Παρασκευή, 08 Νοεμβρίου 2019 12:06

«Έφυγε» στα 68 του ο Patrick-Louis Vuitton

Γράφτηκε από

Ο εκπρόσωπος της νέας γενιάς του γνωστού οίκου ξεκίνησε ως τεχνίτης ξυλουργός, αποκαλύπτοντας σε συνέντευξή του ότι επιθυμία του ήταν να γίνει κτηνίατρος

Ο Patrick-Louis Vuitton, επικεφαλής του τμήματος ειδικών παραγγελιών του γαλλικού οίκου πολυτελών ειδών Louis Vuitton και απόγονος πέμπτης γενιάς της οικογένειας Vuitton πέθανε στο Παρίσι σε ηλικία 68 ετών. Η είδηση του θανάτου ανακοινώθηκε χθες στην ιστοσελίδα του οίκου.

Ο Patrick-Louis Vuitton ακολούθησε την οικογενειακή παράδοση, προσχωρώντας στην επιχείρηση το 1973 ως τεχνίτης ξυλουργός.
Ήταν μία διστακτική είσοδος στην οικογενειακή επιχείρηση όπως είχε δηλώσει στο Vogue Arabia αποκαλύπτοντας ότι αρχικά ήθελε να γίνει κτηνίατρος. «Οι παππούδες μου επέμεναν να συνεχίσω στην οικογενειακή επιχείρηση. Πάντα έλεγα στον παππού μου: "Όχι» ανέφερε στην ίδια συνέντευξη.

Τελικά ενέδωσε μετά τον θάνατό του παππού του Gaston-Louis Vuitton το 1970 όταν του ζητήθηκε από τη σύζυγο του Gaston-Louis να βοηθήσει. Ξεκίνησε ως τεχνίτης αλλά σύντομα επέβλεπε περίπου 300 ειδικές παραγγελίες που λάμβανε κάθε χρόνο ο οίκος Louis Vuitton.

«Με την προσήλωσή του σε όλη του τη ζωή στην αριστεία και τη δημιουργικότητα, απέκτησε την τέλεια τεχνογνωσία του savoir-faire μας, εφηύρε και παρήγε εκατοντάδες μπαούλα που φέρουν την κληρονομιά μας στην τέχνη του ταξιδιού. Ήταν ένα πρωτοποριακό και σύγχρονο πνεύμα μαζί "με μία οξύθυμη προσωπικότητα από την Jura" μία αναφορά απολάμβανε να χρησιμοποιεί για να περιγράψει τον εαυτό του. Πάντα ήξερε πώς να φροντίσει την κληρονομιά του οίκου και να δώσει όραμα για το μέλλον. Το "Savoir-faire μπορεί να υπάρξει μόνο αν μεταδοθεί ..." ήταν μία από τις αγαπημένες του εκφράσεις. Ο Patrick-Louis θα μας λείψει πολύ, ειδικά στην Asnières, στο ατελιέ των ειδικών παραγγελιών, όπου τα συναισθήματα των ομάδων με τις οποίες δούλευε είναι βαθιά αισθητά" αναφέρεται στην ανακοίνωση του οίκου.

Σε μήνυμά του ο διευθύνων σύμβουλος του οίκου, Michael Burke τονίζει ότι «ο Patrick-Louis ήταν μια εμβληματική φιγούρα της οικογένειας Vuitton και του οίκου μας. Οι σκέψεις μου είναι με τους φίλους και την οικογένειά του, ιδιαίτερα τους γιους του, Pierre-Louis και Benoît-Louis, που εργάζονται δίπλα μας, καθώς και τα εγγόνια του. Εκ μέρους όλων των ομάδων, τους στέλνουμε τη συμπαράστασή μας».
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 08 Νοεμβρίου 2019 11:15

Σχετικά Άρθρα

  • Louis Vuitton: Μάσκα με... χρυσές «πινελιές» για την προστασία από τον κορωνοϊό!
    Louis Vuitton: Μάσκα με... χρυσές «πινελιές» για την προστασία από τον κορωνοϊό!

    Ο πολυτελής οίκος μόδας την προωθεί στην αγορά στις 30 Οκτωβρίου

    Η πανδημία του νέου κορωνοϊού εμπνέει τους πολυτελείς οίκους μόδας να δημιουργούν κομψές μάσκες, αλλά και προστατευτικά καλύμματα προσώπου. Μόνο που απευθύνονται σε παχυλά πορτοφόλια...

    Καθ' όλη τη διάρκεια της πανδημίας, οι σχεδιαστές μόδας κυκλοφόρησαν μάσκες προσώπου -ο πολυτελής οίκος Arrow δημιούργησε μία μάσκα, αξίας 95 δολαρίων, ενώ το vintage βαμβακερό σχέδιο της Burberry πωλείται έναντι 115 δολαρίων.

    Και τώρα, ο οίκος Louis Vuitton προχωρά ένα βήμα παραπέρα, προωθώντας ένα προστατευτικό κάλυμμα προσώπου που έχει σχεδιαστεί για να είναι «κομψό και να θωρακίζει τον οργανισμό από τον νέο κορωνοιό», δήλωσε ο γαλλικός οίκος μόδας.

    Η «εντυπωσιακή» προστατευτική ασπίδα του Louis Vuitton δεν προστατεύει τον κάτοχό της μόνο από τη νόσο Covid- 19 αλλά και από τις ακτίνες του ήλιου. Διαθέτει επίσης χρυσά κουμπιά, χαραγμένα στο εμπορικό σήμα του Louis Vuitton και μία ελαστική μπαντάνα. Το γείσο μπορεί επίσης να φορεθεί προς τα πάνω, σύμφωνα με τον οίκο μόδας.

    Αν και η τιμή του προστατευτικού καλύμματος δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, επειδή πρόκειται για οίκο μόδας υψηλού επιπέδου, δεν θα είναι φθηνή.

    Όπως αναφέρει το CNN, η προστατευτική μάσκα προσώπου θα πωλείται online και σε επιλεγμένα καταστήματα Louis Vuitton από τις 30 Οκτωβρίου.

  • Η Lauryn Hill τραγουδά σε νέο φιλμ του Louis Vuitton
    Η Lauryn Hill τραγουδά σε νέο φιλμ του Louis Vuitton

    Το «Doo Wop (That Thing)» τραγουδά η Lauryn Hill στο νέο φιλμ που έδωσε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα ο Louis Vuitton. H διάρκειας 21 λεπτών ταινία συμπίπτει με το show για την ανδρική κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 του οίκου ειδών πολυτελείας και η οποία έλαβε χώρα νωρίτερα μέσα στον Αύγουστο, στη Σαγκάη.


    «Η κ. Lauryn Hill δημιούργησε μια πρωτότυπη ηχογράφηση που γεννήθηκε από κατάπληξη, ανυποχώρητη χαρά και ηχητική φαντασία» λέει ο Βίρτζιλ Άμπλο, ο διευθυντής δημιουργικού στις ανδρικές κολεξιόν του LV,. «Για μένα, η κ. Lauryn Hill είναι για πάντα μούσα».


    Σε σκηνοθεσία της Naima Ramos-Chapman, η ασπρόμαυρη μικρού μήκους ταινία δείχνει τη Hill με πάθος να ερμηνεύει, μαζί με μία μπάντα, έξι τραγούδια: το «Guarding The Gates» από το άλμπουμ «Queen & Slim», το «Black Rage» καθώς και αγαπημένα κλασικά της κομμάτια από το ιστορικό άλμπουμ της με το οποίο έκανε το ντεμπούτο της το 1998, το «The Miseducation of Lauryn Hill» – τα «Everything is Everything», «Lost Ones», «Ex Factor» και, βεβαίως, το «Doo Wop (That Thing)». Η ηχογράφηση αυτών των ερμηνειών έγινε στα τέλη Ιουλίου, στο MLH Studio στο Νιου Τζέρσεϊ.

    Η πρεμιέρα της ταινίας έγινε στο show του Άμπλο στη Σαγκάη στις 7 Αυγούστου, με προβολή της σε οθόνη κάπου στη μέση της εξέλιξης του ντεφιλέ. Η Hill ανακοίνωσε ότι ο Άμπλο και ο οίκος Louis Vuitton θα έκαναν δωρεά στο ίδρυμα MLH Foundation και «το σύνολο των ποσών θα πήγαινε σε επιχειρήσεις Μαύρων που υπέστησαν πλήγμα από την COVID-19 και άλλα δεινά».

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • Louis Vuitton: Aπό υπηρέτης πλούσιων ταξιδιωτών, αυτοκράτορας της βαλίτσας
    Louis Vuitton: Aπό υπηρέτης πλούσιων ταξιδιωτών, αυτοκράτορας της βαλίτσας

    Τα εμβληματικά μπαούλα του οίκου Louis Vuitton παραμένουν εδώ και σχεδόν διακόσια χρόνια αντικείμενα του πόθου για κάθε κομψό ταξιδιώτη

    Ο Patrick-Louis Vuitton επικεφαλής του τμήματος ειδικών παραγγελιών του οίκου Louis Vuitton πέθανε στο Παρίσι σε ηλικία 68 ετών. Ο Patrick ήταν απόγονος πέμπτης γενιάς της οικογένειας Vuitton και θεωρείται μάλιστα υπεύθυνος για αρκετές καινοτομίες των τελευταίων δεκαετιών στον ιστορικό γαλλικό οίκο και ανανεωτής των αποσκευών ταξιδίων, συνεχίζοντας άξια την παράδοση της διάσημης μάρκας που είχε ξεκινήσει πολυ ταπεινά τον 19ο αιώνα.

    Τη δεκαετία του 1830 ένας Γάλλος νεαρός από την επαρχία, ο Λουί Βιτόν, ταξίδευεμε τα πόδια από την πόλη Ζουρά προς το Παρίσι – μια απόσταση μεγαλύτερη των 400 χιλιομέτρων. Μία από τις πιο περίεργες δουλειές που ανέλαβε εκεί ήταν ως μαθητευόμενος layetier, ένα είδος υπηρέτη που πακέταρε τις βαλίτσες των ευκατάστατων ταξιδιωτών. Ο εργατικός Βιτόν γνώριζε πραγματικά πώς να πακετάρει λειτουργικά μια βαλίτσα και σύντομα κέρδισε την προσοχή του Ναπολέοντα Γ’, ο οποίος τον προσέλαβε για να γίνει ο layetier της συζύγου του, αυτοκράτειρας Ευγενίας. Η εμπειρία τουΒιτόν ως βασιλικού layetier του έδωσε το πλεονέκτημα να γνωρίζει τις πραγματικές επιθυμίες του ταξιδιώτη και σίγουρα τον έκανε αυθεντία στην αίγλη και την πολυτέλεια.

    «Ταξίδι με τρένο», φωτογραφία της Thérèse Bonney, 1926

    Το 1854 άνοιξε τη δική του εταιρεία κατασκευής βαλιτσώνστο Παρίσι.Οι πρώτες αποσκευές του ήταν ελαφριές και αεροστεγείς, με επίπεδες επιφάνειες για να διευκολύνουν τη στοίβαξη.Τα αρχικά ξύλινα πλαίσια ήταν καλυμμένα με τον γκρίζο καμβά «Trianon», ενώ τo 1858 δημιούργησε τα πρώτα μπαούλα με κλειδαριές, εξοπλισμένα με εσωτερικούς χώρους για τη σωστή τοποθέτηση τωνρούχων.Πολύ σύντομα οι βαλίτσες Louis Vuitton έγιναν αρκετά δημοφιλείς και, όπως και σήμερα, συχνά αντιγράφονταν, με την εταιρεία να αναγκάζεται να τροποποιεί συνεχώς την υπογραφή της. Το καφέ-μπεζ σήμα σκακιέρας έκανε την εμφάνισή του το 1876 και είκοσι χρόνια αργότερα ο γιος του Λουί, Ζορζ, παρουσίασε το μοτίβο με το γνωστό μονόγραμμα «LV», την απαραβίαστη κλειδαριά και τα τετράφυλλα λουλούδια «δανεισμένα» από την ιαπωνική visual κουλτούρα που ήταν τόσο δημοφιλή στα τέλη του 19ου αιώνα.

    Ο Βιτόν ίδρυσε και ανέπτυξετο brand του κατά τη διάρκεια μιας από τις πιο δραστήριες περιόδους για την ιμπεριαλιστική επέκταση, μια εποχή που οι Ευρωπαίοι ταξίδευαν περισσότερο από ποτέ. Για τονοίκο Louis Vuitton οι αρχές του 20ού αιώνα ήταν η εποχή της καινοτομίας των αποσκευών. Πρόσθεσαν πολλά signature στυλ τσάντας παράλληλα με τα best-selling μπαούλα στις πρώτες δεκαετίες του 1900.Καθώς το διεθνές jet set αύξησε τα ταξίδια του στη δεκαετία του ’50 και του ’60, οι βαλίτσες της Louis Vuitton ήταν το απαραίτητο αξεσουάρ για την ελίτ.

    H Τζόαν Κόλινς στο αεροδρόμιο Χίθροου το 1989 με τις απαραίτητες Louis Vuitton βαλίτσες της

    Μερικές δεκαετίες αργότερα, ο Νικολά Ζεσκιέ εγκαινίασε τη θέση του ως καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου με ένα νέο λογότυπο. Ηθελε «κάτι πιο εύκολο, λιγότερο γεωμετρικό και στρογγυλό» και έτσι το σημερινό san serif λογότυπο έγινε πραγματικότητα στο ντεμπούτο του για τον οίκο το 2014. Συρρίκνωσε επίσης το μπαούλο στη μικροσκοπική τσάντα Petite Malle (μικρό μπαούλο), μεσημείο αναφοράς την πρωτοποριακή για την εποχή της βαλίτσα και συγκεκριμένα τα διάφορα μοντέλα που δημιουργήθηκαν μεταξύ 1911 και 1929 για τον πλούσιο τραπεζίτη και τον φωτογράφο Aλμπέρ Καν, τα οποία έφεραν πάνωτους την υπογραφήτου: τρεις λευκούς σταυρούς. Και κάπως έτσι τα εμβληματικά σχέδια του οίκου Louis Vuitton συνεχίζουν την πορεία τους στο μέλλον με φρέσκες ιδέες από το παρελθόν.

    Πηγή: Marieclaire

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο