Η αρδευτική περίοδος οδεύει προς την ολοκλήρωσή της σε περίπου ένα μήνα ωστόσο έχει ξεκινήσει από τώρα ο καθαρισμός των αποστραγγιστικών τάφρων ενόψει χειμώνα από την μοναδική τσάπα του ΓΟΕΒ Πηνειού - Αλφειού σε επικίνδυνα σημεία του εγγειοβελτιωτικού έργου. Προτεραιότητα αυτή την περίοδο είναι να καθαριστούν από το μηχάνημα του οργανισμού σημεία για τα οποία είχαν υποβληθεί αιτήματα από πολίτες που γειτνιάζουν σπίτια ή αγροκτήματα με τις αποστραγγιστικές τάφρους. Ο πρόεδρος του ΓΟΕΒ Πηνειού- Αλφειού Αναστάσιος Αλτάνης επέβλεψε το πρωί της Δευτέρας εργασίες καθαρισμού στο Τραγανό του δήμου Πύργου με σαφής οδηγίες να δοθεί έμφαση στις «κόκκινες» περιοχές:
«Μετά την ολοκλήρωση της αρδευτικής περιόδου προς τα τέλη Σεπτέμβρη έχουμε μπροστά μας έναν δύσκολο από κάθε άποψη χειμώνα. Συνεχίζουμε τον καθαρισμό αποστραγγιστικών τάφρων και ανταποκρινόμαστε σε αιτήματα πολιτών για επικίνδυνα σημεία ενώ άμεσα θα ακολουθήσουμε συγκεκριμένο πρόγραμμα καθαρισμού για να αποφύγουμε πλημμύρες ενόψει χειμώνα. Επιδίωξή μας είναι να προστατεύσουμε τις περιουσίες των συμπολιτών μας και να προετοιμάσουμε καλύτερα τη νέα αρδευτική περίοδο.»
Ο πρόεδρος του οργανισμού Α.Αλτάνης με τον προϊστάμενο έργων Κ.Ψιούρη σε εργασίες καθαρισμού αποστραγγιστικής τάφρου στο Τραγανό…
Ο υφυπουργός Οικονομικών Α.Βεσυρόπουλος ενημερώθηκε για τον Οργανισμό
Για την κατάσταση γενικότερα που επικρατεί στον Οργανισμό και τις ανάγκες που υπάρχουν ενημέρωσε με επιστολή του τον Υφυπουργό Οικονομικών Φορολογικής πολιτικής και Δημόσιας Περιουσίας Α. Βεσυρόπουλο ο πρόεδρος του ΓΟΕΒ Πηνειού- Αλφειού Α. Αλτάνης. Μεταξύ άλλων ο κ. Αλτάνης κάνει εκτενή αναφορά για την λειτουργία του οργανισμού, τα προβλήματα που υπάρχουν με τον εξοπλισμό του και ζητά την δωρεά προμήθεια μηχανημάτων μέσω ΟΔΔΥ: Η κατάσταση σήμερα είναι κρίσιμη.
Τα εγγειοβελτιωτικά έργα μένουν ασυντήρητα και απαξιώνονται ραγδαίως. Πρέπει να κατανοήσουμε όλοι οι εμπλεκόμενοι το γεγονός ότι οι παρεμβάσεις που απαιτούν τα εγγειοβελτιωτικά έργα ,τουλάχιστον στον νομό μας, μετά από 50 χρόνια συνεχούς λειτουργίας , χαρακτηρίζονται ριζικές, οφείλονται βέβαια στην χρήση αλλά πολλές φορές και σε κατασκευαστικές αστοχίες και σίγουρα δεν μπορούν να ενταχθούν στην κατηγορία της συντήρησης , έτσι ώστε να βαρύνουν τους χρήστες μέσω του συστήματος της αυτοχρηματοδότησης . Για παράδειγμα η αντικατάσταση αγωγών , η αντικατάσταση υδροληψιών ,η αντικατάσταση και συμπλήρωση Η/Μ και ηλεκτρονικών εξοπλισμών κ.λ.π. δεν συνιστούν συντήρηση των έργων αλλά βασικές παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού οι οποίες προφανώς, πρέπει να υλοποιούνται και να βαρύνουν τον ιδιοκτήτη των έργων δηλαδή της πολιτείας. Είναι αναγκαία η προμήθεια μηχανημάτων όπως [ τσάπας - φορτηγού και τριών επιβατικών αυτοκινήτων για την μετάβαση των τεχνικών υπαλλήλων του οργανισμού στα αντλιοστάσια που βρίσκονται από την μια άκρη στην άλλη του Νομού μας] δεδομένου ότι τα υπάρχοντα είναι παλαιάς τεχνολογίας και επικίνδυνα για την κυκλοφορία τους όπου εδώ θα επιθυμούσαμε την παρέμβασή σας και εφ όσον είναι δυνατόν η προμήθεια να γίνει μέσω ΟΔΔΥ. Αναμένουμε την ουσιαστική στήριξη του υπουργείου δεδομένου ότι δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπιστεί η παραπάνω προμήθεια από τους αγρότες μέλη μας.»
(Δελτίο Τύπου)