο, ο οποίος σημείωσε πως το προσωπικό εργάζεται και πέραν του ωραρίου για το κοινό για να εξυπηρετήσει όσο το δυνατόν περισσότερα αιτήματα των πολιτών. “Η υπηρεσία μας εξυπηρετεί το κοινό καθημερινά πλην Τετάρτης από 8.00 έως 2.00. Με προκαθορισμένα ραντεβού και σε χρόνο που έχει καθοριστεί κατ’ ελάχιστον για κάθε περίπτωση συναλλαγής. Το ωράριο ουδέποτε τηρείται και πάντα επιμηκύνεται προκειμένου να δοθεί περισσότερος χρόνος για την ικανοποίηση περισσότερων αιτημάτων. Υπάρχουν μάλιστα περιπτώσεις που έχουμε φύγει και πέραν του ωραρίου εργασίας προκειμένου να εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο. Οι άνθρωποι που συναλλάσσονται συχνά με την υπηρεσία και αυτοί είναι έμποροι και οι διάφοροι διεκπεραιωτές, το γνωρίζουν πολύ καλά και πιστεύω αναγνωρίζουν την προσπάθεια που καταβάλλει η υπηρεσία μας προκειμένου να ικανοποιήσει τις αυξημένες ανάγκες. Αυτό φαίνεται και από τα εύσημα που έχουμε πάρει και για την ποιοτική και για την ποσοτική δουλειά που προσφέρουμε” είπε ο κ. Αθανασαόπουλος.

    AthanasakopoulosΟ διευθυντής της Διεύθυνσης Μεταφορών Ηλείας Αριστείδης Αθανασακόπουλος

    Ο διευθυντής της Διεύθυνσης Μεταφορών σημείωσε όμως ότι “… με την υπάρχουσα κατάσταση είναι ανθρωπίνως αδύνατο να εξυπηρετήσουμε περισσότερα από τα προκαθορισμένα ραντεβού. Επαναλαμβάνω ότι το σύνολο των υπαλλήλων είναι επιφορτισμένο και με άλλα παράλληλα καθήκοντα που χρίζουν της γρήγορης διεκπεραίωσης τους. Αντιλαμβάνεστε ότι σε περιόδους αδειών ή άλλου είδους απουσία όπως ασθένεια, η κατάσταση επιδεινώνεται δραματικά. Γίνεται προσπάθεια για την εξεύρεση λύσης μήπως βελτιωθεί η κατάσταση που μας πιέζει και μας στεναχωρεί όλους, διότι είμαστε αναγκασμένοι από την φύση της υπηρεσίας να δεχόμαστε όλα τα παράπονα του κόσμου, τα οποία στις περισσότερες περιπτώσεις είναι απολύτως δικαιολογημένα”…

    adeies 2a

  • Κέντρο Εξυπηρέτησης Κοινού στην Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της ΠΕ Ηλείας
    Κέντρο Εξυπηρέτησης Κοινού στην Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της ΠΕ Ηλείας

    Σε εφαρμογή τίθεται από σήμερα Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021, η νέα υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πολιτών, στην Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Π.Ε Ηλείας. Η νέα αυτή υπηρεσία, εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής προσπάθειας της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας και του Αντιπεριφερειάρχη Βασίλη Γιαννόπουλου, για την αναβάθμιση της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών και των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες.

    Οι νέες συνθήκες εργασίας και η εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών, στο πλαίσιο της εφαρμογής των μέτρων περιορισμού της εξάπλωσης της πανδημίας του κορωνοϊού, επέβαλαν την ανάπτυξη – πέραν της ηλεκτρονικής – της τηλεφωνικής υπηρεσίας, μέσω της οποίας θα δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες να προγραμματίσουν τα ραντεβού τους, να ενημερωθούν για δικαιολογητικά/έντυπα αλλά και να αιτηθούν την ηλεκτρονική αποστολή τους.

    Ειδικότερα, από σήμερα Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021, οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν στον αριθμό 2611100434, καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός επίσημων αργιών) και τις ώρες από 08:00 έως 20:00, προκειμένου να προγραμματίσουν ραντεβού, να το επιβεβαιώσουν, να το τροποποιήσουν ή και να το ακυρώσουν έγκαιρα, αν χρειαστεί. Παράλληλα, θα μπορούν να λάβουν τις απαιτούμενες πληροφορίες για την λειτουργία της Υπηρεσίας και την δια ζώσης εξυπηρέτηση, να ενημερωθούν αναλυτικά και πλήρως για τα δικαιολογητικά/έντυπα που απαιτούνται σε κάθε διαδικασία καθώς επίσης να παραλάβουν ηλεκτρονικά τα απαραίτητα δικαιολογητικά/έντυπα για την διεκπεραίωση της υπόθεσής τους κατά την δια ζώσης επίσκεψή τους στην Υπηρεσία. Το Τηλεφωνικό Κέντρο θα εξυπηρετεί τις Υπηρεσίες Μεταφορών Πύργου και Αμαλιάδας.

    giannopoulos small

    Η νέα αυτή τηλεφωνική υπηρεσία, όπως εξηγεί και ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε Ηλείας Βασίλης Γιαννόπουλος, θα μειώσει κατά πολύ τους χρόνους αναμονής και διεκπεραίωσης των υποθέσεων των πολιτών στις δια ζώσης επισκέψεις τους στην Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών, την ελαχιστοποίηση της πιθανότητας επαναληπτικής επίσκεψης ελλείψει δικαιολογητικών – φαινόμενο που έχει παρατηρηθεί πολλάκις μέχρι σήμερα - δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα για την αύξηση του αριθμού των προς εξυπηρέτηση πολιτών.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Διεύθυνση Μεταφορών Ηλείας: Μετακόμισε στο ΚΤΕΟ μετά το πρόβλημα στον κλιματισμό
    Διεύθυνση Μεταφορών Ηλείας: Μετακόμισε στο ΚΤΕΟ μετά το πρόβλημα στον κλιματισμό

    Στο χώρο του Δημόσιου ΚΤΕΟ εξυπηρετούνται οι πολίτες που επισκέπτονται τη Διεύθυνση Μεταφορών στη Συντριάδα Πύργου, μετά το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο σύστημα κλιματισμού της υπηρεσίας. Σύμφωνα με πληροφορίες στο παρελθόν είχε παρουσιαστεί πρόβλημα και επανειλλημένως είχε γίνει επισκευή. Το τελευταίο διάστημα “τρέχει” διαγωνισμός για την προμήθεια νέας μονάδας κλιματισμού που θα καλύψει πλήρως τις ανάγκες.

    Στο μεταξύ με εντολή του αντιπεριφερειάρχη Ηλείας Β. Γιαννόπουλου, μεταφέρθηκαν στην υπηρεσία ανεμιστήρες και μεμονωμένες κλιματιστικές μονάδες για την αντιμετώπιση της κατάστασης προσωρινά.

    Μιλώντας στο ilialive.gr για το θέμα που προέκυψε, o πρόεδρος του συλλόγου υπαλλήλων Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας, Ανδρέας Ασημακόπουλος, σημείωσε ότι “… ήρθαμε σήμερα (σ.σ. χθες) στους συναδέλφους της Διεύθυνσης Μεταφορών διότι αντιμετωπίζουν ένα μεγάλο πρόβλημα που έχει κάνει τις συνθήκες εργασίας τους απαράδεκτες. Δυστυχώς θα πρέπει η Περιφερειακή Αρχή να βρει άμεσες λύσεις για την προσωρινή αποκατάσταση του προβλήματος κάτι το οποίο θα έπρεπε να έχει πράξη εδώ και πολύ καιρό. Συνάδελφοι οι οποίοι δεν μπορούν εργαστούν στο κτίριο της διεύθυνσης μεταφορών έχουν μεταφερθεί προσωρινά στις εγκαταστάσεις του ΚΤΕΟ, μέχρι την επίλυση του προβλήματος και μέχρι να φύγουν οι μέρες του καύσωνα. Καλούμε την περιφερειακή αρχή να μην αδιαφορήσει για το θέμα και να δώσει σήμερα λύσεις”. Ο κ. Ασημακόπουλος συμπλήρωσε πως “… χάλασε η κλιματιστική μονάδα, έχει γίνει ένας διαγωνισμός. Η διαδικασία αυτή στην καλύτερη των περιπτώσεων φτάνει από έξι μέχρι οκτώ μήνες. Δεν είχαν προβλέψει ότι μέσα σε αυτό το διάστημα μέχρι να βγει ανάδοχος από την δημοπρασία, ότι μεσολαβεί το καλοκαίρι. Αν το είχανε σκεφτεί ενάμιση μήνα νωρίτερα θα μπορούσαν με 150 – 200 € να πάνε να πάρουν δύο πύργους ψύξης και να μην έχουν πρόβλημα”.

    metaf 3

    Ο αναπληρωτής διευθυντής Υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας Αριστείδης Αθανασακόπουλος από την πλευρά του τόνισε πως “… λόγω της κατάστασης που επικρατεί με το κλιματιστικό της υπηρεσίας, οι υπάλληλοι από σήμερα μέχρι και να αποκατασταθεί έστω και προσωρινά το θέμα του κλιματισμού στην υπηρεσία, θα εξυπηρετούμε τους πολίτες, στον διπλανό χώρο των γραφείων του ΚΤΕΟ που είναι κλιματιζόμενος, στον βαθμό που μπορούμε. Θα δεχόμαστε τα αιτήματα τους, όσα από τα αιτήματα θα μπορούμε να τα ολοκληρώνουμε θα τα ολοκληρώνουμε όπως κάναμε μέχρι τώρα, ενώ στις περιπτώσεις που η διαδικασία δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, θα ολοκληρωθεί το προσεχές διάστημα χωρίς καμία καθυστέρηση. Ζητάμε την κατανόηση των πολιτών αλλά έχει προκύψει ένα θέμα για το οποίο εμείς δεν είμαστε υπεύθυνοι”…

    metaf 2

  • Διεύθυνση Μεταφορών Ηλείας: Στάση εργασίας στον Πύργο λόγω… καύσωνα
    Διεύθυνση Μεταφορών Ηλείας: Στάση εργασίας στον Πύργο λόγω… καύσωνα

    Στάση εργασίας πραγματοποίησαν το πρωί της Παρασκευής εργαζόμενοι στη Διεύθυνση Μεταφορών Ηλείας στον Πύργο.

    Οι εργαζόμενοι παραπονούνται για την έλλειψη κλιματισμού στο κτίριο της Συντριάδας και μετά τη σημερινή στάση εργασίας, κλιμακώνουν τη Δευτέρα 2 Αυγούστου - ημέρα που αναμένεται να κορυφωθεί ο καύσωνας - τις κινητοποιήσεις τους.

    “Η υπηρεσία μας έχει αποθηκευτικό χώρο δεδομένων όλου του διοικητηρίου, όλης της περιφερειακής ενότητας. Με αποτέλεσμα λόγω της ζέστης να γίνεται υπερθέρμανση και δύο φορές έχουν καεί τα μηχανήματα. Αν γίνει και τρίτη δεν θα μείνει τίποτα όρθιο. Δηλαδή δεν θα υπάρχει δεδομένο στην περιφερειακή διοίκηση” ανέφερε χαρακτηριστικά στο ilialive.gr εργαζόμενος της Διεύθυνσης Μεταφορών Ηλείας.

    metaforon 2

    metaforon 3

    metaforon 4

    metaforon 5

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς