Τρίτη, 27 Αυγούστου 2019 08:32

Η φωτό της απόλυτης θεωρίας συνωμοσίας: Ο Στιβ Τζομπς ζει και κρύβεται στην Αίγυπτο!

Γράφτηκε από τον

Οκτώ χρόνια μετά τον θάνατό του, ο ιδρυτής της Apple εξακολουθεί να απασχολεί τον δημόσιο διάλογο - Η απόλυτη ομοιότητα με άνδρα από το Κάιρο - Τι λένε πιστοί ακόλουθοί του

Για πολλές δεκαετίες κυκλοφορούν σενάρια για σκηνοθετημένους θανάτους πολύ διάσημων και σημαντικών ανθρώπων. Κορυφαία περίπτωση αποτελεί ο Έλβις Πρίσλεϊ, καθώς εκατομμύρια φανατικοί ακόλουθοί του, πιστεύουν ακόμη και σήμερα, ότι ο «βασιλιάς» ζει και ότι βρίσκεται στο πιο μυστικό μέρος του κόσμου. Το ίδιο σενάριο «παίχτηκε» για πολλούς επώνυμους «μύθους». Τα τελευταία 24ωρα, και ενώ έχουν περάσει οκτώ ολόκληρα χρόνια από την ημέρα του θανάτου του λόγω καρκίνου, κυκλοφορεί το σενάριο ότι ζει ο Στιβ Τζομπς. Ο άνθρωπος που ίδρυσε τον κολοσσό της Apple. Από χθες, το σενάριο εμφανίζεται ενισχυμένο, εξαιτίας μίας φωτογραφίας που «ήρθε» από το Κάιρο και την Αίγυπτο. Μία φωτογραφία που δείχνει έναν κύριο... πιστό αντίγραφο του Στιβ Τζομπ (ακόμη και τα γυαλιά μοιάζουν).

jobs1
Η φωτογραφία δεν έχει ημερομηνία και έχει προκαλέσει παγκόσμιο... συναγερμό, προκειμένου να διαπιστωθεί αν είναι προϊόν μοντάζ, αν είναι παλιότερη φωτογραφία του Στιβ Τζομπς ή απλά αν πρόκειται για ένα κλασικό φαινόμενο σωσία. Όσο για το σενάριο να είναι ο ίδιος ο Στιβ Τζομπς και να κρύβεται στην Αίγυπτο... δεν είναι λίγοι εκείνοι που το υποστηρίζουν με φανατισμό, χρησιμοποιώντας ως επιχείρημα την εκπληκτική ομοιότητα της φωτογραφίας.

Όλα ξεκίνησαν στο Facebook. Εκεί αναρτήθηκε για πρώτη φορά η φωτογραφία. Από εκεί την πήρε το Reddit και το θέμα άρχισε να κάνει τον γύρο του κόσμου. Οι αναγνώστες που έβλεπαν τη φωτογραφία, μιλούσαν για... τρομακτική ομοιότητα. Όντως, η ομοιότητα είναι εκπληκτική.
jobs2
Ένας αναγνώστης έγραψε ότι ο Στιβ Τζομπς κατάγεται από αραβική οικογένεια της Συρίας. Ως εκ τούτου, δεν είναι παράξενο να βρεθεί ένας που του μοιάζει, ή να κρύβεται, αν υιοθετήσουμε το σενάριο συνομωσίας, στην Αίγυπτο. Ακολούθησαν πολλοί που αναφέρθηκαν στην αγάπη του για την Αίγυπτο και ότι δεν θα τους φαινόταν καθόλου παράξενο αν ο μεγιστάνας είχε στήσει τον θάνατό του και αποσυρόταν σε μία ήρεμη ζωή.

Ο Στιβ Τζομπς πέθανε το 2011 ύστερα από μάχη που έδωσε με τον κάρκινο στο πάγκρεας, τον οποίο γνώριζε από το 2004. Στη διάρκεια αυτών των οκτώ χρόνων, δεν είναι η πρώτη φορά που κυκλοφορεί το σενάριο του σκηνοθετημένου θανάτου. Το 2014 είχε επαναληφθεί κάτι ανάλογο, πάλι με φωτογραφία που κυκλοφόρησε και πάλι από το Reddit. Τότε, τον παρουσιάζαν στο Ρίο ντε Τζανέιρο, στην Αργεντινή.

Όλα αυτά, για τον ιδρυτή μίας εταιρείας που ξεκίνησε από το μηδέν και έγινε η πρώτη στην παγκόσμια ιστορία με εκτιμώμενη αξία ενός τρισ. δολαρίων.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 27 Αυγούστου 2019 10:29

Σχετικά Άρθρα

  • Apple: Απομακρύνεται από τη στρατηγική της για τα νέα προϊόντα
    Apple: Απομακρύνεται από τη στρατηγική της για τα νέα προϊόντα

    Η Apple έχει συνειδητοποιήσει ότι υπάρχει πρόβλημα στη μέχρι σήμερα στρατηγική της, το έχει εντοπίσει και θέλει να το διορθώσει

    Από τον ετήσιο κύκλο αναβάθμισης των προϊόντων της φαίνεται πως υπαναχωρεί η Apple, επιλέγοντας μια κίνηση που θα μπορούσε να οδηγήσει σε συχνότερες κυκλοφορίες και λιγότερες καθυστερήσεις.

    Για χρόνια η εταιρεία έδινε μια προεπισκόπηση του νέου λογισμικού της τον Ιούνιο και στη συνέχεια κυκλοφορούσε τις συνοδευτικές συσκευές – iPhones, iPads και Mac – κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου. Γιατί επέλεξε να αλλάξει αυτή την στρατηγική της;

    Apple: Οφέλη από τη στρατηγική

    Η συνηθισμένη της προσέγγιση είχε πολλά πλεονεκτήματα για την Apple και το οικοσύστημά της. Αρχικά, βοηθά στην παρακίνηση των εργαζομένων να πιέσουν προς τον ίδιο στόχο. Δεν υπάρχει σύγχυση ως προς το πότε πρέπει να είναι έτοιμα ορισμένα προϊόντα.

    Δεύτερον, οι αναλυτές και οι επενδυτές γνωρίζουν τι να περιμένουν. Η εταιρεία έχει μια αξιόπιστη αύξηση των πωλήσεων περίπου την ίδια εποχή κάθε χρόνο, βοηθώντας στην ενίσχυση του πολύ σημαντικού τριμήνου των διακοπών.

    Τρίτον, η Apple μπορεί να σχεδιάσει ευκολότερα το μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις της αν έχει ένα μεγάλο μποναμά το φθινόπωρο. Και η εκδήλωση παρουσίασης μετά το καλοκαιρινό πρόγραμμα βοηθά να διασφαλιστεί ότι τα μέσα μαζικής ενημέρωσης έχουν επιστρέψει από τις διακοπές και δίνουν προσοχή (η παρουσίαση του iPhone γίνεται συνήθως την πρώτη Τρίτη ή Τετάρτη την εβδομάδα μετά την Ημέρα της Εργασίας στις ΗΠΑ).

    Οι ρωγμές

    Όμως, παρά τα πλεονεκτήματα αυτά, αρχίζουν να εμφανίζονται ρωγμές στη στρατηγική. Πρώτον, η Apple διαθέτει μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων αυτές τις μέρες, συμπεριλαμβανομένων αρκετών iPhone, iPad, Mac και AirPods. Η ενημέρωση όλων αυτών των προϊόντων με ετήσιο ρυθμό δεν είναι πρακτική. Επιπλέον, υπάρχουν ορισμένα προϊόντα – όπως το Apple Watch Ultra ή το iPhone SE – που δεν χρειάζεται να ενημερώνονται τόσο συχνά.

    Όπως σημειώνει το Bloomberg, η Apple αποκλίνει ήδη από το χρονοδιάγραμμα φθινοπωρινής παρουσίασης. Η εταιρεία κυκλοφόρησε νέα iPad τον περασμένο Μάιο και παρουσίασε ταχύτερους Mac και ένα ανανεωμένο HomePod τον Ιανουάριο του 2023. Επίσης, μερικές φορές παρουσιάζει νέα Mac τον Ιούνιο, όπως όταν παρουσίασε το MacBook Air 15 ιντσών στο Παγκόσμιο Συνέδριο Προγραμματιστών της το 2023 και την έκδοση 13 ιντσών το προηγούμενο έτος.

    Φαίνεται όμως ότι η Apple θα πρέπει να προχωρήσει περισσότερο προς μια πιο ρευστή προσέγγιση, όπου κυκλοφορεί προϊόντα όταν είναι έτοιμα και δεν τα κυκλοφορεί, αν δεν είναι.

    Η Apple είναι οργανωμένη λειτουργικά – με βάση το υλικό, το λογισμικό και τις υπηρεσίες – αντί να έχει ξεχωριστά τμήματα για κάθε κατηγορία προϊόντων. Αυτό σημαίνει ότι οι μηχανικοί της εταιρείας πρέπει συχνά να συνεισφέρουν σε ολόκληρο το φάσμα των προϊόντων. Για παράδειγμα, η ομάδα ήχου δεν πρέπει να αναπτύξει μόνο νέα ακουστικά- πρέπει να εργαστεί πάνω στα ηχεία και την ακουστική για κάθε Mac, Apple Watch και iPhone.

    Γιατί η Apple κάνει πίσω

    Τα τελευταία χρόνια, η Apple αναγκάστηκε να καθυστερήσει βασικά νέα χαρακτηριστικά στις ενημερώσεις λογισμικού της κατά εβδομάδες ή μήνες. Αυτό δημιούργησε ορισμένες δυσάρεστες καταστάσεις. Η εταιρεία έκανε τολμηρές ανακοινώσεις σχετικά με τις βελτιώσεις στο Παγκόσμιο Συνέδριο Προγραμματιστών τον Ιούνιο, μόνο που κάποια χαρακτηριστικά έπαιρναν άτυπη παράταση από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Δεκέμβριο ή ακόμα και τον Μάρτιο.

    Οι τελευταίες ενημερώσεις λογισμικού δείχνουν επίσης την ένταση της προσέγγισης της Apple. Το τρέχον λειτουργικό σύστημα iPad – iPadOS 18 – έχει ελάχιστα νέα χαρακτηριστικά και περιλάμβανε ένα σφάλμα που έκανε κάποια iPad Pros M4 άχρηστα κατά την εγκατάσταση.

    Το υλικό έπρεπε να αντικατασταθεί για να διορθωθεί το πρόβλημα και το λειτουργικό σύστημα δεν ήταν διαθέσιμο για δύο εβδομάδες πριν επιστρέψει την Πέμπτη. Μια μέρα νωρίτερα, η Apple αναγκάστηκε να αποσύρει την τρίτη beta έκδοση του watchOS 11.1 αφού προκάλεσε παρόμοια δυσλειτουργία. Και η ίδια ιστορία εκτυλίχθηκε με μια ενημέρωση beta του HomePod τον Σεπτέμβριο.

    Τα καλά νέα είναι ότι η Apple έχει σαφώς συνειδητοποιήσει ότι υπάρχει πρόβλημα. Η επιδίωξη μιας μεγάλης φθινοπωρινής παρουσίασης για τις περισσότερες από τις νέες προσφορές υλικού και λογισμικού της έχει γίνει υπερβολικά μεγάλο τίμημα – και η εταιρεία απομακρύνεται ολοένα και περισσότερο από αυτό το μονοπάτι.

    Πηγή: ΟΤ - In.gr

  • Big Tech: Η Google, η Apple και ο ρόλος της ΕΕ στη «μάχη» κατά του μονοπώλιου
    Big Tech: Η Google, η Apple και ο ρόλος της ΕΕ στη «μάχη» κατά του μονοπώλιου

    Οι πρόσφατες μεγάλες αντιμονοπωλιακές δικαστικές νίκες δείχνουν ότι οι Big Tech φτάνουν πλέον σε ένα σημείο καμπής. Ισχύει;

    Οι τελευταίες εβδομάδες θα μπορούσαν να περάσουν στην ιστορία σαν το «σημείο καμπής» των λεγόμενων Big Tech. Μόνο τις τελευταίες ημέρες η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε την επικύρωση υψηλότατων προστίμων στις Google και Apple για μονοπωλιακές πρακτικές ενώ στις Ηνωμένες Πολιτείες άνοιξε μία ακόμη, η τρίτη, αντιμονοπωλιακή έρευνα εναντίον της Google.

    Νωρίτερα μέσα στο καλοκαίρι Αμερικανός ομοσπονδιακός δικαστής απεφάνθη ότι η μηχανή αναζήτησης της Google κατέχει παρανόμως το μονοπώλιο της σχετικής αγοράς, η FTC (Federal Trade Commission) ξεκίνησε μια έρευνα-ορόσημο για τις ψηφιακές διακρίσεις στις τιμές σε βάρος ιδιωτών στο διαδίκτυο και η υπουργός Εμπορίου Τζίνα Ραϊμόντο – που συχνά θεωρείται ένα από τα πιο φιλικά προς τις επιχειρήσεις μέλη της κυβέρνησης Μπάιντεν – έδωσε μια ισχυρή υποστήριξη στον αγώνα κατά της μονοπωλιακής δύναμης στο Εθνικό Συνέδριο των Δημοκρατικών.

    Πέρα από όλα τα παραπάνω δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την υπόθεση της σύλληψης και κράτησης του ιδρυτή του Telegram, Πάβελ Ντούροφ, από τις γαλλικές Αρχές. Επιπλέον, η Τέιλορ Σουίφτ ανακοίνωσε ανοικτά τη στήριξή της στην υποψήφια των Δημοκρατικών, Κάμαλα Χάρις, σε μια ανάρτηση με την οποία απέρριπτε την διαδικτυακή παραπληροφόρηση, μετά την αναδημοσίευση από τον Τραμπ των AI deepfakes της με τα οποία εμφανιζόταν να τον υποστηρίζει.

    Σύμφωνα με τους Financial Times όλα τα παραπάνω αποτελούν μία «νίκη» επί των επιχειρημάτων που προβάλλονται από τη δεκαετία του 1990 από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές πλατφόρμες προκειμένου να εδραιώσουν την εξουσία τους, αν και θα χρειαστούν ακόμη αρκετά χρόνια για να δημιουργηθούν οι ρυθμιστικές δομές και οι νομοθετικές λύσεις που απαιτούνται για να τεθούν πραγματικά οι ψηφιακές πλατφόρμες ξανά στην υπηρεσία του μέσου πολίτη.

    «H συλλογή δεδομένων έχει γίνει κοινή σε όλες τις συσκευές, από τα έξυπνα αυτοκίνητα μέχρι τις ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες και τα τηλέφωνα στις τσέπες μας»

    Οι Big Tech δεν είναι κάτι ξεχωριστό

    Το δημοσίευμα υποστηρίζει ότι έχει πλέον γίνει απόλυτα ξεκάθαρο ότι οι Big Tech δεν είναι κάτι ξεχωριστό από την υπόλοιπη βιομηχανία και ως εκ τούτου δεν θα πρέπει να ισχύουν ειδικοί κανόνες για αυτούς. Επιπλέον, το ψηφιακό εμπόριο και οι ψηφιακές επικοινωνίες θα πρέπει να ακολουθούν τις ίδιες κατευθυντήριες γραμμές που ισχύουν για κάθε βιομηχανία.

    Όλα αυτά ξεκίνησαν με τις δύο ομοσπονδιακές αποφάσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες που έκριναν ότι η Google αποτελεί παράνομο μονοπώλιο. Η τρίτη υπόθεση της Google, η οποία ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα, θα προχωρήσει ακόμα παραπέρα, ρίχνοντας νέο φως στον τρόπο που λειτουργεί η διαδικτυακή διαφήμιση.

    Αυτή η υπόθεση, σύμφωνα με τους Financial Times, ενδέχεται να αναδείξει την ασυμμετρία ισχύος που υπάρχει μεταξύ της Google και των δημιουργών περιεχομένου και των διαφημιστών, καθώς και το πώς ο καπιταλισμός της επιτήρησης στο σύνολό του έχει δημιουργήσει τις απαραίτητες συνθήκες για τις εταιρείες όλων των τύπων να κάνουν αλγοριθμικές διακρίσεις εις βάρος των ίδιων των πελατών τους.

    Η ικανότητα επιτήρησης της Google επί των εκδοτών και των διαφημιζόμενων της επιτρέπει να υποτιμά δυνητικά τα διαφημιστικά ποσοστά διαφόρων ανταγωνιστών προκειμένου να ενισχύσει τη δική της διαφημιστική επιχείρηση. Όμως η επιτήρηση της Google δεν περιορίζεται μόνο στους ίδιους τους διαφημιζόμενους. Ως ψηφιακός μεσάζων, μπορεί να συλλέγει πληροφορίες σχετικά με σχεδόν όλα όσα κάνουμε στο διαδίκτυο – εργαζόμαστε, παίζουμε, έχουμε πρόσβαση σε κυβερνητικές υπηρεσίες, μιλάμε με τους γιατρούς μας, τις οικογένειές μας και τις τράπεζές μας, κλείνουμε διακοπές, αγοράζουμε σπίτια, σπουδάζουμε.

    Αυτές οι πληροφορίες μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν από τους διαφημιστές για να μας δώσουν διαφορετικές τιμές για διαφορετικά προϊόντα και υπηρεσίες. Έχετε νιώσει ποτέ ότι ίσως χρεώνεστε περισσότερο για ξενοδοχεία, για παράδειγμα, επειδή είστε επαγγελματίας ταξιδιώτης που έχει συνηθίσει να πληρώνει ολόκληρο το κόστος σε λογαριασμό εξόδων; Πιθανόν να το κάνετε, και, αν είναι έτσι, αυτό είναι παράνομο, καταλήγουν οι Financial Times.

    Όπως το έθεσε η FTC σε πρόσφατη δήλωσή της, με την οποία ξεκίνησε μια βαθιά έρευνα για τις αλγοριθμικές διακρίσεις τιμών, ενώ η διαφανής χρήση των ελεύθερα δοσμένων πληροφοριών για την τιμολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών είναι φυσιολογική, «τώρα η συλλογή δεδομένων έχει γίνει κοινή σε όλες τις συσκευές, από τα έξυπνα αυτοκίνητα μέχρι τις ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες και τα τηλέφωνα στις τσέπες μας. Πολλοί καταναλωτές σήμερα δεν γνωρίζουν ενεργά ότι οι συσκευές τους συλλέγουν συνεχώς δεδομένα γι’ αυτούς και ότι τα δεδομένα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να τους χρεώσουν περισσότερα χρήματα για προϊόντα και υπηρεσίες. Η πανάρχαια πρακτική της στοχευμένης τιμολόγησης δίνει τώρα τη θέση της σε ένα νέο σύνορο, την τιμολόγηση υπό επιτήρηση».

    Το επιχειρηματικό μοντέλο των Big Tech επέτρεψε στα άτομα να τεμαχίζονται, να κόβονται σε κύβους και να υφίστανται διακρίσεις με μυριάδες τρόπους. Αυτό αρχίζει να αλλάζει

    Το Project Gretzky

    Η νέα έρευνα συμβαδίζει με αρκετές υποθέσεις του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης που έχει αναλάβει ο κορυφαίος αντιμονοπωλιακός ελεγκτής των ΗΠΑ Τζόναθαν Κάντερ, ο οποίος έχει ασκήσει αριθμό ρεκόρ ελέγχων κατά τη διάρκεια της θητείας του. Πιο σημαντική από το εύρος είναι η προσέγγιση. Το υπουργείο προχώρησε σε θέματα όπως η αλγοριθμική τιμολόγηση προτού οι ιδιώτες καταφέρουν να δημιουργήσουν ένα σώμα δικαστικών νικών σε κατώτερα δικαστήρια που θα δυσχέραινε κάτι τέτοιο, σημειώνουν οι Financial Times.

    Το 2022, ο Κάντερ εγκαινίασε αυτό που ονομάζει Project Gretzky, το οποίο πήρε το όνομά του από τον πάικτη χόκεϊ επί πάγου Γουέιν Γκρέτκσι, επειδή, όπως λέει, «αυτό που έκανε τον Γκρέτκσι σπουδαίο είναι ότι κάνει πατινάζ όχι εκεί που είναι ο δίσκος [του χόκεϊ], αλλά εκεί που πρόκειται να πάει». Όταν έχετε να κάνετε με μεγάλες τεχνολογικές πλατφόρμες που μπορούν να αξιοποιήσουν το φαινόμενο του δικτύου για να δημιουργήσουν ανταγωνιστικές τάφρους γύρω από τομείς εντελώς έξω από τους δικούς τους κλάδους – όπως η υγειονομική περίθαλψη, τα παντοπωλεία, τα αυτοκίνητα ή η τεχνητή νοημοσύνη – αυτό το είδος πρόβλεψης είναι ζωτικής σημασίας.

    Μακροχρόνια σύγκρουση

    Θα χρειαστούν χρόνια για να ανακηρυχθεί νικητής, καθώς οι μάχες διεξάγονται σε μεμονωμένες περιπτώσεις σε κλάδους από το λιανικό εμπόριο έως τη γεωργία, τη στέγαση έως την ασφάλιση. Αυτές οι μάχες θα συμπλέουν με άλλους τομείς πολιτικής, όπως η αναμόρφωση του παγκόσμιου εμπορικού συστήματος και η υιοθέτηση νέων ψηφιακών εμπορικών κανόνων, ή με ζητήματα εθνικής ασφάλειας (η ψηφιακή κατασκοπεία και τα σημεία απομόνωσης αποτελούν μείζονα ανησυχία για πολλές κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο).

    Παρόλα αυτά, το σημείο καμπής είναι σαφές. Και ενώ η Κάμαλα Χάρις έχει δείξει συμπάθεια προς τη Σίλικον Βάλεϊ, είναι πολύ πιθανό ότι οι ρυθμιστικές προσπάθειες θα συνεχιστούν αν κερδίσει, εν μέρει λόγω της ανησυχίας της για τις πολιτικές ελευθερίες και τις διακρίσεις, σημειώνουν οι Financial Times. Το επιχειρηματικό μοντέλο των Big Tech επέτρεψε στα άτομα να τεμαχίζονται, να κόβονται σε κύβους και να υφίστανται διακρίσεις με μυριάδες τρόπους. Αυτό αρχίζει τώρα να αλλάζει.

    Πηγή: ΟΤ - In.gr

  • Apple AirPods: Αναβάθμιση λογισμικού τα μετατρέπει σε ακουστικά βαρηκοΐας
    Apple AirPods: Αναβάθμιση λογισμικού τα μετατρέπει σε ακουστικά βαρηκοΐας

    Ενημέρωση λογισμικού που αναμένεται το φθινόπωρο μετατρέπει τα Air Pods Pro 2 σε εξατομικευμένα βοηθήματα ακοής.

    Έγκριση από την αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) εξασφάλισε την Παρασκευή η Apple για ενημέρωση λογισμικού που μετατρέπει συμβατά μοντέλα ασύρματων ακουστικών AirPods σε ακουστικά βαρηκοΐας.

    Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα η εταιρεία είχε προαναγγείλει ότι τα AirPods Pro 2 θα μπορούν με την κατάλληλη αναβάθμιση λογισμικού να «μεταμορφωθούν» σε εξατομικευμένα βοηθήματα βαρηκοΐας που ενισχύουν τις φωνές και άλλους συγκεκριμένους ήχους σε πραγματικό χρόνο.

    Η νέα λειτουργία θα γίνει διαθέσιμη το φθινόπωρο για χρήστες AirPods Pro 2 σε περισσότερες από 100 χώρες και περιοχές, ανέφερε η Apple.

    Από τη στιγμή που εγκατασταθεί και ρυθμιστεί σύμφωνα με τις ανάγκες του χρήστη, το λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί από χρήστες 18 ετών και άνω με ήπια ή μέτρια απώλεια ακοής, ανακοίνωσε η FDA.

    «Η απώλεια ακοής είναι ένα σημαντικό πρόβλημα δημόσιας υγείας που επηρεάζει εκατομμύρια Αμερικανούς» δήλωσε η Μισέλ Τάρβερ, επικεφαλής του Κέντρου Συσκευών και Ραδιολογικής Υγείας της FDA.

    Περισσότεροι από 30 εκατ. άνθρωποι στις ΗΠΑ πάσχουν από κάποιο βαθμό βαρηκοΐας, η οποία μπορεί να εμφανιστεί λόγω γήρανσης, έκθεσης σε δυνατούς ήχους, φάρμακα ή άλλα αίτια.

    Μέχρι το 2022, η διάθεση ακουστικών βαρηκοΐας απαιτούσε ιατρική συσκευή, πλέον όμως οι ενήλικες μη ήπια ή μέτρια βαρηκοΐα μπορούν να τα προμηθεύονται απευθείας από καταστήματα χωρίς ιατρικές εξετάσεις.

    Πηγή: In.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Freepik
  • Η Apple παρουσίασε το νέο iPhone 16 - Τι είναι το Apple Intelligence
    Η Apple παρουσίασε το νέο iPhone 16 - Τι είναι το Apple Intelligence

    Το νέο iPhone 16 παρουσίασε η Apple σε εκδήλωση που πραγματοποίησε την Δευτέρα (9/9), καθώς και τα iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro και iPhone 16 Pro Max.

    Τα χρώματα στα οποία θα κυκλοφορήσει είναι μαύρο, λευκό, μπλε, πετρόλ και ροζ.

    Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των νέων κινητών τηλεφώνων είναι πως θα είναι συμβατά με το Apple Intelligence, τη νέα πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας.

    Σύμφωνα με τον CEO της Apple, Τιμ Κουκ, τα νέα iPhone είναι σχεδιασμένα από την αρχή με βάση το Apple Intelligence, ωστόσο η σειρά iPhone 16 δεν θα κυκλοφορήσει με αυτό από την αρχή.

    Τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου iPhone

    Το νέο iPhone διαθέτει νέα κάμερα 48 megapixel, δύο επιλογές μεγέθους, 6,1 ίντσες για το iPhone 16 και 6,7 ίντσες για το iPhone 16 Plus, προσαρμόσιμα κουμπιά δράσης (για παράδειγμα, φακός τη νύχτα και ημερολόγιο την ημέρα), καινούριο έλεγχο της κάμερας για άμεση πρόσβαση στην κάμερα, καθώς και δυνατότητα ρύθμισης διαφόρων χαρακτηριστικών της κάμερας και ένα νέο τσιπ A18 που δημιουργήθηκε για το iPhone 16, βελτιστοποιημένο για την εκτέλεση μεγάλων γεννητικών μοντέλων και με 2x ταχύτερη νευρωνική μηχανή.

    Η Apple έκανε γνωστό ότι το νέο τσιπ A18 που δημιουργήθηκε για το iPhone 16 διαθέτει τεχνολογία 3 νανομέτρων και τέσσερις πυρήνες απόδοσης, οι οποίοι χρησιμοποιούνται σχεδόν σε κάθε εμπειρία στο iPhone, συμπεριλαμβανομένης του Apple Intelligence.

    Δήλωσε, επίσης, ότι ο επεξεργαστής του είναι έως και 60% ταχύτερος από το iPhone 12 και η ταχύτητα ανταγωνίζεται ακριβούς προσωπικούς υπολογιστές, ενώ πρόσθεσε πως η GPU στο iPhone 16 είναι έως και 40% ταχύτερη από ό,τι στο iPhone 15.

    Apple Intelligence

    Το Apple Intelligence λειτουργεί σε κατηγορίες όπως η γλώσσα, οι εικόνες, η δράση και το προσωπικό πλαίσιο, όπως ανέφερε ο Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Apple για την Τεχνολογία Λογισμικού Κρεγκ Φεντερίγκι.

    Πρόσθεσε ακόμη, ότι τα δεδομένα δεν θα αποθηκεύονται ούτε μοιράζονται ποτέ με την Apple και πρόσθεσε πως ανεξάρτητοι εμπειρογνώμονες μπορούν να επαληθεύσουν αυτή την υπόσχεση για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, σύμφωνα με το το CNBC.

    Καινοτομία που ξεχώρισε ο Φεντερίγκι είναι η νέα λειτουργία generative emoji, η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν προσαρμοσμένα emojis πληκτρολογώντας μερικές λέξεις. Οι χρήστες μπορούν επίσης να πληκτρολογούν λέξεις για να ανασύρουν φωτογραφίες και βίντεο που θέλουν να βρουν.

    Ο ίδιος δήλωσε ότι το Apple Intelligence σηματοδοτεί επίσης την έναρξη μιας νέας εποχής για τη φωνητική βοηθό Siri. Οι χρήστες μπορούν να προτρέπουν τη Siri με κείμενο, να κάνουν ερωτήσεις με τη φωνή τους, να ανασύρουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες από συνομιλίες κειμένου και πολλά άλλα.

    Σημείωσε δε, πως η δημιουργία emojis και μια νέα λειτουργία Visual Intelligence θα έρθουν αργότερα. Η οπτική νοημοσύνη επιτρέπει για παράδειγμα στους χρήστες να τραβήξουν μια φωτογραφία ενός σκύλου για να μάθουν τι ράτσα είναι.

    Το Apple Intelligence θα είναι διαθέσιμο στα νέα τηλέφωνα iPhone 16 και iPhone 15 Pro και iPhone 15 Pro και Pro Max.

    Πηγή: Cnn.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ PETER DASILVA
  • Apple: Αντίστροφη μέτρηση για τα αποκαλυπτήρια του iPhone 16 – Η AI σε πρώτο πλάνο
    Apple: Αντίστροφη μέτρηση για τα αποκαλυπτήρια του iPhone 16 – Η AI σε πρώτο πλάνο

    Τη Δευτέρα η αποκάλυψη του νέου μοντέλου της Apple - Tι θα περιλαμβάνει το νέο iPhone

    Το iPhone 16 της Apple θα κυκλοφορήσει τη Δευτέρα με ένα τσιπ επόμενης γενιάς βασισμένο στη νεότερη αρχιτεκτονική σχεδιασμού της Arm, σηματοδοτώντας το τελευταίο βήμα στην πρόθεση του τεχνολογικού γίγαντα του Cupertino να φέρει γενετικές λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης στα smartphone του, αναφέρουν οι FT.

    Η Apple θα αποκαλύψει το τσιπ A18 στην εκδήλωσή της τη Δευτέρα, με την εταιρεία να αγκαλιάζει το νεότερο σχέδιο τσιπ V9 της Arm που ανήκει στη SoftBank στα smartphones της, ανέφεραν πηγές εξοικειωμένες με το θέμα στους Financial Times.

    Η υιοθέτηση του V9 από την Apple για το iPhone – το οποίο αποτελεί σχεδόν το ήμισυ των συνολικών εσόδων της – αντιπροσωπεύει μια ώθηση για την Arm, η οποία έχει πολυετή συμφωνία συνεργασίας με την Apple.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Arm, Rene Haas, έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι η V9 φέρνει διπλάσια δικαιώματα από την προηγούμενη γενιά V8.

    Η αρχιτεκτονική τσιπ της Arm αναφέρεται σε ένα σύνολο οδηγιών που παρέχουν τα δομικά στοιχεία για το τσιπ, με την εταιρεία με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, εισηγμένη στις ΗΠΑ να εξασφαλίζει έσοδα τόσο μέσω αδειοδότησης όσο και μέσω δικαιωμάτων. Η Arm κυκλοφόρησε το V9 το 2021.

    Η Apple χρησιμοποιεί ήδη την αρχιτεκτονική V9 της Arm για τη νεότερη σειρά τσιπ M4 MacBook, την οποία ανακοίνωσε τον Μάιο. Είπε ότι το M4 έφερε ένα «τεράστιο άλμα» στην απόδοση για την επόμενη γενιά των υπολογιστών της, που αναμένεται να ανακοινωθεί τους επόμενους μήνες.

    Η Apple και η Arm αρνήθηκαν να σχολιάσουν. Η Apple βρίσκεται στη διαδικασία μετασχηματισμού ως εταιρεία που εστιάζει στην τεχνητή νοημοσύνη, ανακοινώνοντας μια σειρά χαρακτηριστικών τον Ιούνιο που συλλογικά αποκαλεί “Apple Intelligence”.

    Αυτά περιλαμβάνουν μια πιο έξυπνη Siri, προσαρμοσμένες δυνατότητες δημιουργίας emoji και επεξεργασίας φωτογραφιών χρησιμοποιώντας τα δικά της εσωτερικά μοντέλα AI, καθώς και μια συνεργασία που δίνει στους χρήστες δωρεάν πρόσβαση στο ChatGPT της OpenAI και μια νέα υποδομή «Private Cloud Compute» που στοχεύει στην ασφάλεια των δεδομένων των χρηστών.

    Πηγή: ΟΤ - In.gr

  • «Κλείδωσε» η ημερομηνία αποκάλυψης για το iPhone 16 της Apple
    «Κλείδωσε» η ημερομηνία αποκάλυψης για το iPhone 16 της Apple

    Το Apple iPhone 16 αναμένεται να κυκλοφορήσει, με το νέο λειτουργικό σύστημα iOS 18.0

    Τη Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου, η Apple θα πραγματοποιήσει την εκδήλωση παρουσίασης των νέων της προϊόντων, στην έδρα της εταιρείας, στο Κουπερτίνο της Καλιφόρνια.

    Αναμένεται να παρουσιαστούν η νέα σειρά Apple iPhone 16, το νέο Apple Watch 10, πρόσθετες συσκευές καθώς και λογισμικό.

    Τα νέα iPhone και τα νέα «έξυπνα» ρολόγια

    Πιο συγκεκριμένα, η εκδήλωση «Glowtime» – πιθανότατα μια αναφορά στη βελτιωμένη ψηφιακή βοηθό Siri με βάση την τεχνητή νοημοσύνη – θα αφορά κυρίως τα νέα iPhone και τα νέα «έξυπνα» ρολόγια με μεγαλύτερη οθόνη και πιθανότατα βελτιωμένες εκδόσεις των ασύρματων ακουστικών AirPods.

    Το iPhone 16 αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 20 Σεπτεμβρίου, με το νέο λειτουργικό σύστημα iOS 18.0, το οποίο διαθέτει νέους τρόπους προσαρμογής της αρχικής οθόνης, και θα ενημερωθεί τον Οκτώβριο στην έκδοση 18.1 που θα διαθέτει μια πληθώρα χαρακτηριστικών της σουίτας Apple Intelligence AI.,

    Μεγάλες προσδοκίες

    Το συγκεκριμένο λανσάρισμα θεωρείται κρίσιμο για την Apple, η οποία υποφέρει από υποτονικές πωλήσεις σε smartphone και φορητές συσκευές τα τελευταία τρίμηνα.

    Η κυκλοφορία του νέου iPhone 16 στις 20 Σεπτεμβρίου θα σήμαινε ότι ορισμένα από τα έσοδα της συσκευής θα καταγραφούν την τρέχουσα περίοδο – το δημοσιονομικό τέταρτο τρίμηνο της Apple – όπου η εταιρεία αναμένει ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν περίπου κατά 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

    Ένα μεγαλύτερο κομμάτι πωλήσεων θα έρθει το επόμενο τρίμηνο, το οποίο συμπίπτει με την εορταστική περίοδο Χριστουγέννων – Πρωτοχρονιάς (και Ευχαριστιών στις ΗΠΑ). Οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 7% στα 128,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε αυτήν την περίοδο.

    Το νέο iPhone 16 θα έχει μεγαλύτερες οθόνες στα Pro μοντέλα του και νέες δυνατότητες κάμερας, όπως ένα ειδικό κουμπί για λήψη φωτογραφιών.

    Η εταιρεία επίσης κυκλοφορεί μια σειρά εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης με τη γενική ονομασία Apple Intelligence. Συνολικά, όμως, τα τηλέφωνα δεν θα είναι πολύ διαφορετικά από τα περσινά μοντέλα.

    Αντίθετα, μεγαλύτερες αλλαγές αναμένεται να έρθουν στις υπόλοιπες φορητές συσκευές της Apple. Τα μοντέλα Apple Watch Series 10 θα είναι πιο λεπτά αλλά θα περιλαμβάνουν μεγαλύτερες οθόνες. H Apple ανανεώνει τη σειρά AirPods της με νέες εκδόσεις χαμηλού και μεσαίου επιπέδου.

    Για πρώτη φορά, η εταιρεία θα προσφέρει ακύρωση θορύβου στα μεσαίου επιπέδου AirPods της και το βασικό μοντέλο ενημερώνεται για πρώτη φορά από το 2019.

    Αναβάθμιση των Mac

    Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να ξεκινήσει τη μετάβαση των υπολογιστών Mac της σε επεξεργαστές M4 αργότερα φέτος, αλλά οι αναβαθμίσεις των Mac συνήθως έρχονται περίπου ένα μήνα μετά το επίσημο λανσάρισμα του iPhone.

    Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία έχει εντείνει τις δοκιμές τεσσάρων νέων μοντέλων Mac για να διασφαλίσει τη συμβατότητα με εφαρμογές τρίτων, σύμφωνα με τα αρχεία καταγραφής δοκιμών προγραμματιστών που επικαλείται το Bloomberg. Αυτό είναι ένα βασικό βήμα πριν από την κυκλοφορία των νέων συστημάτων.

    Τα Mac που εμφανίστηκαν επισημαίνονται με τα αναγνωριστικά “16,1”, “16,2”, “16,3” και “16,10”.

    Όλα αντιπροσωπεύουν μοντέλα με βασικές εκδόσεις του τσιπ M4. Τρεις από τους Mac έχουν 10 συνολικά πυρήνες στις κεντρικές μονάδες επεξεργασίας τους (CPU), ενώ μια έκδοση low-end περιλαμβάνει οκτώ συνολικά πυρήνες – ένα μέτρο απόδοσης. Οι εκδόσεις με CPU 10 πυρήνων έχουν επίσης GPU 10 πυρήνων (μονάδες γραφικών).

    Το μοντέλο με οκταπύρηνο CPU, εν τω μεταξύ, διαθέτει μηχανή γραφικών οκτώ πυρήνων. Όλα θα έχουν μνήμη 16 ή 32 GB.

    Πηγή: ΟΤ - In.gr

  • Apple Event 2024: Πότε παρουσιάζονται τα iPhone 16 – Επίσημη ανακοίνωση
    Apple Event 2024: Πότε παρουσιάζονται τα iPhone 16 – Επίσημη ανακοίνωση

    Αντίστροφη μέτρηση για την επίσημη παρουσίαση των iPhone 16 από την Apple.

    Η Apple ανακοίνωσε την ημερομηνία της επόμενης μεγάλης εκδήλωσής της, του λεγόμενου Apple Event 2024, κατά την οποία αναμένεται να παρουσιαστούν επίσημα τα iPhone 16. Έτσι, λοιπόν, τα νέα προϊόντα της αμερικανικής εταιρείας θα κάνουν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους στις 9 Σεπτεμβρίου, στις 20:00 (ώρα Ελλάδας).

    Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το «The Verge», το Apple Event 2024 έχει το σλόγκαν «It's Glowtime» και θα πραγματοποιηθεί στο «Steve Jobs Theater» στο Apple Park. ΗΗ μεγάλη αλλαγή στα iPhone 16 και 16 Plus αναμένεται να είναι η μετάβαση σε ένα κάθετα ευθυγραμμισμένο σύστημα κάμερας στο πίσω μέρος. Ακόμα, τα τηλέφωνα iPhone 16 Pro και 16 Pro Max ενδέχεται να αποκτήσουν μεγαλύτερες οθόνες, αλλά φημολογείται ότι θα διατηρήσουν τη γνωστή διάταξη τριών καμερών της Apple. Αυτά τα τηλέφωνα θα μπορούσαν, επίσης, να κυκλοφορήσουν σε ένα νέο χάλκινο χρώμα.

    Έρχεται το Apple Intelligence στα iPhone 16

    Πάντως, και τα τέσσερα μοντέλα της σειράς iPhone 16 αναμένεται να διαθέτουν το Action Button, το οποίο υπήρχε αποκλειστικά στη σειρά Pro με το iPhone 15. Τα νέα iPhone της Apple μπορεί, επίσης, να έχουν ένα νέο κουμπί αφιερωμένο στη λήψη φωτογραφιών και βίντεο, αλλά δεν είναι σαφές αν αυτό θα είναι αποκλειστικό χαρακτηριστικό της σειράς Pro ή θα είναι διαθέσιμο και σε όλα τα μοντέλα της σειράς iPhone 16.

    Η τεχνητή νοημοσύνη και τα χαρακτηριστικά Apple Intelligence της εταιρείας πιθανότατα θα αποτελέσουν μεγάλο μέρος του Apple Event 2024. Αυτή τη στιγμή, τα μόνα iPhone που υποστηρίζουν το Apple Intelligence είναι τα iPhone 15 Pro και 15 Pro Max, αλλά φημολογείται ότι ολόκληρη η σειρά iPhone 16 θα μπορεί να χρησιμοποιεί το Apple Intelligence. Η αμερικανική εταιρεία φημολογείται, επίσης, ότι θα λανσάρει το Apple Watch Series 10 και δύο εκδόσεις των νέων AirPods κατά την εκδήλωση Apple Event 2024.

    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Apple: Ρίχνει στην αγορά το Tabletop Robot αναζητώντας νέα έσοδα
    Apple: Ρίχνει στην αγορά το Tabletop Robot αναζητώντας νέα έσοδα

    Η επιτραπέζια οικιακή συσκευή, που αναπτύσει η Apple, έχει την υποστήριξη του Τιμ Κουκ και αναμένεται να κάνει ντεμπούτο το 2026 ή το 2027

    Στην ανάπτυξη μιας ακριβής επιτραπέζιας οικιακής συσκευής που συνδυάζει μια οθόνη που μοιάζει με το iPad μαζί με ένα ρομποτικό άκρο προχωρά η Apple Inc. αναζητώντας νέες πηγές εσόδων.

    Η εταιρεία έχει πλέον μια ομάδα αρκετών εκατοντάδων ανθρώπων που εργάζονται πάνω στη συσκευή, η οποία χρησιμοποιεί ένα λεπτό ρομποτικό βραχίονα για να κινείται γύρω από μια μεγάλη οθόνη, σύμφωνα με άτομα που έχουν γνώση του θέματος, σημειώνει το Bloomberg.

    Apple: Επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη αλλα βρίσκεται πίσω απο ανταγωνιστές της

    Το προϊόν, το οποίο βασίζεται σε ενεργοποιητές για να γέρνει την οθόνη προς τα πάνω και προς τα κάτω και να την κάνει να περιστρέφεται κατά 360 μοίρες, θα προσέφερε μια στροφή σε οικιακά προϊόντα όπως το Echo Show 10 της Amazon.com Inc. και το καταργηθέν Portal της Meta Platforms Inc.

    Η συσκευή οραματίζεται ως ένα έξυπνο οικιακό κέντρο διοίκησης, μηχανή τηλεδιάσκεψης και τηλεχειριζόμενο εργαλείο οικιακής ασφάλειας, δήλωσαν οι άνθρωποι, οι οποίοι ζήτησαν να μην κατονομαστούν επειδή η εργασία δεν είναι δημόσια.

    Το έργο – με την κωδική ονομασία J595 – εγκρίθηκε από την εκτελεστική ομάδα της Apple το 2022, αλλά έχει αρχίσει να ανεβαίνει επίσημα τους τελευταίους μήνες, είπαν.

    Η στροφή στη ρομποτική αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας για την ενίσχυση των πωλήσεων και την αξιοποίηση του Apple Intelligence, μιας σουίτας τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης που έρχεται φέτος στο iPhone, το iPad και το Mac.

    Η εταιρεία αναζητά επίσης νέες ευκαιρίες ανάπτυξης μετά τον τερματισμό των προσπαθειών για την ανάπτυξη ενός αυτοκινούμενου οχήματος νωρίτερα φέτος.

    Εκπρόσωπος της Apple με έδρα το Κουπερτίνο της Καλιφόρνια αρνήθηκε να σχολιάσει.

    Η ομάδα βιομηχανικού σχεδιασμού της Apple διερευνούσε εδώ και χρόνια ιδέες για ρομπότ σε επιτραπέζια βάση, αλλά δεν υπήρχε συναίνεση εντός της εταιρείας -συμπεριλαμβανομένων του οργανισμού μηχανικής λογισμικού και των ομάδων μάρκετινγκ- σχετικά με το αν θα προχωρούσε.

    Τιμή κοντά στα 1.000 δολάρια

    Η ομάδα μάρκετινγκ της Apple ανησυχούσε ότι οι καταναλωτές δεν θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν για ένα τέτοιο προϊόν.

    Τα κορυφαία στελέχη της μηχανικής λογισμικού, εν τω μεταξύ, ανησυχούσαν για τους πόρους προσωπικού που θα απαιτούνταν για την κατασκευή του απαραίτητου λογισμικού. Όμως ο διευθύνων σύμβουλος Τιμ Κουκ θεωρείται υπέρμαχος της συσκευής – όπως και ο Τζον Τέρνους, επικεφαλής της εταιρείας για τη μηχανική του υλικού.

    Η Apple αποφάσισε τώρα να δώσει προτεραιότητα στην ανάπτυξη της συσκευής και στοχεύει σε ένα ντεμπούτο ήδη από το 2026 ή το 2027, σύμφωνα με τους ανθρώπους.

    Η εταιρεία επιδιώκει να κατεβάσει την τιμή της γύρω στα 1.000 δολάρια. Αλλά με τα χρόνια που απομένουν μέχρι την αναμενόμενη κυκλοφορία, τα σχέδια θα μπορούσαν θεωρητικά να αλλάξουν.

    Σε μια ένδειξη υποστήριξης, η Apple ανέθεσε το έργο στην αποκλειστική ευθύνη του Κέβιν Λιντς , ενός βετεράνου στελέχους. Ο ίδιος υπηρετεί ως αντιπρόεδρος τεχνολογίας και επέβλεπε το αυτοκινούμενο όχημα και, μέχρι πρόσφατα, τις προσπάθειες της Apple για την ανάπτυξη λογισμικού smartwatch και υγείας.

    Ο Κ. Λιντς επιστράτευσε πρόσφατα βασικούς υπολοχαγούς που βοήθησαν στην παρουσίαση του Apple Watch για να εργαστούν στο επιτραπέζιο ρομπότ, καθώς και γνωστούς ερευνητές και μηχανικούς ρομποτικής. Ο Lynch αναφέρεται στον Τζον Τζιάναντρεα , επικεφαλής της Apple για την τεχνητή νοημοσύνη.

    Στο «παιχνίδι» και η Siri

    Η ιδέα είναι το επιτραπέζιο προϊόν να ελέγχεται κυρίως με τη χρήση της ψηφιακής βοηθού Siri και των επερχόμενων λειτουργιών του Apple Intelligence.

    Η συσκευή θα μπορούσε να ανταποκρίνεται σε εντολές, όπως «κοίταξέ με», επανατοποθετώντας την οθόνη ώστε να εστιάζει στο άτομο που λέει τις λέξεις – ας πούμε, κατά τη διάρκεια μιας βιντεοκλήσης.

    Θα μπορούσε επίσης να καταλαβαίνει διαφορετικές φωνές και να προσαρμόζει ανάλογα την εστίασή της. Τα τρέχοντα μοντέλα που δοκιμάζονται τρέχουν μια προσαρμοσμένη έκδοση του λειτουργικού συστήματος iPad.

    Συμμετέχει επίσης η ομάδα μηχανικής υλικού. Ο Μάτ Κοστέλο , στέλεχος που ηγείται της ανάπτυξης του έξυπνου ηχείου HomePod της Apple, επιβλέπει την πλευρά του υλικού του έργου.

    Η Apple αναζητά ειδικούς με εμπειρία στον «χειρισμό ρομπότ» και στη δημιουργία μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης για τον έλεγχο των ρομπότ.

    Η εταιρεία εργάζεται επίσης πάνω σε ρομπότ που κινούνται στο σπίτι και έχει συζητήσει την ιδέα μιας ανθρωποειδούς έκδοσης.

    Αυτά τα έργα διευθύνονται, εν μέρει, από τον Χανς Βολφραμ Ταπέϊνερ, έναν ειδικό στη ρομποτική, ο οποίος έχει τώρα περίπου 100 πρώην μηχανικούς της ομάδας αυτοκινήτων που αναφέρονται σε αυτόν.

    Σε μια λίστα θέσεων εργασίας που δημοσιεύτηκε αυτό το μήνα, η Apple δήλωσε ότι έχει μια ομάδα που «εργάζεται για να αξιοποιήσει και να βασιστεί στην πρωτοποριακή έρευνα ρομποτικής μηχανικής μάθησης, επιτρέποντας έτσι την ανάπτυξη γενικεύσιμων και αξιόπιστων ρομποτικών συστημάτων».

    Η εταιρεία δήλωσε ότι αναζητά ειδικούς με εμπειρία στον «χειρισμό ρομπότ» και στη δημιουργία μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης για τον έλεγχο των ρομπότ.

    Στον Κ. Λιντς έχουν ανατεθεί μερικά από τα μεγαλύτερα έργα της Apple. Είχε καθοριστική συμβολή στην κυκλοφορία του πρώτου Apple Watch στην αγορά το 2015 και επιλέχθηκε το 2021 για να επιβλέψει την προσπάθεια για το αυτοκίνητο.

    Αμφιβολίες για το νέο προϊόν

    Υπό τον Κ. Λιντς , το έργο του αυτοκινήτου σημείωσε πρόοδο – αν και οι φιλοδοξίες του προϊόντος μειώθηκαν επίσης στην πορεία. Αλλά μέχρι το 2024, το κόστος είχε ανέλθει σε τουλάχιστον 10 δισεκατομμύρια δολάρια και η αυτοκινητοβιομηχανία υπέστη επιβράδυνση.

    Υπήρχαν ανησυχίες σχετικά με το αν η Apple θα μπορούσε να ξεχωρίσει σε ένα πολυπληθές πεδίο, και η διοίκηση αποφάσισε να τερματίσει την πρωτοβουλία σε μια σπάνια υποχώρηση υψηλού προφίλ.

    Οι δυνατότητες της επιτραπέζιας συσκευής ήταν επίσης σε εξέλιξη. Ορισμένα άτομα που συμμετέχουν στο έργο λένε ότι οι δυνατότητες έχουν μειωθεί σε σχέση με τις αρχικές φιλοδοξίες, ενώ ένα άτομο περιγράφει τη διαδικασία ανάπτυξης ως μια βόλτα με τρενάκι του τρόμου.

    Η ρομποτική προσπάθεια είναι μία από τις λίγες οδούς που ακολουθεί η Apple για να δημιουργήσει νέες πηγές εσόδων.

    Άλλοι στην Apple εξακολουθούν να αμφισβητούν το κατά πόσο η συσκευή θα προσελκύσει τους καταναλωτές και κατά πόσο η εταιρεία χρειάζεται πραγματικά ένα ακόμη προϊόν τύπου tablet.

    Αν και το νέο ακουστικό Vision Pro συνδυάζει την εικονική και την επαυξημένη πραγματικότητα, τελικά αντιγράφει τα χαρακτηριστικά ενός iPad.

    Η Apple είχε επίσης πρόβλημα να σπάσει την αγορά για συσκευές έξυπνου σπιτιού.

    Τα ηχεία της HomePod δεν έχουν πουλήσει τόσο καλά όσο τα μοντέλα της Amazon και της Google της Alphabet Inc. και ο αποκωδικοποιητής Apple TV υστερεί έναντι των συσκευών της Roku Inc. και άλλων αντιπάλων.

    Η ρομποτική είναι μία από τις λίγες οδούς που ακολουθεί η Apple για να δημιουργήσει νέες πηγές εσόδων.

    Νέα μοντέλα iPhone

    Η εταιρεία εργάζεται επίσης σε γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας, καθώς και σε λιγότερο φιλόδοξα προϊόντα, όπως έξυπνα γυαλιά που θα είναι παρόμοια με τα γυαλιά Ray-Ban της Meta.

    Αυτό το προϊόν – το οποίο η Meta έχει περιγράψει ως επιτυχία – δεν προσφέρει μια πραγματική εμπειρία AR, αλλά επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις και να καταγράφουν βίντεο.

    Επιπλέον, η Apple επιδιώκει να δημιουργήσει μια έκδοση των ακουστικών AirPods που θα περιλαμβάνουν κάμερες, επιτρέποντάς τους να αντιλαμβάνονται καλύτερα τον εξωτερικό κόσμο.

    Και εργάζεται πάνω σε ένα γιγαντιαίο, αναδιπλούμενο iPad – κάτι που μπορεί να μην έρθει πριν από το 2027 ή το 2028 το νωρίτερο, σύμφωνα με ανθρώπους που έχουν γνώση της προσπάθειας.

    Η Apple εξακολουθεί να έχει περίπου τα μισά της έσοδα από το iPhone, το οποίο πουλάει υποτονικά τα τελευταία τρίμηνα. Η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει νέα μοντέλα τον Σεπτέμβριο που διαθέτουν καλύτερες κάμερες, επεξεργαστές και οθόνες. Αλλά αυτό αναμένεται να δημιουργήσει μόνο μέτρια ανάπτυξη.

    Πηγή: ot.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ