Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2019 16:46

Κίνα: Εγκαινιάστηκε γιγαντιαίο αεροδρόμιο που θυμίζει... αστερία

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Η εντυπωσιακή κατασκευή άνοιξε τις πύλες της μερικές ημέρες πριν τους εορτασμούς για την 70η επέτειο από την ίδρυση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας - Με έκταση 700.000 τ.μ., το νέο κτίριο διεκδικεί τον τίτλο του πιο μεγάλου αεροπορικού τερματικού σταθμού στον κόσμο

Η Κίνα εγκαινίασε σήμερα ένα νέο γιγάντιο αεροδρόμιο νότια του Πεκίνου, το Bejing Daxing, μια εντυπωσιακή κατασκευή που άνοιξε τις πύλες της μερικές ημέρες πριν τους μεγαλοπρεπείς εορτασμούς για την 70η επέτειο από την ίδρυση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας.

Ο ίδιος ο πρόεδρος Σι Τζινπίνγκ εγκαινίασε τον αερολιμένα που έχει τη μορφή ενός αστερία με μεταλλική οροφή. Η πρώτη εμπορική πτήση, ένα Airbus A380 της εταιρίας China Southern Airlines, πραγματοποιήθηκε λίγες ώρες αργότερα με προορισμό την Γκουανγκτζού.


Πριν την εθνική εορτή της 1ης Οκτωβρίου, που θα συνοδευθεί από μια τεράστια παρέλαση στην καρδιά του Πεκίνου, τα εγκαίνια ενός φουτουριστικού αεροδρομίου συμβαδίζουν με το «κινεζικό όνειρο» για το οποίο ο Σι Τζινπίνγκ μιλά στους συμπατριώτες του.
Το διεθνές αεροδρόμιο του Ντασίνγκ, που βρίσκεται σε απόσταση 46 χιλιομέτρων νότια του κέντρου της κινεζικής πρωτεύουσας, αναμένεται να λειτουργήσει με πλήρη δυναμικότητα το 2025 με 72 εκατ. επιβάτες τον χρόνο, κάτι που θα αποτελεί παγκόσμιο ρεκόρ για ένα μεμονωμένο τερματικό σταθμό, σύμφωνα με τους σχεδιαστές του.


Με ορίζοντα το 2040, το αεροδρόμιο θα έχει οκτώ διαδρόμους απογείωσης-προσγείωσης, εκ των οποίων ο ένας θα είναι για στρατιωτική χρήση. Θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί 100 εκατ. επιβάτες, γεγονός που το καθιστά το μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου σε ό,τι αφορά την επιβατική δυναμικότητα. Ο νέος αερολιμένας αναμένεται να αποσυμφορήσει το σημερινό Διεθνές Αεροδρόμιο του Πεκίνου, το Beijing Capital International Airport, του οποίου οι τρεις τερματικοί σταθμοί βρίσκονται στα βορειοανατολικά της μητρόπολης των 21 εκατ. κατοίκων. Το αεροδρόμιο αυτό, δεύτερο στον κόσμο σε ό,τι αφορά την επιβατική κίνηση μετά το αεροδρόμιο της Ατλάντα στις ΗΠΑ, έχει ήδη κορεστεί, με λίγο περισσότερους από 100 εκατ. επιβάτες ετησίως. Για λόγους σύγκρισης, όλοι οι τερματικοί σταθμοί στο Paris-Charles-de-Gaulle, το 10ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου, δέχθηκε λιγότερους από 70 εκατ. επιβάτες το 2017.
Με την άνοδο του βιοτικού επιπέδου και το ενδιαφέρον των Κινέζων για ταξίδια, οι αερομεταφορές γνωρίζουν άνθηση στην ασιατική χώρα: σύμφωνα με την Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (Iata), στα μέσα της δεκαετίας του 2020, η Κίνα θα ξεπεράσει τις ΗΠΑ και θα γίνει η μεγαλύτερη αγορά αερομεταφορών στον κόσμο.

Το 2037, η χώρα θα προσφέρει 1,6 δισεκ. αεροπορικά ταξίδια κατ’ έτος, κατά ένα δισεκ. περισσότερα σε σχέση με το 2017. Υπό αυτές τις συνθήκες, η πρωτεύουσα αναμένεται να υποδεχθεί 170 εκατ. επιβάτες το 2025, που θα είναι μοιρασμένοι μεταξύ των δύο αεροδρομίων της.
Με έκταση 700.000 τ.μ., το νέο κτίριο διεκδικεί τον τίτλο του πιο μεγάλου αεροπορικού τερματικού σταθμού στον κόσμο. Σχεδιάστηκε από την Αγγλοϊρακινή αρχιτέκτονα Ζάχα Χαντίντ, που πέθανε το 2016, και τον τεχνικό βραχίονα της Aéroports de Paris (ADP).

Καλύπτεται από μία ενιαία στέγη που αντιστοιχεί σε έκταση 25 γηπέδων ποδοσφαίρου. Σε αντίθεση με τα κλασσικά αεροδρόμιο, το νέο κτίριο είναι αρκετά ψηλό με δύο επίπεδα για τις αναχωρήσεις και άλλα τόσα για τις αφίξεις. Ακριβώς κάτω από τον τερματικό σταθμό βρίσκεται ένας σταθμός μετρό και υπερταχείας. Μια γραμμή εξπρές αναμένεται να επιτρέψει τη σύνδεση με το κέντρο της πόλης σε περίπου 20 λεπτά, αλλά η σύνδεση με το σημερινό αεροδρόμιο, σε απόσταση 67 χιλιομέτρων, κινδυνεύει να είναι πιο περίπλοκη.

Το έργο κόστισε 120 δισεκ. γιουάν (15 δισεκ. ευρώ), 400 δισεκ. γιουάν εάν υπολογιστούν οι σιδηροδρομικές και οδικές συνδέσεις.

Δύο από τις τρεις μεγάλες κινεζικές εταιρίες, η China Eastern Airlines και η China Southern Airlines, σχεδιάζουν να μετακινηθούν στο Ντασίνγκ, ενώ η Air China αναμένεται να διατηρήσει τις περισσότερες από τις πτήσεις της στο σημερινό αεροδρόμιο της κινεζικής πρωτεύουσας.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2019 22:13

Σχετικά Άρθρα

  • Μικρή μείωση αφίξεων επιβατών εσωτερικού το πρώτο 9μηνο του 2024 στο Αεροδρόμιο Καλαμάτας
    Μικρή μείωση αφίξεων επιβατών εσωτερικού το πρώτο 9μηνο του 2024 στο Αεροδρόμιο Καλαμάτας

    Μειωμένες κατά 1,2% ήταν οι αφίξεις επιβατών πτήσεων εσωτερικού στον Αερολιμένα Καλαμάτας τον πρώτο φετινό εννεάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα ενώ την ίδια περίοδο στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 7,1% .

    Αξίζει να σημειωθεί ότι μείωση στις αφίξεις επιβατών πτήσεων εσωτερικού καταγράφηκε μόνο σε 3 από τα 19 κύρια αεροδρόμια της Ελλάδας. Όπως φαίνεται κύριες πύλες εισόδου της Πελοποννήσου για τους επισκέπτες από την υπόλοιπη Ελλάδα παραμένουν ο Ισθμός και η γέφυρα του Ρίου καθώς οι Ελληνες προτιμούν τα οδικά ταξίδια από τα αεροπορικά.

    Σε απόλυτους αριθμούς το πρώτο εννεάμηνο του 2024 αφίχθηκαν στον Αερολιμένα Καλαμάτας 11.394 επιβάτες πτήσεων εσωτερικού ενώ πέρσι είχαν αφιχθεί 11.534.

    Αναλυτικά οι αφίξεις επιβατών πτήσεων εσωτερικού παρουσιάζονται στους πίνακες:

    Πηγή: EleftheriaOnline.gr

  • Καλαματιανός: Σύνδεση του "Πάτρα-Πύργος" με το αεροδρόμιο του Αράξου
    Καλαματιανός: Σύνδεση του

    Την ανάγκη σύγχρονης οδικής σύνδεσης της Ηλείας με το αεροδρόμιο του Αράξου, αναδεικνύει ο Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Διονύσης Καλαματιανός. Όπως επισημαίνεται σε ερώτηση που συνυποβάλλει με Βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, η οδική σύνδεση του αεροδρομίου του Αράξου με την Ηλεία, θα συμβάλλει καθοριστικά στην τουριστική και εν γένει οικονομική πρόοδο της περιοχής μας. Είναι βέβαιο ότι θα προσδώσει περαιτέρω αναπτυξιακή δυναμική στον νομό, αυξάνοντας και διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο την επισκεψιμότητα, σε συνδυασμό με τα λιμάνια του Κατακόλου και της Κυλλήνης.

    Σε δήλωσή του, ο Διονύσης Καλαματιανός αναφέρει τα εξής:

    «Οι παλινωδίες της κυβέρνησης μετέθεσαν τα χρονοδιαγράμματα κατασκευής του "Πάτρα-Πύργος" αρκετά προς τα πίσω. Όπως όλοι γνωρίζουμε, το έργο απεντάχθηκε το 2013 από την κατασκευή του συνολικού αυτοκινητόδρομου "Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα", με απόφαση της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.

    Το 2018, ύστερα από μεγάλες προσπάθειες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, το έργο εγκρίθηκε και έλαβε χρηματοδότηση από την Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Το 2019 ξεκίνησε να κατασκευάζεται και σύμφωνα με τις υπογεγραμμένες συμβάσεις που εκτελούνταν πριν τις ακυρώσει η κυβέρνηση της ΝΔ, θα ολοκληρωνόταν το 2023, δίχως διόδια. Δυστυχώς, οι επιλογές αυτής της κυβέρνησης φόρτωσαν το έργο με επιπλέον χρόνια καθυστέρησης και κόστος εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Χρήματα, δηλαδή, που θα χρεωθούν οι πολίτες για πληρωμή διοδίων και αποζημιώσεις σε εργολάβους.

    Βεβαίως, δεν πρέπει να ξεχνάμε και το "Πύργος-Τσακώνα", το οποίο παραμένει στον αέρα, δίχως να υπάρχει καμία πρόοδος και κανένα χρονοδιάγραμμα.

    Ελπίζουμε, λοιπόν, η κυβέρνηση να επιδείξει επιτέλους συνέπεια και πραγματικό ενδιαφέρον για τους πολίτες της Ηλείας, που εδώ και 5 χρόνια βλέπουν κρίσιμα έργα υποδομών όπως τα προαναφερόμενα "Πάτρα-Πύργος" και "Πύργος-Τσακώνα", η υπογειοποίηση του ΤΟΕΒ Γαστούνης και συνολικά του αρδευτικού δικτύου του νομού, η αναβάθμιση των φραγμάτων Πηνειού και Αλφειού, να βαλτώνουν και να καθυστερούν. Για το "Πάτρα-Πύργος", θα περιμένουμε τις ακριβείς ημερομηνίες παράδοσης του έργου. Παράλληλα, εκτιμούμε ότι θα πρέπει να προβλεφθεί και η άμεση σύνδεσή του με το αεροδρόμιο του Αράξου, γεγονός που θα προσφέρει στους επιβάτες γρήγορη, άνετη και ασφαλή πρόσβαση σε τουριστικούς προορισμούς της Ηλείας. Αυτό ζητάμε και με κατάθεση σχετικής ερώτησης προς τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, καλώντας τον να απαντήσει αν προτίθεται να χρηματοδοτήσει -και με βάση ποιο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης- αυτή την κρίσιμη αναπτυξιακή παρέμβαση προς όφελος του νομού μας.»

    (Δελτίο Τύπου)

  • Λίβανος: Δεν έχουμε λάβει καμία εγγύηση ότι το Ισραήλ δεν θα βομβαρδίσει το αεροδρόμιο της Βηρυτού
    Λίβανος: Δεν έχουμε λάβει καμία εγγύηση ότι το Ισραήλ δεν θα βομβαρδίσει το αεροδρόμιο της Βηρυτού

    Τη Δευτέρα, η Ουάσιγκτον προειδοποίησε ενάντια σε οποιαδήποτε επίθεση στο αεροδρόμιο ή σε δρόμους που οδηγούν σε αυτό

    Ο υπουργός Μεταφορών του Λιβάνου Άλι Χαμίε δήλωσε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι έχει λάβει μόνο «δεσμεύσεις» αλλά καμία σαφή «εγγύηση» ότι το Ισραήλ δεν θα βομβαρδίσει το αεροδρόμιο της Βηρυτού, που βρίσκεται κοντά στο νότιο τμήμα της πρωτεύουσας, προπύργιο της Χεζμπολάχ.
    Οι Αρχές «θέλουν να διατηρήσουν σε λειτουργία τους τερματικούς σταθμούς σε ξηρά, θάλασσα και αέρα, πρώτα και κύρια το διεθνές αεροδρόμιο Ραφίκ Χαρίρι», τόνισε στο Γαλλικό Πρακτορείο. «Ο εχθρός δεν νοιάζεται ούτε για ζωές αμάχων ούτε για πολυκατοικίες (...) πώς θα έδινε εγγυήσεις;»
    Έπειτα από «διεθνείς επαφές», η Βηρυτός πήρε «δεσμεύσεις», είπε, σημειώνοντας ωστόσο: «Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ σαφών εγγυήσεων και δεσμεύσεων».
    Χθες, Δευτέρα, η Ουάσιγκτον προειδοποίησε ενάντια σε οποιαδήποτε επίθεση στο αεροδρόμιο ή σε δρόμους που οδηγούν σε αυτό, κυρίως για να επιτραπεί σε όσους επιθυμούν να φύγουν από τον Λίβανο. Καθημερινά, παρά τους ισραηλινούς βομβαρδισμούς που σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν στόχο περιοχές κοντά στο αεροδρόμιο, ο κρατικός αερομεταφορέας του Λιβάνου εξακολουθεί να πραγματοποιεί πτήσεις.

    Ο Χαμίε απέρριψε τις ισραηλινές κατηγορίες ότι αποστέλλονται όπλα στη Χεζμπολάχ μέσω του λιβανικού αεροδρομίου και συνοριακών περασμάτων.

    «Το αεροδρόμιο Ραφίκ Χαρίρι είναι υπό τη νομική δικαιοδοσία του Λιβάνου, τα τελωνεία, η γενική ασφάλεια, οι δυνάμεις εσωτερικής ασφάλειας και ο στρατός συνεργάζονται εκεί», τόνισε στο Γαλλικό Πρακτορείο. «Οποιοδήποτε στρατιωτικό αεροσκάφος ή αεροπλάνο που μεταφέρει όπλα πρέπει να λάβει πρωτύτερη άδεια από τον στρατό».

    Ένα ισραηλινό πλήγμα την Παρασκευή κοντά στο πέρασμα Μάσναα, στα σύνορα μεταξύ του Λιβάνου και της Συρίας, απέκλεισε τον δρόμο που χρησιμοποιούν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι οι οποίοι προσπαθούν να διαφύγουν από τους ισραηλινούς βομβαρδισμούς, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών του Λιβάνου

    Ο Χαμίε διευκρίνισε ότι το πλήγμα είχε στόχο περιοχή μέσα στο λιβανέζικο έδαφος, κοντά στο συνοριακό πέρασμα, και προκάλεσε κρατήρα τεσσάρων μέτρων.

    Εκπρόσωπος των ισραηλινών ενόπλων δυνάμεων (IDF) κατηγόρησε τη Χεζμπολάχ ότι χρησιμοποιεί το πέρασμα για να μεταφέρει στρατιωτικό εξοπλισμό από τη Συρία στον Λίβανο.
    Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ STR
  • Κίνα: Σαρώνει ο σούπερ τυφώνας Γιάγκι, δύο νεκροί και 92 τραυματίες
    Κίνα: Σαρώνει ο σούπερ τυφώνας Γιάγκι, δύο νεκροί και 92 τραυματίες

    Ο Γιάγκι συνοδεύεται από ισχυρές βροχοπτώσεις και ριπές ανέμου ταχύτητας 234 χιλιομέτρων/ώρα κοντά στο κέντρο του, που ξερίζωσαν αναρίθμητα δένδρα, πλημμύρισαν δρόμους και ανάγκασαν 460.000 ανθρώπους να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους

    Ο σούπερ τυφώνας Γιάγκι στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον δύο ανθρώπους, ενώ προκάλεσε τον τραυματισμό άλλων 92 στο τουριστικό νησί Χαϊνάν, στο νότιο τμήμα της Κίνας, μετέδωσε σήμερα το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων Νέα Κίνα.
    Ο Γιάγκι συνοδεύεται από ισχυρές βροχοπτώσεις και ριπές ανέμου ταχύτητας 234 χιλιομέτρων/ώρα κοντά στο κέντρο του, που ξερίζωσαν αναρίθμητα δένδρα, πλημμύρισαν δρόμους και ανάγκασαν 460.000 ανθρώπους να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους στη νησιωτική αυτή επαρχία, σύμφωνα με το κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο CCTV. Η ηλεκτροδότηση έχει διακοπεί σε περισσότερες από 800.000 κατοικίες. Στο Χαϊνάν κατοικούν περισσότεροι από 10 εκατομμύρια άνθρωποι.
    Ο σούπερ τυφώνας Γιάγκι είναι ο ισχυρότερος που έχει εκδηλωθεί φέτος στη λεκάνη του Ειρηνικού και στις 04:00 το πρωί σήμερα ώρα Ελλάδας κατευθυνόταν προς τη βόρεια ακτή του Βιετνάμ και τον κόλπο του Τονκίν με κεραυνούς, βροχές και σφοδρούς ανέμους.
    Ο Γιάγκι σχηματίσθηκε την 1η Σεπτεμβρίου πάνω από τη θάλασσα ανατολικά του αρχιπελάγους των Φιλιππίνων. Ως τροπική καταιγίδα έπληξε το Λουζόν, το πιο πυκνοκατοικημένο νησί των Φιλιππίνων, σκοτώνοντας τουλάχιστον 16 ανθρώπους και τραυματίζοντας 13.

    Η τροπική καταιγίδα ενισχύθηκε δραματικά αργότερα μέσα στην εβδομάδα και έγινε ο ισχυρότερος στον κόσμο τροπικός τυφώνας του 2024, μετά τον κατηγορίας 5 κυκλώνα Μπέριλ στον Ατλαντικό.
    Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ XINHUA / GUO CHENG
  • Κίνα: Ποιος ο λόγος που η κυβέρνηση βάζει τέλος στις αποστολές παιδιών στο εξωτερικό για υιοθεσία
    Κίνα: Ποιος ο λόγος που η κυβέρνηση βάζει τέλος στις αποστολές παιδιών στο εξωτερικό για υιοθεσία

    Η Κίνα εφάρμοσε της αυστηρή πολιτική του ενός παιδιού από το 1979 μέχρι το 2015 για να μειώσει τον πληθυσμό της

    Η Κίνα δεν θα στέλνει πλέον παιδιά στο εξωτερικό για υιοθεσία, ανακοίνωσε η κυβέρνηση, τερματίζοντας έναν κανόνα που ίσχυε πάνω από τρεις δεκαετίες, που είχε προκύψει από την αυστηρή πολιτική του ενός παιδιού, την οποία επέβαλε για χρόνια το Πεκίνο.
    Περισσότερα από 160.000 Κινεζάκια έχουν υιοθετηθεί από οικογένειες σε όλο τον κόσμο από το 1992, όταν η Κίνα επέτρεψε για πρώτη φορά τις υιοθεσίες παιδιών από την Κίνα στο εξωτερικό.
    Περίπου 82.000 από αυτά τα παιδιά, κυρίως κορίτσια, έχουν υιοθετηθεί στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την οργάνωση China's Children International (CCI).
    Χθες, Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου, η εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών Μάο Νινγκ ανακοίνωσε ότι η κινεζική κυβέρνηση προσάρμοσε την πολιτική της για διασυνοριακές υιοθεσίες ώστε να είναι «σύμφωνη» με τις διεθνείς τάσεις.

    «Εκτός από την υιοθεσία ενός παιδιού ή θετού τέκνου εξ αίματος συγγενών της ίδιας γενιάς εντός τριών γενεών αλλοδαπών που έρχονται στην Κίνα για να υιοθετήσουν, η Κίνα δεν θα στέλνει παιδιά στο εξωτερικό για υιοθεσία», είπε ο Μάο.

    «Εκφράζουμε την εκτίμησή μας σε εκείνες τις ξένες κυβερνήσεις και οικογένειες, που επιθυμούν να υιοθετήσουν παιδιά από την Κίνα, για την καλή τους πρόθεση και την αγάπη και την καλοσύνη που έδειξαν», πρόσθεσε.

    Δεν έχει καταστεί ακόμη σαφές τι θα συμβεί με τις οικογένειες που βρίσκονται στη διαδικασία υιοθεσίας παιδιών από την Κίνα.

    Γιατί η κυβέρνηση αλλάζει τη στάση της απέναντι στο ζήτημα

    Η αλλαγή του κανόνα έρχεται καθώς Κινέζοι πολιτικοί προσπαθούν να ενθαρρύνουν νεαρά ζευγάρια να παντρευτούν και να κάνουν παιδιά μετά τη μείωση του πληθυσμού επί δύο συναπτά χρόνια.

    Η Κίνα έχει ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά γεννήσεων παγκοσμίως και προσπαθεί να δώσει κίνητρα στις νεαρές γυναίκες να κάνουν παιδιά.

    Πολλές, ωστόσο, αποθαρρύνονται από το υψηλό κόστος φροντίδας των παιδιών, τις ανησυχίες για την ασφάλεια της εργασίας και τις μελλοντικές προοπτικές τους, καθώς η ανάπτυξη στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου επιβραδύνεται.

    Η Κίνα εφάρμοσε της αυστηρή πολιτική του ενός παιδιού από το 1979 μέχρι το 2015 για να μειώσει τον πληθυσμό της. Όταν οι οικογένειες περιορίζονταν στο να αποκτήσουν ένα παιδί, πολλές επέλεξαν να κρατήσουν αγόρια, τα οποία παραδοσιακά προορίζονται να γίνουν οι κύριοι φροντιστές των οικογενειών τους, και δώσουν τα κορίτσια για υιοθεσία.

    Η κίνηση της Κίνας να σταματήσει τις διεθνείς υιοθεσίες έρχεται αφότου η Ολλανδία τον Μάιο απαγόρευσε στους πολίτες της να υιοθετούν παιδιά από ξένες χώρες. Στη Δανία, οι άνθρωποι δεν θα μπορούν πλέον να υιοθετούν παιδιά από το εξωτερικό, αφού η μοναδική υπηρεσία υιοθεσίας ανακοίνωσε ότι σταματά τη λειτουργία της.
    Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ WU HAO
  • Κίνα: Πάνω από 400.000 άνθρωποι απομακρύνθηκαν από τις εστίες τους στη Χαϊνάν καθώς πλησιάζει ο υπερτυφώνας Γιάγκι
    Κίνα: Πάνω από 400.000 άνθρωποι απομακρύνθηκαν από τις εστίες τους στη Χαϊνάν καθώς πλησιάζει ο υπερτυφώνας Γιάγκι

    Η χώρα προετοιμάζεται για την ενδεχομένως πιο ισχυρή τροπική καταιγίδα που έχει πλήξει τις νότιες ακτές της εδώ και μια δεκαετία

    Οι αρχές της νήσου Χαϊνάν, στο νότιο τμήμα της Κίνας, έχουν ήδη απομακρύνει προληπτικά πάνω από 419.000 κατοίκους καθώς πλησιάζει ο υπερτυφώνας Γιάγκι, μετέδωσε σήμερα το επίσημο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua.
    Η Κίνα προετοιμάζεται για την ενδεχομένως πιο ισχυρή τροπική καταιγίδα που έχει πλήξει τις νότιες ακτές της εδώ και μια δεκαετία.

    Ο τυφώνας αναμένεται να φτάσει στην στεριά σήμερα το απόγευμα, στα παράλια της Χαϊνάν, δημοφιλή τουριστικό προορισμό, σύμφωνα με τη μετεωρολογική υπηρεσία της επαρχίας.
    Το υπουργείο Υδάτινων Πόρων αναβάθμισε χθες, Πέμπτη, στην τρίτη πιο υψηλή βαθμίδα τον μηχανισμό αντιμετώπισης καταστάσεων έκτακτης ανάγκης που τέθηκε σε εφαρμογή για την αντιμετώπιση πλημμυρών στην επαρχία της Χαϊνάν και στη γειτονική της Γκουανγκντόνγκ.

    «Ο Γιάγκι θα είναι μάλλον ο πιο ισχυρός τυφώνας που έχει πλήξει τη νότια ακτή της Κίνας από το 2014, πράγμα το οποίο θα καταστήσει πολύ δύσκολο το έργο της πρόληψης πλημμυρών», μετέδωσε το Xinhua έπειτα από συνεδρίαση αξιωματούχων για την αντιμετώπιση πλημμυρών.
    Συνοδευόμενος από ανέμους που πνέουν με ταχύτητα που ξεπερνά τα 240 χιλιόμετρα την ώρα, ο Γιάγκι αντιστοιχεί σε «τυφώνα 4ης κατηγορίας», σύμφωνα με δεδομένα της NASA για την ξηρά.

    Ο Γιάγκι πέρασε στη διάρκεια της νύχτας σε απόσταση τουλάχιστον 400 χιλιομέτρων από το Χονγκ Κονγκ, προκαλώντας καταρρακτώδεις βροχές.

    Το Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ ανέστειλε τη λειτουργία του σήμερα, τα σχολεία παρέμειναν κλειστά και περιορίστηκε η κυκλοφορία των δημόσιων μέσων μεταφοράς.
    Οι αρχές ανακοίνωσαν ότι τρεις άνθρωποι τραυματίστηκαν, αλλά οι ζημιές που προκλήθηκαν ήταν περιορισμένες. Σήμερα συνεχίζονταν οι ισχυρές βροχοπτώσεις στην πόλη.

    Το νότιο τμήμα της Κίνας πλήττεται συχνά το καλοκαίρι και το φθινόπωρο από τυφώνες που σχηματίζονται στη θάλασσα ανατολικά των Φιλιππίνων και της Ταϊλάνδης.
    Οι τυφώνες της περιοχής σχηματίζονται ολοένα και πιο κοντά στις ακτές απ’ό,τι στο παρελθόν, ενισχύονται γρηγορότερα και παραμένουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα πάνω από τη στεριά λόγω της κλιματικής αλλαγής, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε τον Ιούλιο.

    Μετά τη νότια Κίνα, ο Γιάγκι προβλέπεται να συνεχίσει την πορεία του προς το Βιετνάμ, όπου αύριο, Σάββατο, αναμένεται να φτάσει στις περιφέρειες του βορείου τμήματος της χώρας, γύρω από τον πολύ γνωστό κόλπο του Χαλόνγκ, που έχει καταχωρισθεί στον Κατάλογο Μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς της Unesco.

    Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι θα απομακρυνθούν σήμερα από τις εστίες τους ώστε να μεταφερθούν σε πιο ασφαλείς περιοχές στις επαρχίες Χάι Φονγκ και Τάι Μπινχ, ανακοίνωσαν οι τοπικές αρχές.
    «Θα πρόκειται για τον ισχυρότερο τυφώνα (που έχει πλήξει το βόρειο Βιετνάμ) τα τελευταία 20 χρόνια», δήλωσε χθες ο Φαμ Ντουκ Λουάν, επικεφαλής της αρχής διαχείρισης φραγμάτων.

    Πάνω από 457.000 στρατιωτικοί κινητοποιήθηκαν από την υπηρεσία πρώτων βοηθειών και διάσωσης του υπουργείου Άμυνας.

    Οι αρχές ζήτησαν επίσης από περίπου 50.000 αλιευτικά σκάφη να πάνε σε ασφαλές μέρος.
    Πηγή: Protothema.gr
  • «Γηρασμένο» το αεροδρόμιο Αράξου: Προβλήματα σε πάρκινγκ, γεννήτριες, πόρτες
    «Γηρασμένο» το αεροδρόμιο Αράξου: Προβλήματα σε πάρκινγκ, γεννήτριες, πόρτες
    Πολλές φορές έχει καταγραφεί η ανοδική κίνηση στο Αεροδρομίου Αράξου, το οποίο φέτος το καλοκαίρι – στο γενικότερο ανοδικό ρεύμα του Ελληνικού Τουρισμού – αναμένεται να ξεπεράσει τα περυσινά δεδομένα, σε ποσοστό άνω του 13%.
    Από την άλλη, πολλοί αναρωτούνται για το ποιες θα ήταν οι επιδόσεις του μοναδικού Διενθούς Αερολιμένα της Αχαΐας αν δεν είχε προβλήματα υποδομών, που θα τον καθιστούσαν σύγχρονο και όχι μια «γερασμένη» εγκατάσταση η οποία περιμένει να ιδιωτικοποιηθεί μήπως και κοιτάξει ψηλότερα!

    Ποια είναι, όμως, τα προβλήματα υποδομών;

    Το ρεπορτάζ της «Πελοποννήσου» αναφέρει ότι υπάρχουν πολλά ζητήματα σε υποδομές. με βασικότερα τα εξής:

    – Πρόβλημα με τις αυτόματες πόρτες (access control), οι οποίες κανονικά θα πρέπει να δουλεύουν ηλεκτρονικά, αλλά λόγω βλάβης είναι εκτός λειτουργίας.

    – Δεν λειτουργούν, λόγω βλάβης οι γεννήτριες που είναι απαραίτητές σε περίπτωση διακοπής του ρεύματος. Σε ένα τέτοιο σενάριο, το αεροδρόμιο θα βγει off.

    Τα φώτα στον περιβάλλοντα χώρο είναι εκτός λειτουργίας και κατά τις βραδινές ώρες, ένας επισκέπτης δεν μπορεί να δει ούτε στα δύο μέτρα.

    – Πρόβλημα καθίζησης στο πάρκινγκ του αεροδρομίου με αποτέλεσμα τα λεωφορεία να μην μπορούν να παρκάρουν. Εχει βγει διαγωνισμός από την ΥΠΑ μαζί με άλλα περιφερειακά αεροδρόμια, αλλά ακόμα δεν έχει βρεθεί ανάδοχος και κανείς δεν ξέρει πότε θα γίνουν εργασίες.

    – Ελλειψη προσωπικού. Από τους 12 υπάλληλους που διαθέτει το αεροδρόμιο, βάσει οργανογράμματος, δουλεύουν μόνο τα εφτά, καθώς τα πέντε έχουν αποσπαστεί σε άλλες υπηρεσίες, με αποτέλεσμα οι βάρδιες του σαββατοκύριακου να βγαίνουν με μεγάλη δυσκολία.

    – Πρόβλημα σε ένα κομμάτι ψευδοροφής στην κεντρική αίθουσα που πέρα από την έλλειψη καλαισθησίας, δημιουργεί κινδύνους για εργαζόμενους και τουρίστες.

    Στις αρχές Ιουνίου η Πολιτεία έδωσε, μεν, χρήματα και αποκαταστάθηκαν οι βλάβες στους 3 από τους 4 Πυλώνες Φωτισμού , με αποτέλεσμα να υπάρχει πλέον επαρκής φωτισμός για να υποδέχεται τις βραδινές πτήσεις του αεροδρομίου.

    Σε γενικές γραμμές, ωστόσο, τα προβλήματα είναι αρκετά και χρειάζεται κρατική παρέμβαση για να αναβαθμιστεί το Αεροδρόμιο και να αποκτήσει αξιόλογες υποδομές ώστε να μπορέσει να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο από την «πίτα» των πτήσεων, κυρίως από το εξωτερικό.

    Πηγή: Pelop.gr

  • Κίνα: Σχολικό λεωφορείο έπεσε πάνω σε πλήθος - 11 νεκροί, ανάμεσά τους μαθητές
    Κίνα: Σχολικό λεωφορείο έπεσε πάνω σε πλήθος - 11 νεκροί, ανάμεσά τους μαθητές

    Σχολικό λεωφορείο από ακόμη άγνωστη αιτία έπεσε πάνω σε πεζούς σε πόλη της Κίνας, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τουλάχιστον 11 άνθρωποι, ανάμεσά τους πέντε μαθητές, μεταδίδουν κινεζικά κρατικά ΜΜΕ, ανάμεσά τους η δημόσια τηλεόραση CCTV.

    Η τραγωδία εκτυλίχθηκε πλάι στην πύλη σχολείου στην πόλη Ταϊάν, περίπου 400 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά του Πεκίνου, στην επαρχία Σαντόνγκ (ανατολικά).

    Το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων Νέα Κίνα μεταδίδει από πλευράς του πως το δυστύχημα έγινε περί τις 07:00 (τοπική ώρα· 02:00 ώρα Ελλάδας), όταν το όχημα έπεσε πάνω σε μαθητές και άλλους πεζούς σε πεζοδρόμιο πλάι στην πύλη σχολείου μέσης εκπαίδευσης

    Πηγή: Cnn.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς