Κόσμος

Όλο και περισσότεροι millennials γίνονται 40 ετών – και αλλάζουν ό,τι γνωρίζαμε για τα ταξίδια

Όλο και περισσότεροι millennials γίνονται 40 ετών – και αλλάζουν ό,τι γνωρίζαμε για τα ταξίδια

Οι millennials κλείνουν τα 40 και φέρνουν μαζί τους την τεχνολογική και την κοινωνική τους συνείδηση και τις καταναλωτικές τους συνήθειες - Ωθούν μια ολόκληρη ταξιδιωτική βιομηχανία να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα

Οι μεσήλικες millennials είναι εδώ. Όλο και περισσότεροι millennials κλείνουν τα 40. Γεννημένοι μεταξύ 1981 και 1996, είναι μια γενιά που πάντα θεωρούνταν νέα και που τώρα περνάει σε μια νέα φάση.

Πρώτα απ΄όλα, οι millennials ταξιδεύουν πολύ περισσότερο από άλλες ηλικιακές ομάδες, ξεπερνώντας την πολύ πλουσιότερη γενιά των «baby boomers», σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Morning Consult.

«Οι millennials είναι η γενιά που είναι πιθανότερο να κάνει πολλά και συχνά ταξίδια», δήλωσε η Λίντσει Ρόσκε, αναλύτρια ταξιδιών και φιλοξενίας στην Morning Consult. «Για παράδειγμα, το 18% των millennials έχουν πραγματοποιήσει τρεις ή περισσότερες πτήσεις εσωτερικού τον τελευταίο χρόνο, σε σύγκριση με το 10% της γενιάς Χ και το 6% των «baby boomers».

«Ταξιδεύουν με διαφορετικό τρόπο από τις προηγούμενες γενιές», δήλωσε η ίδια στο CNBC Travel. «Βλέπουν τα ταξίδια ως δικαίωμα και όχι ως προνόμιο και θεωρούν ότι οι ταξιδιωτικές τους εμπειρίες αποτελούν μέρος της ίδιας τους της ταυτότητας και όχι απλά εκπλήρωση μίας επιθυμίας» , δήλωσε η Ρόσκε.

Ξοδεύοντας, αλλά όχι σπαταλώντας

Οι ανησυχία για τα χρήματα κάνει τους millennials να καθυστερούν τα πάντα, όπως την αγορά σπιτιού και αυτοκινήτου μέχρι το γάμο τους.

Ωστόσο, εξακολουθούν να θεωρούν σημαντικότερες τις διακοπές αντί για την προσθήκη μερικών έξτρα χρημάτων στις αποταμιεύσεις τους, σύμφωνα με έκθεση της GWI Travel. Θεωρούν τις διακοπές εξαιρετικά σημαντικές για αυτούς, πολύ περισσότερο από τις προηγούμενες γενιές, σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα.

Μέση δαπάνη ανά ταξίδι:

Baby boomers – 6126 δολάρια

Γενιά Χ – 5060 δολάρια

Millenials – 4141 δολάρια

Γενιά Ζ – 2788 δολάρια

Είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν, αλλά όχι απαραίτητα να σπαταλήσουν χρήματα για ταξίδια.

Οι millennials είναι πιθανότερο να πληρώσουν περισσότερα για πτήσεις σε σχέση με άλλες γενιές, αλλά μόνο ένας στους πέντε δηλώνει ότι αναζητά κορυφαίες επιλογές όταν ταξιδεύει, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας.

Αν και πολλοί millennials έχουν να ξεπληρώσουν φοιτητικά χρέη και πιέζονται και από το αυξανόμενο κόστος ζωής, εξακολουθούν να ξοδεύουν χρήματα προκειμένου να ταξιδέψουν. Ξοδεύουν όμως κατά ένα τρίτο λιγότερο, κατά μέσο όρο, ανά ταξίδι από τους «boomers» τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία InsureMyTrip.

Τι παρακινεί τους millennials να ταξιδέψουν

«Οι millennials τείνουν να αναζητούν σε μεγάλο βαθμό νέες εμπειρίες», δήλωσε η Ρόσκε. Οι millennials, μαζί με τη γενιά Ζ, είναι πιθανότερο να ξοδέψουν χρήματα για εμπειρίες παρά για καταναλωτικά αγαθά (46% έναντι 37%), σύμφωνα με την έκθεση «2023 Global Travel Trends Report» της American Express Travel.

Οι millennials αναζητούν ταξίδια που εστιάζουν στην ψυχική υγεία και τη χαλάρωση και οι διακοπές τους δεν περιορίζονται πλέον μόνο στις περιόδους των διακοπών.

Σε σύγκριση με τις παλαιότερες γενιές, οι millennials και η γενιά Ζ δίνουν προτεραιότητα σε ταξίδια που εστιάζουν στην προσωπική ευεξία (61% έναντι 48%) και στη διαμονή σε ξενοδοχεία με υπηρεσίες σπα και ευεξίας (60% έναντι 43%), σύμφωνα με την έκθεση.

Οι νεότεροι είναι επίσης πιθανότερο να εμπνέονται για τα ταξίδια τους από ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές, καθώς και από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram και το TikTok.

«Τα βιώσιμα ταξίδια είναι ζωτικής σημασίας για άτομα έως την ηλικία των 40 ετών. Περίπου το 82% των ταξιδιωτών της γενιάς Z και των millennials δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται να κάνουν διακοπές που έχουν ελάχιστες επιπτώσεις στο περιβάλλον το 2023, σε σύγκριση με το 72% της γενιάς X και το 64% των «boomers», σύμφωνα με δηλώσεις της Όντρει Χέντλει, προέδρου της American Express Travel.

«Έχοντας περιορισμένο χρόνο διακοπών, οι νεότεροι ταξιδιώτες είναι προσηλωμένοι στον τρόπο με τον οποίο θα γεμίσουν το χρόνο των διακοπών τους», δήλωσε η ίδια.

«Από την κατανάλωση τοπικών τροφίμων και την προσωπική ευεξία, μέχρι τα ψώνια σε τοπικές επιχειρήσεις και την επίσκεψη στις τοποθεσίες αγαπημένων τηλεοπτικών σειρών και ταινιών, οι προσωπικές προτιμήσεις έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον προγραμματισμό των ταξιδιών», δήλωσε η Χέντλει.

Πού μένουν οι millennials

Ο Φρέντερικ Λαλόντε, διευθύνων σύμβουλος της ταξιδιωτικής εφαρμογής «Hopper», δήλωσε ότι οι πελάτες τους έχουν διπλάσιες πιθανότητες να μείνουν σε κάποιο σπίτι παρά σε ξενοδοχείο.

«Οι χρήστες μας, οι οποίοι είναι οι millennials και η γενιά Z, οδηγούν τις εξελίξεις», δήλωσε στο «Skift Global Forum 2022». Αυτές οι δύο γενιές αρχίζουν σιγά σιγά να γίνονται οικονομικά ισχυρές.

Οι millennials αποτέλεσαν σχεδόν τους μισούς πελάτες της «Airbnb» το 2022 -περισσότερους από τη γενιά Ζ και τους «boomers» μαζί, σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία ερευνών αγοράς YouGov.

«Πολλοί millennials είναι πλέον γονείς και ταξιδεύουν μαζί με τα παιδιά τους», δήλωσε η Ρόσκε.

Από το 2019, οι ενοικιάσεις σπιτιών στην «Airbnb» αυξήθηκαν περισσότερο μεταξύ των ταξιδιωτών που είχαν παιδιά ηλικίας έξι ετών και κάτω, σύμφωνα με την εταιρεία. Τα σπίτια αυτά διαθέτουν συχνά πρόσθετα υπνοδωμάτια, εφοδιασμένα με κούνιες, καρεκλάκια και παιχνίδια.

Τα ξενοδοχεία προσπαθούν επίσης να μπουν σε αυτή την αγορά.

Ξενοδοχεία μεγάλων πολυεθνικών έχουν λανσάρει εμπορικά σήματα που απευθύνονται στους millennials, όπως τα Moxy και Aloft από τη Marriott, Canopy και Curio από τη Hilton. Τα εμπορικά σήματα απευθύνονται σε νεότερους ταξιδιώτες μέσω της εσωτερικής διακόσμησης, των υπηρεσιών ευεξίας, ακόμη και των δωρεάν κοκτέιλ.

Η 35χρονη εταιρεία πολυτελών ξενοδοχείων «Aman» δημιούργησε το «Janu Tokyo», ως απάντηση στη ζήτηση μιας ευρύτερης ομάδας επισκεπτών, το οποίο διαθέτει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των ξενοδοχείων «Aman» όσον αφορά τις υπηρεσίες και τον εξαιρετικό σχεδιασμό, αλλά με διαφορετικό ρυθμό και πνεύμα.

Η εταιρεία πολυτελών ξενοδοχείων και θέρετρων «Shangri-La» εγκαινίασε τα ξενοδοχεία «Hotel Jen» με τις οικογενειακές εμπειρίες να αποτελούν βασικό μέρος του επιχειρηματικού της σχεδίου, με θεματικά παιδικά δωμάτια και ντουλάπια ορόφων εφοδιασμένα με πάνες, αποστειρωτές μπιμπερό, μπανιέρες για μωρά και καροτσάκια Stokke.

Ο όμιλος ξενοδοχείων Kimpton «κερδίζει» επίσης τους millennials δίνοντας μεγάλη έμφαση στην τεχνολογία, την ευεξία και τα ζώα. «Αν το κατοικίδιό σας χωράει να περάσει από την πόρτα, θα το καλωσορίσουμε», σύμφωνα με τον ιστότοπο των ξενοδοχείων.

Η Kimpton πρωτοτυπεί και για τους νέους γονείς, βοηθώντας τους σε κάτι δύσκολο για όσους ταξιδεύουν με μωρά: φροντίζει να τους παρέχει ψυγεία που είναι αρκετά κρύα ώστε να αποθηκεύουν με ασφάλεια το μητρικό γάλα.

Η Kimpton συνεργάστηκε επίσης με την εταιρεία βρεφικών ειδών «4moms» για την παροχή βρεφικών καθισμάτων και παιδικών αυλών στους επισκέπτες, καθώς και με την εταιρεία σκούτερ «Micro Kickboard» για να βοηθά τα παιδιά να διανύουν γρήγορα τις αποστάσεις ακολουθώντας τους γονείς τους στα οικογενειακά ταξίδια.

Πηγή: newmoney.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα

tsoukalas popup