Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2024 19:15

Ακινητοποιήθηκε τρένο του Οδοντωτού στο Διακοπτό - Έπεσε δέντρο πάνω στις γραμμές

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Στο σημείο σπεύδει η Πυροσβεστική για να ανοίξει τις γραμμές και να συνεχιστεί το δρομολόγιο του τρένου.

Την ακινητοποίηση επιβατικού τρένου προκάλεσε πτώση δέντρου επάνω στις γραμμές.

Πρόκειται για την αμαξοστοιχία 1337, η οποία βρίσκεται ακινητοποιημένη μεταξύ των σταθμών Νιάματα και Διακοπτό.

Στο σημείο μεταβαίνει η Πυροσβεστική για την απομάκρυνση του δέντρου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η αμαξοστοιχία που κάνει τη διαδρομή από τα Καλάβρυτα μέχρι του Διακοπτό έχει 80 επιβάτες.

Πηγή: iEidiseis.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2024 19:21

Σχετικά Άρθρα

  • Επέκταση Οδοντωτού προς Ι.Μ Αγίας Λαύρας: Ένα όραμα γίνεται πραγματικότητα, λέει ο δήμαρχος Καλαβρύτων Θανάσης Παπαδόπουλος
    Επέκταση Οδοντωτού προς Ι.Μ Αγίας Λαύρας: Ένα όραμα γίνεται πραγματικότητα, λέει ο δήμαρχος Καλαβρύτων Θανάσης Παπαδόπουλος

    Η διεκδίκηση για νέα επέκταση της γραμμής, αυτή την φορά προς το χιονοδρομικό κέντρο

    «Η επέκταση του Οδοντωτού σιδηροδρόμου προς την ιστορική, ιερά μονή της Αγίας Λαύρας είναι για εμάς, ένα όραμα που αρχίζει ήδη να γίνεται πραγματικότητα», τονίζει ο δήμαρχος Καλαβρύτων Θανάσης Παπαδόπουλος, με αφορμή την απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με την οποία εγκρίνονται οι περιβαλλοντικοί όροι του νέου έργου: «Σιδηροδρομική γραμμή Καλάβρυτα - Ι.Μ. Αγίας Λαύρας», με φορέα τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος.

    Όπως σημειώνει ο δήμαρχος, «η επέκταση της γραμμής θα έχει αυτονόητα οφέλη σε πολλά επίπεδα» και εξηγεί: «Κατ' αρχάς, στη διευκόλυνση των χιλιάδων επισκεπτών του μοναστηριού. Ύστερα, στη βιώσιμη τουριστική αναβάθμιση όλης της περιοχής και φυσικά στη μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου, στην ασφαλέστερη, πιο οικονομική και περισσότερο φιλική στο περιβάλλον μετακίνηση των επισκεπτών μας, δώδεκα μήνες τον χρόνο». «Ο Οδοντωτός είναι για τον Δήμο Καλαβρύτων ένα κομμάτι της ιστορίας μας και ένας σημαντικός πόλος τουριστικής και οικονομικής ανάπτυξης, αλλά κι ένα μέσο καθημερινής μετακίνησης», προσθέτει.

    «Φέτος, μάλιστα», όπως υπογραμμίζει, «συμπληρώθηκαν 128 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας της γραμμής (το πρώτο δρομολόγιο έγινε στις 10 Μαρτίου 1896) η οποία αναμφισβήτητα είναι μια από τις μαγευτικότερες και πιο ιστορικές σιδηροδρομικές διαδρομές σ' όλον τον κόσμο, με τεράστιο τουριστικό ενδιαφέρον».

    Επανερχόμενος στο έργο της επέκτασης της γραμμής προς την Αγία Λαύρα, ο δήμαρχος αναφέρει ότι «αποτέλεσε βασική και πολύχρονη διεκδίκηση της περιοχής μας, αλλά και δέσμευση του ίδιου του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, η οποία μάλιστα συνέπεσε χρονικά με την επέτειο των 200 χρόνων από την κήρυξη της Επανάστασης του 1821 στην Αγία Λαύρα, υπογραμμίζοντας έτσι τον βαρύ ιστορικό και εθνικό ρόλο της ιεράς και ιστορικής μονής».

    Σχετικά με το έργο της επέκτασης, όπως αναφέρεται στην απόφαση έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων, «πρόκειται για νέο έργο σταθερής τροχιάς που αφορά στη σιδηροδρομική σύνδεση της πόλης των Καλαβρύτων με την ιερά μονή Αγίας Λαύρας, μήκους περίπου πέντε χιλιομέτρων».

    «Η αρχή του έργου», σύμφωνα με την απόφαση, «είναι στην έξοδο του σιδηροδρομικού σταθμού Καλαβρύτων και στη συνέχεια κατευθυνόμενη αρχικά εντός πεδινού αναγλύφου και περιμετρικά του σχεδίου πόλεως, καταλήγει με ανωφερική πορεία στη υφιστάμενη επαρχιακή οδό Καλαβρύτων - Ι.Μ. Αγίας Λαύρας και από εκείνο το σημείο με όδευση παράλληλα και παραπλεύρως με την οδό έως το νέο τερματικό σιδηροδρομικό σταθμό στην περιοχή της ιεράς μονής Αγίας Λαύρας».

    Σκοπός του έργου, όπως αναφέρεται στην ίδια απόφαση, «είναι η σύνδεση της ιεράς μονής της Αγίας Λαύρας με τα Καλάβρυτα, με βασικές αρχές την πλήρη ένταξη στο τοπίο και την ελαχιστοποίηση των οχλήσεων, ώστε να μη θιγεί το φυσικό και αστικό περιβάλλον της πόλης των Καλαβρύτων, όπως και το ιστορικό της ιεράς μονής Αγίας Λαύρας».

    Σχετικά με τα οφέλη που αναμένονται από την υλοποίηση του έργου σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης είναι:

    *Η ταχύτερη και οικονομικότερη μετακίνηση επισκεπτών από και προς την ιερά μονή της Αγίας Λαύρας ενισχύοντας τον ανταγωνισμό, την οικονομία και την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.

    *Η βελτίωση των συνθηκών οδικής κυκλοφορίας και μείωση των οχλήσεων στην περιοχή, λόγω του περιορισμού των κυκλοφοριακών φόρτων κατά τις περιόδους επίσκεψης στην ιερά μονή της Αγίας Λαύρας, πετυχαίνοντας έτσι περαιτέρω μείωση εκπομπής ρύπων, θορύβου και συμβάντων οδικών ατυχημάτων.

    *Η βιώσιμη τουριστική αναβάθμιση της περιοχής με φιλικά προς το περιβάλλον μέσα, διότι θα αποτελέσει τουριστικό πόλο έλξης, αφού κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες επιθυμούν να επισκεφτούν την ιερά μονή, ενώ χαρακτηριστική είναι και η ζήτηση για σχολικές εκδρομές και εκδρομές συλλόγων.

    Επέκταση προς το χιονοδρομικό κέντρο

    Στο μεταξύ, η απόφαση για την επέκταση του Οδοντωτού σιδηροδρόμου προς την Αγία Λαύρα, επαναφέρει την διεκδίκηση για νέα επέκταση της γραμμής, αυτή την φορά προς το χιονοδρομικό κέντρο των Καλαβρύτων.

    Μάλιστα, στην απόφαση έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων για την επέκταση του Οδοντωτού προς την ιερά μονή, γίνεται σαφής αναφορά στο αναθεωρημένο περιφερειακό χωροταξικό πλαίσιο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και συγκεκριμένα στις ειδικότερες κατευθύνσεις για την ενδοπεριφερειακή αναπτυξιακή της χωρικής ενότητας των Καλαβρύτων.

    Σύμφωνα λοιπόν με το χωροταξικό πλαίσιο, όπως αναφέρεται στην απόφαση, προβλέπεται:

    *Η ανάδειξη του Οδοντωτού σιδηροδρόμου και της διαδρομής του, καθώς και των σταθμών του και τεχνικοοικονομική διερεύνηση για τη βιωσιμότητα της σύνδεσης του χιονοδρομικού κέντρου με τον Οδοντωτό, μέσω τελεφερίκ

    *Η εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας επέκτασης Οδοντωτού έως το χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων

    *Η αναβάθμιση του Οδοντωτού σιδηρόδρομου Διακοπτού - Καλαβρύτων.

    Στο ζήτημα της επέκτασης του Οδοντωτού προς το χιονοδρομικό κέντρο αναφέρεται και ο δήμαρχος Καλαβρύτων. Ειδικότερα, όπως λέει ο Θανάσης Παπαδόπουλος, «στο επόμενο στάδιο, οι διεκδικήσεις μας, πάντα τεκμηριωμένα, με ρεαλισμό και στοιχειοθετημένη επιχειρηματολογία, θα στραφούν στην επέκταση της γραμμής και προς το χιονοδρομικό κέντρο, αφού πρόκειται για μια τουριστική υποδομή που πλέον, μέσα από το σύνολο των παρεμβάσεων που ήδη υλοποιούνται ή σχεδιάζονται, αποκτά χαρακτήρα προορισμού όχι μόνο το χειμώνα, αλλά όλες τις εποχές του χρόνου».

    Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ - TheBest.gr

  • Αχαΐα: Συναγερμός για την εξαφάνιση 14χρονου - Ενεργοποιήθηκε το Missing Kid Alert
    Αχαΐα: Συναγερμός για την εξαφάνιση 14χρονου - Ενεργοποιήθηκε το Missing Kid Alert

    Σε ανακοίνωση που εξέδωσε «Το Χαμόγελο του Παιδιού» γνωστοποίησε την εξαφάνιση του 14χρονου Άγγελου Λ. από το Διακοπτό Αχαΐας.

    Όπως αναφέρει αναλυτικά:

    Στις 12/08/2024, απογευματινές ώρες εξαφανίστηκε από το Διακοπτό Αχαΐας, ο Άγγελος Λ. 14 ετών. Το «Χαμόγελο του Παιδιού» ενημερώθηκε σήμερα 13/08/2024 για την εξαφάνιση του ανήλικου και προέβη στην ενεργοποίηση του μηχανισμού Missing Kid Alert, κατόπιν αιτήματος της οικογένειας του, καθώς ενδέχεται να συντρέχουν λόγοι που θέτουν τη ζωή του σε κίνδυνο.

    Ο Άγγελος Λ. έχει ύψος 1.67μ., είναι αδύνατος, έχει καστανά μαλλιά και καστανά μάτια.

    Την ημέρα που εξαφανίστηκε φορούσε μαύρη κοντομάνικη μπλούζα, μαύρη βερμούδα και μαύρες σαγιονάρες με λευκές ρίγες.

    Οποιοσδήποτε έχει κάποια πληροφορία, παρακαλείται να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», όλο το 24ωρο, στην «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000» καθώς και σε όλα τα Αστυνομικά Τμήματα της χώρας αλλά και μέσω της εφαρμογής Missing Alert app οπού υπάρχει ζωντανή ενημέρωση για την εξαφάνιση. Μπορείτε να την κατεβάσετε για Android κινητά εδώ http://bit.ly/missing-alert-android και για Apple κινητά εδώ http://bit.ly/missing-alert-apple

    Πηγή: Tempo24.news

  • Καλάβρυτα: Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την επέκταση του Οδοντωτού στην Αγία Λαύρα (ΧΑΡΤΕΣ)
    Καλάβρυτα: Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την επέκταση του Οδοντωτού στην Αγία Λαύρα (ΧΑΡΤΕΣ)

    Εγκρίθηκαν από το υπουργείο Περιβάλλοντος οι περιβαλλοντικοί όροι για να προχωρήσει από τον ΟΣΕ, η επέκταση του δικτύου του οδοντωτού σιδηροδρόμου σε μήκος 5 χιλιομέτρων με την ανάπτυξη νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής, για τη σύνδεση της ιστορικής Ιεράς Μονής Αγίας Λαύρας με τα Καλάβρυτα.

    Περιγραφή του έργου

    Πρόκειται για νέο έργο σταθερής τροχιάς που αφορά στη σιδηροδρομική σύνδεση της πόλης ων Καλαβρύτων με την Ιερά Μονή Αγίας Λαύρας μήκους 5Km περίπου, ως επέκταση της υφιστάμενης εν λειτουργία σιδηροδρομικής γραμμής Διακοπτό – Καλάβρυτα, γνωστή ως ”Οδοντωτός Σιδηρόδρομος”.

    Ο οδοντωτός σιδηρόδρομος Διακοπτού-Καλαβρύτων αποτελεί τη μοναδική σιδηροδρομική σύνδεση της πόλης των Καλαβρύτων με το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο (σιδηροδρομική γραμμή Κορίνθου – Πατρών στη θέση του Διακοπτού), με ιστορία πάνω από 120 χρόνια συνεχούς λειτουργίας, γι’αυτό και έχει χαρακτηρισθεί ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο σύμφωνα με την ΥΑ ΥΠΠΟ/ΔΙΛΑΠ/Γ/2159/35652/25-6-1996 (ΦΕΚ1534/Β/16-11-2000).

    Η αρχή του παρόντος έργου είναι στην έξοδο του υφιστάμενου Σ.Σ. Καλαβρύτων (Χ.Θ. 0+000) και στη συνέχεια κατευθυνόμενη αρχικά εντός πεδινού αναγλύφου και περιμετρικά του σχεδίου πόλεως, καταλήγει με ανωφερική πορεία στη υφιστάμενη Επ.Ο. Καλαβρύτων – Ι.Μ. Αγίας Λαύρας και από εκείνο το σημείο με όδευση παράλληλα και παραπλεύρως με την οδό έως το νέο τερματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό στην περιοχή της Ι.Μ. Αγ. Λαύρας – Χ.Θ. 5+151

    Σκοπός του έργου είναι η σύνδεση της ιστορικής Ιεράς Μονής Αγίας Λαύρας με τα Καλάβρυτα, με βασικές αρχές την πλήρη ένταξη στο τοπίο και την ελαχιστοποίηση των οχλήσεων, ώστε να μη θιγεί το φυσικό και αστικό περιβάλλον της πόλης των Καλαβρύτων όπως και το ιστορικό της Ι.Μ. Αγίας Λαύρας.

    Τα οφέλη του έργου

    Τα οφέλη που αναμένονται από την υλοποίηση του έργου είναι:

    – Ταχύτερη και οικονομικότερη μετακίνηση επισκεπτών από και προς την ιστορική Ι.Μ. Αγίας Λαύρας ενισχύοντας τον ανταγωνισμό, την οικονομία και την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.
    – Βελτίωση των συνθηκών οδικής κυκλοφορίας και μείωση των οχλήσεων στην περιοχή, λόγω του περιορισμού των κυκλοφοριακών φόρτων κατά τις περιόδους επίσκεψης στην Ι.Μ. Αγίας Λαύρας, πετυχαίνοντας έτσι περαιτέρω μείωση εκπομπής ρύπων, θορύβου και συμβάντων οδικών ατυχημάτων.
    – Βιώσιμη τουριστική αναβάθμιση της περιοχής με φιλικά προς το περιβάλλον μέσα, αφού θα αποτελέσει τουριστικό πόλο έλξης αφού κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες επιθυμούν να επισκεφτούν την Ι.Μ., ενώ χαρακτηριστική είναι και η ζήτηση για σχολικές εκδρομές και εκδρομές συλλόγων.

    Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου

    Ο βασικός σχεδιασμός (επιλεγείσα λύση με μηκοτομή και οριζοντιογραφία και όρια/ζώνη απαλλοτρίωσης) και το τεχνικό αντικείμενο του έργου, περιλαμβάνει τις απαραίτητες εργασίες για την επέκταση του σιδηρόδρομου από το Σ.Σ. Καλαβρύτων (έξοδος σταθμού) έως την περιοχή του νέου Σ.Σ. Ι.Μ. Αγ. Λαύρας (Χ.Θ. 5+151), με την ανάπτυξη νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής απλής (συμβατικής) πρόσφυσης, με μοναδική εξαίρεση στα τμήματα με ανωφέρεια >3,5% που φέρει οδόντωση (κρεμαγιέρα) τύπου Abt στον άξονα της γραμμής, και ακολούθως στη λειτουργία της, προς εξασφάλιση όσο το δυνατόν ασφαλέστερων κυκλοφοριακών συνθηκών.

    Ειδικότερα:

    Ως προς την κατασκευή (περίοδος Μελετών – Κατασκευής)

    Οι βασικές εργασίες/έργα που προγραμματίζονται με βάση τις μελέτες οδοποιίας, υδραυλικά, γεωλογικά, τεχνικά κ.λπ., αφορούν στη μελέτη σχεδιασμού και ολοκλήρωσης του τμήματος «Καλάβρυτα – Ιερά Μονή Αγίας Λαύρας», που περιλαμβάνει την εκτέλεση κάθε είδους χωματουργικών/κατασκευαστικών εργασιών όπως (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά):

    i). Την εκτέλεση των απαραίτητων χωματουργικών και εκσκαφικών εργασιών για τη διάνοιξη και διαμόρφωση του διαδρόμου με τα εξής τεχνικά χαρακτηριστικά:
    – Εύρος γραμμής: 0,75m
    – Συνολικό Μήκος γραμμής: 5.151m
    – Μήκος οδοντωτών τμημάτων: 3.380m
    – Μέγιστη κλίση στα τμήματα με απλή πρόσφυση: 15%
    – Μέγιστη κλίση στα τμήματα με οδόντωση: 175%
    – Ελάχιστη ακτίνα καμπυλότητας: 75m
    – Μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα στα τμήματα με απλή πρόσφυση: 20Km/h.
    – Μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα στα τμήματα με οδόντωση: 12Km/h.
    Για την εξασφάλιση του απαραίτητου εύρους προβλέπεται και η μονόπλευρη διαπλάτυνση με ορισμένες μικροδιευθετήσεις της οριζοντιογραφίας της οδού προς Αγία Λαύρα.
    ii). Την κατασκευή της σιδηροδρομικής υποδομής, επιδομής, τεχνικών έργων όπως διαβάσεις, τοίχοι αντίστηριξης, οχετοί, γεωτεχνικά έργα, σταθμοί, στάσεις και λοιπές εγκαταστάσεις.
    iii). Τα επιμέρους σημειακά υδραυλικά τεχνικά έργα (π.χ. γέφυρες, οχετοί, αγωγοί καθοδήγησης, δίκτυο αποστράγγισης κ.λπ.), με τις τεχνικές λεπτομέρειες σχεδιασμού τους
    iv) Αποκαταστάσεις τοπικών οδών και προσβάσεις σε παρόδιες ιδιοκτησίες.

    Ως προς τη λειτουργία (περίοδος Λειτουργίας – Εκμετάλλευσης)

    Μετά την ολοκλήρωση των ανωτέρω, εκ των οποίων θα προκύψει και το κατά φυσική υπόσταση έργο, περιλαμβάνεται και η λειτουργία του έργου, στην οποία περιλαμβάνονται τα εξής:

    i). Η χρήση της σιδηροδρομικής υποδομής για την εκτέλεση των επιβατικών δρομολογίων.
    ii). Η λειτουργία της σιδηροδρομικής υποδομής και των σιδηροδρομικών σταθμών/στάσεων για την εξυπηρέτηση των χρηστών και την εύρυθμη κυκλοφορία των σιδηροδρομικών συρμών (π.χ. κατανομή δρομολογίων, διαχείριση της κυκλοφορίας και χρέωση της χρήσης της υποδομής),
    iii). Η συντήρηση και επισκευή της σιδηροδρομικής υποδομής, ήτοι έργα για τη διατήρηση της κατάστασης και της ικανότητας της υφιστάμενης υποδομής, (π.χ. αλλαγή και συντήρηση της επιδομής/υποδομής, αναδιάταξη γραμμολογίας, σύσφιξη και έλεγχος συνδέσμων, αντικατάσταση στρωτήρων, συγκολλήσεις, αναγομώσεις βλαβών από ολισθήσεις/πατιναρίσματα, λειάνσεις, αποψιλώσεις κ.λπ.) και των τεχνικών έργων και εγκαταστάσεων
    iv). H ανακαίνιση της σιδηροδρομικής υποδομής ήτοι σοβαρές εργασίες αντικατάστασης επί της υφιστάμενης υποδομής οι οποίες δεν μεταβάλλουν τις συνολικές επιδόσεις της,
    v). Η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής υποδομής ήτοι σοβαρές εργασίες τροποποίησης της υποδομής οι οποίες βελτιώνουν τις συνολικές επιδόσεις της,
    iv). Η λειτουργία και συντήρηση των ισόπεδων οδικών διαβάσεων,
    v). Οι εργασίες υδραυλικής θεώρησης και αντιπλημμυρικής προστασίας της σιδηροδρομικής γραμμής που διασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία της.

    Διαβούλευση

    Σχετικά με τη διαβούλευση που έγινε για το έργο σημειώνεται ότι:

    -«Η Διεύθυνση Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος & Βιοποικιλότητας του ΥΠΕΝ και το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτ. Ελλάδας δεν απάντησαν στο με α.π. 135031/8728/20-12-2022 έγγραφο της ΔΙΠΑ και δεν διατύπωσαν απόψεις επί του περιεχομένου της «ΜΠΕ» (στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους) εντός των προβλεπόμενων από την κείμενη νομοθεσία προθεσμιών και μέχρι την ημερομηνία έκδοσης της παρούσας. Ωστόσο η παράλειψη διατύπωσης απόψεων/γνωμοδότησης δεν κωλύει την πρόοδο της διοικητικής διαδικασίας αξιολόγησης και σύνταξης σχεδίου απόφασης (βάσει της αξιολόγησης των υφιστάμενων γνωμοδοτήσεων και απόψεων), ούτε ασκεί επίδραση στην υπόσταση της υπό έκδοση ΑΕΠΟ ως εκτελεστής διοικητικής πράξης, ούτε συνιστά πλημμέλεια αυτής κατά τη πάγια νομολογία του ΣτΕ»
    -«Άπαντες οι γνωμοδοτούντες φορείς που διατύπωσαν απόψεις επί του περιεχομένου της και την, κατά το νόμο, γνωμοδότηση τους εντός των προβλεπόμενων από την κείμενη νομοθεσία προθεσμιών και μέχρι την ημερομηνία έκδοσης της παρούσας δεν εξέφρασαν αντιρρήσεις και συναινούν για την πραγματοποίηση του έργου, με τους αντίστοιχους όρους – προϋποθέσεις αρμοδιότητας τους, οι οποίοι ελήφθησαν υπόψη και ενσωματώθηκαν στην παρούσα Α.Ε.Π.Ο».

  • Αχαΐα: 52χρονος ασέλγησε σε 64χρονη που έκανε μπάνιο στο Διακοπτό
    Αχαΐα: 52χρονος ασέλγησε σε 64χρονη που έκανε μπάνιο στο Διακοπτό

    Η γυναίκα κατάφερε να ξεφύγει από τον 52χρονο και κατέφυγε τρομοκρατημένη στο αστυνομικό τµήµα της περιοχής

    Ερωτικό αμόκ κατέλαβε έναν 52χρονο από το Αίγιο, ο οποίος πλησίασε μια 64χρονη από την Αττική που απολάμβανε μόνη την δροσιά της θάλασσας σε μια παραλία στην περιοχή του ∆ιακοπτού όπου παραθέριζε και της επιτέθηκε ξαφνικά προσπαθώντας να ασελγήσει σε βάρος της, παρά την θέλησή της.
    Η 64χρονη αντιστάθηκε σθεναρά, όμως ο 52χρονος επέμεινε να ασελγεί με την άσκηση βίας πάνω της ώσπου εκείνη κατάφερε να τον απωθήσει, να του ξεφύγει και να καταφύγει τρομοκρατημένη στο αστυνομικό τµήµα της περιοχής. Μετά την καταγγελία που υπέβαλε, ο δράστης συνελήφθη και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Αιγίου, που του άσκησε δίωξη για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας και τον παρέπεμψε να δικαστεί με την αυτόφωρη διαδικασία.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Τα πιο ωραία ταξίδια με τρένο στην Ευρώπη – Ο Οδοντωτός ψηλά στην λίστα (video)
    Τα πιο ωραία ταξίδια με τρένο στην Ευρώπη – Ο Οδοντωτός ψηλά στην λίστα (video)

    Από πολυτελείς διαδρομές έως σχετικά άγνωστα και ανεξερεύνητα… σιδηροδρομικά μονοπάτια

    Καθώς η άνοιξη έχει πια έρθει και η φύση έχει ανθίσει και αποκαλύπτει μαγευτικές εικόνες, είναι η κατάλληλη εποχή για να σχεδιάσετε ένα ταξίδι με τρένο – από πολυτελείς διαδρομές έως σχετικά άγνωστα και ανεξερεύνητα… σιδηροδρομικά μονοπάτια.

    Το ταξίδι με τρένο επιτρέπει στους επιβάτες να δουν μέρη που χάνουν αν ταξιδέψουν με αεροπλάνο.

    Το Euronews συγκέντρωσε μερικές από τις ωραιότερες σιδηροδρομικές διαδρομές στην Ευρώπη – ανάμεσά τους και το τρενάκι του Οδοντωτού στα Καλάβρυτα.

    Αυτή η σιδηροδρομική γραμμή ενώνει την Κουρ και το Σεντ Μόριτζ της Ελβετίας με το Τιράνο στην Ιταλία μέσω του περάσματος Μπερνίνα στις ελβετικές Άλπεις.

    Η διαδρομή θεωρείται ένα από τα πιο εντυπωσιακά ταξίδια με τρένο παγκοσμίως. Διαρκεί τέσσερις ώρες και καλύπτει 155 χιλιόμετρα εντυπωσιακών τοπίων.

    Το πιο πολυτελές ταξίδι με τρένο που σας ταξιδεύει και πίσω στον χρόνο.

    Το ταξίδι από το Παρίσι στη Βενετία διαρκεί 24 ώρες και στη διαδρομή θα δείτε κορυφαία ευρωπαϊκά τοπία όπως οι ελβετικές Άλπεις, η γαλλική Ριβιέρα και οι λόφοι της Ιταλίας. Αρκεί να πληρώσετε 4.000 ευρώ για το εισιτήριο.

    Μπορεί η διαδρομή να είναι μόλις 22 χιλιομέτρα και να διαρκεί μια ώρα, αλλά συμπεριλαμβάνεται στις ωραιότερες της Ευρώπης, λόγω της θέα στα καταπράσινα δάση, τα βουνά και τους καταρράκτες που προσφέρει, στο εκπληκτικό φαράγγι του Βουραϊκού.

    Μέσα σε τέσσερις ώρες που διαρκεί η διαδρομή από τη Γλασκώβη με προορισμό τα σκωτσέζικα Χάιλαντς, θα έχετε τη δυνατότητα να απολαύσετε την άγρια ομορφιά της σκωτσέζικης υπαίθρου, όπως λίμνες, βάλτους και βουνά, καθώς και την Οδογέφυρα Γκλενφίναν, διάσημη από τις ταινίες «Χάρι Πότερ» και τα πλάνα με το Χόγκουαρτς Εξπρές.

    Πηγή: Euronews.com - TheBest.gr

  • Καλάβρυτα: Κανονικά τα δρομολόγια του Οδοντωτού από σήμερα
    Καλάβρυτα: Κανονικά τα δρομολόγια του Οδοντωτού από σήμερα

    Σε επαναλειτουργία, ο Οδοντωτός σιδηρόδρομος, Διακοπτού – Καλαβρύτων.

    Η σχετική ανακοίνωση έγινε χθες από τον ΟΣΕ, μαζί με άλλες αποφάσεις που έλαβε το νέο ΔΣ του οργανισμού, που συνήλθε εκτάκτως την περασμένη Παρασκευή.

    Σχολιάζοντας τις πρώτες αποφάσεις της νέας διοίκησης του Οργανισμού, ο πρόεδρός του Γιάννος Γραμματίδης επισημαίνοντας τη σημασία τους, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Ξαναβάζουμε στις ράγες τον Οδοντωτό Διακοπτού – Καλαβρύτων από τη Μεγάλη Τρίτη, 30 Απριλίου και επαναλειτουργούμε το τρενάκι τού Πηλίου, τον γνωστό μας ‘’Μουτζούρη’’ που θα λειτουργεί από τη Μ. Παρασκευή, 3 Μαΐου 2024, όπως άλλωστε είχε δεσμευτεί η Διοίκηση του ΟΣΕ με έργα συνολικού κόστους 2,48 εκατ. ευρώ που εξασφάλισε στον Οργανισμό ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας.

    Πηγή: Κalavrytanews.com

  • Καλάβρυτα: Ξεκινά την Μεγάλη Δευτέρα ο Οδοντωτός
    Καλάβρυτα: Ξεκινά την Μεγάλη Δευτέρα ο Οδοντωτός

    Πλήρης επιβεβαίωση του kalavrytanews.com που εδώ και δέκα μέρες είχε γράψει οτι πριν το Πάσχα θα δοθεί το "πράσινο" φως για την επανέναρξη των δρομολογίων του Οδοντωτού.

    Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης που όπως αποκλειστικά είχαμε αποκαλύψει, επισκέφθηκε τα Καλάβρυτα την Τρίτη, 23 Απριλίου, συνοδευόμενος με στελέχη του Οργανισμού, κάνοντας αυτοψία στο στην γραμμή διαπιστώνοντας το αποτέλεσμα των εργασιών καθαρισμού της γραμμής, δίνοντας το «πράσινο» φως για την επανέναρξης των δρομολογίων. Όσο αναφορά τα έργα για τη θωράκιση των καμένων πρανών από κατολισθήσεις και διαβρώσεις, ο κ. Τερεζάκης τόνισε ότι «εκεί περιμένω να κάνουν τη δουλειά τους η Περιφέρεια και το Δασαρχείο. Ο ΟΣΕ, πάντως, δεν μένει σε αυτές τις εργασίες, καθώς προχωρά και σε τεχνολογικές παρεμβάσεις για την ασφάλεια της γραμμής του Οδοντωτού με σύγχρονα συστήματα και αισθητήρες επιτήρησης, καιρικών φαινομένων αλλά και δονήσεων έτσι ώστε αν προκύψει ξανά στο μέλλον κάποιο έκτακτο γεγονός, να γίνει άμεσα αντιληπτό από τους σταθμάρχες και τους μηχανοδηγούς για να ακινητοποιούν το τρένο ενώ είναι έτοιμοι τρεις σταθμοί καταγραφής δεδομένων επί 24ώρου βάσεως σε Διακοπτό, Νιάματα και Μέγα Σπήλαιο. Θα δημιουργηθεί έτσι ένα κέντρο επιτήρησης της λειτουργίας και της ασφάλειας του Οδοντωτού.

    Ο Π. Τερεζάκης πρόσθεσε οτι ο ΟΣΕ θα προχωρήσει και σε μεγαλύτερα έργα θωράκισης όπως η κατασκευή μερικών ακόμη αμυντικών σηράγγων ή και μεταλλικών πλεγμάτων συγκράτησης βράχων, έργα που θα ακολουθήσουν μετά την μελέτη που εκπονεί το Τμήμα Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών.
    Εχθές Παρασκευή 26 Απριλίου, πραγματοποιήθηκε δοκιμαστικό δρομολόγιο του Οδοντωτού και αναμένεται σήμερα να δοθεί και επίσημα η επαναλειτουργία του.
  • Οδοντωτός: Πριν το Πάσχα θα δοθεί πράσινο φως στην κυκλοφορία της γραμμής Διακοπτό - Καλάβρυτα
    Οδοντωτός: Πριν το Πάσχα θα δοθεί πράσινο φως στην κυκλοφορία της γραμμής Διακοπτό - Καλάβρυτα

    Μετά από 40 μέρες ακινησίας ο Οdοντωτός σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του kalavrytanews.com, θα δοθεί και πάλι στην κυκλοφορία τις επόμενες ημέρες και σίγουρα πριν από το Πάσχα.

    Η γραμμή του Οδοντωτού είχε τεθεί εκτός λειτουργίας από αρχές Μαρτίου (και πριν είχε συνεχιζόμενες διακοπές) μετά από πτώσεις φερτών υλικών στα πρώτα 5 χλμ. της διαδρομής Διακοπτό – Καλάβρυτα του Οδοντωτού, μέχρι τον σταθμό Νιάματα. Ένα αρκετά μεγάλο πρόβλημα στα συγκεκριμένα σημεία όσο και σύνθετο καθότι αφορά τα καμένα εδάφη, την σιδηροδρομική γραμμή του οδοντωτού, αλλά και το ποτάμι του Βουραϊκού.
    Όλο αυτό το διάστημα, διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων, αυτοψίες και μελέτες για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Το σίγουρο είναι οτι θα απαιτηθούν παρεμβάσεις που ήδη έχουν δρομολογηθεί, ωστόσο σε πρώτη φάση και μετά τον πλήρη καθαρισμό της γραμμής που έχει ολοκληρωθεί, ο Οδοντωτός θα δοθεί και πάλι στην κυκλοφορία και θα δώσει "ανάσα" στην τοπική κοινωνία, που η ακινησία επέφερε τεράστια οικονομική ζημιά.
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο