Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2024 08:52

Πύργος: «Ποδαρικό» εβδομάδας με κατάληψη στο 4ο γυμνάσιο

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Με αλυσίδες και κάδους απορριμμάτων έκλεισαν οι μαθητές του 4ου γυμνασίου Πύργου την είσοδο του σχολείου τους. Η εβδομάδα ξεκίνησε με κατάληψη στη σχολική μονάδα, αν και καθυστερημένα καθώς στην πλειοψηφία των σχολείων έχουν ήδη πραγματοποιηθεί καταλήψεις το προηγούμενο διάστημα.

Οι μαθητές διαμαρτύρονται για τις ελλείψεις καθηγητών, τις συγχωνεύσεις τμημάτων ενώ αντιτίθενται στον νέο νόμο για τις απουσίες, ο οποίος μειώνει το περιθώριο που έχουν να λείπουν από το σχολείο. Επιπλέον ζητούν άμεση επιδιόρθωση στις φθορές της σχολικής μονάδας.

* φωτογραφία αρχείου

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2024 10:11

Σχετικά Άρθρα

  • 1ο Γυμνάσιο Πύργου: Με κατάληψη είπαν "καλημέρα" οι μαθητές διαμαρτυρόμενοι για τα νέα μέτρα του υπ. Παιδείας
    1ο Γυμνάσιο Πύργου: Με κατάληψη είπαν

    Με ένα κοινό μήνυμα με την Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας, που αναφέρει πως «Το σχολείο δεν είναι αναμορφωτήριο και οι μαθητές δεν είναι εγκληματίες» συντάχθηκαν σήμερα κάποιοι από τους μαθητές του 1ου Γυμνασίου Πύργου μαζί με άλλα σχολεία ανά την Ελλάδα, που από τις 7 του μήνα έχουν προβεί σε καταλήψεις, διαμαρτυρόμενοι για τα νέα μέτρα του υπουργείου Παιδείας.

    Σήμερα το πρωί διευθυντής και καθηγητές βρήκαν κλειδωμένο το σχολείο, με τους καταληψίες μαθητές, να παραδίδουν το ακόλουθο έγγραφο στην διεύθυνση του Γυμνασίου, με το οποίο δικαιολογούν τους λόγους της διαμαρτυρίας τους.

    katalipsi proto gymnasio

  • 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου
    11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου

    Με πρότυπα του τόπου μας και με Αγώνες «ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ» ομαδικών και ατομικών αθλημάτων γιόρτασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του 4ου Γυμνασίου Πύργου την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 στο πλαίσιο εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

    Με πείσμα και αγάπη για τον αθλητισμό

    Ιδιαίτερη τιμή και χαρά μας έδωσε ο Παραολυμπιονίκης κ. Πολυχρόνης Χρονόπουλος, ο οποίος έλκει και την καταγωγή του από το Γούμερο και ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση μας και μας μίλησε για την αξία του αθλητισμού, την ευγενή άμιλλα και για την εμπειρία του στον χώρο του αθλητισμού ως άτομο με αναπηρία. Οι μαθητές/τριές μας είχαν ενημερωθεί από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για το έργο και τις διεθνείς διακρίσεις του κ. Χρονόπουλου και είχαν παρακολουθήσει σχετικό οπτικοακουστικό υλικό ώστε να είναι σε θέση να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα του έργου του εξαίρετου αυτού ανθρώπου. Η ενασχόλησή του με τον αθλητισμό και τα διδάγματα του ενέπνευσαν τους μαθητές μας καθώς ανέδειξαν τη δυναμική του ανθρώπου να αξιοποιεί τις δυσκολίες της ζωής ως μέσο εξέλιξης και ατομικής και συλλογικής ανάπτυξης. Μετά την ομιλία του ακολούθησε συζήτηση με ενδιαφέρουσες ερωτήσεις από τους μαθητές και όλοι μαζί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι χρειάζεται πείσμα και επιμονή για να διατηρεί κανείς την αυτονομία του. Επιπλέον, οι μαθητές μας έδωσαν υπόσχεση να γίνουν ενεργοί πολίτες που σέβονται όλους τους συμπολίτες τους και τα ΑμεΑ και ελέγχουν την τήρηση των νόμων επιδιώκοντας τη δικαιοσύνη και την ισότητα.

    Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή

    Πιστοί στο κάλεσμα της Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μας ακολουθώντας το κοινό σύνθημα: «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» υλοποίησαν αθλητικές δραστηριότητες στο σχολικό χώρο προκειμένου να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Με την καθοδήγηση του κ. Γκέκα, εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, διοργανώθηκαν εσωτερικά πρωταθλήματα και ομαδικές δραστηριότητες και παιχνίδια για την ενθάρρυνση της συνεργασίας και κοινωνικοποίησης. Με τους τρόπους αυτούς οι μαθητές διασκέδασαν και συμμετείχαν καθολικά μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους δημιουργώντας κοινές ευχάριστες εμπειρίες και ένα κλίμα συνεργατικό και φιλικό στο σχολικό περιβάλλον.

    Ακολουθούν φωτογραφίες:

    4o gumnasio sxol athl 2

    4o gumnasio sxol athl 3

    4o gumnasio sxol athl 4

    4o gumnasio sxol athl 5

    4o gumnasio sxol athl 6

    4o gumnasio sxol athl 7

    (Δελτίο Τύπου)

  • 4ο Γυμνάσιο Πύργου: 26η Σεπτεμβρίου Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών
    4ο Γυμνάσιο Πύργου: 26η Σεπτεμβρίου Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών

    Το 4ο Γυμνάσιο Πύργου συμμετείχε με ενθουσιασμό στον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024.

    Σκοπός του εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών (European Day of Languages), μεταξύ άλλων είναι:

    ➢ Η προώθηση της εκμάθησης ξένων γλωσσών και της πολυγλωσσίας.

    ➢ Η εκμάθηση και άλλων γλωσσών, εκτός των ευρύτερα γνωστών.

    ➢ Η διατήρηση του γλωσσικού πλούτου της Ευρώπης, η περαιτέρω καλλιέργεια και ανάδειξή του.

    ➢ Η συμπερίληψη των λιγότερο ομιλούμενων γλωσσών στις γλώσσες που μαθαίνουν οι μαθητές.

    Για το 2024, το θέμα του εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών ήταν «Γλώσσες για την ειρήνη».

    Στο πλαίσιο λοιπόν αυτού του εορτασμού εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες του σχολείου μας συνεργάστηκαν για τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο περιλάμβανε δραστηριότητες όπως ζωγραφική, κουίζ, κολάζ και ψηφιακό υλικό (αφίσες, συννεφόλεξα, τραγούδια) σε διάφορες γλώσσες. Επίσης το σχολείο μας συνεργάστηκε με το Γυμνάσιο Ζαχάρως και το 1o Δημοτικό Σχολείο Μαλεσίνας στη δημιουργία ενός ψηφιακού συνεργατικού πίνακα ανακοινώσεων όπου αναρτήθηκαν τα έργα των μαθητών/τριών.

    Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες:

    4ο gumn agrotes 2

    4ο gumn agrotes 3

    4ο gumn agrotes 4

    4ο gumn agrotes 5

    (Δελτίο Τύπου)

  • Πύργος: "Κοπάνα” ή απόπειρα απαγωγής στο 4ο γυμνάσιο;
    Πύργος: ¨Κοπάνα” ή απόπειρα απαγωγής στο 4ο γυμνάσιο;

    Θολό παραμένει το τοπίο σχετικά με περιστατικό που συνέβη το πρωί της Τετάρτης στο 4ο γυμνάσιο Πύργου. Άλλοι κάνουν λόγο για “κοπάνα” μαθήτριας και άλλοι για απόπειρα απαγωγής από το χώρο του σχολείου, χωρίς όμως να υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση για όσα ακούγονται και έχουν προκαλέσει αναστάτωση στην εκπαιδευτική κοινότητα και αντιπαραθέσεις σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης, στα social media…

    Πληροφορίες του ilialive.gr αναφέρουν πως μαθήτρια στη διάρκεια της πρώτης ώρας του μαθήματος, φέρεται να δήλωσε πως δεν νιώθει καλά και να ζήτησε να βγει για λίγο από την τάξη για να επισκευθεί τη νοσηλεύτρια του σχολείου.

    Εκεί φαίνεται πως δεν πήγε ποτέ, αλλά φέρεται να έφυγε με φιλικό της πρόσωπο. Κάποιοι το παραπάνω περιστατικό το “μετέφρασαν” ως απόπειρα απαγωγής από το σχολείο, σενάριο το οποίο φέρεται να ενισχύθηκε από την παρουσία ομάδας τσιγγάνων στο χώρο.

    Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η ομάδα αυτή ήταν συγγενικά πρόσωπα της μαθήτριας, που θέλησαν να ζητήσουν το λόγο από τη διεύθυνση του σχολείου, για την αδικαιολόγητη απουσία της κοπέλας.

    Η παρουσία της ομάδας αυτής, προκάλεσε εντάσεις και κλήθηκε η Αστυνομία που πραγματοποίησε για αρκετή ώρα περιπολίες στο σημείο.

    Ωστόσο, ούτε η Αστυνομία έχει επίσημη καταγραφή για κάποιο περιστατικό στη σχολική μονάδα, η διεύθυνση του 4ου γυμνασίου αρνήθηκε να διαψεύσει, να επιβεβαιώσει ή να σχολιάσει το οτιδήποτε και ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, δεν απάντησε στην προσπάθεια τηλεφωνικής επικοινωνίας που έγινε από το μέσο μας.

  • Πάτρα: Κατάληψη στο 19ο Γυμνάσιο όπου πατέρας ξυλοκόπησε τον γυμνασιάρχη
    Πάτρα: Κατάληψη στο 19ο Γυμνάσιο όπου πατέρας ξυλοκόπησε τον γυμνασιάρχη

    Σε κατάληψη του σχολείου τους προχώρησαν σήμερα το πρωί οι μαθητές του 19ου Γυμνασίου Πατρών σε ένδειξη διαμαρτυρίας, αλλά και συμπαράστασης στον γυμνασιάρχη τους , που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από πατέρα χθες.

    Διαστάσεις λαμβάνει το περιστατικό βίας σε βάρος του Διευθυντή του 19ου Γυμνασίου Πατρών, από πατέρα μαθητή (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ), σήμερα Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου.

    Εξάλλου το Δ.Σ. της Α' ΕΛΜΕ Αχαΐας, καταδίκασε την επίθεση σε βάρος του συναδέλφου τους και σε ανακοίνωση επισημαίνει:

    Το Δ.Σ. της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας καταδικάζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την απαράδεκτη φραστική και σωματική επίθεση γονέα στον συνάδελφο Διευθυντή του 19ου Γυμνασίου και μέλος του Δ.Σ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας, τονίζοντας πως τέτοιου είδους επιθέσεις, εκτός του ότι προσβάλλουν την τιμή και την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών, είναι κτύπημα κατά του δημόσιου σχολείου και όσων το υπηρετούν.

    Αυτή η ενέργεια που στρέφεται κατά ενός εκπαιδευτικού με δεδομένες παιδαγωγικές ευαισθησίες, όπως και κάθε πράξη βίας, που παραβιάζει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια είναι καταδικαστέα και αποτελεί δείγμα της κρίσης αξιών και θεσμών που βιώνει η κοινωνία μας.

    Συνέπεια των παραπάνω είναι η περαιτέρω απαξίωση του λειτουργήματος των εκπαιδευτικών και του έργου που επιτελούν, τη στιγμή που δίνουν καθημερινά μάχες στα σχολεία για να ανατρέψουν την υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και του ασφυκτικού πλαισίου μέσα στο οποίο καλούνται να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί.

    Δεν είναι η πρώτη φορά που οι εκπαιδευτικοί πέφτουν θύματα παρόμοιων επιθέσεων και πολύ φοβούμαστε ότι δε θα είναι και η τελευταία.

    Η Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας εκφράζει την αμέριστη συμπαράσταση και αλληλεγγύη της στο συνάδελφο Διευθυντή του 19ου Γυμνασίου και δηλώνει ότι τέτοιες ενέργειες βρίσκουν απέναντι όλο το εκπαιδευτικό κίνημα.

    Πηγή: Tempo24.news

  • Καράτουλα: Κατάληψη στο λύκειο με το… καλημέρα σας - Αντιδράσεις για μη έγκριση ολιγομελούς τμήματος
    Καράτουλα: Κατάληψη στο λύκειο με το… καλημέρα σας - Αντιδράσεις για μη έγκριση ολιγομελούς τμήματος

    Της Βίκυς Γκουγκουστάμου

    Λουκέτο μπήκε σήμερα το πρωί στο Γενικό Λύκειο Καράτουλα ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την μη έγκριση ολιγομελούς τμήματος Θετικής Κατεύθυνσης της Γ Λυκείου. Το σχολείο τελεί υπό κατάληψη, με πρωτοβουλία των γονέων και τοπικών παραγόντων, μόλις μία ημέρα μετά τον αγιασμό.

    Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί, πρόεδροι τοπικών κοινοτήτων και φορέων συγκεντρώθηκαν σήμερα το πρωί στο χώρο του σχολείου και απαιτούν την άμεση έγκριση του τμήματος, όπως έγινε και με την περίπτωση των ΓΕΛ Κρεστένων και Βαρθολομιού. Συγκεκριμένα, στην κατάληψη παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων , μαθητές, γονείς, εκπρόσωποι της ΕΛΜΕ Ηλείας, εκπρόσωποι φορέων και οι πρόεδροι των κοινοτήτων Γουμέρου, Μαγούλας, Χειμαδιού, Καράτουλα, Κουτσοχέρας και Αρβανίτη.

    Το τμήμα που δεν εγκρίθηκε μετρά πέντε μαθητές οι οποίοι προέρχονται από τις δημοτικές κοινότητες Κλιδνιά, Κουτσοχέρας και Γουμέρου.

    Όπως δηλώνει στο ilialive.gr ο διευθυντής του σχολείου Αριστείδης Ταυλόπουλος «τα παιδιά του τμήματος που καταργείται διαμένουν ήδη σε μακρινές περιοχές από το Καράτουλα. Αν δοθεί εντολή να πάνε στο Λύκειο Πελοπίου ή σε κάποιο Λύκειο του Πύργου, τότε θα είναι αναγκασμένοι να κάνουν σχεδόν 50 χλμ καθημερινά για να φτάσουν στο σχολείο τους. Αντιλαμβάνεστε όλοι πόσο επιβαρυντικό θα είναι αυτό, ειδικά φέτος που ετοιμάζονται για τις πανελλήνιες εξετάσεις. Σε μια ήδη δύσκολη χρονιά, που η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο, δεν μπορούμε να ανατρέπουμε το πρόγραμμα των μαθητών και να τους απομακρύνουμε από το οικείο σχολικό περιβάλλον. Ενώ στα Λύκεια Βαρθολομιού και Κρεστένων δόθηκε η έγκριση των ολιγομελών τμημάτων, εμείς είμαστε ακόμη σε αναμονή…»

    Η ανακοίνωση του ΓΕΛ Καράτουλα

    Όχι στο κλείσιμο του τμήματος προσανατολισμού στο ΓΕΛ Καράτουλα

    Σήμερα, 12 Σεπτεμβρίου, εμείς οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του ΓΕΛ Καράτουλα συναντηθήκαμε για να συζητήσουμε το μείζον θέμα της κατάργησης του τμήματος προσανατολισμού θετικών σπουδών στην Γ Λυκείου. Παραβρέθηκαν και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης (αντιδήμαρχος και πρόεδροι τοπικών κοινοτήτων). Στη συνάντηση παραβρέθηκε, επίσης, και εκπρόσωπος της τοπικής ΕΛΜΕ που τοποθετήθηκε στηρίζοντας το αίτημα επαναλειτουργίας του τμήματος προσανατολισμού

    Για μια ακόμα φορά το υπουργείο κόβει τμήματα από το σχολείο μας, όπως και από άλλα σχολεία του νομού. Για μας, το ζήτημα της επιλογής ομάδας προσανατολισμού στα Λύκεια είναι αδιαπραγμάτευτο, ανεξάρτητα από τον αριθμό των παιδιών που τα δηλώνουν. Σημειωτέον, ότι σε σύνολο 31 παιδιών της Γ Λυκείου, τα παιδιά που φοιτούν στη θετική κατεύθυνση είναι εφτά (7). Είναι μια επιλογή που ενδέχεται να καθορίσει το μέλλον των μαθητών, προσωπικό, κοινωνικό, επαγγελματικό. Έχουν αντιληφθεί οι διοικούντες τι σημαίνει η κατάργηση τμήματος προσανατολισμού για τα παιδιά;

    • Τα παιδιά μας αναγκάζονται να κάνουν μεγάλες διαδρομές (ακόμα και πάνω από 80 χιλιόμετρα) καθημερινά σε πολύ δύσκολο οδικό δίκτυο -χάνοντας πολύτιμο χρόνο- για να πάνε στο σχολείο, τη χρονιά μάλιστα που θα πρέπει να είναι ήρεμα και προσηλωμένα στους στόχους τους. Τραυματίζονται ψυχολογικά όταν στην τελευταία τάξη αποκόπτονται βίαια από τους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς τους, από το οικείο σχολικό περιβάλλον.
    • Τα παιδιά ενδέχεται να έχουν αδέλφια που φοιτούν σε δημοτικά της περιοχής ή στο Γυμνάσιο και Λύκειο Καράτουλα. Δεν είναι δυνατόν να χωρίζουμε βίαια τα αδέλφια που φοιτούν στην ίδια βαθμίδα.
    • Δημιουργείται ρεύμα απομάκρυνσης των παιδιών από τα περιφερειακά σχολεία από μικρότερες τάξεις ακόμα, αφού γονείς και μαθητές αντιλαμβάνονται ότι η πολιτεία δεν αφήνει τους μαθητές συγκεκριμένων ομάδων προσανατολισμού να ολοκληρώσουν το σχολείο.

    Το ΓΕΛ Καράτουλα στεγάζεται σε ένα καινούργιο κτίριο (2020) και δεν είναι δυνατόν η πολιτεία να συνεχίζει την υποβάθμισή του.

    Ζητάμε άμεσα την επαναλειτουργία του τμήματος στο Καράτουλα.

    Αποφασίσαμε ομόφωνα να ενημερώσουμε όλους τους αρμόδιους φορείς και να προβούμε σε κινητοποιήσεις κλείνοντας το σχολείο μέχρι την αποκατάσταση λειτουργίας του τμήματος προσανατολισμού.

    Γονείς – Μαθητές - Διδάσκοντες ΓΕΛ Καράτουλα

  • Μερική νίκη για τους μαθητές του Λυκείου Βαρθολομιού: Επανεγκρίθηκαν τα ολιγομελή τμήματα της Γ' Λυκείου – Αναμονή για τη Β' Λυκείου
    Μερική νίκη για τους μαθητές του Λυκείου Βαρθολομιού: Επανεγκρίθηκαν τα ολιγομελή τμήματα της Γ' Λυκείου – Αναμονή για τη Β' Λυκείου

    “Θα συνεχίσουμε την κατάληψη μέχρι να δοθεί οριστική λύση και για την Β΄Λυκείου” τονίζουν οι μαθητές

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Μερικό αποτέλεσμα φαίνεται να έχουν αποφέρει οι διαμαρτυρίες και οι κινητοποιήσεις των μαθητών του Γενικού Λυκείου Βαρθολομιού, οι οποίοι αντιδρούν στην κατάργηση των ολιγομελών τμημάτων του σχολείου τους, που έγινε γνωστή λίγο πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Με την υποστήριξη γονέων, εκπαιδευτικών και φορέων της περιοχής, οι μαθητές αποφάσισαν την πρώτη ημέρα του σχολικού έτους να προχωρήσουν σε κατάληψη, διαμαρτυρόμενοι για την απόφαση κατάργησης των τριών τμημάτων της Γ' Λυκείου και ενός τμήματος της Β' Λυκείου.

    Μετά από παρεμβάσεις του Δημάρχου Πηνειού, Αλέξη Καστρινού, και επαφές με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, παρουσία της αντιδημάρχου Παιδείας, του αναπληρωτή δήμαρχου, του προέδρου της κοινότητας, του προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης και της προέδρου του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Λυκείου, εγκρίθηκε τελικά η λειτουργία των τριών ολιγομελών τμημάτων της Γ' Λυκείου, γεγονός που αποτέλεσε μια πρώτη θετική εξέλιξη. Ωστόσο, δεν έχει δοθεί ακόμη καμία επίσημη ενημέρωση σχετικά με την τύχη του τμήματος της Β' Λυκείου, που επίσης καταργήθηκε, γεγονός που έχει κρατήσει τους μαθητές και τους γονείς σε εγρήγορση.

    Γονείς και μαθητές εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την επανεγκρίση των τμημάτων της Γ' Λυκείου, θεωρώντας το μια πρώτη νίκη, αλλά παραμένουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους μέχρι να δοθεί λύση και για τους μαθητές της Β' Λυκείου. Όπως υποστηρίζουν, ενημερώθηκαν για την κατάργηση των τμημάτων μόλις δύο ημέρες πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, μέσω της πλατφόρμας "Διαύγεια", χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, κάτι που προκάλεσε αβεβαιότητα και γενικότερη αναστάτωση.

    Μάλιστα σημειώνουν ότι δεν ήταν ξεκάθαρο σε ποιο σχολείο θα φοιτούσαν οι μαθητές αν δεν υπήρχε αυτή η κινητοποίηση.

    Πλέον, οι διαμαρτυρίες συνεχίζονται με αίτημα τη λειτουργία και του τμήματος της Β' Λυκείου, με γονείς και μαθητές να δηλώνουν ότι δεν θα υπαναχωρήσουν μέχρι να εξασφαλιστεί η ομαλή συνέχεια της σχολικής χρονιάς για όλους τους μαθητές.

    GEL Varth 2

    Στον χώρο του Λυκείου, βρέθηκε χθες το πρωί ο δήμαρχος Πηνειού Αλέξης Καστρινός ο οποίος αφού ενημέρωσε γονείς και μαθητές για τη νέα απόφαση, μιλώντας στο ilialive.gr επεσήμανε ότι: «Μέχρι χθες (σ.σ προχθές) τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά από τώρα. Κάναμε μία επίσκεψη στον διευθυντή εκπαίδευσης του νομού καθώς φαινόταν ότι τρία τμήματα της Γ’ τάξης του Λυκείου Βαρθολομιού δεν θα υφίστανται για φέτος, όπως και ένα τμήμα της Β’. Ο διευθυντής εκπαίδευσης μας είπε ότι είχε θετική εισήγηση και από εκεί και πέρα η περιφέρεια και το υπουργείο είναι αυτά που παίρνουν τις αποφάσεις. Ήρθαμε σε επαφή με τον υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη τον κ. Νικολακόπουλο του δείξαμε την δυσφορία και τις αντιδράσεις που υπάρχουν, προφανώς ενδιαφέρθηκε και η υπουργική απόφαση συμπληρώθηκε και έτσι τα τρία τμήματα του Λυκείου Βαρθολομιού από σήμερα λειτουργούμε κανονικά. Από κει και πέρα σε ό,τι αφορά την Β´ Λυκείου εμείς θα ξανά προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Σίγουρα είναι μία σημαντική διαφοροποίηση. Εμείς ως δημοτική αρχή είμαστε ενάντια στο οποιοδήποτε κλείσιμο. Θα πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι δεν είμαστε ούτε φερέφωνα συνδικαλιστικών οργανώσεων, είμαστε θεσμικοί και πρέπει να τηρούμε στο ακέραιο το αξίωμα που μας έχει προσδώσει ο κόσμος».

    GEL Varth 3

    Από την πλευρά του ο Διευθυντής του Λυκείου Νίκος Γκάβαλος σημείωσε πως: «Υπήρξε ένα πρόβλημα με τα ολιγομελή τμήματα, τελικά είχαμε έγκριση των τμημάτων της Γ΄ Λυκείου και εκκρεμεί της Β". Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έχει αποφασίσει να κάνει κατάληψη. Εμείς είμαστε υπέρ της λειτουργίας του σχολείου και γι αυτό ελπίζουμε να δοθεί σύντομα λύση».

    Ικανοποιημένη αλλά και φανερά εκνευρισμένη για τον τρόπο με τον οποίο έλαβαν γνώση της απόφασης της μη έγκρισης των τμημάτων εμφανίστηκε η Μαρία Θανόπουλου μητέρα μαθητή της Γ Λυκείου και πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Λυκείου Βαρθολομιού, η οποία τόνισε ότι: «Δεν υπήρξε καμία απόφαση, δεν υπήρξε καμία ενημέρωση. Μάθαμε από το Διαύγεια ότι δεν εγκρίθηκαν τα ολιγομελή τμήματα του λυκείου Βαρθολομιού. Μιλάμε για τα τρία τμήματα της Γ΄ Λυκείου και για το τμήμα της θεωρητικής κατεύθυνσης της Β’ Λυκείου. Χωρίς καμία ενημέρωση, στις 9 του μήνα και ώρα οκτώ μάθαμε ότι δεν λειτουργούν αυτά τα τμήματα στο Βαρθολομιό. Δεν γνωρίζαμε που θα πάνε αυτά τα παιδιά. Θα φοιτήσουν δηλαδή στην Γαστούνη, στην Ανδραβίδα ή σε ποιο άλλο λύκειο του κάμπου της Ηλείας. Βγήκε σήμερα μία υπουργική απόφαση που καλύφθηκαν τα τρία τμήματα της Γ΄ Λυκείου, εν μέρει δηλαδή δικαιώθηκε η κίνηση των παιδιών, εκκρεμεί ακόμα όμως για το τι θα γίνει με το τμήμα των έξι παιδιών της θεωρητικής κατεύθυνσης της Β΄ Λυκείου. Τα παιδιά αποφάσισαν ότι θα συνεχίσουν την κινητοποίηση τους, το λύκειο θα παραμείνει κλειστό όπως και το γυμνάσιο. Θα περιμένουμε τώρα πότε θα βγει η απόφαση για να δούμε τι θα γίνει με τα παιδιά της Β Λυκείου. Είναι έξι παιδιά, είναι μέλη της σχολικής μας κοινότητας θα μείνουμε όλοι μαζί τους, θα τα στηρίξουμε γιατί όπως λένε και τα παιδιά της Γ Λυκείου δεν θέλουν να πουν ότι εμείς πετύχαμε το σκοπό μας και τώρα κρεμάμε τους υπόλοιπους. Είμαστε όλοι μαζί τους και οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί και θα περιμένουμε μέχρι την Παρασκευή που θα βγουν οι οριστικές αποφάσεις».

    GEL Varth 4

    Παρούσα και πάντα υποστηρικτική στις δίκαιες κινητοποιήσεις των μαθητών, η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας Στέλλα Αναστάσιου ανέφερε πως η συγκεκριμένη αντίδραση αποτελεί και ένα σημαντικό μάθημα για τα ίδια τα παιδιά προκειμένου να καταλάβουν ότι οι μάχες κερδίζονται με τον αγώνα.

    «Μαζευτήκαμε εδώ στην κινητοποίηση των μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών του Λυκείου Βαρθολομιου γιατί σύμφωνα με την υπουργική απόφαση που βγήκε προχθές κόπηκαν τέσσερα ολιγομελή τμήματα του λυκείου. Αμέσως κινητοποιήθηκε και η εκπαιδευτική κοινότητα όπως και οι γονείς με τους μαθητές γιατί καταλαβαίνετε τι πρόβλημα θα δημιουργούσε στον οικογενειακό προγραμματισμό των μαθητών και των οικογενειών αλλά και στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Στην ουσία μιλάμε για το κλείσιμο όλης της Γ Λυκείου, θα έπρεπε οι μαθητές να μεταφερθούν σε γειτονικό σχολείο και βέβαια για το μέλλον του ίδιου του σχολείου. Κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης ήρθε η νέα απόφαση όπου τα τρία τμήματα της Γ΄ Λυκείου εγκρίθηκαν τελικά παραμένει όμως το τμήμα της Β’ Λυκείου. Οι γονείς οι μαθητές και εκπαιδευτικοί πήραν ομόφωνη απόφαση να συνεχιστεί η κινητοποίηση γιατί δεν παλεύουμε μόνο για την Γ’ Λυκείου αλλά και για την Β Λυκείου και για το μέλλον στην ουσία του σχολείου, του ΓΕΛ Βαρθολομιό. Θα είμαστε και αύριο εδώ να συνεχίσουμε την κινητοποίηση, η πρώτη μάχη κερδήθηκε αλλά συνεχίζουμε δυναμικά καθώς είναι και μάθημα για τους ίδιους τους μαθητές μας αυτό ότι με αλληλεγγύη πάμε δυναμικά μπροστά και μπορούμε να κερδίσουμε μέσα από την δύναμη του αγώνα».

    Τέλος, ο Δημήτρης Αργυρόπουλος γονέας μαθητή της Γ’ Λυκείου, έκανε λόγο για απαράδεκτη απόφαση μη αναμενόμενη, που τους αιφνιδίασε, σημειώνοντας παράλληλα πως:

    «Αιφνιδιαστικά και πριν δύο ημέρες ενημερωθήκαμε ότι στο Διαύγεια δεν υπάρχουν οι τάξεις και οι κατευθύνσεις της Γ Λυκείου του Βαρθολομιού, προσπαθήσαμε να κινητοποιήσουμε τον κόσμο, υπήρχε αμέριστη συμπαράσταση από τον εμπορικό κόσμο του Βαρθολομιό, τους γονείς, τους επαγγελματίες, την εκκλησία, ήταν σύσσωμη η αντίδραση. Είναι απαράδεκτο αυτό για μία κοινωνία και για μία κωμόπολη σαν το Βαρθολομιό να ταλαιπωρεί τα παιδιά στο και 5. Αυτή τη στιγμή οι μαθητές της Β΄Λυκείου αν εμείς ανοίγαμε το σχολείο δεν θα είχαν που να πάνε. Θα ήταν σπίτι τους. Είναι δυνατόν να γίνονται αυτά το 2024; Ευτυχώς, με την σύσσωμη αντίδραση, υπήρξε εν μέρει επίλυση του προβλήματος αλλά εμείς δε στεκόμαστε σε αυτό διότι δεν μπορούμε να κινούμαστε με επιμέρους λύσεις. Θα πρέπει να δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα».

    GEL Varth 5

  • 4ο Γυμνάσιο Πύργου: Μαθητικό Φεστιβάλ Καλλιτεχνικής Έκφρασης
    4ο Γυμνάσιο Πύργου: Μαθητικό Φεστιβάλ Καλλιτεχνικής Έκφρασης

    Στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 24 Μαΐου 2024 Μαθητικό Φεστιβάλ Καλλιτεχνικής Έκφρασης με κοινωνικό αποτύπωμα με τη συνεργασία του 4ου Γυμνασίου και του 3ου ΓΕΛ Πύργου. Στόχος της διοργάνωσης ήταν η Διασχολική Συνάντηση Καλλιτεχνικής Δημιουργίας Ηλείων μαθητών καθώς στις εκδηλώσεις παρευρέθηκαν και αλληλεπίδρασαν μαθητές από σχολεία της Ηλείας, αλλά και μαθητές από δύο σχολεία της Ιταλίας που συνεργάζονται με το 4ο Γυμνάσιο Πύργου στο πλαίσιο των προγραμμάτων Erasmus. Όλοι οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και συμμετοχικότητα στην πραγματοποίηση αυτής της πρωτοβουλίας. Οι θεματικές που επιλέχθηκαν ήταν συναφείς με την τέχνη, τη φιλία, την ειρήνη, τον πόλεμο, την ενεργοποίηση για τα πολιτικά δρώμενα της Ευρώπης, τη διαπολιτισμική συνάντηση των λαών, την οικολογία, τον αθλητισμό και τους Ολυμπιακούς αγώνες και τις ομορφιές του τόπου μας. Στόχευση όλων ήταν η βιωματική σύνδεση των μαθητών/τριών με ποικίλες μορφές καλλιτεχνικής έκφρασης που δύνανται να προάγουν την ειρήνη και τη συναδέλφωση των λαών παράλληλα με την καλλιέργεια του εθελοντισμού για την αντιμετώπιση των παθογενειών που μαστίζουν την ανθρωπότητα.

    Στο χώρο του 4ου Γυμνασίου Πύργου λειτούργησε από την Κοινωνική Υπηρεσία του σχολείου μας κέντρο συγκέντρωσης τροφίμων, ρούχων και άλλων προϊόντων και ειδών πρώτης ανάγκης για παιδιά θύματα βίας και πολεμικών συγκρούσεων. Η προσφορά των συμπολιτών μας ήταν συγκινητική και γι’ αυτό η Κοινωνική υπηρεσία του σχολείου μας αποφάσισε να δέχεται ανάλογα προϊόντα μέχρι τις 20 Ιουνίου 2024.

    Εκλεκτός καλεσμένος των εκδηλώσεων μας ήταν ο εξαίρετος σκιτσογράφος κ. Τουμαζάτος Νίκος, ο οποίος συνεπήρε τους μαθητές μας μέσω του καλλιτεχνικού εργαστηρίου καλλιτεχνικής έκφρασης που διενήργησε στο χώρο του σχολείου μας.

    Η εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής κ. Μουρούτη με την χορευτική ομάδα του σχολείου μας απέδωσε μέσω του χορού τη σύζευξη της νέας γενιάς με την παράδοση και την εκφραστική δυναμική της τέχνης του χορού.

    Παράλληλες δράσεις που λειτούργησαν στο σχολείο μας ήταν η αξιοποίηση της λογοτεχνίας, της μουσικής και της ζωγραφικής για να αναδειχθεί η ομορφιά της φιλίας και της ειρηνικής συμβίωσης των λαών σε αντιδιαστολή με την ολέθρια επίδραση του πολέμου στη σύγχρονη πραγματικότητα αλλά και ως διαχρονικό φαινόμενο.

    Επιπλέον, οι μαθητές μας παρουσίασαν τις καλλιτεχνικές δημιουργίες τους που υλοποίησαν στο πλαίσιο μιας διαθεματικής προσέγγισης του μαθήματος της τεχνολογίας με την καθοδήγηση της κ. Καρασάββα, η οποία έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές να αξιοποιήσουν τη γνώση της τεχνολογίας σε συναρμογή με την καλαισθησία της τέχνης.

    Η οικολογική συνείδηση των μαθητών καλλιεργήθηκε μέσω της παρουσίασης των αφισών που φιλοτέχνησαν οι μαθητές μας με την καθοδήγηση της κ. Τριχιά, η οποία μέσω ερευνητικών εργασιών βοήθησε τους μαθητές να αποτυπώσουν σε ηλεκτρονική και στη συνέχεια σε έντυπη μορφή τα πορίσματα των ερευνών που ανέλαβαν και να προτείνουν λύσεις για την εδραίωση ενός οικολογικού τρόπου λειτουργίας των μαθητών του σχολείου μας σε επίπεδο σχολικής και κοινωνικής ζωής.

    Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε και το μουσικό σχήμα του 3ου Λυκείου Πύργου με τους μαθητές Πόθο Γιώργο και Στεφανίδη Παύλο που γοήτευσαν τους παρευρισκόμενους και ανέδειξαν με μοναδικό τρόπο πως η νέα γενιά στηρίζει την τέχνη της μουσικής με συνέπεια, αξιοπρέπεια και ποιότητα!

    Αντίστοιχα, ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν και το βίντεο που δημιούργησαν οι μαθητές του 3ου Λυκείου Πύργου με την καθοδήγηση της κ. Κρεστενίτη σχετικά με την ευαισθητοποίηση σε θέματα πολιτικής ενεργοποίησης και παρακίνησης για τη συμμετοχή στις επερχόμενες ευρωεκλογές.

    Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και στους διοργανωτές καθηγητές! Ευχόμαστε ολόψυχα στο μέλλον να οργανωθούν συλλογικές διασχολικές δράσεις που θα αναδεικνύουν το δυναμισμό της νέας γενιάς του τόπου μας και θα αποτελούν αφορμή για την ανάπτυξη συνεργατικών δράσεων με απώτερο σκοπό την ευαισθητοποίηση των σχολικών κοινοτήτων σε ζητήματα τέχνης, αρμονικής συνύπαρξης και επαφής με τον πολιτισμό στις ποικίλες εκφάνσεις του.

    Ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία τους τον Αντιδήμαρχο Παιδείας και δια βίου Μάθησης, κ. Κόρδα, την υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Δ.Ε. Ηλείας, κ. Τερζή και την Σύμβουλο Εκπαίδευσης φιλολόγων ν. Ηλείας, κ. Νικολετσέα. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στο σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας αλλά και σε όλους τους γονείς και κηδεμόνες που μας τίμησαν με την παρουσία τους και τη συμμετοχικότητα τους στο όραμά μας!

    4o gumnasio math fest 2

    4o gumnasio math fest 3

    4o gumnasio math fest 4

    4o gumnasio math fest 5

    4o gumnasio math fest 6

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο