Life & Style

Ελένη Μενεγάκη: Το παρασκήνιο ενός συμβολαίου - Σε ποια ζώνη του Mega θα μπει

Ελένη Μενεγάκη: Το παρασκήνιο ενός συμβολαίου - Σε ποια ζώνη του Mega θα μπει

Το... στερητικό τηλεοπτικό σύνδρομο και οι μυστικές συζητήσεις - Ποιους συνεργάτες θα πάρει μαζί της

Την ακολουθούν πάντα μύθοι και αλήθειες, τις οποίες δεν μπαίνει καν στον κόπο να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει. Ενδεχομένως κι αυτό να είναι το αγαπημένο της παιχνίδι σε αντίθεση με πολλές ανθυποστάρ, οι οποίες μέσα από αναρτήσεις, stories και προβολή σχολίων τρολ ακολούθων νομίζουν ότι παίρνουν το αίμα τους πίσω, κάθε φορά που βρίσκονται εκτεθειμένες.

Το ίδιο έπραξε και τώρα. Ως «ωραία κοιμωμένη» στον κήπο του σπιτιού της, αδιαφορούσε για όσα λέγονταν και γράφονταν, όσο εκείνη είχε δώσει τα χέρια με το Mega, επιβεβαιώνοντας τον κανόνα που θέλει την δημοσιότητα να τρέφεται από αυτό που φαντάζεται ο κόσμος και όχι από αυτό που ισχύει.

Τον χρόνο που έμεινε εκτός την διεκδίκησαν δύο σταθμοί
Στη διάρκεια αυτού του χρόνου η Ελένη φέρεται να διεκδικήθηκε από δύο σταθμούς. Για κάποια δημοσιεύματα, γιατί σε ό,τι αφορά την πραγματικότητα, η Ελένη συνομίλησε με το Mega. Ο ΑΝΤ1
ουδέποτε μπήκε σε διαδικασία συνομιλιών με στόχο την ένταξή της στο πρόγραμμά του, κάτι που χρειάστηκε μάλιστα να διαψεύσει και επίσημα κάποια στιγμή, όταν η φημολογία εκτροχιάστηκε και άρχισε να δημιουργεί προβλήματα. Μάλιστα στους διαδρόμους του σταθμού, που φιλοξένησε για πολλά χρόνια την ωραία Ελένη, ψιθυριζόταν μεταξύ και αστείου πως για να καλυφθεί το μπάτζετ μιας ενδεχόμενης «Μενεγάκειας» μεταγραφής θα έπρεπε να μην δρομολογηθεί το μισό πρόγραμμα του σταθμού…


Στερητικό τηλεοπτικό σύνδρομο
Η κατάσταση άρχισε να ξεκαθαρίζει πριν από δύο μήνες περίπου, όπου και οι φήμες άρχισαν να πληθαίνουν. Η Ελένη Μενεγάκη συνομιλεί με το Mega και ετοιμάζει την επιστροφή της. Μία επιστροφή που και η ίδια πλέον έδειχνε να επιθυμεί διακαώς, καθώς μέσα από τις αναρτήσεις της ήταν εμφανές το «στερητικό τηλεοπτικό σύνδρομο» με την ίδια πότε λάγνα και πότε λιτή και απέριττη να αναζητά την επιβεβαίωση ενός κοινού που είχε μάθει να καλημερίζει και να καλησπερίζει περίπου τρεις δεκαετίες.

Αν και οι πρώτες συζητήσεις έγιναν κάτω από άκρα μυστικότητα, τις τελευταίες εβδομάδες όσοι γνώριζαν το παρασκήνιο ήταν αρκετοί έτσι ώστε αυτό να διαρρεύσει. Η χαριστική βολή μάλιστα ήρθε όταν άρχισε να γίνεται γνωστό πως ξεκίνησαν οι επαφές για την εκπομπή της Ελένης στο Mega.

Επικοινωνιακή στρατηγική και αιφνιδιασμός
Με αξιοθαύμαστη επικοινωνιακή στρατηγική, το Mega, όχι για πρώτη φορά, αποφασίζει να αιφνιδιάσει και ανακοινώνει το πρωί της Πέμπτης την επίσημη συμφωνία του με την παρουσιάστρια. Ακολούθησε αυτό που όλοι περίμεναν. Στον Τύπο, στα δημοσιογραφικά γραφεία, στους διαδρόμους των ανταγωνιστικών σταθμών και κυρίως στα σπίτια. Ατέρμονες συζητήσεις, προβλέψεις, ερωτηματικά…
Στην ανακοίνωση του Mega δεν αναφέρεται ούτε η διάρκεια του συμβολαίου αλλά ούτε και η ζώνη προγράμματος που θα φιλοξενήσει την εκπομπή της. Το ίδιο ισχύει και για την ανάρτηση που έκανε η ίδια αργά το απόγευμα στο Instagram, προκειμένου να ανακοινώσει επίσημα την επιστροφή και να ευχαριστήσει το κοινό της. Δεν κρατιόταν, για να λέμε την αλήθεια…


Το συμβόλαιο, οι χορηγοί και η ώρα προβολής
Η Ελένη Μενεγάκη έχει υπογράψει ένα πολύ ισχυρό συμβόλαιο και αυτό δε συνιστά έκπληξη ούτε είναι κάτι που πέρασε από το μυαλό κάποιου ότι δεν θα συμβεί. Φυσικά έχουν αλλάξει οι εποχές και φυσικά συνομιλεί με πολύ ισχυρό «παίκτη», το Mega. Σύμφωνα με πληροφορίες, η διάρκειά του ξεπερνά τα δύο χρόνια, δεν υπάρχει φυσικά ο όρος του συν ένα, και μάλλον ορίζει τριετή συνεργασία.

Η ζώνη στην οποία προορίζεται είναι η μεσημεριανή και η συζήτηση περιστρέφεται πλέον μόνο στην ώρα έναρξης, η οποία για καθαρά εμπορικούς λόγους θα εξεταστεί αν θα είναι στις 13.00 ή στις 14.00. Μετά το δελτίο ειδήσεων και ως τις 16.30 περίπου.

Η ανακοίνωση της συνεργασίας έγινε την κατάλληλη στιγμή καθώς δεν είναι περίοδος για αιφνιδιασμό της διαφημιστικής αγοράς. Η έλευση της Μενεγάκη είχε ήδη διαμηνυθεί με τρόπο στους πιστούς χορηγούς, οι οποίοι ουδέποτε την εγκατέλειψαν. Και μπορεί η τηλεθέαση της εκπομπής της τα τελευταία χρόνια να μην ήταν υψηλή, ωστόσο τα εμπορικά έσοδα και η δύναμη του trend «Eleni» είναι κάτι που δεν μπορεί να ξανασυμβεί και δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο τηλεοπτικό πρόσωπο.

Κάθε φορά που η Ελένη άγγιζε και δοκίμαζε μία κρέμα, μετά την λήξη της εκπομπής της οι τηλεθεάτριες έσπευδαν στα καταστήματα καλλυντικών για να ζητήσουν «την κρέμα που έδειξε η Ελένη στην εκπομπή της». Ούτε καν τις ενδιέφερε να συγκρατήσουν την ονομασία… Η εμπορική δυναμική της παρά την οικονομική αντιξοότητα λόγω πανδημίας παραμένει πολύ υψηλή και αυτό είναι ζητούμενο
για κανάλια – επιχειρήσεις και όχι για ρομαντικούς.


Επιπλέον η είσοδος της Ελένης Μενεγάκη στο πρόγραμμα του Mega έρχεται να επιβεβαιώσει την δυναμική του νέου προγράμματος, που χτίζεται και το οποίο θα είναι πολύ διαφορετικό σε σχέση με όσα έχουμε δει μέχρι σήμερα από την Συγγρού.

Οι συνεργάτες, οι νέοι που θα' ρθουν και οι... παλιοί
Τέλος σε ό,τι αφορά τους συνεργάτες που θα την πλαισιώσουν όλα είναι ανοιχτά. Εκτός από την Ελένη Γελαλή, την πιστή φίλη και αρχισυντάκτριά της όλα τα υπόλοιπα δρομολογούνται προσεκτικά. Αυτό που διαμηνύουν πηγές από το κανάλι είναι πως σε καμία περίπτωση η «Ελένη» δεν θα είναι μία εκπομπή κόπια αυτού που βλέπαμε τα τελευταία χρόνια. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί «δικοί» της συνεργάτες στην τηλεοπτική πιάτσα, όπως ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος, η Ελιάνα Χρυσικοπούλου, ο Τάσος Τεργιάκης, ο Γρηγόρης Γκουντάρας, η Κάλλια Καστάνη, ο Δημήτρης Αλεξάνδρου και πολλοί άλλοι. Ολοι αυτή την περίοδο δεσμεύονται με συμβόλαια σε άλλες εκπομπές και σε άλλους σταθμούς ή συνεχίζουν να είναι υπάλληλοι εδώ και πολλά χρόνια στα ίδια κανάλια. Τηλεφωνήματα έχουν γίνει, οι πρώτες επαφές επίσης, όλα έχουν πάρει τον δρόμο τους και είναι θέμα χρόνου να αρχίσουν να γίνονται γνωστά.

Περιμένοντας τον Σεπτέμβρη
Στα μηνύματά της πάντα φρόντιζε να συνδυάζει το παλιό με το νέο με μοναδικό κριτήριο αυτό που αρέσει στον κόσμο και πάντα με περιεχόμενο την αισιοδοξία και την καλή διάθεση μακριά από το «δηλητήριο» του κουτσομπολιού και της «κίτρινης» τηλεοπτικής αισθητικής. Ισως να είναι τόσο απλή και η πρόβλεψη για το τι θα δούμε από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην τηλεόραση το μεσημέρι…
Πηγή: Protothema.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup