Πιο γρήγορες και άμεσες διαδικασίες για υποθέσεις και αιτήματα στον πρώην ΟΓΑ
Σημαντικά και χρόνια προβλήματα που ταλαιπωρούσαν χιλιάδες οικογένειες αγροτών στον τομέα της ασφάλισης, αναμένεται να επιλυθούν με τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες e-EΦΚΑ που έχει ήδη δρομολογήσει η κυβέρνηση, και ετοιμάζεται πλέον να εφαρμόσει η Διοίκηση του Ασφαλιστικού Οργανισμού.
Αυτό τόνισε χθες με δήλωσή του ο βουλευτής Ηλείας Ανδρέας Νικολακόπουλος επισημαίνοντας ότι παραμένει πάντα ο στόχος εξυπηρέτησης σε σύντομο χρονικό διάστημα και ειδικότερα για την συγκεκριμένη περίπτωση αυτό αφορά 487.780 αγρότες αλλά και επιπλέον 153.806 προστατευόμενα μέλη τους.
Τα περιφερειακά σημεία που θα διευκολύνουν τη διαδικασία αυξάνονται σε 54 από μόνο 7 που υπήρχαν μέχρι τώρα, με την προοπτική να γίνουν ακόμη περισσότερα στο άμεσο μέλλον. Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων όπως αναφέρει ο κ. Νικολακόπουλος με τις δράσεις αυτές αποσκοπεί στον περιορισμό των αναίτιων μετακινήσεων εκατοντάδων χιλιομέτρων και αγροτών, μέσω της αποκέντρωσης των υπηρεσιών του τ. ΟΓΑ και τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων και της εξυπηρέτησης στα τοπικά υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ – Μισθωτών σε κάθε πρωτεύουσα νομού.
Και πρόσθετες αρμοδιότητες
Ο Ηλείος βουλευτής αναφέρθηκε και σε αρμοδιότητες που έως σήμερα έχουν υπηρεσίες μόνο της Αθήνας και αφορούσε σε πληρωμή επιδομάτων, έξοδα κηδείας κ.λπ.
Και οι οποίες θα αποκεντρωθούν ώστε μέσω της Περιφέρειας να επιτευχθεί πιο απλή και γρήγορη ολοκλήρωση ικανοποίησης σχετικών αιτημάτων.
Η κυβέρνηση – συμπλήρωσε- οφείλει να αντιμετωπίζει προβλήματα των αγροτών και της υπαίθρου και προς αυτή την κατεύθυνση έχει στρέψει την προσπάθειά της. Με διαφορετική νοοτροπία σε σχέση με τα θέματα που εκκρεμούν στον πρώην ΟΓΑ και με στοχευμένη αναβάθμιση αντιστοίχων υπηρεσιών του ΕΦΚΑ.