Τρίτη, 20 Ιουλίου 2021 16:05

Oλυμπιακοί του Τόκιο: H Toyota αποσύρει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις στην Ιαπωνία

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Ο CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν θα παρευρεθεί στην έναρξη των Αγώνων επειδή δεν θα υπάρχουν θεατές - Η απόφαση ανακοινώθηκε λίγα 24ωρα πριν από την έναρξη των Αγώνων

Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε η είδηση στην Ιαπωνία ότι ο κορυφαίος χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο, η αυτοκινητοβιομηχανία Toyota, αποσύρει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις που σχετίζονται με τους Ολυμπιακούς Αγώνες, όπως αναφέρει η ιαπωνική εφημερίδα «Yomiuri» επικαλούμενη ανώτερο στέλεχος της εταιρείας. «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες μετατρέπονται σε μια εκδήλωση που δεν έχει αποκτήσει την κατανόηση του κοινού», ανέφερε στέλεχος της αυτοκινητοβιομηχανίας που δεν κατονομάζεται.

Επιπλέον, ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Ακίο Τογιόντα, δεν θα παρευρεθεί στην τελετή έναρξης του μεγάλου αθλητικού γεγονότος. H ανακοίνωση της Toyota έρχεται μετά την αποχώρηση της Αμερικανίδας τενίστριας, Κόκο Γκαφ, και δύο ποδοσφαιριστών της Νοτίου Αφρικής αφότου νόσησαν από Covid στη διάρκεια της προπόνησης στο Ολυμπιακό Χωριό.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota δεν θα παρευρεθεί στην τελετή έναρξης επειδή δεν επιτρέπονται θεατές στις κερκίδες του σταδίου, αναφέρει το πρακτορείο Bloomberg επικαλούμενο αξιωματούχο της εταιρείας. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες, που ξεκινούν την Παρασκευή, θα είναι οι πρώτοι που θα διεξαχθούν χωρίς θεατές.
Το Τόκιο αντιμετωπίζει μια αύξηση των κρουσμάτων κορωνοϊού, η οποία ώθησε την κυβέρνηση να κηρύξει την ιαπωνική πρωτεύουσα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες ανοίγουν την αυλαία τους την Παρασκευή εν μέσω αύξησης των κρουσμάτων από τον κορωνοϊό στο Τόκιο, με τους Ιάπωνες να διαφωνούν για την διεξαγωγή τους εν μέσω πανδημίας.

Όπως αναφέρει το CNN, η απόφαση της Toyota να αποσύρει τις τηλεοπτικές της διαφημίσεις λίγα 24ωρα πριν την έναρξη των Αγώνων αντικατοπτρίζει την προσπάθεια της αυτοκινητοβιομηχανίας να αποτρέψει την αρνητική προβολή... Οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα διεξαχθούν παρά την έντονη δημόσια αντίθεση και τους φόβους για περαιτέρω εξάπλωση του κορωνοϊού. Αλλά και η κοινή γνώμη στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου τάσσεται κατά της διεξαγωγής των Αγώνων στη χώρα.

Στη διάρκεια διαδικτυακής ενημέρωσης, ο Γιοθν Ναγκάτα, εκτελεστικός διευθυντής της Τoyota δήλωσε πως οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο διαμορφώνονται για να είναι ένα γεγονός για το οποίο είναι πιο δύσκολο να συγκεντρωθεί υποστήριξη για «διάφορους λόγους».

«Υπάρχει ένα μικτό κοινό συναίσθημα απέναντι στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Θα υποστηρίξουμε πλήρως τους αθλητές και θα συνεισφέρουμε στους Ολυμπιακούς Αγώνες παρέχοντας οχήματα και με άλλα μέσα», υποστήριξε ο Ναγκάτα.
Πηγή: protothema.gr - Φωτογραφία Αρχείου ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/LAURENT GILLIERON
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 20 Ιουλίου 2021 15:50

Σχετικά Άρθρα

  • Η Toyota σκέφτεται σοβαρά το MR2
    Η Toyota σκέφτεται σοβαρά το MR2

    Πληθαίνουν συνεχώς οι φήμες σχετικά με την επιστροφή του Toyota MR2, το οποίο ενδεχομένως να έρθει το 2026 με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με αυτό που γνωρίζαμε.

    Το νέο μοντέλο θα μπορούσε να διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και ισχύ 400 ίππων, κάτι που θα άλλαζε εντελώς την πισωκίνητη φιλοσοφία του κλασικού MR2. Αυτό θα σηματοδοτούσε μια σημαντική απόκλιση από προηγούμενες φήμες που υποστήριζαν ότι ετοιμαζόταν μια πισωκίνητη έκδοση με κινητήρα τύπου GR Corolla.
    Οι τελευταίες αναφορές από το ιαπωνικό BestCar δείχνουν ότι η επόμενη γενιά του MR2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mazda και τη Subaru, και θα μπορούσε να πωλείται στη λιανική γύρω στα 65.000 ευρώ. Αν αληθεύει, αυτό θα το τοποθετούσε στο εξωτερικό ανάμεσα σε σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο όπως η Porsche 718 και η Lotus Emira, δίνοντας στους λάτρεις της αυτοκίνησης άλλη μια μη ηλεκτρική, μη υβριδική επιλογή.
    Αυτές οι εξελίξεις ευθυγραμμίζονται με την ευρύτερη προσπάθεια της Toyota να συνεχίσει να προσφέρει οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά τη στροφή της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω σε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος θα μπορούσε να μπει στο MR2.
    Αν και οι λεπτομέρειες είναι ακόμα εικασίες, υπάρχουν όλο και περισσότερες ενδείξεις ότι η Toyota σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το MR2, το οποίο διακόπηκε το 2007. Αυτή η πιθανή αναβίωση θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των σπορ συμπαγών αυτοκινήτων με επίκεντρο τον οδηγό, ειδικά καθώς όλο και λιγότεροι κατασκευαστές εστιάζουν σε αυτή την κατηγορία. Προς το παρόν, όμως, όλα παραμένουν φήμες, αλλά οι ελπίδες για την επιστροφή αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου είναι μεγάλες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H Toyota GR Corolla και με χειροκίνητο κιβώτιο
    H Toyota GR Corolla και με χειροκίνητο κιβώτιο

    Οι εν δυνάμει αγοραστές της ανανεωμένης GR Corolla, επιθυμούν την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο.

    Η ανανεωμένη Toyota GR Corolla αρχίζει μέσα στο 2025 το εμπορικό της ταξίδι, προσφέροντας μια άκρως ενδιαφέρουσα επιλογή στο αγοραστικό της κοινό, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο 8άρι.

    Σε πείσμα των καιρών, φαίνεται ότι το ποσοστό που θέλει το χειροκίνητο κιβώτιο δεν είναι αμελητέο. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ, υπολογίζεται ότι το 80% των πωλήσεων του «hot hatch» θα αφορούν στην χειροκίνητη έκδοση.

    Και αυτό ακούγεται και είναι -αν μην τι άλλο- εντυπωσιακό, γιατί το νέο εξελιγμένο και πολύ πιο άμεσο στις αλλαγές αυτόματο κιβώτιο, θεωρητικά αναδεικνύει περισσότερο τις αρετές του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 300 ίππων.

    Από την άλλη, η εκτίμηση αυτή δικαιώνει την εμμονή του επίτιμου προέδρου και Master Driver, Ακίο Τογιόντα, ο οποίος εδώ και αρκετά χρόνια τονίζει προς πάσα κατεύθυνση ότι το χειροκίνητο κιβώτιο δεν έχει «πεθάνει».
    Πηγή: Protothema.gr
  • Οι περίεργες εκδόσεις της Toyota AE86
    Οι περίεργες εκδόσεις της Toyota AE86

    Στο πλαίσιο ενός δημιουργικού project, μηχανικοί της Toyota παρουσίασαν δύο ιδιαίτερες μετατροπές με βάση την θρυλική AE86

    Η Toyota επέλεξε ένα θρυλικό της αυτοκίνητο προκειμένου να το βελτιώσει και να δώσει την ευκαιρία στους φίλους των vintage αυτοκινήτων να το οδηγήσουν για λίγες ώρες. Πρόκειται για την μοναδική Toyota AE86, το περίφημο αυτοκίνητο του Τακούμι Τακαχάσι στο οσκαρικό άνιμε Initial D που δεν έχανε από κανέναν στις αναβάσεις της ιαπωνικής επαρχίας. Αυτήν τη φορά ωστόσο οι μηχανικοί που ανέλαβαν το customizing είχαν άλλα στο μυαλό τους. Αποφάσισαν να δημιουργήσουν δύο εκδόσεις, μία με βενζινοκινητήρα και μία με ηλεκτροκινητήρα, αλλά με πολύ χαμηλή απόδοση.
    Στην περίπτωση της βενζινοκίνητης ΑΕ86, κάτω από το καπό έχει τοποθετηθεί ο κινητήρας από το Toyota GR Yaris χωρίς το… τούρμπο. Ο τρικύλινδρος κινητήρας λοιπόν αποδίδει μόλις 112 ίππους (από 268) και 160 Nm ροπής και συνοδεύεται από 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το ευτύχημα είναι ότι το αυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 980 κιλά.

    Από την άλλη, η ηλεκτροκίνητη AE86 αποδίδει λίγο περισσότερο, 127 ίππους και 150 Nm ροπής, αλλά ζυγίζει λίγο περισσότερο, 1.070 κιλά. Το εντυπωσιακό στην ηλεκτροκίνητη έκδοση είναι ότι διαθέτει επίσης μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων!
    Οι φίλοι της Toyota AE86 στην Ιαπωνία θα έχουν την ευκαιρία να νοικιάσουν και οδηγήσουν τα δύο ΑΕ86 κάθε Πέμπτη και Παρασκευή από τις 17 Οκτωβρίου μέχρι και τις 20 Δεκεμβρίου.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πιθανή η επιστροφή του Toyota MR2
    Πιθανή η επιστροφή του Toyota MR2

    Πληθαίνουν συνεχώς οι φήμες σχετικά με την επιστροφή του Toyota MR2, το οποίο ενδεχομένως να έρθει το 2026 με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με αυτό που γνωρίζαμε.

    Το νέο μοντέλο θα μπορούσε να διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και ισχύ 400 ίππων, κάτι που θα άλλαζε εντελώς την πισωκίνητη φιλοσοφία του κλασικού MR2. Αυτό θα σηματοδοτούσε μια σημαντική απόκλιση από προηγούμενες φήμες που υποστήριζαν ότι ετοιμαζόταν μια πισωκίνητη έκδοση με κινητήρα τύπου GR Corolla.

    Οι τελευταίες αναφορές από το ιαπωνικό BestCar δείχνουν ότι η επόμενη γενιά του MR2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mazda και τη Subaru, και θα μπορούσε να πωλείται στη λιανική γύρω στα 65.000 ευρώ. Αν αληθεύει, αυτό θα το τοποθετούσε στο εξωτερικό ανάμεσα σε σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο όπως η Porsche 718 και η Lotus Emira, δίνοντας στους λάτρεις της αυτοκίνησης άλλη μια μη ηλεκτρική, μη υβριδική επιλογή. Αυτές οι εξελίξεις ευθυγραμμίζονται με την ευρύτερη προσπάθεια της Toyota να συνεχίσει να προσφέρει οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά τη στροφή της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω σε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος θα μπορούσε να μπει στο MR2.
    Αν και οι λεπτομέρειες είναι ακόμα εικασίες, υπάρχουν όλο και περισσότερες ενδείξεις ότι η Toyota σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το MR2, το οποίο διακόπηκε το 2007. Αυτή η πιθανή αναβίωση θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των σπορ συμπαγών αυτοκινήτων με επίκεντρο τον οδηγό, ειδικά καθώς όλο και λιγότεροι κατασκευαστές εστιάζουν σε αυτή την κατηγορία. Προς το παρόν, όμως, όλα παραμένουν φήμες, αλλά οι ελπίδες για την επιστροφή αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου είναι μεγάλες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Toyota GR Corolla εισβάλει στην Ευρώπη
    Η Toyota GR Corolla εισβάλει στην Ευρώπη

    Η Toyota σκέφτεται σοβαρά να λανσάρει την κορυφαία έκδοση της Corolla και στην ευρωπαϊκή αγορά.

    Η Toyota πιθανότατα ετοιμάζεται να λανσάρει την σκληροπυρηνική GR Corolla στην Ευρώπη, με τα πρωτότυπα μοντέλα δοκιμών να έχουν εντοπιστεί στην πίστα του Nürburgring.

    Οι ευρωπαίοι λάτρεις των «hot hatches» και ειδικά αυτοί της Toyota ζητούσαν εδώ και καιρό την έκδοση GR Corolla να διατίθεται και στην ευρωπαϊκή αγορά και φαίνεται ότι αυτό μπορεί σύντομα να γίνει πραγματικότητα.

    Αυτή τη στιγμή η κορυφαία έκδοση της γκάμας πωλείται στις αγορές των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας και εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 304 ίππους (+43 ίππους συγκριτικά με το GR Yaris).

    Όπως και το Yaris, η Corolla προσφέρει σύστημα τετρακίνησης και μπορεί να εξοπλιστεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

    Αυτό την καθιστά ισχυρό ανταγωνιστή μοντέλων όπως η BMW M135i, το Honda Civic Type R και το Volkswagen Golf R.

    Η GR Corolla κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Toyota στο Motomachi της Ιαπωνίας, ενώ διατίθεται και μια ισχυρότερη έκδοση (GRMN), η οποία διαθέτει μικρότερη απόσταση από το έδαφος, ενώ έχει τοποθετηθεί και μία μεγαλύτερη πίσω αεροτομή.

    Στην περίπτωση που το μοντέλο ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ευρώπη, η τιμή του αναμένεται να ξεπεράσει εύκολα τις 60.000 ευρώ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Σε διαδικασία ανανέωσης η Toyota GR Corolla
    Σε διαδικασία ανανέωσης η Toyota GR Corolla

    H Toyota εξελίσσει μία νέα εκδοχή της κορυφαίας έκδοσης στη γκάμα της Corolla.

    Πριν από λίγο καιρό η Toyota τοποθέτησε στην σκληροπυρηνική έκδοση GR Corolla ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, καθώς και ένα αναβαθμισμένο μοτέρ, ενώ όλα δείχνουν ότι δε θα μείνει μόνο σε αυτά.

    Απόδειξη των παραπάνω αποτελεί η πρωτότυπη έκδοση δοκιμών της GR Corolla που εμφανίστηκε τον προηγούμενο μήνα σε γερμανικούς δρόμους με ανθρώπους της Toyota πίσω από το τιμόνι.

    Δυστυχώς, οι λεπτομέρειες σχετικά με το ανανεωμένο μοντέλο είναι ελάχιστες και δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο το τι ετοιμάζει η Toyota. Η καλύτερη υπόθεσή μας, είναι πως μιλάμε για το facelift της GR Corolla ή στην καλύτερη περίπτωση, για μία ειδική έκδοσή της.

    Υπενθυμίζουμε, ότι η παρούσα Corolla υπάρχει από το 2018 και η «hot-hatch» εκδοχή της από το 2022. Συνεπώς, η ανανέωσή τους πρέπει να βρίσκεται στα άμεσα σχέδια των Ιαπώνων.

    Αν κρίνουμε πάντως από τις ελάχιστες διαφορές, συγκριτικά με το παρόν μοντέλο, τότε το πιθανότερο είναι πως μιλάμε για μία μικρής βαθμίδας ανανέωση, ώστε να διατηρηθεί η GR Corolla στην επικαιρότητα.


    Οι τελευταίες αναβαθμίσεις που έγιναν από την Toyota στο μικρομεσαίο hot-hatch μοντέλο αφορούσαν στην ενσωμάτωση του launch control, νέες λεπτομέρειες στο εσωτερικό και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση.

    Η πιο ηχηρή, όμως, αναβάθμιση αφορούσε στον τρικύλινδρο κινητήρα των 1,6 λίτρων, που η απόδοσή του ανέβηκε στους 304 ίππους και 400 Nm ροπής.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Αποκάλυψη FT: Meta και Google στόχευαν κρυφά εφήβους με διαφημίσεις - Η μυστική συμφωνία
    Αποκάλυψη FT: Meta και Google στόχευαν κρυφά εφήβους με διαφημίσεις - Η μυστική συμφωνία

    Μυστική συμφωνία προκειμένου να προωθήσουν σε έφηβους χρήστες του YouTube διαφημίσεις του Instagram συνέπραξαν η Google και η Meta παραβιάζοντας τους ίδιους της τους κανόνες διαφήμισης- όπως αποκαλύπτει δημοσίευμα των Financial Times (FT). Καθώς οι δύο εταιρίες δεν μπορούσαν να στοχεύσουν απευθείας τους εφήβους, στόχευσαν μια ομάδα χρηστών η οποία χαρακτηρίζεται ως «άγνωστη». Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Google γνώριζε ότι επρόκειτο κυρίως για ηλικίες κάτω των 18.

    Στη συνέχεια, η Spark Foundry, θυγατρική του διαφημιστικού κολοσσού Publicis με έδρα τις ΗΠΑ, φέρεται να συνεργάστηκε με τις δυο εταιρείες για να ξεκινήσει την παράνομη εκστρατεία μάρκετινγκ στον Καναδά μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου του τρέχοντος έτους, προτού προχωρήσει στη δοκιμή του προγράμματος στις ΗΠΑ τον Μάιο. Η Meta και η Google σκόπευαν να επεκτείνουν την καμπάνια σε διεθνείς αγορές και να προωθήσουν πρόσθετες υπηρεσίες όπως το Facebook, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

    Ωστόσο, μόλις οι FT επικοινώνησαν με την Google, η εταιρεία ακύρωσε την καμπάνια.

    «Απαγορεύουμε τις στοχευμένες διαφημίσεις σε άτομα κάτω των 18 ετών, τελεία και παύλα. Αυτές οι πολιτικές υπερβαίνουν κατά πολύ τα απαιτούμενα και υποστηρίζονται από τεχνικές διασφαλίσεις. Επιβεβαιώσαμε ότι αυτές οι διασφαλίσεις λειτούργησαν σωστά»» δήλωσε η Google.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Τίτλοι τέλους για την Toyota GR Supra
    Τίτλοι τέλους για την Toyota GR Supra

    Η Toyota αναμένεται μέσα στο 2026 να σταματήσει την παραγωγή της GR Supra.

    H Toyota GR Supra, που αποτελεί ένα από τα πιο ονομαστά μοντέλα στην κατηγορία των roadsters φαίνεται πως φτάνει στο τέλος της εμπορικής της καριέρας, καθώς όπως όλα δείχνουν, θα σταματήσει να παράγεται το 2026.

    Ακόμα δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση, αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα υψηλόβαθμων στελεχών της Toyota ήδη έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός της επόμενης γενιάς του εν λόγω μοντέλου.


    Μάλιστα οι πληροφορίες που διαρρέουν κάνουν λόγο για συνέχιση της συνεργασίας μεταξύ Toyota και BMW προκειμένου τα επόμενα χρόνια να παρουσιάσουν ξανά ένα μοντέλο με κοινή τεχνική βάση, όπως οι Supra και Z4.

    Αφορμή πάντως για αυτή την έρευνα και την επιβεβαίωση ότι τελειώνει η καριέρα των δύο μοντέλων ήταν ένα δημοσίευμα του AutoNews. Στο άρθρο αναφέρεται ότι η Magna Steyr στο εργοστάσιο της Αυστρίας απέλυσε 500 εργαζομένους μειώνοντας δραματικά την παραγωγή. Θυμίζουμε ότι τα Supra και Z4, μαζί με την BMW Σειρά 5 και Jaguar E-Pace κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις του Γκρατς.


    Κανείς δεν γνωρίζει ουσιαστικά τι θα δούμε τα επόμενα χρόνια από τις Toyota και BMW. Είναι πολύ πιθανό ο δύο εταιρείες να μην ασχοληθούν καθόλου με τις νέες γενιές των Supra και Z4 και να αλλάξουν εντελώς πορεία.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς