Ο ήχος είχε αρχικά κρατήσει ζωντανές τις ελπίζες για επιζώντες - «Είναι ρυθμικό, είναι σαν κάποιος να κάνει αυτόν τον ήχο και το γεγονός ότι επαναλαμβάνεται είναι πραγματικά ασυνήθιστο»
Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr
Κοράλλια: Έκτακτη σύσκεψη του ΟΗΕ για την πανδημία στα πολύτιμα οικοσυστήματα
Ανυσυχία με τον Αντετοκούνμπο στο Μιλγουόκι: Φήμες ότι μπορεί να αποχωρήσει απο τους Μπακς ...
Χημικά από τα ΜΑΤ στο Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας: Απόπειρα εκκένωσης της κατάληψης των εποχικών πυροσβεστών ...
Μαρίνα Σπανού: Όταν τραγουδούσα στον δρόμο ήταν αμήχανο να μου αφήνουν χρήματα
Τουρισμός: «Άνοιξε» τo Voucher των 1250 ευρώ - Δικαιούχοι και προθεσμίες
X: Πάρτι παραπληροφόρησης βλέπει έκθεση ΜΚΟ
Τσιτσιπάς - Σερούντολο 2-1: Με ανατροπή νίκησε ξανά τον Αργεντινό και προκρίθηκε στους 8 του Paris Masters ...
Αρχ. Ολυμπία: Τροχαίο στα τούνελ - Ανατροπή οχήματος στην περιμετρική
Επτά τροφές που κρατούν την ημικρανία μακριά
Οι μαθητές/τριες του Γυμνασίου με ΛΤ Βασιλακίου συμμετέχουν σε Πανελλήνιο ρεκόρ ΚΑΡΠΑ ...
Τις πρώτες πρωινές ώρες της 29ης Ιουλίου, ένα εντυπωσιακό πορτοκαλί Toyota LandCruiser ξεκίνησε ένα εξαιρετικό ταξίδι, βυθιζόμενο στα νερά της βόρειας αυστραλιανής θάλασσας. Συγκεντρωμένο στην παραλία Mandorah, ένα πλήθος θεατών επευφημούσε καθώς εξελισσόταν αυτή η ιστορική προσπάθεια. Το LandCruiser, γνωστό χαϊδευτικά ως «Mud Crab», είχε υποστεί μια δραματική μεταμόρφωση, εξελισσόμενο από ένα «κάδο σκουριάς» του 1978 σε ένα ηλεκτροκίνητο υποβρύχιο όχημα ικανό να καταδυθεί σε βάθος αρκετών μέτρων.
Το τολμηρό εγχείρημα είχε ως στόχο να καλύψει μια απόσταση 7 χιλιομέτρων, καταρρίπτοντας έτσι το παγκόσμιο ρεκόρ για τη μεγαλύτερη απόσταση που διανύει ένα αυτοκίνητο υποβρυχίως. Το εγχείρημα καθοδηγήθηκε από μια ομάδα μηχανολόγων μηχανικών και δυτών, οι οποίοι έθεσαν ως στόχο να κατακτήσουν όχι μόνο την τεράστια υποβρύχια πίεση αλλά και τους πιθανούς κινδύνους του βυθού, συμπεριλαμβανομένων των καρχαριών.
Το ταξίδι ξεκίνησε με τη μετατροπή του LandCruiser σε ηλεκτρικό όχημα. Όλα τα εξαρτήματά του μονώθηκαν σχολαστικά με λάδι σιλικόνης για να ενισχυθεί η αδιάβροχη φύση του. Αυτό το μέτρο εξασφάλιζε ότι οποιαδήποτε διείσδυση νερού στο σύστημα μετάδοσης κίνησης θα αντιμετωπιζόταν με διαρροή λαδιού, προστατεύοντας τους ζωτικούς εσωτερικούς μηχανισμούς.
Για την πλοήγηση στο δύσκολο έδαφος του ωκεανού, το LandCruiser άλλαξε τα κανονικά ελαστικά του με εξειδικευμένα μοντέλα τα οποία γέμισαν όχι με αέρα αλλά με νερό για να εξουδετερώσουν την άνωση. Κάθε ελαστικό ζύγιζε 150 κιλά. Παρά την εμπιστοσύνη τους στο σύστημα κίνησης του οχήματος, η ομάδα πραγματοποίησε μόνο μία δοκιμή σε αλμυρό νερό πριν ξεκινήσει το επικό υποβρύχιο οδοιπορικό.
Η έμπνευση της ομάδας για αυτό το τολμηρό εγχείρημα ήταν ένα προηγούμενο εγχείρημα του 1983 που αφορούσε ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο εξοπλισμένο με επιμήκεις σωλήνες εισαγωγής και εξαγωγής. Ωστόσο, οι εξελίξεις στην τεχνολογία και τη μηχανική από τότε οδήγησαν την ομάδα να πιστέψει ότι θα μπορούσε να επιτύχει το ακατόρθωτο.
Το υποβρύχιο ταξίδι δεν ήταν χωρίς προκλήσεις. Το LandCruiser συνάντησε αμμώδεις και λασπώδεις ωκεάνιους πυθμένες που το έκαναν να κολλήσει πολλές φορές κατά μήκος της διαδρομής των 7 χιλιομέτρων. Επιπλέον, οι αλλαγές του οδηγού ήταν συχνές λόγω της τεράστιας πίεσης σε τέτοια βάθη. Κάθε οδηγός μπορούσε να χειριστεί το τιμόνι μόνο για περίπου 15 λεπτά τη φορά.
Η μέρα περνούσε και το ταξίδι του αυτοκινήτου διαρκούσε περισσότερο από το αναμενόμενο λόγω αυτών των προκλήσεων. Ωστόσο, γύρω στις 9 το βράδυ, μετά από σχεδόν 12 ώρες αδιάκοπης προσπάθειας, το Toyota LandCruiser του 1978 αναδύθηκε θριαμβευτικά από τα νερά του λιμανιού του Ντάργουιν.
Πηγή: gazzetta.gr
Μία δραματική σειρά γύρω από την τραγωδία του υποβρυχίου Titan που βυθίστηκε στον Ατλαντικό και καταστράφηκε ολοσχερώς μετά από ενδόρρηξη, καλείται όπως όλα δείχνουν να δημιουργήσει ο σκηνοθέτης της οσκαρικής ταινίας «Τιτανικός», Τζέιμς Κάμερον.
Εξάλλου, το αποτέλεσμα του τραγικού θανάτου των πέντε επιβαινόντων του βαθυσκάφους έκανε όλο τον πλανήτη να ασχοληθεί με τη δυσάρεστη αυτή ιστορία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πλατφόρμα streaming προσέγγισε τον δημοφιλή σκηνοθέτη, ο οποίος σημειώνεται πως έχει επισκεφθεί το ναυάγιο του Τιτανικού με βαθυσκάφος 30 φορές, και του ζήτησε να διηγηθεί την ιστορία των 5 ανδρών με τον δικό του μοναδικό τρόπο.
Μία πηγή ανέφερε στη Sun: «Η καταστροφή του Titan εξετάζεται ήδη ως σειρά για μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες streaming στον κόσμο – και ο Τζέιμς είναι η πρώτη επιλογή για τη θέση του σκηνοθέτη. Είναι ένα θέμα κοντά στην καρδιά του».
«Είπε την ιστορία του Τιτανικού με τόση συμπόνοια, που του φαίνεται φυσικό βήμα να το κάνει. Η αναδρομή στα βήματα των επιβατών του Τitan είναι ένα τεράστιο εγχείρημα, αλλά θα αφιερωθεί πολύς χρόνος, χρήματα και πόροι σε αυτό» συμπλήρωσε.
Ανάμεσα στα ονόματα που ακούγονται για τους πρωταγωνιστικούς ρόλους είναι ο σταρ του Χόλιγουντ, Ματ Ντέιμον αλλά και ο κωμικός Κουμάιλ Ναντζιάνι. Ο Κάμερον κέρδισε για τον «Τιτανικό» τρία Όσκαρ, ένα από αυτά για την Καλύτερη Φωτογραφία. Ο σκηνοθέτης είναι επίσης ειδικός στην εξερεύνηση των ωκεανών.
Πηγή: Cnn.gr
Απαντήσεις για το τι πήγε τόσο λάθος και βυθίστηκε το Titan στο ναυάγιο του Τιτανικού αναζητούν οι Αρχές, με τις απαντήσεις ωστόσο να μην είναι τόσο εύκολο να δοθούν καθώς το βαθυσκάφος δεν είχε κάποιο μαύρο κουτί ή άλλο καταγραφικό που να δίνει πληροφορίες για τις τελευταίες στιγμές των πέντε επιβαινόντων.
Την Τετάρτη το λιμενικό των ΗΠΑ ανέφερε πως πιθανά «ανθρώπινα λείψανα» εντοπίστηκαν μεταξύ των συντριμμιών.
Αμερικανοί ιατροδικαστές «θα διεξάγουν επίσημη ανάλυση των φερόμενων ως ανθρώπινων λειψάνων τα οποία συλλέχθηκαν με προσοχή (…) στο σημείο του δυστυχήματος», επεσήμανε η ανακοίνωση του λιμενικού.
Η ανάλυση των αντικειμένων που εντοπίστηκαν αναμένεται ότι θα προσφέρει «κρίσιμα στοιχεία για την κατανόηση των αιτιών της τραγωδίας αυτής», δήλωσε ο Τζέισον Νιούμπαουερ επικεφαλής των ερευνών του λιμενικού.
Βίντεο που μεταδόθηκε από το Canadian Broadcast Corp δείχνει κάτι που μοιάζει να είναι το ρύγχος του βαθυσκάφους και άλλα κομμάτια του τυλιγμένα σε μια λευκή λινάτσα να αναδύονται από τη θάλασσα με τη βοήθεια γερανού και να τοποθετούνται στο κατάστρωμα του πλοίου Horizon Arctic.
Στο βίντεο φαίνεται επίσης ένα κομμάτι από το κύτος του Titan και μηχανήματα με καλώδια που κρέμονται να μεταφέρονται από το πλοίο στο λιμάνι.
Large side panel offloaded. It has white tarp covering part of the panel. What looks like metal legs now being offloaded pic.twitter.com/fFqJ6qv5eU
— Heather Gillis (@HeatherMGillis) June 28, 2023
Debris and presumed human remains from the Titan submersible have been recovered and returned to land, the U.S. Coast Guard announced Wednesday, nearly a week after a search-and-rescue operation ended and the vessel’s five passengers were presumed dead. https://t.co/6NJiKLON93 pic.twitter.com/YGo9xmwuMO
— The New York Times (@nytimes) June 28, 2023
Ο Ράιαν Ράμσεϊ πρώην πλοίαρχος υποβρυχίου στο Βασιλικό Ναυτικό της Μεγάλης Βρετανίας μιλώντας στο BBC ανέφερε πως για να υπάρχει μια απάντηση για το πώς έγινε το δυστύχημα πρέπει να γίνει μια έρευνα αντίστοιχη με αυτή που γίνεται σε αεροπορικά δυστυχήματα.
Ωστόσο, όπως τονίζει, υπάρχει μια βασική διαφορά με τα αεροπλάνα. «Δεν υπάρχει μαύρο κουτί, οπότε δεν θα μπορέσουν να εντοπίσουν τις τελευταίες κινήσεις του σκάφους».
Όμως, εάν καταφέρουν και ανασύρουν αρκετά απομεινάρια και γίνει εξονυχιστική εξέταση κάθε αντικειμένου, κάθε ρωγμής θα μπορούν οι ερευνητές να έχουν μια ασφαλής εικόνα για το πώς έγινε το μουραίο.
Εάν επιβεβαιωθεί ότι ευθύνεται κάποια δομική αστοχία, αυτό θα σήμαινε ότι το Titan αναγκάστηκε να αντέξει πίεση ισοδύναμη με το βάρος του Πύργου του Άιφελ, δήλωσε στο BBC ο καθηγητής Μπλερ Θόρντον του Πανεπιστημίου του Σαουθάμπτον.
Επιπλέον, σε αυτή την περίπτωση θα εγείρονταν το ερώτημα κατά η αξιοπλοΐα του ελέγχθηκε σωστά.
Το χρονικό της τραγωδίας
Το Titan, ένα μικρό βαθυσκάφος μήκους περίπου 6,5 μέτρων το οποίο διαχειριζόταν ιδιωτική εταιρεία, καταδύθηκε στις 18 Ιουνίου με σκοπό να φτάσει στο ναυάγιο του Τιτανικού, σε βάθος περίπου 4 χιλιομέτρων, και αναμενόταν να αναδυθεί επτά ώρες αργότερα. Ωστόσο, η επαφή μαζί του χάθηκε περίπου δύο ώρες μετά την αναχώρησή του από το πλοίο Polar Prince.
Έπειτα από μια τεράστια επιχείρηση έρευνας και διάσωσης, έγινε γνωστό ότι το βαθυσκάφος υπέστη «καταστροφική ενδόρρηξη» λίγη ώρα μετά την κατάδυσή του, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν οι πέντε επιβαίνοντες σε αυτό.
Τα συντρίμμια του Titan, που βρέθηκαν σε απόσταση περίπου 500 μέτρων από το ναυάγιο του Τιτανικού, μεταφέρθηκαν χθες στην ξηρά, στο Σεντ Τζονς της Νέας Γης του Καναδά. Στη συνέχεια θα μεταφερθούν με πλοίο του αμερικανικού λιμενικού σε λιμάνι των ΗΠΑ για να υποβληθούν σε ανάλυση στο πλαίσιο της επίσημης έρευνας που έχουν ξεκινήσει οι αμερικανικές αρχές για το περιστατικό.
Πηγή: Ethnos.gr
Looks like nose of #Titan being lifted off Horizon Arctic pic.twitter.com/OZuClp7JAt
— Heather Gillis (@HeatherMGillis) June 28, 2023
The wreckage of the "Titan" bathyscaphe was unloaded from the Horizon Arctic vessel at the Canadian Coast Guard pier. pic.twitter.com/vjy31JKCUZ
— NEXTA (@nexta_tv) June 28, 2023
#Internacional | #ÚltimaHora: Los restos del submarino #Titán fueron recuperados este miércoles por el navío Horizon Arctic, que los transportó hasta las costas de Canadá. 🚢 pic.twitter.com/WSWCdfkLCE
— CPS Noticias (@CpsNoticias) June 28, 2023
Bravo, and welcome back, team! You have made all of us extremely proud of the job you performed flawlessly. Stay safe as you finish up demobilization, and we'll see you back at base ops. #pelagicresearch #titanrescue pic.twitter.com/uHOAN3ug5W
— Pelagic Research Services (@PelagicResearch) June 28, 2023
Το γύρο του διαδικτύου κάνουν οι πρώτες εικόνες από τα συντρίμμια του υποβρύχιου Τιτάν που ανασύρθηκε από τα βάθη του Ατλαντικού Ωκεανού, λίγες ημέρες αφότου διαπιστώθηκε ότι έπαθε καταστροφική ενδορρήξη, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν ακαριαία όλοι οι επιβάτες του.
More debris being placed on another truck - a larger piece with wiring visible pic.twitter.com/p2xer27Q4Y
— Heather Gillis (@HeatherMGillis) June 28, 2023
Οι δραματικές εικόνες καταγράφουν τα πληρώματα να ανασύρουν κομμάτια του υποβρυχίου από τα νερά την Τετάρτη - περισσότερο από μία εβδομάδα μετά το συμβάν που έλαβε χώρα σε βάθος περίπου 13.000 ποδιών κοντά στα συντρίμμια του Τιτανικού, σκοτώνοντας και τους πέντε επιβαίνοντες.
Τώρα, μια διεθνής ομάδα οργανισμών ερευνά τι μπορεί να προκάλεσε την ενδορρήξη, με τους αξιωματούχους της αμερικανικής ναυτιλίας να δηλώνουν ότι θα εκδώσουν μια έκθεση με στόχο τη βελτίωση της ασφάλειας των υποβρυχίων παγκοσμίως. Η τελική έκθεση για την καταστροφή θα εκδοθεί από Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό, σύμφωνα με τον Independent.
BREAKING: Debris from the Titan submersible has been brought back to shore in Newfoundlandhttps://t.co/PAiZ4D1jU3
— Sky News (@SkyNews) June 28, 2023
📺 Sky 501, Virgin 602, Freeview 233 and YouTube pic.twitter.com/Ke67Panrpf
Αυτό έρχεται την ώρα που ένας φίλος της συζύγου του Χάμις Χάρντινγκ περιέγραψε ότι «εργάζεται παρασκηνιακά» για να προσπαθήσει να εμπλέξει ένα τηλεχειριζόμενο υποβρύχιο ικανό να φτάσει στο ναυάγιο του Τιτανικού για να συμμετάσχει στην έρευνα για το καταδικασμένο υποβρύχιο Τιτάν.
Πηγή: Ethnos.gr
Σε μια αποκάλυψη προχώρησε η μητέρα του Σουλεμάν Νταγούντ, ενός εκ των θυμάτων του βαθυσκάφους Titan, το οποίο εξερράγη στον βυθό του Ατλαντικού με αποτέλεσμα να βρουν θάνατο πέντε άνθρωποι.
Και όπως ο πατέρας του Σαχζάντ είχε εμμονή με το ναυάγιο του Τιτανκικού, ο 19χρονος Σουλεμάν αγαπούσε να λύνει τον κύβο του Ρούμπικ.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε η μητέρα του στο BBC, ο γιος της ήθελε να σπάσει ένα ρεκόρ. Να καταφέρει να λύσει τον κύβο του Ρούμπικ στα 3.700 μέτρα στο βάθος του Ατλαντικού. Ήταν ένα από τα αντικείμενα που πήρε μαζί του. Μάλιστα, ο 19χρονος έκανε αίτηση στο Guinness World Records πριν το ταξίδι και ο πατέρας του, Σαχζάντα που επίσης πέθανε στο βαθυσκάφος, είχε φέρει κάμερα για να απαθανατίσει τη στιγμή.
Στην πρώτη της συνέντευξη, η κυρία Νταγούντ είπε ότι σχεδίαζε να πάει με τον σύζυγό της για να δει το ναυάγιο του Τιτανικού, αλλά το ταξίδι ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας του κορονοϊού «Στη συνέχεια, έκανα πίσω και τους έδωσα χώρο να πάνε με τον [Σουλεμάν], γιατί ήθελε πολύ να πάει», είπε.
Μιλώντας για τον γιο της, η κυρία Νταγούντ είπε ότι ο Σουλεμάν αγαπούσε τον κύβο του Ρούμπικ τόσο πολύ που τον κουβαλούσε μαζί του παντού, θαμπώνοντας τους θεατές καθώς έλυνε το περίπλοκο παζλ σε 12 δευτερόλεπτα. «Είπε: «Θα λύσω τον κύβο του Ρούμπικ 3.700 μέτρα κάτω από τη θάλασσα στον Τιτανικό».
Ο Σουλεμάν ήταν φοιτητής στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde στη Γλασκώβη και οι Νταγούντ ήταν μια από τις πλουσιότερες οικογένειες του Πακιστάν. Η οικογένεια, συμπεριλαμβανομένης της 17χρονης κόρης Αλίνα, επιβιβάστηκε στο Polar Prince την «Ημέρα του Πατέρα».
Η κυρία Νταγούντ είπε ότι αγκαλιάστηκαν και έκαναν αστεία τις στιγμές πριν ο σύζυγός της και ο γιος της επιβιβαστούν στο υποβρύχιο Titan. «Ήμουν πολύ χαρούμενη για αυτούς γιατί και οι δύο ήθελαν πραγματικά να το κάνουν αυτό για πολύ καιρό», είπε. Περιέγραψε τον σύζυγό της ως ιδιαίτερα περίεργο για τον κόσμο γύρω του - το είδος του ανθρώπου που έκανε την οικογένεια να παρακολουθεί ντοκιμαντέρ μετά το δείπνο. «Είχε αυτή την ικανότητα παιδικού ενθουσιασμού», είπε.
Η Κριστίν Νταγούντ και η κόρη της παρέμειναν στο Polar Prince καθώς η αποστολή έρευνας και διάσωσης μεταβαλλόταν από ελπιδοφόρα σε μια απελπισία αφότου χάθηκε το σήμα του βαθυσκάφους. «Νομίζω ότι έχασα την ελπίδα μου όταν περάσαμε το όριο των 96 ωρών». Είπε ότι τότε ήταν που έστειλε μήνυμα στην οικογένειά της. «Τους είπα: "Ετοιμάζομαι για το χειρότερο". Τότε ήταν που έχασα την ελπίδα μου».
Η Αλίνα άντεξε λίγο περισσότερο, είπε. «Δεν έχασε την ελπίδα της μέχρι την κλήση από το Λιμενικό. Όταν ουσιαστικά μας ενημέρωσαν ότι βρήκαν συντρίμμια».
Η οικογένεια επέστρεψε στο St John's το Σάββατο και την Κυριακή έκανε μια νεκρώσιμη τελετή για τον Σαχζάντα και τον Σουλεμάν. Η κυρία Νταγούντ είπε ότι συγκινήθηκε όταν ο ιμάμης είπε μια προσευχή και για τους πέντε άνδρες που σκοτώθηκαν.
Ανέφερε επίσης ότι η ίδια και η κόρη της θα προσπαθήσουν να μάθουν να λύνουν τον κύβο του Ρούμπικ προς τιμήν του Σουλεμάν και οτι σκοπεύει να συνεχίσει το έργο του συζύγου της. «Ασχολιόταν με τόσα πολλά πράγματα, βοηθούσε τόσους πολλούς ανθρώπους και νομίζω ότι θέλω πραγματικά να συνεχίσω αυτή την κληρονομιά και να του δώσω αυτή… είναι πολύ σημαντικό και για την κόρη μου».
Η Κριστίν Νταγούντ αρνήθηκε να συζητήσει τις συνεχιζόμενες έρευνες για την τραγωδία. Αλλά όταν ρωτήθηκε πώς θα βρουν γαλήνη η ίδια και η κόρη της, είπε: «Υπάρχει κάτι τέτοιο; Δεν ξέρω. Μου λείπουν», είπε παίρνοντας μια βαθιά ανάσα. «Μου λείπουν πραγματικά, πολύ».
Εκτός από τον Σουλεμάν και τον πατέρα του Σαχζάντα Νταγούντ, άλλοι τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο πλοίο: ο Στόκτον Ρας, ο 61χρονος διευθύνων Σύμβουλος της OceanGate που ήταν ιδιοκτήτρια του Titan, ο Βρετανός επιχειρηματίας Χάμις Χάρντινγκ , 58 ετών, και ο Πολ-Ανρί Ναρζολέ 77 ετών, πρώην δύτης του γαλλικού πολεμικού ναυτικού και διάσημος εξερευνητής.
Ως μια συναρπαστική υποβρύχια εξερεύνηση με προορισμό το κουφάρι του Τιτανικού, περιγράφεται μέσα από την επίσημη σελίδα στο διαδίκτυο της Ocean gate Expedition το 8ήμερο ταξίδι προς το διάσημο ναυάγιο που στοιχίζει κατά άτομο 250 χιλιάδες δολάρια.
Σύμφωνα με τους διοργανωτές των ταξιδιών από το 2021 που πρωτοξεκίνησαν οι υποβρύχιες καταδύσεις μέχρι και λίγο πριν την τραγωδία του τουριστικού υποβρυχίου Titan, τουλάχιστον 300 άτομα είχαν ζήσει την εμπειρία.
«Ακολουθήστε τα βήματα του Jacques Cousteau και γίνετε υποβρύχιος εξερευνητής, ξεκινώντας με μια κατάδυση στο ναυάγιο του Τιτανικού RMS. Αυτή είναι η ευκαιρία σας να βγείτε έξω από την καθημερινή ζωή και να ανακαλύψετε κάτι πραγματικά εξαιρετικό.
Γίνετε ένας από τους λίγους που θα δουν τον Τιτανικό με τα μάτια τους» αναφέρεται στην πρώτη σελίδα.
Όπως αναφέρεται, το ταξιδιώτικο πρόγραμμα έχει διάρκεια 8 ημερών, ενώ για τις υποβρύχιες καταδύσεις εκτός από το Titan, η εταιρεία διαθέτει και το Cyclops 1. «Οι ατρόμητοι ταξιδιώτες θα αποπλεύσουν από τις ακτές του Ατλαντικού του Καναδά για μια 8ήμερη αποστολή για να βουτήξουν στο εμβληματικό ναυάγιο που βρίσκεται 380 μίλια από την ακτή και 3.800 μέτρα κάτω από την επιφάνεια. Η κατάδυση θα προσφέρει όχι μόνο μια συναρπαστική και μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία, αλλά και θα βοηθήσει την επιστημονική κοινότητα να μάθει περισσότερα για το ναυάγιο και το περιβάλλον των βαθέων ωκεανών».
Στη διαδικτυακή σελίδα δίνονται λεπτομέρειες για όλο το ταξίδι καθώς και τι περιλαμβάνεται ή όχι στην τελική τιμή των 250 χιλιάδων δολαρίων:
Δρομολόγιο 1η μέρα
«Φτάστε στην παραθαλάσσια πόλη του Σεντ Τζονς για να συναντήσετε το πλήρωμα της αποστολής σας και να επιβιβαστείτε στο σκάφος που θα σας μεταφέρει στο ναυάγιο του Τιτανικού RMS. Αυτό θα σας βοηθήσει να εξοικειωθείτε με τη ζωή στο σκάφος, καθώς θα ξεκινήσετε ένα ταξίδι συνολικά 400 ναυτικών μιλίων μέχρι το σημείο του ναυαγίου».
2η μέρα
«Καλώς ήρθατε στον ''άγριο'' Βόρειο Ατλαντικό Ωκεανό. Καθώς συνεχίζουμε να πλησιάζουμε στην τοποθεσία κατάδυσης, θα μάθετε περισσότερα για τις επόμενες μέρες και θα γνωρίσετε περισσότερο το υπόλοιπο πλήρωμα της αποστολής. Ο αρχηγός της αποστολής θα σας δώσει όλες τις πληροφορίες για την ασφάλεια της κατάδυσης ενώ η επιστημονική μας ομάδα και οι ειδικοί θα σας βοηθήσουν να προετοιμαστείτε για ό,τι μπορεί να ανακαλύψετε κατά το υποβρύχιο ταξίδι. Οι μέρες κατάδυσης ξεκινούν πάντα πρωινές ώρες και συνήθως πραγματοποιούνται την 3η ημέρα του τουριστικού ταξιδιού».
3η - 7η μέρα
Ανάλογα με την κατάσταση της θάλασσας, η κατάδυση μπορεί να ξεκινήσει από την 3η ημέρα. Σε μια μέρα κατάδυσης, «θα ξεκινήσουμε με τους τελευταίους ελέγχους κατάδυσης στο πίσω κατάστρωμα πριν κατευθυνθούμε στη γέφυρα για μια συνάντηση πριν από την κατάδυση. Στη συνέχεια θα σκαρφαλώσετε μέσα στον Titan, το υποβρύχιο πέντε ατόμων του Oceangate, για να ξεκινήσετε την κατάδυση. Όσοι δεν κάνουν κατάδυση την πρώτη μέρα θα ενσωματωθούν σε άλλους τομείς καταδυτικών εργασιών όπως η οδήγηση, η βοήθεια του Διευθυντή Expedition, η συλλογή πολυμέσων ή απλώς η απόλαυση της παρακολούθησης της συνεργασίας της ομάδας για να κάνει κάτι πραγματικά μοναδικό.
Μόλις εκτοξευθεί το υποβρύχιο, θα αρχίσετε να βλέπετε μορφές ζωής να σφυρίζουν δίπλα στο παράθυρο θέασης καθώς βυθίζεστε όλο και πιο βαθιά στον ωκεανό. Η κατάβαση διαρκεί περίπου δύο ώρες αλλά μοιάζει σαν να ανοιγοκλείνεται τα μάτια σας. Μπορείτε να βοηθήσετε τον πιλότο με τις επικοινωνίες και την παρακολούθηση, να κρατήσετε σημειώσεις για την επιστημονική ομάδα σχετικά με το τι βλέπετε έξω από το παράθυρο προβολής, να παρακολουθήσετε μια ταινία ή να φάτε μεσημεριανό γεύμα.
Υπάρχει μια ιδιωτική τουαλέτα στο μπροστινό μέρος του υπογείου αν χρειαστεί. Σύντομα θα φτάσετε στο βυθό και μετά από λίγη πλοήγηση στον πυθμένα της θάλασσας και στο πεδίο των συντριμμιών, θα δείτε επιτέλους αυτό που περιμένατε: τον Τιτανικό RMS. Ο ειδικός περιεχομένου επί του σκάφους θα επισημάνει βασικά χαρακτηριστικά, είτε πρόκειται για το ίδιο το ναυάγιο είτε για τη “ζωή” που υπάρχει σ αυτή τη γωνιά του ωκεανού. Απολαύστε ώρες εξερεύνησης του πεδίου και των συντριμμιών πριν κάνετε τη δίωρη ανάβαση στην επιφάνεια.
Μόλις ανέβετε στο κατάστρωμα, θα σας καλωσορίσει ξανά το πλήρωμα της αποστολής και θα μπορέσετε να μοιραστείτε την ιστορία του απίστευτου επιτεύγματος σας. Τις ημέρες που δεν κάνετε κατάδυση, μπορεί να είστε μέλος του πληρώματος dive ops για την άλλη ομάδα καταδύσεων, να ανατρέξετε σε υποβρύχια πλάνα από την κατάδυση σας, να συνομιλήσετε με ειδικούς για τις ανακαλύψεις της κατάδυσης, να καθίσετε στον ήλιο στο επάνω κατάστρωμα, να παρακολουθήσετε τις φάλαινες κολυμπούν δίπλα στο πλοίο – οι μέρες χωρίς κατάδυση είναι εξίσου πολυάσχολες με τις μέρες κατάδυσης».
8η μέρα
Το Signal Hill είναι «το πρώτο πράγμα που θα δείτε καθώς κινούμαστε στο St. John's. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να αναλογιστείτε όλα όσα έχετε καταφέρει- είστε ένας από τους λιγότερους από 300 ανθρώπους στην ιστορία που έχουν φτάσει στο πιο διάσημο ναυάγιο του κόσμου».
Για τους ενδιαφερόμενους, η εταιρεία έχει ανακοινώσει και τις ημερομηνίες για τα επόμενα ταξίδια τα οποία προγραμματίζει μέσα στον Ιούνιο του 2024. Η πρώτη αποστολή έχει οριστεί για τις 12 με 20 Ιουνίου και η επόμενη 21 με 29 Ιουνίου.
Πηγή: protothema.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.