Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου 2024 13:27

Η Ένωση Ελλήνων Χημικών στο 3ο ΓΕΛ Πύργου με πειράματα χημείας που εντυπωσίασαν

Γράφτηκε από

Το ΠΤΠΔΕ είχε τη χαρά να επισκεφτεί το 3ο ΓΕΛ Πύργου και να πραγματοποιήσει πειράματα χημείας που εντυπωσίασαν, όχι μόνο τους μαθητές όλων των τάξεων, αλλά και τους καθηγητές τους.

Μπορεί οι ελέφαντες να μην πλένουν τα δόντια τους, όμως εάν τα έπλεναν, η οδοντόκρεμά τους θα έμοιαζε σίγουρα στην ουσία που παρασκευάζεται σε αυτό το πείραμα. Χρησιμοποιώντας απλά υλικά όπως ξίδι και σόδα, οι μαθητές του 3ο ΓΕΛ κατανόησαν την έννοια της χημικής αντίδρασης και σε συνδυασμό με επίδειξη κι άλλων τέτοιων εντυπωσιακών πειραμάτων οι μαθητές έγιναν για λίγο μικροί επιστήμονες.

Πιο συγκεκριμένα, ο Γενικός Γραμματέας του ΠΤΠΔΕ κ. Παναγόπουλος Βασίλειος, η Ταμίας κα. Κωνσταντίνα Μπούρα αλλά και ο συνάδελφος χημικός κ. Αναστάσιος Κουτσαντρέας απέδειξαν πως η μαγεία της Χημείας είναι συνυφασμένη με την καθημερινότητά μας.

Η Ένωση Ελλήνων Χημικών με την ευκαιρία αυτή, υπόσχεται ότι θα συνεχίσει να μεταδίδει τη μαγεία της Χημείας με τον ίδιο ζήλο και εύχεται σε όλους τους μαθητές ένα λαμπρό και επιτυχημένο μέλλον.

3ο gel ptp 2

3ο gel ptp 3

3ο gel ptp 4

3ο gel ptp 5

(Δελτίο Τύπου)

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου 2024 12:44

Σχετικά Άρθρα

  • Πύργος: Μαθητές - Ενεργοί Ευρωπαίοι πολίτες (photo & video)
    Πύργος: Μαθητές - Ενεργοί Ευρωπαίοι πολίτες

    Με επιτυχία η Ημερίδα του 3ου ΓΕΛ Πύργου και του ΓΕΛ Βουνάργου για το Ευρωκοινοβούλιο

    Της Βίκυς Γκουγκουστάμου

    Με μεγάλη επιτυχία, και σύσσωμη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών διεξήχθη η ημερίδα με θέμα «Ευρώπη και ενεργός πολίτης» που διοργάνωσαν από κοινού το 3ο Λύκειο Πύργου Pierre de Coubertin και το ΓΕΛ Βουνάργου στο Συνεδριακό Κέντρο Π.Ε. Ηλείας.
    Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Δ/σης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Ηλείας και της Europe Direct-ΠΔΕ, στο πλαίσιο του προγράμματος «Σχολείο-Πρεσβευτής» του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στο οποίο έχουν ενταχθεί και τα δύο Λύκεια-το 3ο ΓΕΛ για δεύτερη χρονιά ενώ το ΓΕΛ Βουνάργου για πρώτη.

    Την ημερίδα παρακολούθησαν μεταξύ άλλων ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ηλείας και Ωλένης κ.κ. Αθανάσιος Β, ο αντιδήμαρχος Παιδείας και Δια βίου Μάθησης του Δήμου Πύργου Θεόδωρος Κόρδας, ο Δ/ντης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Ηλείας Ανδρέας Ζέρβας, ενώ οι διευθυντές των σχολείων Ιουλία Χάρμπαλη (3ο Λύκειο Πύργου Pierre de Coubertin) και Αντώνης Σπανός (ΓΕΛ Βουνάργου) μαζί με τους εκπαιδευτικούς φρόντισαν για την άψογη διεξαγωγή.

    Οι μαθητές των δύο Λυκείων ανέπτυξαν και παρουσίασαν ανά ομάδες μια μεγάλη γκάμα θεματικών ενοτήτων όπως: «Η Ευρώπη και η Δημοκρατία», «Η Ευρώπη και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα», «Η Ευρώπη και η Νεολαία» και «Η Ευρώπη και το Περιβάλλον».
    Εκτός από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, τοποθετήσεις στην ημερίδα έκαναν μέσω τηλεδιάσκεψης οι Ευρωβουλευτές Κωνσταντίνος Αρβανίτης, Ελίζα Βόζεμπεργκ, Κώστας Παπαδάκης και Νικόλαος Παπανδρέου, καθώς ήταν και η τελευταία μέρα λειτουργίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

    Προσεγμένη και με οργάνωση

    Τα εύσημα σε μαθητές, διευθυντές και εκπαιδευτικούς έδωσε ο Δ/ντης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Ηλείας Ανδρέας Ζέρβας για την υλοποίηση της ημερίδας, τονίζοντας: «Πρόκειται για μια εξαιρετική εκδήλωση, όπου οι μαθητές μας μυούνται στα όργανα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και ταυτόχρονα βλέπουν πως πρέπει ο Έλληνας πολίτης να είναι ταυτόχρονα και Ευρωπαίος πολίτης, ενημερωμένος σχετικά με την συν εργατικότητα, τη δημοκρατία, τις υγιείς απόψεις για την πολυσυλλογικοτητα, το σεβασμό σε όλες τις ομάδες. Μ’ αυτό τον τρόπο δημιουργούμε μέσω της εκπαίδευσης προϋποθέσεις ώστε να αποδοθεί στην κοινωνία ένας σημερινός μαθητής, αυριανός πολίτης διακατεχόμενος από τα ιδεώδη της δημοκρατίας και όλα τα υπόλοιπα που επιθυμούμε για τους μαθητές μας. Η εκδήλωση είναι προσεγμένη και πολύ καλά οργανωμένη από τους διευθυντές των δυο σχολείων Ιουλία Χάρμπαλη και Αντώνη Σπανό».

    Σημαντική για όλη την κοινωνία χαρακτήρισε την εκδήλωση ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και δια βίου Μάθησης Θεόδωρος Κόρδας, σημειώνοντας πως: «Η σημερινή εκδήλωση είναι πάρα πολύ σημαντική για όλη την κοινωνία. Πιστεύω Πως, τα δυο σχολεία ανταποκρίθηκαν καλά στις ενότητες που αναπτύχθηκαν. Εν όψει των Ευρωοεκλογών της 9ης Ιουνίου, η ημερίδα ήταν πολύ κατατοπιστική για να ενημερωθούμε όλοι για τα δικαιώματα που έχουμε στην Ευρώπη».

    Σχολεία - Πρεσβευτές στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    Την ικανοποίησή της για την έκβαση της ημερίδας και την άψογη εμφάνιση των παιδιών, εξέφρασε η Δ/ντρια του 3ου ΓΕΛ Πύργου Pierre de Coubertin Ιουλία Χάρμπαλη. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η ημερίδα έχει απήχηση, καθώς έχουν έρθει μαθητές και από άλλα σχολεία, γιατί στόχος μας είναι να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές που θα κληθούν να ψηφίσουν για πρώτη φορά φέτος στις Ευρωεκλογές» δήλωσε η κ. Χάρμπαλη.

    Ο Δ/ντης του ΓΕΛ Βουνάργου Αντώνης Σπανός, αναφερόμενος στην εκδήλωση τόνισε «Με τους μαθητές μας, ενόψει Ευρωεκλογών και με αφορμή την ημέρα της Ευρώπης, που γιορτάζεται σε μερικές ημέρες, διοργανώσαμε αυτή την εκδήλωση για να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά για το ρόλο του Ευρωκοινοβουλίου και την συμμετοχή τους στις προσέχεις ευρωεκλογές. Για αυτό καλέσαμε και μαθητές των δυο τελευταίων τάξεων Λυκείου της περιοχής και τους ευχαριστούμε για τη συμμετοχή τους».

    imerida trito vounargo 2

    imerida trito vounargo 3

    imerida trito vounargo 4

    imerida trito vounargo 5

    imerida trito vounargo 6

    imerida trito vounargo 7

    imerida trito vounargo 8

    imerida trito vounargo 9

    imerida trito vounargo 10

    imerida trito vounargo 11

  • Οι μαθητές φέρνουν το Ευρωκοινοβούλιο στον Πύργο
    Οι μαθητές φέρνουν το Ευρωκοινοβούλιο στον Πύργο

    Ημερίδα με θέμα «Ευρώπη και ενεργός πολίτης» από το 3ο ΓΕΛ Πύργου και το ΓΕΛ Βουνάργου

    Της Βίκυς Γκουγκουστάμου

    Ημερίδα με θέμα «Ευρώπη και ενεργός πολίτης» διοργανώνουν από κοινού το 3ο Λύκειο Πύργου Pierre de Coubertin και το ΓΕΛ Βουνάργου, την Πέμπτη 25 Απριλίου στο Συνεδριακό Κέντρο Π.Ε. Ηλείας και ώρες 10.00-13.30. Η ημερίδα πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Δ/σης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Ηλείας και της Europe Direct-ΠΔΕ.

    Η ημερίδα πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «Σχολείο-Πρεσβευτής» του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στο οποίο έχουν ενταχθεί και τα δύο Λύκεια-το 3ο ΓΕΛ για δεύτερη χρονιά ενώ το ΓΕΛ Βουνάργου για πρώτη. Εκτός από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, τοποθετήσεις στην ημερίδα θα κάνουν μέσω τηλεδιάσκεψης οι Ευρωβουλευτές Κωνσταντίνος Αρβανίτης, Ελίζα Βόζεμπεργκ, Κώστας Παπαδάκης και Νικόλαος Παπανδρέου.

    Για την ημερίδα και τους στόχους αυτής, μίλησαν σε κοινή Συνέντευξη Τύπου ο Διευθυντής της Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας Ανδρέας Ζέρβας, η Δ/ντρια του 3ου ΓΕΛ Πύργου Pierre de Coubertin Ιουλία Χάρμπαλη, ο Δ/ντης του ΓΕΛ Βουνάργου Αντώνης Σπανός και αντιπροσωπεία μαθητών.

    Με νοοτροπία σύγχρονου πολίτη

    Ο κ. Ζέρβας συνεχάρη τους διευθυντές για την πρωτοβουλία τους, όλους τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά και ευχήθηκε καλά αποτελέσματα στο έργο της ημερίδας. «Μέσα από μια τέτοια εκδήλωση προάγεται η έννοια ενός πολίτη πέρα από τα ελληνικά όρια που μέχρι τώρα έχουμε συνηθίσει, και βοηθάμε ιδιαίτερα τους μαθητές μας να κατευθυνθούν προς τη νοοτροπία του σύγχρονου Ευρωπαίου Έλληνα πολίτη» δήλωσε.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο σχολικές μονάδες είναι οι μοναδικές από την Ηλεία που συμμετέχουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Όπως σημειώνει η κ. Χάρμπαλη, η συνεργασία των δύο σχολείων εξ’ αρχής ήταν άριστη και συστηματική. «Από την πολύ αρχή, συνεργαστήκαμε με τον κ. Σπανό για αυτή την εκδήλωση. Είναι πραγματικά ένα προϊόν συνεργασίας και μέσα από την ημερίδα θέλουμε να ενεργοποιήσουμε τους μαθητές μας, οι οποίοι από την πρώτη στιγμή έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον. Επίσης οι θεματικές που θα καλύψουμε είναι ποικίλες και πολύ σημαντικές».

    Για την ευαισθητοποίηση των νέων ψηφοφόρων μέσω της ημερίδας, έκανε λόγο ο κ. Σπανός, αναφέροντας: «Ενόψει των Ευρωεκλογών και της Ημέρας της Ευρώπης που ακολουθεί, διοργανώνουμε αυτή την εκδήλωση προκειμένου να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές- όχι μόνο των δυο σχολείων αλλά και των υπολοίπων της πόλης μας- σχετικά με την ευθύνη που έχουν ως νέοι ψηφοφόροι, μιας και οι μεγαλύτεροι μαθητές έχουν δικαίωμα ψήφου. Όπως και για το ρόλο γενικότερα της Ευρώπης και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις κρίσιμες εποχές που διάγουμε».

    Deuterovathmia 3

    Οι μαθητές σε θέση Ευρωβουλευτών

    «Μέσα από το πρόγραμμα, είχαμε την ευκαιρία να αποκομίσουμε πολύτιμες γνώσεις και ακόμα πιο πολύτιμες εμπειρίες. Για παράδειγμα, το σχολείο μας, μαζί με ακόμα πέντε σχολεία της Δυτικής Ελλάδας πριν από λίγες εβδομάδες, συμμετείχε στην προσομοίωση συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Πάτρα» δηλώνει η μαθήτρια του ΓΕΛ Βουνάργου Αντιγόνη Κουτσουνά. «Στην ημερίδα, θα έχουμε την χαρά να μιλήσουμε για τις Ευρωεκλογές, για το ρόλο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και για το τί μας προσφέρει η Ε.Ε. Εμείς ψηφίζουμε για πρώτη φορά στις Ευρωεκλογές και σε χαλεπούς καιρούς που ζούμε απαγορεύεται ο κάθε εφησυχασμός από τη νέα γενιά. Ό,τι και αν πιστεύουμε, πρέπει να το δηλώσουμε στην κάλπη της 9ης Ιουνίου έτσι ώστε να σταλθούν με σαφήνεια τα μηνύματα στους σωστούς παραλήπτες» καταλήγει.

    Η μαθήτρια του 3ου ΓΕΛ Πύργου Μαριάννα Γιαννοπούλου μίλησε για το πρόγραμμα που εντάσσεται το σχολείο και η ημερίδα, ενώ ο Γιώργος Πόθος, μαθητής του ίδιου σχολείου, αναφέρθηκε στις θεματικές ενότητες οι οποίες είναι: «Η Ευρώπη και η Δημοκρατία», «Η Ευρώπη και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα», «Η Ευρώπη και η Νεολαία» και «Η Ευρώπη και το Περιβάλλον».

    Deuterovathmia 2

    Τέλος ο Κωνσταντίνος Χριστόπουλος, μαθητής του ΓΕΛ Βουνάργου αναφέρθηκε σε δημοσκόπηση που έγινε μεταξύ μαθητών του σχολείου και δείχνει ότι η Ε.Ε. βρίσκεται σε βαθιά κρίση για να καταλήξει με μια δυναμική δήλωση λέγοντας πως: «Οι Κινέζοι γράφουν τη λέξη κρίση με δυο ιδεογράμματα. Το ένα φανερώνει τον κίνδυνο και το άλλο την ευκαιρία. Είναι στο χέρι μας να δούμε τον κίνδυνο εγκαίρως και να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες που μας δίνονται».

    Deuterovathmia 4

  • 3ο ΓεΛ Πύργου - Pierre de Coubertin: Πολύτιμο σεμινάριο πρώτων βοηθειών στο σχολείο μας από το ΕΚΑΒ
    3ο ΓεΛ Πύργου - Pierre de Coubertin: Πολύτιμο σεμινάριο πρώτων βοηθειών στο σχολείο μας από το ΕΚΑΒ

    ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ: Με αυτό το σύνθημα ξεκίνησαν οι δύο διασώστες και εκπαιδευτές του ΕΚΑΒ, κ. Aριστογείτονας Αλεξανδρόπουλος και κ. Κωνσταντίνος Βαρουχάκης, τονίζοντας τη σημασία που έχουν οι γνώσεις Πρώτων Βοηθειών και πόσο απαραίτητες είναι στη διάσωση της ζωής που συνήθως είναι η ζωή ενός δικού μας ανθρώπου (συμμαθητή, φίλου, συγγενή) κατά τη διάρκεια ενός δίωρου επιμορφωτικού σεμιναρίου που έλαβε χώρα στο σχολείο μας την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023 στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Εβδομάδας Εκπαίδευσης & Πρόληψης.

    Κάθε 45 δευτερόλεπτα συμβαίνει στην Ευρώπη μια καρδιακή ανακοπή και η εφαρμογή της ΚΑΡΠΑ (καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης) από παρευρισκόμενους πριν από την άφιξη του ΕΚΑΒ σώζει κυριολεκτικά ζωές και μπορεί να εξασφαλίσει ότι ο ασθενής δεν θα υποστεί μόνιμες ή μη αναστρέψιμες βλάβες.

    ΟΙ 6 ΕΝΤΟΛΕΣ: Πλησιάζουμε με ασφάλεια / ελέγχουμε αντίδραση / απελευθερώνουμε αεραγωγό / ελέγχουμε για αναπνοή / καλούμε 112(166) / κάνουμε 30 θωρακικές συμπιέσεις και συνεχίζουμε τις θωρακικές συμπιέσεις ώσπου να φθάσει το ΕΚΑΒ.

    Οι εκπαιδευτές μας, χρησιμοποιώντας ψηφιακή παρουσίαση (power point) αλλά και κούκλα προσομοίωσης καθώς και δραματοποίηση, μας ανέλυσαν με κάθε λεπτομέρεια και μας εξήγησαν αιτιολογώντας τον κάθε ισχυρισμό τους ώστε μετά από αυτό το πολύτιμο 2ωρο να είμαστε σε θέση να πιστεύουμε ότι μπορούμε αν χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε τα χέρια μας για να σώσουμε μια ζωή. Και όντως είναι τα χέρια μας μαζί με τη γνώση μας φυσικά που μπορούν να επιτύχουν τη διάσωση ζωής, αφού ακόμα και στη χρήση απινιδωτή (στην οποία επίσης εκπαιδευτήκαμε) χρειάζονται ταυτόχρονα και οι θωρακικές συμπιέσεις με τα χέρια.

    Στη συνέχεια μαθητές και εκπαιδευτικοί θέσαμε πολλά ερωτήματα για διάφορες περιπτώσεις που χρειάζονται πρώτες βοήθειες (από απλές λιποθυμίες, επιληπτικές κρίσεις, τραυματισμοί, αιμορραγίες, διαφόρων ειδών πνιγμοί) κι από τις απαντήσεις, τις περιγραφές και τις αιτιολογήσεις επιβεβαιώσαμε πόσο η γνώση και τα χέρια μας είναι ικανά να σώσουν ζωές.

    Η αποτίμηση του σεμιναρίου κατέληξε στην απόφαση να το επαναλάβουμε σε συνεργασία με το σύλλογο γονέων του σχολείου ώστε να δοθεί η ευκαιρία και στους γονείς να αποκτήσουν αυτή την πολύτιμη γνώση.

    3o gel ekav pr 2

    (Δελτίο Τύπου)

  • Πύργος: Στο 3ο ΓΕΛ - Πιέρ ντε Κουμπερτέν η τρισέγγονη του αναβιωτή των Ολυμπιακών Αγώνων
    Πύργος: Στο 3ο ΓΕΛ - Πιέρ ντε Κουμπερτέν η τρισέγγονη του αναβιωτή των Ολυμπιακών Αγώνων

    Στο σχολείο που φέρει το όνομα του προπάππου της Πιέρ ντε Κουμπερτέν, του αναβιωτή των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων, βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης η τρισέγγονή του Ντιάνα ντε Ναβασέλ ντε Κουμπερτέν. Η έκπληξη για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς ήταν μεγάλη να βλέπουν μπροστά τους, ένα πρόσωπο που κουβαλά μια τόσο μεγάλη ιστορία μέσα από την οικογενειά της… Και επίσης, που φέρει το ίδιο όνομα με αυτό του σχολείου.

    Ο διευθυντής του 3ου Λυκείου Πύργου, Αντώνης Σπανός σε δήλωσή του στο ilialive.gr τόνισε πως είναι “… μεγάλη χαρά για μας σήμερα (σ.σ. χθες), ήρθε η ομάδα των Γάλλων μαθητών με την συνοδεία των καθηγητών τους αλλά κυρίως της τελευταίας απογόνου της οικογένειας Ντε Κουμπερτέν, η οποία ουσιαστικά μεταφέρει και την κληρονομιά του ιδρυτή των σύγχρονων ολυμπιακών αγώνων. Επισκέφτηκαν το σχολείο μας, γιατί το σχολείο μας έχει την ονομασία του Πιέρ Ντε Κουμπερτέν, περιηγήθηκαν στους χώρους, είδαν την αίθουσα που είναι αφιερωμένη σε αυτόν, με εικόνες και πληροφορίες από την ζωή του και το πολυσχιδές έργο του ως ιστορικού, καλλιτέχνη, αθλητή, ζωγράφου και τα παιδιά θα έχουν κοινές δραστηριότητες το υπόλοιπο της ώρας, διαμορφώνοντας έτσι μία καθημερινότητα που ακουμπάει πάνω στις παραδοσιακές αξίες του Ολυμπισμού”.

    koumperten pirgos 2

    Η Ντιάνα ντε Ναβασέλ ντε Κουμπερτέν μίλησε για δεύτερη ημέρα στο ilialive.gr, αυτή τη φορά πιο αναλυτικά για την σχέση της με το Βαρώνο Πιερ ντε Κουμπερτέν. “Είμαι απόγονος του Πιέρ ντε Κουμπερτέν τέταρτης γενιάς. Είμαι εδώ σε ένα ταξίδι με 20 μαθητές από μία ομάδα 60 ατόμων από διάφορες περιοχές της Γαλλίας.
    Όλα τα παιδιά ασχολούνται με τον αθλητισμό και προέρχονται από 40 αθλητικές ομοσπονδίες. Ο μικρότερος μαθητής είναι 13 ετών, ο μεγαλύτερος 18 και είναι μαθητές από όλη την Γαλλία. Ήθελα να ασχοληθώ με τη νεολαία γιατί ο Πιέρ ντε Κουμπερτέν θεωρούσε πολύ σημαντική τη νεολαία και ο βασικός στόχος είναι αυτή η ομάδα να γυρίσει τις 43 πόλεις όπου έχουν διεξαχθεί οι ολυμπιακοί αγώνες, με αρχή την Αρχαία Ολυμπία μέχρι τους αγώνες του 2024 στο Παρίσι” εξήγησε για το σκοπό της παρουσίας της στην Ελλάδα. “Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2020, τα ταξίδια όμως ξεκίνησαν τον Ιούνιο του 2021. Έχουμε χωριστεί σε ομάδες και μέχρι τον Μάρτιο αυτές οι ομάδες θα έχουν γυρίσει όλες τις πόλεις που έχουν διεξαχθεί οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Η ιδέα του προγράμματος είναι να έρθουμε σε επαφή με τον τοπικό πληθυσμό, να ρωτήσουμε τους ανθρώπους, τους τοπικούς άρχοντες, τις κυβερνήσεις, με κύριο μέλημα να μελετήσουμε και να διαδώσουμε το κληροδότημα των Ολυμπιακών Αγώνων. Να διαδώσουμε, να μεταδώσουμε και να ενημερώσουμε τον κόσμο για την κληρονομιά των ολυμπιακών αγώνων. Το βασικό είναι να δούμε τι έχει μείνει από τους ολυμπιακούς αγώνες, είτε θετικό, είτε αρνητικό και να δούμε και την εξέλιξη των ολυμπιακών αγώνων από το 1896 όπου ήταν μία διαφορετική περίοδος μέχρι και το 2024. Και βέβαια τι μπορούμε να περιμένουμε για το μέλλον των ολυμπιακών αγώνων. Οι μαθητές είναι υπεύθυνοι οι ίδιοι, είναι καλοί μαθητές, ασχολούνται όλοι με τον αθλητισμό και είναι και πολύ καλοί και φυσικά θα πρέπει να βρουν οι ίδιοι χορηγούς για να ταξιδέψουν και αυτό φυσικά τους κάνει ακόμα πιο υπεύθυνα άτομα. Το σημαντικό είναι κατά την άποψή μου ότι οι μαθητές θα δουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο μέρος από όπου έγιναν, γιατί είναι πολύ σημαντικό να βλέπεις κάτι στην πραγματικότητα. Αυτό το project έχει υποστηριχτές αθλητές κυρίως από την Γαλλία αλλά και τις οικογένειες των παιδιών που συμμετέχουν και είναι μεγάλη μου τιμή που με επέλεξαν να είμαι επικεφαλής αυτής της ομάδας” περιέγραψε.

    koumperten pirgos 3

    Η Ντιάνα ντε Ναβασέλ ντε Κουμπερτέν, εξήγησε γιατί ξεκίνησε το πρότζεκτ αυτό από την Ελλάδα και την Αρχ. Ολυμπία. “… Επειδή εδώ ξεκίνησαν όλα όπως επίσης και για τον Πιέρ ντε Κουμπερτέν που έδωσε την καρδιά του στην Ολυμπία. Ήθελα η αρχή να γίνει εδώ γιατί εδώ ήταν οι πρώτοι ολυμπιακοί αγώνες προκειμένου να κάνω την σύνδεση της αρχαιότητας με τους σύγχρονους ολυμπιακούς αγώνες. Είναι σημαντικό γιατί βαδίζουμε στα βήματά του και ακολουθούμε την πορεία του. Αισθάνομαι πολύ συγκινημένη, βρίσκομαι για πρώτη φορά στην Ολυμπία, νιώθω ιδιαίτερη χαρά όταν ξέρω ότι η καρδιά του Πιέρ, βρίσκεται σε έναν υπέροχο γαλήνιο τόπο. Υπάρχουν σχολεία του Πιέρ Ντε Κουμπερτέν στον κόσμο, ο ίδιος θεωρούσε ότι ο αθλητισμός μπορεί να σου δώσει αξίες οι οποίες μπορούν να σε καθοδηγήσουν σε όλη σου τη ζωή. Είναι πολύ σημαντικό, θεωρώ ότι εδώ συνεχίζεται η ιστορία του Πιέρ ντε Κουμπερτέν και πιστεύω ότι οι μικρότεροι μαθητές είναι αυτοί που πρέπει να παίρνουν τις αρχές του και να συνεχίζουν το έργο του. Είναι σπουδαίο που υπάρχει ο χώρος του και έρχονται τα παιδιά σε επαφή με την ιστορία τον Πιέρ ντε Κουμπερτέν. Είναι σημαντικό ότι ξεκίνησε κάτι, όμως το έργο του συνεχώς εκτιμάτε και συνεχίζεται παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει αρκετά χρόνια”.

    koumperten pirgos 4

    Όσο για την ακριβή συγγενική σχέση ανέφερε πως ο Βαρώνος που δεν είχε παιδιά, ζήτησε από την αδερφή του να φροντίσει για την συνέχεια του ονόματός του… “Πριν το θάνατό του συνειδητοποίησε ότι δεν είχε απόγονος για να συνεχίσουν το έργο του και ζήτησε από την αδερφή του, τα ανίψια του να έχουν το όνομα του γι’ αυτό και εγώ ονομάζομαι ντε Κουμπερτέν, για να μπορέσω να συνεχίσω και εγώ το έργο του. Είμαι και η ίδια καλλιτέχνης και είναι πολύ σημαντικό και θέλω να δείξω την σχέση μεταξύ της τέχνης και του αθλητισμού και γι’ αυτό το 2018 οργανώθηκε ένα νέο τμήμα στην Διεθνή επιτροπή το οποίο λέγεται OLY ART. Να δείξουμε το συνδυασμό αθλητισμού και τέχνης γιατί είναι τα δύο μέσα που θα συνεχίσουν το έργο, δουλεύοντας παγκοσμίως αλλά και μέσα από τα συναισθήματα. Οι τρεις τομείς που θέλω να δουλέψω είναι αθλητισμός και τέχνη, εκπαίδευση και μετάδοση, η ένταξη των αναπήρων και των γυναικών στον αθλητισμό” είπε μιλώντας για τους στόχους που έχει θέσει συνεχίζοντας με αρχές και αξίες αυτό που ξεκίνησε στα τέλη του 19ου αιώνα ο Πιερ ντε Κουμπερτέν.

  • «Το κοχύλι της Αιγιάλης»: Το παραμύθι - μήνυμα για την πραγματικότητα
    «Το κοχύλι της Αιγιάλης»: Το παραμύθι - μήνυμα για την πραγματικότητα

    Μια εξαιρετική δουλειά, ένα ιδιαίτερο παραμύθι, το οποίο είναι γραμμένο σε τέσσερις διαφορετικές γλώσσες, τα Ελληνικά, τα Αγγλικά, αλλά και την ελληνική και αγγλική γραφή Braille, έρχεται να κάνει υπερήφανη την εκπαιδευτική κοινότητα του νομού και όχι μόνο. Χθες το πρωί, οι μαθητές του 1ου Γενικού Λυκείου Πύργου παρουσίασαν «Το κοχύλι της Αιγιάλης» μαζί με τον εμπνευστή εκπαιδευτικό Δημήτρη Καραντώνη.

    Πρόκειται για ένα παραμύθι που αναφέρεται στην ιστορία ενός 15χρονου μαθητή που ζει στην Αμοργό και στα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει στην καθημερινότητα και στο σχολείο του, αφού δεν υπάρχουν οι απαιτούμενες υποδομές για αυτόν. Η ιστορία εξελίσσεται στη συνέχεια στην Αθήνα, όπου ο 15χρονος, καταφέρνει να ξεχωρίσει αλλά και να αγαπηθεί από τους συμμαθητές του.

    Το συγκεκριμένο παραμύθι, που είναι αποτέλεσμα της εξαιρετικής συνεργασίας των μαθητών του 1ου και του 3ου ΓΕΛ Πύργου και των εκπαιδευτικών τους, πρόκειται μέσω του υπουργείου Παιδείας να παρουσιαστεί σε όλα τα σχολεία της χώρας.

    Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βασίλης Δημητρέλλος ο οποίος ήταν παρόν στην παρουσίαση ανέφερε ότι: «Είναι μία αξιέπαινη προσπάθεια των μαθητών του 1ου και του 3ου ΓΕΛ Πύργου και των εκπαιδευτικών. Είναι ένα αποτέλεσμα του «θέλω και μπορώ» μαθητών και εκπαιδευτικών ειδικά για την δύσκολη εποχή την οποία διανύουμε τόσο για την ελληνική κοινωνία αλλά και στην εκπαιδευτική κοινότητα. Θέλω να συγχαρώ τους μαθητές οι οποίοι αξιοποιώντας τις δημιουργικές τους ικανότητες, τη φαντασία τους και την ευαισθησία τους, λειτουργώντας με μεράκι και ζήλο και δημιουργώντας το συγκεκριμένο πόνημα, προάγουν την ιδέα της συνεργασίας και της αγάπης και του σεβασμού στην διαφορετικότητα. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς».

    Ο διευθυντής του 1ου ΓΕΛ Πύργου Γιώργος Φωτεινόπουλος αναφέρθηκε στις δυνατότητες που έχουν τα παιδιά, όταν τους δίνονται οι κατάλληλες ευκαιρίες, τονίζοντας ότι: «Είναι μία προσπάθεια συνεργασίας του 1ου και του 3ου Γενικού Λυκείου Πύργου. Ήταν μία ιδέα του Δημήτρη Καραντώνη, εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής σε ένα τμήμα παράλληλης στήριξης. Όλο το τμήμα σκέφτηκε να γράψει ένα παραμύθι. Είναι ένα καλό παράδειγμα για το τι μπορούν να κάνουν τα παιδιά μας όταν τους δίνουμε τις ευκαιρίες. Ούτε ο κορωνοϊός στάθηκε εμπόδιο και με πολλές προφυλάξεις, όταν άνοιξαν τα σχολεία προσπάθησαν τα παιδιά και το ολοκλήρωσαν το παραμύθι αυτό και σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να το παρουσιάσουμε. Είναι ένα παραμύθι το οποίο έγραψαν τα ίδια τα παιδιά, σε δύο γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά αλλά και σε ελληνική και αγγλική γραφή Braille. Είναι πολύ σημαντικό το αποτέλεσμα και το βιβλίο αυτό θα σταλεί με πρωτοβουλία του υπουργείου και σε μαθητές όλης της Ελλάδας με προβλήματα όρασης. Η αλήθεια είναι ότι το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. Όταν ο Δημήτρης Καραντώνης ήρθε στο γραφείο και μου είπε ότι σκέφτονται να γράψουν ένα παραμύθι και σε μορφή Braille μου φάνηκε πολύ δύσκολο και θεώρησα ότι δεν θα το βγάλουν στο τέλος. Όμως οι μαθητές είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι και έχουν και μαθητές με ειδικές δεξιότητες στην τάξη τους, τα κατάφεραν και αξίζουν συγχαρητήρια».

    Από την πλευρά του ο διευθυντής του 3ου ΓΕΛ Πύργου Γιάννης Μπουλογεώργος συμπλήρωσε: «Ο κ. Καραντώνης εργάζεται στο σχολείο μας και στο 1ο ΓΕΛ και έχει μαθητές και από το 1ο και από το 3ο ΓΕΛ. Έχει δημιουργηθεί ένα ιδιαίτερα αξιόλογο και ξεχωριστό βιβλίο, ενώ κάτι αντίστοιχο δεν έχει ξαναγίνει στα πλαίσια του Πύργου. Τιμά τα δύο σχολεία αλλά και τον καθηγητή, που επέδειξαν κάποιες από τις δυνατότητες των παιδιών και μάλιστα παιδιά που έχουν δεξιότητες σε κάτι ξεχωριστό. Τα σχολεία δεν έχουν διαφορές. Θα πρέπει να μας ενώνουν πράγματα και όχι να μας χωρίζουν και αυτό κάνουμε και εμείς. Η συνεργασία μας θα συνεχιστεί και θα πρέπει να μετέχουν ακόμα περισσότερα σχολεία».

    Ο Δημήτρης Καραντώνης μίλησε για την προσπάθεια που έκαναν οι μαθητές, να αναδείξουν τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία, εξηγώντας τον τρόπο που λειτούργησαν έτσι ώστε να ολοκληρωθεί αυτό το εξαιρετικό παραμύθι. «Δημιουργήσαμε ένα πρωτοποριακό παραμύθι που περιλαμβάνει ελληνική και αγγλική γραφή βλεπόντων, ελληνική και αγγλική γραφή Braille. Ήταν πραγματικά ένα ταξίδι και καθ όλη τη διάρκεια της χρονιά ο προσανατολισμός μας ήταν να στραφούμε και να σκεφτούμε τα Άτομα με Αναπηρία και να προσπαθήσουμε κι εμείς να βοηθήσουμε, βάζοντας ένα λιθαράκι για να αλλάξουμε κάποια πράγματα. Η συμμετοχή των μαθητών και ο ζήλος τους ήταν συγκλονιστικός καθώς θέλησαν και αυτοί να προσφέρουν κάτι.

    Έτσι κάναμε παράλληλες δράσεις όπως οι επισκέψεις στο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Λύκειο Πύργου στο Αγ. Ιωάννη όπου οι μαθητές έπαιξαν με τα παιδιά, γνώρισαν τον τρόπο ζωής τους, ενθουσιάστηκαν και πήραν δύναμη να προχωρήσουν παραπέρα το σκοπό που είχαν. Αποφασίσαμε, να γράψουμε και σε γραφή Braille καθώς τα παιδιά θέλησαν να απευθυνθούν και σε μαθητές που δεν βλέπουν αφού στα βιβλιοπωλεία δεν υπάρχουν βιβλία που να απευθύνονται σε μαθητές με προβλήματα όρασης, και στο Νομό μας υπάρχουν μαθητές που δεν βλέπουν και η πρόσβαση τους στην ανάγνωση είναι ελάχιστη. Έτσι προγραμματίσαμε μία εκδρομή στη σχολή τυφλών στην Καλαμάτα και φιλοξενηθήκαμε στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Οι μαθητές είχαν εκεί την ευκαιρία, από τους καθηγητές της γραφής Braille να μάθουν και να γνωρίσουν τη γραφή. Εκτός από αυτό, τους μίλησαν για τον τρόπο ζωής τους και όπως οι ίδιοι χαρακτηρίζουν ήταν μία μοναδική εμπειρία, καθώς είχαν την δυνατότητα να μπουν για λίγο στον τρόπο ζωής αυτών των ανθρώπων, να κάνουν βιωματικό παιχνίδι άσκησης με το λευκό μπαστούνι, να περπατήσουν στα αμφιθέατρα του Πανεπιστημίου και να δουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν αυτοί οι άνθρωποι. Μετά παρ όλο που ξεκίνησε η καραντίνα και ήρθε η αναστολή λειτουργίας των σχολείων, για εμάς ήταν μία πρόκληση να μπορέσουμε να βγάλουμε εις πέρας όλο αυτό…».

    Αρωγοί στη προσπάθεια των μαθητών ήταν επίσης και οι εκπαιδευτικοί Αγγελική Παπαγεωργίου, Μαρία Νάρου και Βασιλική Σίψα.

    proto gel 2

    proto gel 3

    proto gel 4

    proto gel 5

  • Ηλεία: Μικρή η συμμετοχή των μαθητών της Γ' λυκείου στα σχολεία - Μάσκες και αντισηπτικά παντού
    Ηλεία: Μικρή η συμμετοχή των μαθητών της Γ' λυκείου στα σχολεία - Μάσκες και αντισηπτικά παντού

    Επέστρεψαν σήμερα στα σχολεία τους οι μαθητές της Γ' Λυκείου. Στην Ηλεία η εικόνα που διαμορφώνεται είναι σαφώς ενδεικτική της νέας "κανονικότητας".

    Άδειες τάξεις, μάσκες και αντισηπτικά και αμηχανία για την κατάσταση που επικρατεί.

    Είναι ενδεικτικό πως στο 1ο ΓΕΛ Πύργου σήμερα πρώτη ημέρα της επαναλειτουργίας, από τους 67 μαθητές της Γ΄Λυκείου, στις τάξεις γύρισαν μόλις 15.

    Περίπου ίδια η εικόνα στο 3ο ΓΕΛ Πύργου όπου από τους περίπου 75 μαθητές επέστρεψαν περίπου 25.

    Προσωπικό του δήμου Πύργου μετέβη στα σχολεία για να μοιράσει μάσκες σε όσους δεν διαθέτουν.

    sxoleia maskes 2 2

    sxoleia maskes 3 2

    sxoleia maskes 4 2

    sxoleia maskes 5 2

    sxoleia maskes 6 2

    sxoleia maskes 7 2

    sxoleia maskes 8 2

    sxoleia maskes 9 2

  • Σύλλογος Γονέων 3ου ΓΕΛ Πύργου: Συμβουλευτική γονέων και εφήβων στο 3ο ΓΕΛ Πύργου
    Σύλλογος Γονέων 3ου ΓΕΛ Πύργου: Συμβουλευτική γονέων και εφήβων στο 3ο ΓΕΛ Πύργου

    Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου ΓΕΛ Πύργου, με σκοπό να συμβάλει στην ενημέρωση του σοβαρού θέματος του επαγγελματικού προσανατολισμού των μαθητών σε συνάρτηση με το ρόλο των γονέων, πραγματοποιεί απογευματινή ημερίδα ενημέρωσης και συμβουλευτικής Γονέων και Εφήβων, την προσεχή Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου και ώρα 5 το απόγευμα στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου (δ/νση Ολυμπίων & Κολυρίου, τηλ. 26210 31238).

    H κα Αλεξοπούλου Μπέκυ θα αναπτύξει το θέμα, θα συζητήσει και θα δώσει στους γονείς πολύτιμες κατευθυντήριες γραμμές στο δύσκολο ρόλο τους ως γονείς κι εμψυχωτές εφήβων που καλούνται να κάνουν κρίσιμες επιλογές για το υπόλοιπο της ζωής τους.

    Η κα Αλεξοπούλου διαθέτει όλα τα εχέγγυα , αφού έχει μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευση Ενηλίκων, από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Ακόμα Έχει εκπαιδευτεί σε προγράμματα του ΕΚΠΑ , του Οικονομικού Πανεπιστημίου Πειραιά, του Εργαστηρίου Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Συμβουλευτικής “Μιχάλης Κασσωτάκης” του ΕΚΠΑ, με αντικείμενα: «Ανάπτυξη Σύγχρονων Παρεμβάσεων στην Επαγγελματικό Προσανατολισμό», «Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας και Εργασίας», «Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Εφήβων και Ενηλίκων».

  • Συνάντηση Μεσσαλά με το σύλλογο γονέων του 3ου Λυκείου Πύργου
    Συνάντηση Μεσσαλά με το σύλλογο γονέων του 3ου Λυκείου Πύργου

    Συνάντηση πραγματοποιήθηκε μεταξύ του Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών – Ψηφιακής Σύγκλισης – Παιδείας και δια Βίου Μάθησης κ. Δημητρίου Μεσσαλά και μελών του Συλλόγου Γονέων του 3ου Λυκείου Πύργου σχετικά με το φλέγον ζήτημα που έχει ανακύψει στην λειτουργία του σχολείου και που αφορά τον αριθμό των τμημάτων που δημιουργήθηκαν ,με αποτέλεσμα σε έκαστο τμήμα να φοιτούν 25 και 26 μαθητές.

    Συγκεκριμένα ενώ με βάση τον αρχικό προγραμματισμό του σχολείου ήδη από το τέλος της προηγούμενης σχολικής περιόδου (Ιούνιος του 2019) και την ολοκλήρωση των ηλεκτρονικών εγγραφών , αριθμούσε 82 νέους μαθητές, αριθμός που επέτρεπε το σχηματισμό 4 τμημάτων στην α΄ λυκείου και με την έναρξη της τρέχουσας σχολικής περιόδου προχώρησε και η αντίστοιχη κατανομή γνωστικών αντικειμένων με τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς στα 4 τμήματα , από την 1η Σεπτεμβρίου οπότε και ξεκίνησε η διαδικασία μετεγγραφών που μείωσαν τους μαθητές σε 77, δημιουργήθηκαν εν τέλει 3 τμήματα με αριθμό μαθητών 25 και 26 σε έκαστο από αυτά .

    Το συγκεκριμένο σχολείο λειτουργεί ως Σ.Ε.Π.Π.Ε. ( Σχολεία Εφαρμογής Πιλοτικών Προγραμμάτων Εκπαίδευσης ) , δηλαδή δεν υπάρχουν αίθουσες τμημάτων αλλά αίθουσες μαθημάτων , οι οποίες είναι εξοπλισμένες με το ανάλογο εργαστηριακό και εκπαιδευτικό υλικό.

    Τα μέλη του Συλλόγου αφού ανέφεραν στον αρμόδιο αντιδήμαρχο την κατάσταση σχετικά με την λειτουργία του σχολείου που φοιτούν τα παιδιά τους και επέδωσαν σε αυτόν την διαμαρτυρία – καταγγελία του Συλλόγου τους , ζήτησαν την βοήθεια και την στήριξη του στην ανατροπή της υφιστάμενης κατάστασης και την λειτουργία 4 τμημάτων στην Α΄ Λυκείου , ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας , παρόλο που η εκπαιδευτική λειτουργία των σχολείων δεν αποτελεί αρμοδιότητα του Δήμου .

    Η πρόεδρος του Συλλόγου κ. Αντιγόνη Αργυροπούλου , εκ μέρους του Δ.Σ. του Συλλόγου δήλωσε: « Καταρχήν θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε , τον Δήμαρχο κ. Αντωνακόπουλο και τον κ. Μεσσαλά προσωπικά για την άμεση ανταπόκριση του σε κάθε ανάγκη του σχολείου μας και σε κάθε αίτημα συντήρησης, επισκευής ή και ανανέωσης στοιχείων του κτιρίου. Μετά τις αντιδράσεις των παιδιών μας , του Συλλόγου Διδασκόντων του 3ου Λυκείου και εμείς αποφασίσαμε να διαμαρτυρηθούμε για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στο σχολείο μας και βλάπτει το παιδαγωγικό και διδακτικό έργο σε βάρος των παιδιών μας. Απευθυνθήκαμε στον κ. Μεσσαλά ζητώντας και την δική του συνδρομή για την αντιμετώπιση του προβλήματος , παρόλο που δεν είναι δική του αρμοδιότητα» .

    Ο Αντιδήμαρχος κ. Μεσσαλάς από την πλευρά του δήλωσε : « Υποδέχθηκα σήμερα τα μέλη του Συλλόγου Γονέων του 3ου Λυκείου , που με ενημέρωσαν σχετικά με την κατάσταση του σχολείου τους . Πρόκειται για ένα δίκαιο αίτημα των γονέων και των μαθητών αλλά και του Συλλόγου Διδασκόντων το οποίο θα πρέπει να λυθεί προς την σωστή κατεύθυνση .

    Στο συγκεκριμένο σχολείο , που λειτουργεί πιλοτικά , έστω και κατ’ εξαίρεση θα πρέπει να λειτουργήσουν 4 τμήματα στην Α΄ Λυκείου , ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας , αφού αυτός ήταν και ο αρχικός προγραμματισμός .

    Τμήματα των 25-26 μαθητών δεν μπορούν να εκπαιδευτούν ορθά στις αίθουσες βασικών γνωστικών αντικειμένων , με συνέπεια να προκύπτουν πολύ σοβαρά προβλήματα τόσο στην ασφάλεια των μαθητών όσο και στην υλοποίησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας .

    Θα πρέπει όλοι μας να στηρίξουμε το σχολείο ώστε να συνεχίσει να λειτουργήσει με αυτό τον πιλοτικό τρόπο .

    Από την πλευρά μου θα αποστείλω και εγώ έγγραφο- αίτημα προς τους αρμόδιους φορείς με σκοπό την ενίσχυση του δίκαιου αιτήματος των γονέων και των μαθητών και γενικά θα παράσχω κάθε δυνατή συνδρομή στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων μου .

    Τέλος και ο Δήμαρχος Πύργου κ. Αντωνακόπουλος αλλά και εγώ προσωπικά θα βρισκόμαστε δίπλα σε κάθε δίκαιο αίτημα που αφορά την ορθή λειτουργία των σχολείων και την ομαλότερή λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας » .

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ