Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2022 20:32

Κεδίκογλου: Έγινε πράξη η ψηφιοποίηση του μελισσοκομικού κλάδου – Γεγονός η ατομική ψηφιακή ταυτότητα

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Διευρυμένη σύσκεψη με υπηρεσιακούς παράγοντες και αρμόδιους φορείς

Ακόμη ένα βήμα προς την πλήρη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών που αφορούν στον κλάδο της ελληνικής μελισσοκομίας έγινε σήμερα πραγματικότητα, με την παράδοση της πρώτης ατομικής ψηφιακής μελισσοκομικής ταυτότητας στον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Μελισσοκομικών Συλλόγων Ελλάδος (Ο.Μ.Σ.Ε.) κ.Αναστάσιο Ποντίκη από τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Σίμο Κεδίκογλου.

Με τη συμβολική όσο και ουσιαστική αυτή κίνηση, ο ΥφΑΑΤ θέλησε να καταδείξει τη σημασία που αποδίδει στον δυναμικό αυτό τομέα της πρωτογενούς παραγωγής και να επιβεβαιώσει ότι από τη πρώτη στιγμή που ανέλαβε τα καθήκοντά του, έθεσε μεταξύ των βασικών του προτεραιοτήτων, τον ψηφιακό μετασχηματισμό του κλάδου με σκοπό την ανάδειξη της αξίας του ελληνικού μελιού.

Προς αυτή την κατεύθυνση, της ανάδειξης, προστασίας αλλά και επίλυσης των προβλημάτων του κλάδου, κινήθηκε και η σημερινή διευρυμένη σύσκεψη υπό τον κ. Κεδίκολγου που συγκάλεσε με υπηρεσιακούς παράγοντες και αρμόδιους φορείς.

kedikoglou taytot melis 2

Η συζήτηση έγινε παρουσία της συνεργάτιδας της Γ.Γ. του ΥΠΑΑΤ κας. Αναστασίας Χαραλαμποπούλου, του Προϊσταμένου του Τμήματος Μελισσοκομίας, Σηροτροφίας & Λοιπών Ζωικών Οργανισμών, κ. Μάριου Τζιτζινάκη, του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας κ. Σπύρου Ντουντουνάκη, της Προϊσταμένης του Τμήματος Αλιευμάτων, Γάλακτος και λοιπών Τροφίμων Ζωικής Προέλευσης κας. Διονυσίας Μίντζα, του κ. Δημήτρη Καλογρίδη από το Τμήμα Μελισσοκομίας, Σηροτροφίας και Λοιπών Ζωικών Οργανισμών, της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Συστημάτων Εκτροφής Ζώων κας. Ελένης Αποστολάκη και της κας. Ευανθίας Χατζηγιαννάκου από το Τμήμα Αλιευμάτων, Γάλακτος και Λοιπών Τροφίμων Ζωικής Προέλευσης. Από τη Διεύθυνση Διαχείρισης Data Center, Δικτύων και Βάσεων Δεδομένων μετείχαν η Προϊσταμένη του Τμήματος κα. Γεωργία Παππά και οι υπάλληλοι κα. Σταυρούλα Γεωργοπούλου και κα. Άννα Κατσάρα.

Στη συνάντηση εκ μέρους της Ομοσπονδίας συμμετείχαν ο πρόεδρος κ. Αναστάσιος Ποντίκης, ο γραμματέας κ. Δημήτριος Νικολάου και ο ταμίας κ. Κωνσταντίνος Ντούνας. Τον Σύνδεσμο Ελλήνων Τυποποιητών Συσκευαστών Εξαγωγέων Μελιού (ΣΕΤΣΕΜ), εκπροσώπησε ο κ. Γιάννης Καρυπίδης.

Στη διάρκεια της σύσκεψης, η οποία θα επαναλαμβάνεται σε τακτά διαστήματα, τέθηκαν προς επίλυση σειρά θεμάτων που αφορούν: στην ευημερία και προστασία του κλάδου όπως η εμπορία, διάθεση, συσκευασία μελιού, στο ζήτημα της επιστρεπτέας προκαταβολής, στην αναζήτηση περαιτέρω ενίσχυσης της εγχώριας μελισσοκομίας, στη δυνατότητα διορθωτικών κινήσεων στο Ηλεκτρονικό Μελισσοκομικό Μητρώο και στο ισοζύγιο. «Το ισοζύγιο είναι από τα χρησιμότερα εργαλεία για την καταπολέμηση των ελληνοποιήσεων και των κρουσμάτων νοθείας», τόνισε ο κ. Κεδίκογλου στην τοποθέτησή του και υπενθύμισε ότι η καθιέρωση του Ελληνικού σήματος επιτυγχάνεται με τον επιστημονικό -τα πρωτόκολλα αναλύσεων πιστοποιούν την Ελληνικότητα και την ιχνηλασιμότητα- και τον αγορανομικό τρόπο μέσω του ηλεκτρονικού Μητρώου και του ισοζυγίου.

Τέλος, ο ΥφΑΑΤ συνεχάρη τους συμμετέχοντες για τον ειλικρινή και ουσιαστικό διάλογο.

(Δελτίο Τύπου)

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2022 20:27

Σχετικά Άρθρα

  • Έκδοση Δελτίων Ταυτότητας: Εξυπηρέτηση πολιτών ανεξαρτήτως τόπου κατοικίας
    Έκδοση Δελτίων Ταυτότητας: Εξυπηρέτηση πολιτών ανεξαρτήτως τόπου κατοικίας

    Με σκοπό την καλύτερη, αρτιότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη προχώρησε σε αλλαγές στη διαδικασία έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας.

    Ειδικότερα, με απόφαση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη οι πολίτες έχουν, πλέον, τη δυνατότητα να καταθέτουν τα δικαιολογητικά για την έκδοση νέου δελτίου ταυτότητας στις αρμόδιες Υπηρεσίες Ασφάλειας, ανεξαρτήτως του τόπου κατοικίας τους. Η αρμοδιότητα έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας δεν περιορίζεται πλέον σε τοπικό επίπεδο.

    Οι υπηρεσίες ασφαλείας, όπως τα Τμήματα Ασφαλείας για τις περιφέρειες της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής και Θεσσαλονίκης, καθώς και οι Υποδιευθύνσεις και Τμήματα Ασφαλείας στην υπόλοιπη χώρα, θα εξυπηρετούν όλους τους πολίτες.

    Όπου δεν υφίστανται τέτοιες Υπηρεσίες, τα δελτία ταυτότητας εκδίδονται από το Αστυνομικό Τμήμα, το οποίο ασκεί αρμοδιότητες ασφαλείας στην περιοχή αρμοδιότητάς του και σε περίπτωση που δεν υφίσταται ούτε αυτό, τα δελτία εκδίδονται από την Υποδιεύθυνση Αστυνομίας που εδρεύει στην εν λόγω περιοχή.

    Με τη νέα αυτή ρύθμιση επιδιώκεται η βέλτιστη και πιο ευέλικτη εξυπηρέτηση των πολιτών, διασφαλίζοντας την αμεσότητα στην παροχή των υπηρεσιών.

    Επιτυγχάνεται:

    1. Ευελιξία: Οι πολίτες μπορούν να επιλέξουν οποιαδήποτε αρμόδια αστυνομική Αρχή για την κατάθεση των δικαιολογητικών και την έκδοση του νέου Δελτίου Ταυτότητας, ανεξαρτήτως του τόπου κατοικίας τους.

    2. Εξοικονόμηση χρόνου: Η διαδικασία απλοποιείται και γίνεται ταχύτερη, μειώνοντας τις καθυστερήσεις και την αναμονή, διευκολύνοντας την εξυπηρέτηση σε διαφορετικές περιοχές.

    3. Αμεσότητα στην εξυπηρέτηση: Ο πολίτης δεν χρειάζεται πλέον να αναζητά την τοπική αρμόδια αρχή, καθώς οποιαδήποτε κατάλληλη υπηρεσία μπορεί να διεκπεραιώσει το αίτημα.

    4. Μείωση της γραφειοκρατίας: Με τη νέα ρύθμιση, επιταχύνονται οι διαδικασίες και απλοποιείται η γραφειοκρατία, προσφέροντας μια πιο άμεση και εύκολη εξυπηρέτηση.

    Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη παραμένει πάντα στη διάθεση των πολιτών για τη βελτίωση της καθημερινότητας και την ενίσχυση της ασφάλειάς τους.

    Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν με τρόπο απλό και φιλικό να προγραμματίζουν ψηφιακά ραντεβού μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr. για την έκδοση νέου τύπου ταυτοτήτας ή την αντικατάστασή της λόγω μεταβολής των στοιχείων, λήξης ισχύος, φθοράς ή παλαιότητας.

    Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η είσοδος των πολιτών γίνεται με τη χρήση των κωδικών Taxisnet.

    Μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr διασφαλίζεται ότι διατηρείται η χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των ενδιαφερομένων για την ίδια Αρχή Έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας, ικανή για να ολοκληρωθεί ένα ραντεβού πριν ξεκινήσει ένα επόμενο.

    Αναλυτικά η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού:

    • Ο πολίτης επιλέγει στην αίτησή του, οποιαδήποτε Αρχή Έκδοσης επιθυμεί ανεξαρτήτως του τόπου κατοικίας ή διαμονής του, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας, ώστε να εξυπηρετηθεί με φυσική παρουσία. Τα στοιχεία του αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο Πολιτών και το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). Σε περίπτωση που δεν έχει επικαιροποιημένα τα στοιχεία του στο ΕΜΕπ, θα πρέπει είτε να τα ενημερώσει επιτόπου ή να τα συμπληρώσει κατά δήλωση.
    • Επίσης, μπορεί να υποβάλει αίτημα για ραντεβού με την ίδια διαδικασία και για λογαριασμό των ανηλίκων τέκνων του, ηλικίας άνω των 12 ετών.
    • Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) με τις βασικές πληροφορίες για τη διεκπεραίωση του ραντεβού, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.
    • Το αίτημα προγραμματισμού του ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου, το αργότερο μία (1) ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού.
    • Σε διάφορα διαστήματα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο email που έχει δηλώσει.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για την περίπτωση απώλειας ή κλοπής του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας ο πολίτης θα πρέπει να επικοινωνήσει (τηλεφωνικώς ή με email) με την αρμόδια Αρχή Έκδοσης και να ζητήσει τον προγραμματισμό ραντεβού για την έκδοση νέου Δελτίου Ταυτότητας.

    Τέλος, τα φυσικά πρόσωπα μπορούν να προγραμματίσουν την ημερομηνία ραντεβού για τα ίδια αλλά και για λογαριασμό τρίτων προσώπων για την έκδοση ή αντικατάσταση νέου τύπου δελτίου ταυτότητας, πλην ειδικών περιπτώσεων (απώλειας, κλοπής, φθοράς) και μέσω των Κ.Ε.Π.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Νέες ταυτότητες: Βήμα - βήμα πώς θα κλείσετε ραντεβού online
    Νέες ταυτότητες: Βήμα - βήμα πώς θα κλείσετε ραντεβού online

    Μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr, μπορούν οι πολίτες εύκολα να κλείνουν ραντεβού για την έκδοση νέας ταυτότητας.

    Οι πολίτες μπορούν με τρόπο απλό και φιλικό να προγραμματίζουν ψηφιακά ραντεβού για την έκδοση νέου τύπου ταυτότητάς ή την αντικατάστασή της λόγω μεταβολής των στοιχείων, λήξης ισχύος, φθοράς ή παλαιότητας.

    Με τη νέα σύγχρονη πλατφόρμα θα αυξηθούν τα ραντεβού και κατ’ επέκταση θα μειωθεί ο χρόνος αναμονής για την ικανοποίηση του αιτήματος των πολιτών, με τη διαθεσιμότητα των ψηφιακών ραντεβού να έχει ξεκινήσει από την Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024.

    Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η είσοδος των πολιτών γίνεται με τη χρήση των κωδικών Taxisnet.

    Μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr διασφαλίζεται ότι διατηρείται η χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των ενδιαφερομένων για την ίδια Αρχή Έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας, ικανή για να ολοκληρωθεί ένα ραντεβού πριν ξεκινήσει ένα επόμενο.

    Επιπλέον, οι ώρες και οι ημέρες των διαθέσιμων ραντεβού μπορούν να μεταβληθούν, λαμβάνοντας υπόψη περιορισμούς στο ωράριο και τη διαθεσιμότητα της Αρχής Έκδοσης, ανά χρονικά διαστήματα και ανά θέση εργασίας.

    Η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού:

    Ο πολίτης επιλέγει στην αίτηση του, Αρχή Έκδοσης με βάση τη διεύθυνση μόνιμης ή προσωρινής του διαμονής στην Ελλάδα, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας, ώστε να εξυπηρετηθεί με φυσική παρουσία. Τα στοιχεία του αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο Πολιτών και το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας(ΕΜΕπ).

    • Σε περίπτωση που δεν έχει επικαιροποιημένα τα στοιχεία του στο ΕΜΕπ, θα πρέπει είτε να τα ενημερώσει επιτόπου ή να τα συμπληρώσει κατά δήλωση.
    • Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(email) με τις βασικές πληροφορίες για τη διεκπεραίωση του ραντεβού, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.
    • Το αίτημα προγραμματισμού του ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου, το αργότερο μία (1) ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού.
    • Σε διάφορα διαστήματα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο email που έχει δηλώσει.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για την περίπτωση απώλειας ή κλοπής του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας ο πολίτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με την αρμόδια Αρχή Έκδοσης, βάσει της διεύθυνσης μόνιμης ή προσωρινής διαμονής του στην Ελλάδα και να ζητήσει τηλεφωνικώς τον προγραμματισμό ραντεβού για την έκδοση νέου Δελτίου Ταυτότητας.

    Πηγή: Ethnos.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Freepik

  • Νέες ταυτότητες: Πώς θα προγραμματίσετε ραντεβού μέσω του id.gov.gr
    Νέες ταυτότητες: Πώς θα προγραμματίσετε ραντεβού μέσω του id.gov.gr

    Στο αέρα είναι η νέα πλατφόρμα id.gov.gr, στην οποία μπορούν οι πολίτες εύκολα να κλείνουν ραντεβού για την έκδοση νέας ταυτότητες.

    Οι πολίτες μπορούν με τρόπο απλό και φιλικό να προγραμματίζουν ψηφιακά ραντεβού για την έκδοση νέου τύπου ταυτότητάς ή την αντικατάστασή της λόγω μεταβολής των στοιχείων, λήξης ισχύος, φθοράς ή παλαιότητας.

    Με τη νέα σύγχρονη πλατφόρμα θα αυξηθούν τα ραντεβού και κατ’ επέκταση θα μειωθεί ο χρόνος αναμονής για την ικανοποίηση του αιτήματος των πολιτών, με τη διαθεσιμότητα των ψηφιακών ραντεβού να έχει ξεκινήσει από την Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024.

    Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η είσοδος των πολιτών γίνεται με τη χρήση των κωδικών Taxisnet.

    Μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr διασφαλίζεται ότι διατηρείται η χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των ενδιαφερομένων για την ίδια Αρχή Έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας, ικανή για να ολοκληρωθεί ένα ραντεβού πριν ξεκινήσει ένα επόμενο.

    Επιπλέον, οι ώρες και οι ημέρες των διαθέσιμων ραντεβού μπορούν να μεταβληθούν, λαμβάνοντας υπόψη περιορισμούς στο ωράριο και τη διαθεσιμότητα της Αρχής Έκδοσης, ανά χρονικά διαστήματα και ανά θέση εργασίας.

    Η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού:

    Ο πολίτης επιλέγει στην αίτηση του, Αρχή Έκδοσης με βάση τη διεύθυνση μόνιμης ή προσωρινής του διαμονής στην Ελλάδα, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας, ώστε να εξυπηρετηθεί με φυσική παρουσία. Τα στοιχεία του αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο Πολιτών και το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας(ΕΜΕπ).

    • Σε περίπτωση που δεν έχει επικαιροποιημένα τα στοιχεία του στο ΕΜΕπ, θα πρέπει είτε να τα ενημερώσει επιτόπου ή να τα συμπληρώσει κατά δήλωση.
    • Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(email) με τις βασικές πληροφορίες για τη διεκπεραίωση του ραντεβού, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.
    • Το αίτημα προγραμματισμού του ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου, το αργότερο μία (1) ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού.
    • Σε διάφορα διαστήματα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο email που έχει δηλώσει.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για την περίπτωση απώλειας ή κλοπής του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας ο πολίτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με την αρμόδια Αρχή Έκδοσης, βάσει της διεύθυνσης μόνιμης ή προσωρινής διαμονής του στην Ελλάδα και να ζητήσει τηλεφωνικώς τον προγραμματισμό ραντεβού για την έκδοση νέου Δελτίου Ταυτότητας.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Νέα πλατφόρμα id.gov.gr: Τι πρέπει να κάνουν οι πολίτες για την έκδοση δελτίου ταυτότητας
    Νέα πλατφόρμα id.gov.gr: Τι πρέπει να κάνουν οι πολίτες για την έκδοση δελτίου ταυτότητας

    Ξεκίνησε χθες Δευτέρα η λειτουργία της νέας πλατφόρμας id.gov.gr για τον προγραμματισμό των ραντεβού για την έκδοση των νέων ταυτοτήτων.

    Στόχος είναι οι πολίτες να μπορούν να προγραμματίζουν με ευκολία τα ψηφιακά ραντεβού για την έκδοση νέου τύπου ταυτοτήτας ή την αντικατάστασή της λόγω μεταβολής των στοιχείων, λήξης ισχύος, φθοράς ή παλαιότητας.

    Με τη νέα σύγχρονη πλατφόρμα θα αυξηθούν τα ραντεβού και κατ’ επέκταση θα μειωθεί ο χρόνος αναμονής για την ικανοποίηση του αιτήματος των πολιτών, με τη διαθεσιμότητα των ψηφιακών ραντεβού να ξεκινά από αύριο, Τρίτη (1/10).

    Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η είσοδος των πολιτών γίνεται με τη χρήση των κωδικών Taxisnet.

    Μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr διασφαλίζεται ότι διατηρείται η χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των ενδιαφερομένων για την ίδια Αρχή Έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας, ικανή για να ολοκληρωθεί ένα ραντεβού πριν ξεκινήσει ένα επόμενο. Επιπλέον, οι ώρες και οι ημέρες των διαθέσιμων ραντεβού μπορούν να μεταβληθούν, λαμβάνοντας υπόψη περιορισμούς στο ωράριο και τη διαθεσιμότητα της Αρχής Έκδοσης, ανά χρονικά διαστήματα και ανά θέση εργασίας.

    Αναλυτικά η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού

    • Ο πολίτης επιλέγει στην αίτησή του, Αρχή Έκδοσης με βάση τη διεύθυνση μόνιμης ή προσωρινής του διαμονής στην Ελλάδα, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας, ώστε να εξυπηρετηθεί με φυσική παρουσία. Τα στοιχεία του αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο Πολιτών και το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας(ΕΜΕπ). Σε περίπτωση που δεν έχει επικαιροποιημένα τα στοιχεία του στο ΕΜΕπ, θα πρέπει είτε να τα ενημερώσει επιτόπου ή να τα συμπληρώσει κατά δήλωση.

    • Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(email) με τις βασικές πληροφορίες για τη διεκπεραίωση του ραντεβού, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.

    • Το αίτημα προγραμματισμού του ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου, το αργότερο μία (1) ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού.

    • Σε διάφορα διαστήματα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο email που έχει δηλώσει. Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για την περίπτωση απώλειας ή κλοπής του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας ο πολίτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικώςμε την αρμόδια Αρχή Έκδοσης, βάσει της διεύθυνσης μόνιμης ή προσωρινής διαμονής του στην Ελλάδα και να ζητήσει τηλεφωνικώς τον προγραμματισμό ραντεβού για την έκδοση νέου Δελτίου Ταυτότητας.

    Ο σχεδιασμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας των Υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου και Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

    Πηγή: Cnn.gr
  • Το Αλιευτικό Καταφύγιο στους Φούρνους Κορσέων εγκαινίασε ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Δ. Σταμενίτης
    Το Αλιευτικό Καταφύγιο στους Φούρνους Κορσέων εγκαινίασε ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Δ. Σταμενίτης

    Το Αλιευτικό καταφύγιο στους Φούρνους Κορσέων εγκαινίασε τη Δευτέρα ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Διονύσης Σταμενίτης, εκπροσωπώντας τον ΥπΑΑΤ, Κώστα Τσιάρα, μαζί με τον Γενικό Γραμματέα Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών του ΥΠΑΑΤ, Δημήτρη Παπαγιαννίδη. Στην τελετή των εγκαινίων που διοργάνωσε ο Δήμαρχος Φούρνων Κορσέων, Δημήτρης Καρύδης, παραβρέθηκαν επίσης, ο Βουλευτής Σάμου της Νέας Δημοκρατίας, Χριστόδουλος Στεφανάδης και ο Έπαρχος Ικαρίας και Φούρνων Κορσεών Κωνσταντίνος Μαρκάκης.

    Πρόκειται για ένα έργο, αναπτυξιακό, με πολλαπλά οφέλη, που αναμένεται να αλλάξει την όψη της περιοχής, το οποίο εντάχθηκε και χρηματοδοτήθηκε από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αλιεία και Θάλασσα 2014-2020» του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, με προϋπολογισμό 4.076.000,00 € και υλοποιήθηκε από την Περιφέρεια του Βορείου Αιγαίου.

    Κατά τη διάρκεια της τελετής των εγκαινίων, ο ΥφΑΑΤ, Διονύσης Σταμενίτης στάθηκε στη σημασία του έργου, το οποίο όπως σημείωσε αναμένεται να συμβάλει ουσιαστικά στον εκσυγχρονισμό και την ανάδειξη, κυρίως των αλιευτικών δραστηριοτήτων, αλλά και συμπληρωματικά των αγροτουριστικών δραστηριοτήτων, με πολλαπλά οφέλη, χωρίς αμφιβολία, για την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής. Ενώ παράλληλα σημείωσε ότι για την ηγεσία του ΥΠΑΑΤ, η ενίσχυση της περιβαλλοντικά βιώσιμης, καινοτόμου και ανταγωνιστικής αλιείας, καθώς και η προώθηση της γαλάζιας ανάπτυξης και των θαλάσσιων δεξιοτήτων στην Ελλάδα, αποτελούν προτεραιότητα.

    Από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας, Δημήτρης Παπαγιαννίδης τόνισε: «Πρόκειται για ένα έργο – ορόσημο – τόσο για την περιοχή, όσο και για το νησί των Φούρνων Κορσεών, που πρόκειται να συμβάλλει στην τοπική ανάδειξη της Αλιείας και Τουρισμού.»

    stamenitis egk aliia 2

    Πληροφορίες σχετικές με το έργο

    Για την υλοποίηση του έργου «ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΦΟΥΡΝΩΝ» ανατέθηκε μελέτη λιμενικών έργων στη σύμπραξη μελετητικών γραφείων ΤΡΙΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Ε.Π.Ε. – ΑΣΗΜΟΥΛΑ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ – ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΥΡΟΓΕΡΓΗΣ – ΜΑΡΙΟΣ ΣΙΜΙΤΖΗΣ – ΑΝΝΑ ΜΑΥΡΟΓΕΡΓΗ – ΣΟΦΙΑ ΚΑΛΑΘΑ, και υποβλήθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες λαμβάνοντας όλες τις απαιτούμενες αδειοδοτήσεις. Στη συνέχεια υποβλήθηκε από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου Αίτηση Χρηματοδότησης για ένταξη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αλιεία και Θάλασσα 2014-2020» του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων. Με την υπ΄αριθμ.1121/24-04-2019 (ΑΔΑ:ΨΠΒΚ4653ΠΓ-Θ0Ζ) Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων το έργο εντάχθηκε στο παραπάνω πρόγραμμα με το ποσό των 4.076.000,00 ευρώ.

    Το έργο δημοπρατήθηκε στις 30/01/2020 και ανάδοχος αναδείχθηκε η εταιρεία «ΚΕΠΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΤΕ» με μέση έκπτωση 42,26%, η οποία στις 30-10-2020 υπέγραψε συμφωνητικό ποσού 2.353.424,25 € για την υλοποίησή του. Για την άρτια και λειτουργική ολοκλήρωση του έργου υπογράφηκε συμπληρωματική σύμβαση με τον ανάδοχο στις 06-04-2023 ποσού 791.680,83 ευρώ.

    Το φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει την α) επέκταση του νότιου μώλου προς Ν-ΝΔ κατά 110μ και με πλάτος 10μ. β) Έργα αναβάθμισης του αλιευτικού καταφυγίου : 1) Εσωτερική διαπλάτυνση κατά 4,6μ. περίπου του αρχικού τμήματος μήκους 25μ. περίπου του Νοτίου προβλήτα και παραλιακή κρηπίδωση μήκους περίπου 75μ. του τμήματος της παραλίας μεταξύ Νοτίου προβλήτα και εγκαρσίου προβόλου 2) Εγκατάσταση εγκάρσιας πλωτής προβλήτας μήκους περίπου 25μ. περί το μέσον της παραλιακής κρηπίδωσης 3) Αγκυροβόλια σκαφών και 4) Επισκευή/ενίσχυση/διαπλάτυνση του υφιστάμενου εγκάρσιου στην παραλία προβόλου και επέκτασή του κατά 20μ. περίπου και γ) Κατασκευή των Η/Μ εγκαταστάσεων και δικτύων. Το έργο περαιώθηκε και παραδόθηκε προς χρήση.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Αναβαθμίζεται το πρόγραμμα χαλαζικής προστασίας με εναέρια μέσα για την προστασία των καλλιεργειών
    Αναβαθμίζεται το πρόγραμμα χαλαζικής προστασίας με εναέρια μέσα για την προστασία των καλλιεργειών

    «Προτεραιότητα η προστασία των καλλιεργειών απέναντι στην κλιματική αλλαγή» δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Δ. Σταμενίτης

    Η διασφάλιση της βιωσιμότητας των καλλιεργειών αλλά και η περαιτέρω ανάπτυξή τους αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπο το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

    «Μεγάλος αντίπαλος» σε όλη αυτή την προσπαθεί είναι η κλιματική κρίση, οι συνέπειες της οποίας τα τελευταία χρόνια κάνουν ολοένα και περισσότερο την εμφάνισή τους.

    «Η προστασία των καλλιεργειών απέναντι στις συνέπειες της Κλιματικής Κρίσης είναι μια από τις προτεραιότητας και αν θέλετε, ο άξονας που τέμνει όλες τις πολιτικές μας» δήλωσε στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Διονύσης Σταμενίτης, μιλώντας για το σχεδιασμό του υπουργείου και της Κυβέρνησης για προστασία των καλλιεργειών και κατ' επέκταση του εισοδήματος των παραγωγών.

    Προς αυτή την κατεύθυνση, η ηγεσία του ΥΠΑΑΤ σχεδιάζει και εφαρμόζει πολιτικές με τις οποίες φιλοδοξεί να θωρακίσει τις καλλιέργειες.

    Στο πλαίσιο αυτού του σχεδιασμού το υπουργείο προχωρά στην αναβάθμιση του προγράμματος χαλαζικής προστασίας με εναέρια μέσα, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στις περιοχές όπου τα δεδομένα μαρτυρούν συχνή και έντονη εμφάνιση των χαλαζικών φαινομένων.

    «Το πρόγραμμα της εναέριας χαλαζικής προστασίας πιστεύουμε ότι συμβάλλει ουσιαστικά σε αυτήν την προσπάθεια μας και για αυτό, ως πολιτική ηγεσία, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε μεγαλύτερη δαπάνη προκειμένου να αυξήσουμε τις περιοχές κάλυψης», είπε σχετικά ο κ. Σταμενίτης και πρόσθεσε «είναι αποφάσεις στις οποίες οδηγούμαστε λόγω των νέων δεδομένων που δημιουργούνται από την αλλαγή του κλίματος, αποδεικνύοντας ότι όπου και όποτε χρειάζεται παρεμβαίνουμε και αναπροσαρμόζουμε τους σχεδιασμούς μας. Όλο το προηγούμενο διάστημα εξετάσαμε τα δεδομένα (εμφάνιση του φαινομένου ανά περιοχή, προσκληθείσες ζημιές), μελετήσαμε τα αιτήματα και καταλήξαμε σε ένα σχέδιο που θα καλύπτει περισσότερες περιοχές».

    Προ ημερών το αρμόδιο υπουργείο και ο ΕΛΓΑ έθεσαν σε διαβούλευση το σχέδιο εναέριας χαλαζικής προστασίας, στο οποίο προβλέπεται ο διπλασιασμός των στρεμμάτων κάλυψης (από 5.000.000 σε 11.000.000 στρμ) και ο τετραπλασιασμός του κονδυλίου, που θα φτάσει στα 51 εκ. ευρώ περίπου πλέον του ΦΠΑ 24%.

    Οι περιοχές που θα καλυφθούν τη νέα προγραμματική περίοδο είναι οι εξής:

    * Περιοχή Προστασίας της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας (Περιοχή 1) που περιλαμβάνει τμήματα των Π.Ε Πέλλας, Ημαθίας, Πιερίας, Θεσσαλονίκης, Κιλκίς, Χαλκιδικής, Κοζάνης και Φλώρινας, συνολικής καλυπτόμενης έκτασης: 5.000.000 στρέμματα.

    * Περιοχή Προστασίας της Ανατολικής Μακεδονίας (Περιοχή 2) που περιλαμβάνει τμήματα των ΠΕ Καβάλας, Ξάνθης και Ροδόπης, συνολικής καλυπτόμενης έκτασης 2.000.000 στρέμματα

    * Περιοχή Προστασίας της Κεντρικής Ελλάδας (Περιοχή 3) που περιλαμβάνει τμήματα των Π.Ε Λάρισας, Καρδίτσας, Τρικάλων, Μαγνησίας, Φθιώτιδας συνολικής καλυπτόμενης έκτασης 4.000.000 στρέμματα.

    Ο ανοικτός διαγωνισμός

    Έως τα μέσα Σεπτεμβρίου θα παραμείνει ενεργός ο ηλεκτρονικός διεθνής ανοικτός διαγωνισμός για το σχέδιο χαλαζικής προστασίας με εναέρια μέσα.

    Όπως είχε γνωστοποιηθεί, στόχος του διαγωνισμού είναι η επιλογή αναδόχου/ων για την:

    * Τη μίσθωση ενός συστήματος χαλαζικής προστασίας με εναέρια μέσα-πτητικού εξοπλισμού με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής.

    * Τη μίσθωση μετεωρολογικών ραντάρ με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής.

    * Την προμήθεια ιωδιούχου αργύρου σε συσκευασία, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής.

    * Την προμήθεια υλικών ραδιοβόλισης, με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • Τσιάρας: Να δώσουμε χρήματα στην πραγματική παραγωγή
    Τσιάρας: Να δώσουμε χρήματα στην πραγματική παραγωγή

    Διονύσης Σταμενίτης: λέμε ναι στην πράσινη μετάβαση αλλά με τρόπους που δεν θα υπονομεύουν την παραγωγή

    Στόχος του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων αλλά και της κυβέρνησης είναι να κατευθύνει τους διαθέσιμους πόρους για ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα σε εκείνους που πραγματικά παράγουν, τόνισε ο ΥΠΑΑΤ Κώστας Τσιάρας, σε εκδηλώσεις με εκπροσώπους αγροτών από τη Θεσσαλία, Κεντρική Μακεδονία και Θράκη, αλλά και σε ενημερωτική εκδήλωση της Γενικής Γραμματείας Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών με τη Συμβολή του Εθνικού Δικτύου ΚΑΠ, με θέμα: «Νέοι Γεωργοί και Ομάδες/Οργανώσεις Παραγωγών» στο ΣΣ ΚΑΠ 2023-2027

    Ο κ. Τσιάρας απευθυνόμενος στους παραγωγούς είπε ότι πρέπει να βρούμε τα σημεία κλειδιά που δίνουν προστιθέμενη αξία στα ελληνικά προϊόντα.Αν δεν στρέψουμε όλη μας την προσπάθεια στην παραγωγή ποιοτικών προϊόντων, δεν θα έχουμε τη δυνατότητα να πετύχουμε τον στόχο μας. Και αυτό, όπως τόνισε, αφορά είτε ασχολείται κανείς με παραδοσιακές είτε με καινοτόμες καλλιέργειες.

    Αναφερόμενος στο ρόλο του νέου αγρότη σημείωσε ότι πρέπει να είναι ο ρόλος ενός μικρού επιχειρηματία.

    Σε ό,τι αφορά στις αποζημιώσεις που έχουν καταβληθεί είπε ότι την τελευταία 5ετία έχουν καταβληθεί 1,5 δις περίπου για αποζημιώσεις μέσω ΕΛΓΑ όταν ο Οργανισμός από ασφαλιστικές εισφορές έχει εισπράξει μόνο 800 εκατ. ευρώ. Και σημείωσε ότι δεν μπορούν να ασκηθούν μαξιμαλιστικές πολιτικές. Πρέπει με σοβαρότητα να προσεγγίζουμε τα προβλήματα για να μη βιώσουμε ξανά καταστάσεις όπως αυτές που βιώσαμε τη δεκαετία του 2010.

    Κηρύσσοντας την έναρξη της εκδήλωσης, για τους νέους γεωργούς τόνισε ότι η χώρα μας έχει καταφέρει με την παρουσία της στην ΕΕ να αξιοποιήσει όσο το δυνατόν καλύτερα τους ευρωπαϊκούς πόρους και να στηρίζει μέσω αυτών τους Έλληνες παραγωγούς, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη.

    "Το μεγάλο ζητούμενο είναι να βρούμε τον τρόπο ώστε να ανοίξουμε νέους δρόμους, να δημιουργήσουμε νέες προοπτικές για τους νέους γεωργούς και τις ομάδες παραγωγών. Αξιοποιώντας τα χρηματοδοτικά εργαλεία από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά κυρίως μέσα από πρακτικές ή μέσα από προτάσεις ή κατευθύνσεις, να αλλάξουμε τη μοίρα του πρωτογενούς τομέα, να τον καταστήσουμε ακόμα πιο δυναμικό, περισσότερο αναπτυξιακό. Η μεγάλη προσπάθεια που καταβάλει τα τελευταία χρόνια η Γενική Γραμματεία Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, δικαιώνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τα αποτελέσματα. Ανοίγοντας, δηλαδή, νέους δρόμους, δημιουργώντας ευκαιρίες και δίνοντας καινούργιες προοπτικές για τις νέες και τους νέους μας που επενδύουν στην ελληνική γη».

    Ο Υφυπουργός Διονύσης Σταμενίτης στο χαιρετισμό του είπε ότι στοπ ΥΠΑΑΤ γίνεται προσπάθεια για να υπάρξουν αλλαγές ώστε η ΚΑΠ να γίνει πιο ευέλικτη και πιο προσιτή στους αγρότες. Δεν μπορούμε να μιλάμε σήμερα για Κοινή Αγροτική Πολιτική χωρίς να περιλαμβάνουμε την κλιματική κρίση. Λέμε ναι στην πράσινη μετάβαση αλλά με τρόπους που δεν θα υπονομεύουν την παραγωγή.

    Τόνισε ακόμη ότι η κυβέρνηση επενδύει στην εκπαίδευση και κατάρτιση, πεδίο στο οποίο η χώρα μας έχει μείνει πίσω. Έχουμε χρέος να δώσουμε στους αγρότες μας τα εφόδια που να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της νέας εποχής, είπε.

    Αναφερόμενος στο πρόγραμμα ΥΔΩΡ 2.0 το χαρακτήρισε το μεγαλύτερο αρδευτικό πρόγραμμα που έχει αναπτυχθεί στη χώρα. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που θα συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγής και στην προστασία του περιβάλλοντος, σημείωσε.

    Ο Γενικός Γραμματέας Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών Δημήτρης Παπαγιαννίδης στο χαιρετισμό του αναφέρθηκε στα Χρηματοδοτικά Εργαλεία για την ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα μέσω της ΣΣ ΚΑΠ 2023-2027 και για έργα Υποδομών ΥΔΩΡ 2.0

    Ο Γ.Γ Αγροτικής Ανάπτυξης Γιώργος Στρατάκος τόνισε ότι η ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα στηρίζεται στη ΣΣ ΚΑΠ. Σημείωσε ότι η Ελλάδα είναι η χώρα που ανέδειξε πρώτη τα προβλήματα στην εφαρμογή των Στρατηγικών Σχεδίων ζητώντας αλλαγές. Είναι σημαντικό ότι πολλές από τις αλλαγές που προτείναμε, είπε, έγιναν αποδεκτές. Τόνισε ότι πρέπει να γίνουν ακόμη πολλά για να γίνει η ΣΣ ΚΑΠ πιο ελκυστική και πιο λειτουργική.

    Επίσης από υπηρεσιακούς παράγοντες της Γενικής Γραμματείας Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών πραγματοποιήθηκε ενημέρωση σχετικά με τις νέες προκλήσεις της Κοινής Γεωργικής Παραγωγής ΣΣ ΚΑΠ 2023-2027 και τις Παρεμβάσεις Π3-75.1 Νέοι Γεωργοί και Π3-77-1.1 Ομάδες και Οργανώσεις Παραγωγών για την οποία έχει εκδοθεί πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων στήριξης μέχρι 31 Οκτωβρίου 2024.

    Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση των εμπλεκομένων για τις ευκαιρίες και τα κίνητρα που δίνονται μέσα από Στρατηγικό Σχέδιο ΚΑΠ 2023-2027 στους Νέους Γεωργούς και στις Ομάδες/Οργανώσεις Παραγωγών(Παρεμβάσεις Π3-75.1 και Π3-77-1.1) του ΣΣ ΚΑΠ 2023-2027.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Προσωπικός αριθμός: Έρχεται στις νέες ταυτότητες - Πώς θα τον αποκτήσετε, οδηγίες
    Προσωπικός αριθμός: Έρχεται στις νέες ταυτότητες - Πώς θα τον αποκτήσετε, οδηγίες

    Έρχεται μέσα στην επόμενη εβδομάδα, μετά και την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος, ο Προσωπικός Αριθμός του Πολίτη. Ο Προσωπικός Αριθμός, αναμένεται να αλλάξει την εξυπηρέτηση των πολιτών ενώ θα αναγράφεται και στις νέες ταυτότητες.

    «Έχουμε τελειώσει και από το Συμβούλιο της Επικρατείας πλέον. Αυτή η απόφαση του ΣτΕ γίνεται Προεδρικό Διάταγμα. Θεωρώ πως την άλλη εβδομάδα θα έχει βγει το Προεδρικό Διάταγμα αλλά παράλληλα πλέον μαζί με υπηρεσίες οι οποίες είναι στην πρώτη γραμμή και εξυπηρετούν πολίτες, σχεδιάζουμε την επόμενη μέρα. Το πρώτο και αυτονόητο είναι πως θα μπορέσουμε να διορθώσουμε τα μητρώα του κράτους. Υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις, στην ΑΑΔΕ μόνο μας λένε πως έχουν περίπου 300.000 περιπτώσεις τον χρόνο που αναγκάζονται να διορθώσουν στοιχεία πολιτών. Αυτό πλέον τελειώνει γιατί έχουμε ένα κεντρικό μητρώο, το Μητρώο Πολιτών, ένα μητρώο που ανήκει στο υπουργείο Εσωτερικών προφανώς και αυτό θα είναι η βάση πλέον για όλες τις υπηρεσίες» ανέφερε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, φιλοξενούμενος στο στούντιο του Πρώτου Προγράμματος.

    Πώς θα τον αποκτήσετε

    «Βγαίνει στον αέρα μια πλατφόρμα που λέγεται MyInfo, στην οποία οι πολίτες θα μπορούν να μπαίνουν και να αποκτούν τον προσωπικό τους αριθμό. Τι άλλο θα δουν εκεί πέρα. Εάν υπάρχει αυτή η αναντιστοιχία στον τρόπο γραφής κάποιου στοιχείου τους, του επωνύμου, του ονόματος, της ημερομηνίας γέννησης, θα τους βγει μια οθόνη που θα τους λέει, στο μητρώο πολιτών φαίνεστε έτσι, στο μητρώο της Αστυνομίας φαίνεστε διαφορετικά. Θα πρέπει να διορθώσουμε αυτά τα στοιχεία. Προφανώς, αν είναι λάθος, το επίθετο δεν μπορεί να το διορθώσει από τον υπολογιστή. Θα πρέπει μία και μόνη φορά, αν υπάρχει τέτοιο σοβαρό ζήτημα, να επισκεφθεί ένα ληξιαρχείο για να γίνει αυτή η διόρθωση και από εκεί και πέρα μπορούμε να εγγυηθούμε ότι όποτε κι αν αλλάξει ταυτότητα, όποτε κι αν αλλάξει διαβατήριο, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα γιατί αυτές οι αλλαγές θα γίνουν την ίδια μέρα και θα ενημερώνεται οριζόντια όλο το δημόσιο για οποιαδήποτε τέτοιου είδους αλλαγή» συμπλήρωσε ο κ. Παπαστεργίου.

    Αυτή την περίοδο, σύμφωνα με τον υπουργό, οργανώνεται καλύτερα πλέον το πώς θα κυλήσει η εισαγωγή του Προσωπικού Αριθμού. «Επειδή είναι μια πολύ μεγάλη, σε επίπεδο διαδικασιών, αλλαγή για το ελληνικό δημόσιο, θέλουμε αυτό να βγει πλέον σωστά και αυτός ο Προσωπικός Αριθμός να έρθει και να λύσει προβλήματα καθημερινής τρέλας που έχουν ζήσει πάρα πολλοί Έλληνες πολίτες στην ελληνική δημόσια διοίκηση» επισήμανε.

    Εξηγώντας από τι θα αποτελείται ο Προσωπικός Αριθμός, ανέφερε πως στην ουσία είναι τρία αλφαριθμητικά ψηφία και το ΑΦΜ μας. «Από τα τρία αλφαριθμητικά, τα κοινά γράμματα του ελληνικού και λατινικού αλφαβήτου και αριθμοί, μπορώ εγώ να βάλω έναν προσωπικό αριθμό άλφα, βήτα και το τρίτο ψηφίο δημιουργείται μόνο του και στην ουσία λέγεται checkdigit και είναι αυτό το οποίο επαληθεύει την ορθότητα του αριθμού. Είναι πολύ απλός ο τρόπος. Και το πιο μαγικό είναι ότι μέχρι να φτάσουμε στο σημείο εκείνο έχουμε πλέον βεβαιωθεί ότι το ελληνικό δημόσιο ξέρει πλέον ξέρει ποιοι είμαστε και έχουν διορθωθεί και τα οποιαδήποτε λάθη» προσέθεσε.

    «Η επόμενη μέρα είναι, αφού διορθώσουμε τα μητρώα και μπορέσουμε αυτό το πρώτο εξάμηνο, χρόνο να τακτοποιηθούμε με τη λειτουργία του, από εκεί και πέρα πλέον, όταν γεννιέται ένα παιδί να αποκτά τον προσωπικό του αριθμό και από πίσω, ας αφήσουμε τις διαδικασίες που θα δημιουργούν πιθανώς και τον ΑΜΚΑ και το ΑΦΜ. Αυτά όμως θα είναι πλέον εσωτερικά νούμερα τα οποία θα υπάρχουν στα μητρώα της κάθε υπηρεσίας και δεν θα αφορούν τον πολίτη. Ο πολίτης θα πρέπει να ξέρει και να χρησιμοποιεί μόνο τον προσωπικό του αριθμό» συμπλήρωσε ο κ. Παπαστεργίου.Όσο αφορά στις νέες ταυτότητες, προχωρά το σύστημα κανονικά, σύμφωνα με τον υπουργό, ωστόσο αναμένεται μια πολύ μεγαλύτερη κίνηση από την ώρα που θα εκδοθεί οΠροσωπικός Αριθμός. «Παράλληλα, έχουμε ετοιμάσει ένα καινούργιο σύστημα για να διευκολύνουμε και τη λειτουργία της αστυνομίας, ένα σύστημα για τα ραντεβού. Όλο αυτό λοιπόν θα ξεκινήσει παράλληλα με την εισαγωγή του Προσωπικού αριθμού. Λίγη υπομονή» είπε ο κ. Παπαστεργίου.

    Πηγή: Ethnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο