Το «The 2night show» ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, στην ώρα προβολής του στο δυναμικό κοινό 18-54, για τη φετινή σεζόν
Με θετικό πρόσημο έκλεισε η φετινή σεζόν για τον
Γρηγόρη Αρναούτογλου, που είχε πολύ
ξεχωριστές στιγμές στον τηλεοπτικό αέρα, αλλά και στους πίνακες τηλεθέασης.
Με πρωτιά στο
δυναμικό κοινό 18-54 αλλά και σε όλα τα επιμέρους κοινά, ήταν ο αδιαμφισβήτητος νικητής της
late prime time, τις μέρες προβολής του.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της
Nielsen για το διάστημα
09.10.2019 – 02.07.2020, το
«The 2night show» ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, στην ώρα προβολής του στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο
24,8%.
Η εκπομπή προηγήθηκε του ανταγωνισμού κατά 8,4 μονάδες, ενώ η δυναμική της στο γυναικείο κοινό ήταν, επίσης, εντυπωσιακή με τις γυναίκες 18-54 να καταγράφουν συνολικό μερίδιο 29,3%. Υψηλές ήταν οι επιδόσεις της και στο ανδρικό κοινό με τους άνδρες 18-54 να σημειώνουν μέσο όρο 19,9%.
Πηγή: Protothema.gr