Πέμπτη, 07 Απριλίου 2022 22:38

Netflix: Ποια είναι τελικά η εποχή των Bridgerton - Απογειώθηκαν οι αναζητήσεις σε κορσέδες, πέρλες και φτερά

Γράφτηκε από

Ανατροπές, έρωτες, πάθη, μυθικά κάστρα και μόδα. Το Bridgerton, η σειρά που οι κριτικοί περιγράφουν ως το σημείο που το Gossip Girl συναντά το Downton Abbey, επέστρεψε πριν από λίγες ημέρες στο Netflix για τη δεύτερη σεζόν του και αμέσως σκαρφάλωσε στην κορυφή της δεκάδας των πιο κορυφαίων προγραμμάτων. Η πιο πολυσυζητημένη είδηση του νέου κύκλου είναι ο Άντονι Μπρίτζερτον. Ο αμφιλεγόμενος εργένης της λονδρέζικης κοινωνίας, ο οποίος προσπαθεί ν' αντισταθεί στον κεραυνοβόλο έρωτα.

Η σειρά, η οποία βασίζεται στα βιβλία της Julia Quinn, πρωτοέκανε πρεμιέρα τα Χριστούγεννα του 2020, προκαλώντας φρενίτιδα θέασης. Στην πρώτη σεζόν παρακολουθούμε τα γεγονότα όπως εκτυλίσσονται στο βιβλίο «Ο δούκας και εκείνη», ενώ στη δεύτερη βλέπουμε την ιστορία του «Ιππότη που αγάπησε». Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, καθένα από τα οκτώ μυθιστορήματα της Quinn -τα οποία κυκλοφορούν στην Ελλάδα από τις εκδόσεις Διόπτρα- επικεντρώνεται στη ζωή ενός διαφορετικού παιδιού της οικογένειας Μπρίτζερτον.
Την τηλεοπτική μεταφορά την υπογράφει η δαιμόνια Shonda Rhimes, η οποία «κρύβεται» πίσω από τις επιτυχίες Grey's Anatomy και How to Get Away with Murder. Ο πρώτος κύκλος της δραματικής σειράς εποχής έφτασε στο Νο.1 του Netflix, σε 76 χώρες και το παρακολούθησαν 82.000.000 νοικοκυριά. Μέχρι σήμερα θεωρείται το δεύτερο πιο δημοφιλές πρόγραμμα στην ιστορία της πλατφόρμας, πίσω από το Squid Game. Μάλιστα, έπειτα από αυτή τη μεγάλη επιτυχία, το Netflix γνωστοποίησε ότι έχει ήδη ανανεώσει τα συμβόλαια για τρίτη και τέταρτη σεζόν.

Το Bridgerton αποτελεί τον πρώτο «καρπό» της συνεργασίας ανάμεσα Netflix και Shondaland, αλλά και ένα μεγάλο στοίχημα για τη Shonda Rhimes, η οποία είχε 120.000.000 λόγους ν' αποδείξει -ακριβώς όσα πλήρωσε η πλατφόρμα streeming για τη μεταγραφή της- πως ήταν μία πετυχημένη επένδυση. Κάθε επεισόδιο κοστίζει περίπου 5 με 7 εκατομμύρια δολάρια, ενώ σε ότι αφορά τους ηθοποιούς, λέγεται πως μόνο η Τζούλι Άντριους πήρε 1,5 εκατομμύριο για να δανείσει τη φωνή της στη Λαίδη Ντάνμπερι, τη μυστηριώδη συγγραφέα που αποκαλύπτει τα μυστικά και τα σκάνδαλα της υψηλής κοινωνίας.

Ο αγαπημένος δούκας, Σάϊμον Μπάσετ, δεν συμμετέχει στη δεύτερη σεζόν. Ο ίδιος σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Variety είχε αναφέρει ότι πρωταγωνίστησε στη σειρά εξαρχής σκεπτόμενος ότι θα είναι μόνο για μία σεζόν, καθώς του άρεσε που ο ρόλος «είχε αρχή, μέση και τέλος». Το Netflix στην προσπάθειά του να 'ναι πιο συμπεριληπτικό στο καστ της σειράς επέλεξε τις Simone Ashley και Charithra Chandran για να υποδυθούν τις ηρωίδες Κέιτ και Εντουίνα αντίστοιχα.

Συνάντηση με μια Μπρίτζερτον

Το νέο βιβλίο «Συνάντηση με μια Μπρίτζερτον» της Julia Quinn επικεντρώνεται στη δυναμική και αντισυμβατική Μπίλι Μπρίτζερτον, η οποία είναι η μεγαλύτερη κόρη του Ιπποκόμη Μπρίτζερτον και παρόλο που ως γυναίκα δεν μπορεί να κληρονομήσει ούτε τον τίτλο ούτε την περιουσία του, φροντίζει τα κτήματα του όσο ο μικρός της αδελφός, Έντμουντ, φοιτά στο Ίτον.

Κάποια στιγμή, ωστόσο, θα λάβει με τον πιο απρόσμενο τρόπο ένα μάθημα, καθώς στον έρωτα δεν χωράει λογική. Υπάρχει ένας Ρόκσμπι που η Μπίλι δεν μπορεί -με τίποτα- ν' ανεχτεί, κι αυτός είναι ο Τζορτζ. Μπορεί ως μεγαλύτερος να είναι ο διάδοχος, αλλά στα δικά της μάτια είναι ένας ενοχλητικός αλαζόνας. Μερικές φορές, όμως, η μοίρα έχει μια πολύ περίεργη αίσθηση του χιούμορ…

Ποια είναι τελικά η εποχή των Μπρίτζερτον;

Μπορεί η ιστορία της οικογένειας Μπρίτζερτον να 'ναι προϊόν μυθοπλασίας, αλλά η ιστορική περίοδος στην οποία διαδραματίζεται είναι υπαρκτή. Η Δάφνη και ο Σάϊμον γνωρίστηκαν και ερωτεύτηκαν το 1813, δηλαδή την περίοδο της Αντιβασιλείας τότε που ο πρίγκιπας Γεώργιος Δ΄, διοικούσε τη χώρα μαζί με τη μητέρα του βασιλεία Γεωργίου Γ΄, ο οποίος ήταν άρρωστος.

Κουτσομπολίστικες στήλες υπήρχαν τόσο στις εφημερίδες όσο στα εβδομαδιαία δελτία. Στην καθημερινή εφημερίδα «The Morning Chronicle», για παράδειγμα, υπήρχε μία στήλη με τίτλο «Μοντέρνα Νοημοσύνη», η οποία δημοσίευε τα τελευταία νέα και κουτσομπολιά της υψηλής κοινωνίας. Η βασική όμως διαφορά με τη Λαίδη Γουίσλντάουν ήταν ότι κανένας δεν τολμούσε να χρησιμοποιεί τα πλήρη ονόματα των αριστοκρατών στις κουτσομπολίστικες στήλες. Συνήθως υπήρχε μια τυπική προσπάθεια να συγκαλύψουν τους αναφερόμενους με το να γράφουν τα αρχικά τους.

Βικτωριανή μόδα: Από τους κορσέδες στα... τουρνούρια

Φτερά, οργάντζα, τούλι και μετάξι στολίζονται με βολάν, περίτεχνα κεντήματα και λουλούδια πλαισιώνονται από φουσκωτά μανίκια, έντονα μοτίβα και παστέλ χρώματα, κλείνοντας το μάτι στη σημερινή υψηλή ραπτική. Η βικτωριανή μόδα, αν θα μπορούσαμε να την περιγράψουμε με μερικές λέξεις, ήταν κομψή, υπερβολική, πένθιμη και επιδεικτική. Κανείς δεν τσιγκουνευόταν τις άφθονες στρώσεις υφάσματος, ενώ το σφιχτό μπούστο και η λεπτή μέση ήταν επίσης κάποια από τα χαρακτηριστικά της.

Ένα report της δημοφιλούς βρετανικής shopping πλατφόρμα Lyst, απέδειξε και την τεράστια επιρροή που άσκησε η σειρά στις αγοραστικές διαθέσεις των τηλεθεατών - καταναλωτών. Μέσα στο πρώτο διάστημα της προβολής του Bridgerton, οι αναζητήσεις για κορσέδες αυξήθηκαν κατά +123%, για πέρλες και στέκες με φτερά κατά +49%, για μακριά γάντια κατά +23% και για empire line φορέματα κατά +93%.

Η βραβευμένη με Emmy ενδυματολόγος Ellen Mirojnick μαζί με μία ομάδα 238 ατόμων σχεδίασε και έραψε χιλιάδες κουστούμια -πάνω από 60.000 για την ακρίβεια- και εργάστηκε ασταμάτητα για πέντε μήνες προτού ξεκινήσουν τα γυρίσματα της πρώτης σεζόν με στόχο να διατηρηθεί η μόδα και το στιλ της εποχής της Αντιβασιλείας, αλλά να δώσει ταυτόχρονα μια σύγχρονη πινελιά ώστε να μην θεωρηθεί από το κοινό άλλη μια σειρά εποχής.

Και φυσικά πέρα από τα ρούχα, παρακολουθώντας τη σειρά, αυτά που μας κλείνουν πονηρά το μάτι είναι τα κοσμήματα, τα οποία ψιθυρίζουν «ό,τι λάμπει εδώ είναι χρυσός». Κοσμήματα που αποθεώνουν τον μαξιμαλισμό της εποχής και αγκαλιάζουν χωρίς φειδώ τις πέρλες, τα κρύσταλλα και τα διαμάντια αναδεικνύονται ως δείγμα κοινωνικής υπεροχής και πλούτου για τις ντεμπουτάντ της εποχής.

Η φυσική ομορφιά χρειάζεται... θυσίες

Πορσελάνινο χλωμό δέρμα με πολλές στρώσεις πούδρας, τριανταφυλλένια μάγουλα και μεγαλειώδη φουσκωτά μαλλιά... Η ομορφιά στη βικτωριανή εποχή ήταν μία δύσκολη υπόθεση και χρονοβόρα. Από τα σαπούνια μέχρι το ζεστό νερό που κουβαλούσαν οι υπηρέτες. Η «επιχείρηση» μπάνιο και καλλωπισμός διαρκούσε πολλές ώρες για τους προνομιούχους και απαιτούσε στρατιά ανθρώπων για να τους βοηθήσουν να τη φέρουν εις πέρας.

Τα βικτωριανά καλλυντικά ήταν συχνά τοξικά, καθώς περιείχαν συστατικά, όπως μόλυβδο, υδράργυρο, αμμωνία. Πολλά από αυτά είχαν ως στόχο μια απαλή και πολύ καθαρή επιδερμίδα. Οι δυο κυρίαρχες τάσεις για το μακιγιάζ ήταν το «φυσικό» και το «βαμμένο», το οποίο εκείνη την εποχή θεωρούνταν προκλητικό. Οι γυναίκες που βάφονταν, αντιμετωπίζονταν σαν να είχαν παραβεί τους νόμους της θρησκείας. Ωστόσο, αυτό έκανε τις γυναίκες περισσότερο επαναστάτριες και ήθελαν αυτό που δεν μπορούσαν να έχουν ή αυτό που απαγορεύονταν.

Όσο για τα μαλλιά, τιάρες, στέκες και διάφορα άλλα διακοσμητικά προσέδιδαν την απαιτούμενη λάμψη και μεγαλοπρέπεια στα κεφάλια των κορασίδων με «δάνεια» έμπνευσης από τα αγάλματα των Ελλήνων και των Ρωμαίων. Μαλλιά πιασμένα χαμηλά σε σινιόν και μπούκλες να πλαισιώνουν το πρόσωπο ήταν το πιο τυπικό χτένισμα της περιόδου, ενώ τα μακριά μαλλιά θεωρήθηκαν εξαιρετικά θηλυκά και σαγηνευτικά και για αυτό τον λόγο, μόνο οι σύζυγοι τους μπορούσαν να τις δουν με τα μαλλιά κάτω.

Πώς ένα τολμηρό στοίχημα έγινε η πιο πετυχημένη σειρά του Netflix

Τα αισθηματικά βιβλία πάντοτε σημείωναν τρομερή εμπορική επιτυχία. Σπανίως, όμως, οι ιστορίες αυτές έφταναν στην οθόνη. Η «αβέβαιη» ερωτική ιστορία της Δάφνης και του Σάιμον σε συνδυασμό με τα μεγαλόπρεπα κοστούμια και σκηνικά δημιούργησαν έναν κόσμο διαφυγής για μέλη από κάθε περιβάλλον και κάθε ηλικίας. Το Bridgerton έδειξε ότι ο έρωτας μπορεί να είναι έξυπνος, δυναμικός, τολμηρός και, ναι, καθολικά ελκυστικός.

Παράλληλα, αψηφά την παράδοση και αποδεικνύει ότι τα δράματα εποχής δεν έχουν περιορισμένο εύρος ούτε απευθύνονται σε περιορισμένο κοινό. Όπως στις σειρές The Queen's Gambit και Emily in Paris, το Bridgerton βασίζεται σε καθολικά θέματα που όμως αφορούν άμεσα τις γυναίκες, γιατί έχουν για πρωταγωνίστριες ανεξάρτητες γυναίκες.

Ριάλιτι γνωριμιών στα χνάρια του Bridgerton

Ένα ριάλιτι γνωριμιών εμπνευσμένο από το Bridgerton προβάλλεται από το αμερικανικό κανάλι NBC. Στο τρέιλερ του «The Courtship», που έκανε πρεμιέρα την Κυριακή 6 Μαρτίου, 16 άνδρες διαγωνίζονται για να κερδίσουν την καρδιά μιας γυναίκας. Η διαφορά με άλλα ριάλιτι γνωριμιών, όμως, είναι ότι το φλερτ και η προσπάθεια να κερδίσουν την καρδιά της πρωταγωνίστριας γίνεται με τον... παλιομοδίτικο τρόπο! Βόλτες με άμαξα, τοξοβολία, ξιφομαχία, χοροί αντικριστοί και χειρόγραφες σημειώσεις αγάπης σ' ένα σκηνικό που θυμίζει την εποχή της αντιβασιλείας στην Αγγλία.

Οι συμμετέχοντες μένουν στο «μαγικό» Castle Howard, ένα αρχοντικό σπίτι στο Βόρειο Γιορκσάιρ της Αγγλίας, το οποίο όσοι έχουν δει το Bridgerton θ' αναγνωρίσουν ως το σπίτι του Δούκα του Χέιστινγκς. Χτισμένο το 1700, εξακολουθεί να είναι η ιδιωτική κατοικία της οικογένειας Χάουαρντ, για περισσότερα από 300 χρόνια.

Πηγή: Ethnos.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 07 Απριλίου 2022 20:37

Σχετικά Άρθρα

  • Όλο και περισσότεροι «κόβουν» το Netflix - Ο λόγος για το κύμα ακυρώσεων συνδρομών
    Όλο και περισσότεροι «κόβουν» το Netflix - Ο λόγος για το κύμα ακυρώσεων συνδρομών

    Η δημόσια πολιτική «αποκάλυψη» του προέδρου του Netflix προκάλεσε αντιδράσεις και το #CancelNetflix.

    Εκτόξευση των ακυρώσεων των συνδρομών καταγράφεται τις τελευταίες ημέρες στο Netflix, αφότου ο πρόεδρος και συνιδρυτής της δημοφιλούς πλατφόρμας ταινιών και σειρών ανακοίνωσε ότι υποστηρίζει την Κάμαλα Χάρις και δώρισε εκατομμύρια στην προεκλογική της εκστρατεία.

    Σύμφωνα με το Bloomberg, τα ποσοστά των ακυρώσεων σχεδόν τριπλασιάστηκαν μετά τις δηλώσεις του. Το μεγάλο κύμα ακυρώσεων σημειώθηκε τον Ιούλιο (2,8%), όταν το Netflix αποφάσισε να καταργήσει σταδιακά τη βασική της συνδρομή, η οποία ήταν και η φθηνότερη έκδοση του Netflix χωρίς διαφημίσεις. Ωστόσο η τάση ενισχύθηκε μετά τη δημόσια πολιτική τοποθέτηση του προέδρου της εταιρείας.

    Από τη στιγμή που ο Ριντ Χέιστινγκς ανακοίνωσε πως δώρισε 7 εκατομμύρια δολάρια στην προεκλογική εκστρατεία της Χάρις, οι υποστηρικτές του Ντόναλντ Τραμπ ξεκίνησαν μια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καλώντας τον κόσμο να ακυρώσει μαζικά τις συνδρομές στο Netflix. Το #CancelNetflix έγινε τρεντ και ακολούθησε ένα κύμα αποχωρήσεων από τη πλατφόρμα.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ριντ Χέιστινγκς είναι γνωστός για την συμμετοχή σε διάφορες κοινωνικές δράσεις, κυρίως φιλανθρωπικού σκοπού. Ωστόσο όλο το προηγούμενο διάστημα είχε αποφύγει να πάρει θέση στην προεκλογική αντιπαράθεση Δημοκρατικών και Ρεπουμπλικάνων.

    Η πρώτη πολιτική παρέμβαση έγινε όταν αποφάσισε να συμμετάσχει στη «χορωδία» διασημοτήτων και επιχειρηματιών που προέτρεπαν τον Τζο Μπάιντεν να αποσυρθεί από την προεδρική κούρσα. «Ο Μπάιντεν πρέπει να παραμεριστεί για να επιτρέψει σε έναν δυναμικό Δημοκρατικό ηγέτη να νικήσει τον Τραμπ και να μας κρατήσει ασφαλείς και ευημερούντες», είχε δηλώσει τότε στους New York Times.

    Το επίσημο Netflix επιδίωκε - και συνεχίζει να επιδιώκει – τον διαχωρισμό των πολιτικών θέσεων και δράσεων του Χέιστινγκς με την εταιρεία, έχοντας υπόψη ότι απευθύνεται σε ένα παγκόσμιο κοινό και δεν θα πρέπει να εμφανίζεται με «πολιτικές προκαταλήψεις».

    Το εάν το #CancelNetflix έχει σοβαρές επιπτώσεις - έστω βραχυπρόθεσμες - δεν θα χρειαστεί πολύ χρόνος για να το διαπιστώσουμε. Τα οικονομικά αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στα μέσα Οκτωβρίου.

    Στελέχη της εταιρείας εκτιμούν πάντως πως το πλήγμα δεν θα είναι σοβαρό. Στις 30 Ιουνίου φέτος, το Netflix είχε 277,65 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή σε όλο τον κόσμο. Τα έσοδα της εταιρείας ανέρχονται σχεδόν σε 10 δισεκατομμύρια δολάρια κάθε τρίμηνο και τα κέρδη του ξεπερνούν τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Ο CEO του Netflix εξηγεί γιατί απαγορεύτηκε η κοινή χρήση των κωδικών - Και δεν είναι μόνο τα έσοδα
    Ο CEO του Netflix εξηγεί γιατί απαγορεύτηκε η κοινή χρήση των κωδικών - Και δεν είναι μόνο τα έσοδα

    Ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix αποκάλυψε γιατί η εταιρεία έχει περιορίσει την κοινή χρήση των κωδικών πρόσβασης τα τελευταία χρόνια, ένα μέτρο που αναμφίβολα απογοήτευσε πολύ κόσμο καθώς φίλοι και συγγενείς μοιράζονταν τον κωδικό και πλήρωνε ένας.

    Οι δύο λόγοι

    Σε συνέντευξή του ο Τεντ Σαράντος εξηγεί πως υπήρχαν δύο βασικά προβλήματα και για αυτό άλλαξαν την πολιτική.

    «Το ένα ήταν τα έσοδα, αλλά το άλλο ήταν η εξατομίκευση», δήλωσε. «Το να σας βοηθάμε να βρείτε κάτι να παρακολουθήσετε λειτουργεί καλύτερα, αν δεν έχετε πέντε ή έξι διαφορετικά άτομα που χρησιμοποιούν τον λογαριασμό σας», επισήμανε.

    Επιτυχημένα τα μέτρα του Netflix

    Παρά τις αντιδράσεις που ακολούθησαν την απόφαση, ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix υποστήριξε ότι τα νέα μέτρα αποδείχθηκαν επιτυχημένα για την πλατφόρμα streaming.

    «Ο μέσος όρος των μελών μας παρακολουθεί περίπου δύο ώρες Netflix κάθε μέρα, οπότε ουσιαστικά, όταν ξαναγυρνάς στον κόσμο και του λες, ξέρεις αυτό το πράγμα που χρησιμοποιείς για δύο ώρες την ημέρα και δεν πληρώνεις γι' αυτό; Θα θέλαμε να αποκτήσεις τον δικό σου λογαριασμό. Και αυτό που έχει αποδειχθεί σωστό και περισσότεροι άνθρωποι λένε: "Ναι, αξίζει να πληρώσω"».

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Wednesday: Ο 2ος κύκλος θα κάνει πρεμιέρα το 2025
    Wednesday: Ο 2ος κύκλος θα κάνει πρεμιέρα το 2025

    Δείτε το teaser που κυκλοφόρησε

    Δόθηκε μια πρώτη ματιά για τη 2η σεζόν του «Wednesday», καθώς κυκλοφόρησε το πρώτο teaser.
    Στο σύντομο κλιπ, φαίνεται η Τζένα Ορτέγκα που επιστρέφει ως η αγαπημένη βασίλισσα του κακού, με την υπόλοιπη οικογένεια Άνταμς να την ακολουθεί. Δεν δίνονται πολλές πληροφορίες, πέρα από κάποιες εικόνες στα backstage της επιτυχημένης σειράς. Ο Τιμ Μπάρτον έχει επίσης ανακοινωθεί ότι θα σκηνοθετήσει τα νέα επεισόδια.

    «Αυτή η σεζόν θα είναι καλύτερη και πιο διεστραμμένη από ό, τι μπορείτε να φανταστείτε», λέει η Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς, που υποδύεται τη Μορτίσια Άνταμς.

    Στο teaser φαίνεται ακόμη η Μορτίσια να πηγαίνει στην Ακαδημία Nevermore και η Wednesday να βγάζει κάποιον λόγο. Στο τέλος επιβεβαιώνεται ότι η νέα σεζόν θα κυκλοφορήσει το 2025.

    Δείτε το teaser
    Οι νεοεισερχόμενοι στο καστ είναι ο Στιβ Μπουσέμιως Μπάρτι Ντορτ, η Μπίλι Πάιπερ ως Κάπρι, η Έβι Τέμπλετον, ο Όουεν Πέιντερ και ο Νόα Τέιλορ.

    Η σειρά έκανε πρεμιέρα τον Νοέμβριο του 2022 και γρήγορα έγινε η δεύτερη αγγλόφωνη σειρά με τις περισσότερες προβολές στο Netflix. Δημιουργοί της είναι οι Άλφρεντ Γκαφ και Μάιλς Μίλερ και εκτελεστικός παραγωγός ο Τιμ Μπάρτον.

    Η σειρά απέσπασε δύο υποψηφιότητες για Χρυσή Σφαίρα, συμπεριλαμβανομένης της καλύτερης τηλεοπτικής σειράς για μιούζικαλ ή κωμωδία και της καλύτερης ηθοποιού σε μιούζικαλ ή κωμωδία για την Ορτέγκα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Emily In Paris: Ανακοινώθηκε η 5η σεζόν - Οι πρώτες πληροφορίες
    Emily In Paris: Ανακοινώθηκε η 5η σεζόν - Οι πρώτες πληροφορίες

    Η τέταρτη σεζόν της επιτυχημένης σειράς του Netflix «Emily In Paris» είναι πια ολόκληρη στον «αέρα» αφήνοντας πολλά αναπάντητα ερωτήματα, καθώς η ηρωίδα βρέθηκε με νέα δουλειά και νέο ερωτικό ενδιαφέρον στη Ρώμη.

    Αλλά εκεί που νομίζαμε ότι η Εμιλι και ο Γάλλος πρώην της Γκάμπριελ (Lucas Bravo) είχαν τελειώσει οριστικά, η πόρτα αυτού του ειδυλλίου έμεινε (ξανά) ανοιχτή, καθώς ο τελευταίος ορκίστηκε να τρέξει στην Ιταλία για να πει στην Εμιλι ότι είναι ερωτευμένος μαζί της. Φυσικά και η απάντηση δεν ήρθε στην τέταρτη σεζόν, γι’ αυτό και προετοιμάζεται και πέμπτη.

    Η επίσημη ανακοίνωση

    Η πρωταγωνίστρια της σειράς, Λίλι Κόλινς (Lily Collins) ανακοίνωσε τα καλά νέα στην εκπομπή Good Morning America του ABC στις 16 Σεπτεμβρίου.

    «Για πρώτη φορά μπορώ να μιλήσω για το γεγονός ότι θα υπάρξει πέμπτη σεζόν», αποκάλυψε εκστασιασμένη. «Οι ηθοποιοί το καταλάβαμε μόνοι μας, οπότε αυτή είναι μια ολοκαίνουργια πληροφορία για όλους. Ελπίζω πραγματικά ότι στην πέμπτη σεζόν θα μπορέσουμε να εξερευνήσουμε περισσότερο την Ιταλία».

    «Η Εμιλι θα έχει παρουσία στη Ρώμη», δήλωσε ο δημιουργός και παραγωγός Ντάρεν Σταρ. «Αυτό δε σημαίνει, βέβαια, ότι δε θα είναι και στο Παρίσι».

    Η τέταρτη σεζόν είδε την Εμιλι να αποκτά νέο ρόλο ως επικεφαλής της γαλλικής εταιρείας μάρκετινγκ στη Ρώμη και να ξεκινάει σχέση με τον νέο της αγαπημένο και Ιταλό διευθυντή μόδας Marcello Muratori (Eugenio Franceschine).

    «Ο Marcello είναι μια εντελώς άλλη περιπέτεια που θέλουμε για την Εμιλι, επειδή τελικά θέλουμε να αποκτήσει την καλύτερη ισορροπία μεταξύ εργασίας και ζωής», δήλωσε η Κόλινς. «Θέλουμε η Εμιλι να είναι σε θέση να χαμογελάει χωρίς όρους. Θέλουμε να τη δούμε πέρα από τη λειτουργία των διακοπών της. Εκείνος έρχεται σε αυτή την τέλεια στιγμή».

    Λίγο αργότερα επιβεβαίωσε την είδηση και στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, δημοσιεύοντας μία φωτογραφία στην οποία πίνει espresso και γράφει στη λεζάντα: «Δεν υπάρχει μέρος σαν τη Ρώμη».

    Ταυτόχρονα, στον επίσημο λογαριασμό της σειράς στη δημοφιλή πλατφόρμα ανέβηκε ανάρτηση που ανακοινώνει επίσημα την πέμπτη σεζόν. «Είναι επίσημο: Η Emily In Paris επιστρέφει για την 5η σεζόν!», γράφει η λεζάντα δίπλα σε μια φωτογραφία της Lily Collins να πίνει καφέ.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Κούλλης Νικολάου: «Το Famagusta ήταν στο μυαλό μου μια πενταετία» - Η απάντηση του για το Netflix
    Κούλλης Νικολάου: «Το Famagusta ήταν στο μυαλό μου μια πενταετία» - Η απάντηση του για το Netflix

    Ο Κούλλης Νικολάου βρέθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης στο «Στούντιο 4» και απάντησε για το «Famagusta», την εμπλοκή με το Netflix και τους λόγους που αξίζει κανείς να δει τη σειρά.

    O Κούλλης Νικολάου είναι, εκτός από ηθοποιός, η ραχοκοκαλιά της εταιρίας παραγωγής Make it productions, η οποία βρίσκεται πίσω από πολλές επιτυχημένες σειρές, ανάμεσά τους η «Γη της ελιάς» και το «Famagusta».

    Όμως, το «Famagusta» κατέχει εκ των πραγμάτων ιδιαίτερη θέση στην καρδιά του Κούλλη Νικολάου. Είναι μια σειρά που την οραματίστηκε με τον κολλητό φίλο και συνεργάτη του Ανδρέα Γεωργίου και «ίδρωσε» για να υλοποιήσει. Μια σειρά που αναφέρεται σε γεγονότα πριν από αυτόν, όπως ο Αττίλας, τα οποία καθόρισαν τη ζωή του και τις ζωές όλων των Κυπρίων ανεξαρτήτως γενιάς.

    Μιλώντας στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και στον Θανάση Αναγνωστόπουλο, ο Κούλλης Νικολάου μίλησε για τους λόγους που ξεχωρίζει τη συγκεκριμένη δουλειά.

    «Το “Famagusta” είναι κάτι άλλο, όχι μόνο εκ της θεματολογίας του, αλλά είναι καλή τηλεόραση. Είναι ένα καλογυρισμένο σίριαλ, καλοερμηνευμένο από σπουδαίους ηθοποιούς, καλοσκηνοθετημένο, με μια καλή φωτογραφία, με καλές productions values.

    Το ονειρευτήκαμε να ταξιδέψει το “Famagusta” σε όλο τον κόσμο. Το συγκεκριμένο (project) ήταν στο μυαλό μου μια πενταετία. Ταίριαξε το timing κι έγινε τώρα. Δεν έγινε τότε, δεν έγινε μετά, έγινε στα 50 χρόνια (από την τουρκική εισβολή).

    Θέλω να τονίσω κάτι. Η έγνοια μας δεν είναι απλά να περάσουμε την ιστορία. Δεν είμαστε ιστορικοί. Γιατί αν, κάτσουμε να αναλύσουμε την ιστορία, έχει πολλά κουμπιά και θα ήταν και ντοκιμαντέρ.

    Η έννοια μας είναι ο ανθρώπινος πόνος. Η καταστροφή που επιφέρει ένας πόλεμος. Ο πόλεμος δεν χρειάζεται να είναι ιστορία. Είναι ένα γεγονός αδιαμφισβήτητο, ενώ την ιστορία μπορεί ο τάδε ιστορικός να τη συγγράψει έτσι κι ο άλλος να τη συγγράψει αλλιώς.

    Η τούρκικη εισβολή στην Κύπρο είναι γεγονός. Και οι ίδιοι το λένε. Μπορεί να το λένε ειρηνευτική προσπάθεια αλλά δεν λένε ότι εμείς δεν ήρθαμε ποτέ στην Κύπρο, δεν διχοτομήσαμε την Κύπρο.

    Υπάρχουν άνθρωποι που δεν θυμούνται μόνο, υπάρχουν μάνες που περιμένουν τα παιδιά τους, υπάρχουν κόρες που περιμένουν τους πατεράδες τους. Είναι αγνοούμενοι.

    Ονειρευτήκαμε αυτό που έγινε. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Γιατί, όταν ξεκινάς κάτι, δεν ξέρεις που μπορεί να φτάσει και πως μπορείς να το ολοκληρώσεις. Έγιναν τεράστιες προσπάθειες. Ευχαριστούμε το Mega που μας στήριξε γι’ αυτό, χρηματοδότησε το όνειρό μας που μπορεί κάποιοι άνθρωποι να το έβλεπαν ότι, “ε, δεν χρειάζεται να κάνουμε κάτι…”

    Πολλοί άνθρωποι έχουν τη λογική του να μην ξύνεις πληγές, την οποία συμμερίζομαι έως ένα σημείο. Αλλά το μην ξύνεις πληγές είναι ένας γενικός όρος, κατά τη δική μου κρίση. Το να θυμίζεις ότι, αν είσαι κακός, μόνο κακά θα επιφέρεις δεν είναι ότι ξύνεις πληγές. Δίνει ένα παράδειγμα για να μην ξανασυμβεί.

    Το συμμερίζομαι γιατί κι εγώ ένα κομμάτι μου λέει παιδιά, ας το αφήσουμε, πάμε παρακάτω να δούμε τι γίνεται, μπροστά να βλέπουμε. Αλλά το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Δεν αναιρεί ότι πρέπει να πάμε μπροστά, ότι πρέπει να δούμε τα σφάλματα των προγόνων μας -εγώ 4 χρονών ήμουν, δεν συμμετείχα στο σφάλμα αυτό, γεννήθηκα ένας άνθρωπος που απαγορευόταν να πάω απέναντι στον τόπο μου».

    Για να υλοποιηθεί το συγκεκριμένο project ο Κούλλης Νικολάου και ο Ανδρέας Γεωργίου χρειάστηκε να ξεπεράσουν πολλά εμπόδια. «Για το “Famagusta”, δεν θέλω να κλαφτώ, αλλά δώσαμε από την τσέπη, από το μικρό στοκ που λέμε» εξομολογήθηκε. Γι’ αυτό και η ικανοποίησή τους όταν ανακοινώθηκε η πώληση της σειράς στο Netflix ήταν μεγάλη.

    Όμως, μετά από την παρέμβαση του προέδρου του τουρκικού ραδιοτηλεοπτικού συμβουλίου και την κινητοποίηση της τουρκικής διπλωματίας, η προβολή της σειράς στην πλατφόρμα είναι αμφίβολη, τουλάχιστον εκτός Ελλάδας και Κύπρου.

    «Θα σας πω αυτό που λέω σε όλους τους δημοσιογράφους που με παίρνουν τηλέφωνο αυτόν τον καιρό και είναι η ειλικρινής μου απάντηση. Ό,τι ξέρεις, ξέρω. Δεν έχουμε κάτι επίσημο.

    Θα ανέβει, αν μπεις στο Netflix Ελλάδος. Τώρα, το παγκόσμιο είναι μία κατάσταση που δεν γνωρίζουμε, δεν έχουμε κάτι επίσημο. Στην Κύπρο δεν έχει ανοίξει πάντως, το λέω γιατί το ζω, μπαίνω στο Netflix.

    Ό,τι ξέρεις, ξέρω, δεν έχω κάνει εγώ τη συμφωνία. Η συμφωνία είναι του τηλεοπτικού σταθμού Mega και του Netflix. Θα μου πεις "Δεν ενημερώνεσαι;". Κρατάμε χαμηλούς τόνους, δεν λέμε πολλά πράγματα γιατί όλα είναι μη επίσημα» ήταν η απάντηση του Κούλλη Νικολάου για το θρίλερ με ο εμπάργκο με το οποίο απειλεί η Τουρκία το Netflix αν το «Famagusta» γίνει διαθέσιμο παγκοσμίως.

    Δείτε το σχετικό βίντεο:

    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Κυκλοφόρησε το πρώτο τρέιλερ της τέταρτης σεζόν του Bridgerton - Ποιο είναι το νέο πρόσωπο που μπαίνει στη σειρά
    Κυκλοφόρησε το πρώτο τρέιλερ της τέταρτης σεζόν του Bridgerton - Ποιο είναι το νέο πρόσωπο που μπαίνει στη σειρά

    Στη δημοσιότητα έδωσε το Netflix το πρώτο teaser του τέταρτου κύκλου της δημοφιλούς σειράς «Bridgerton» προκαλώντας φρενίτιδα στους θαυμαστές της.

    Η πολυαναμενόμενη νέα σεζόν θα εστιάσει στον δεύτερο γιο της οικογένειας Μπρίτζερτον, τον μποέμ καλλιτέχνη Μπένεντικτ και την προσπάθειά του να βρει την πραγματική αγάπη.

    Η πλοκή του τέταρτου κύκλου θα βασίζεται στο τρίτο βιβλίο της Τζούλια Κουίν, «An Offer from a Gentleman», στο οποίο ο Μπένεντικτ αναζητά την «κυρία με τα ασημένια ρούχα» που συναντά σε έναν χορό μεταμφιέσεων της μητέρας του, η οποία αποδεικνύεται ότι είναι μια χαμηλών τόνων γυναίκα με το όνομα Σόφι.

    Το βασικό καστ της σειράς αναμένεται να επιστρέψει ενώ πρόκειται να ενταχθούν και νέα πρόσωπα, όπως η Κορεο-Αυστραλή Yerin Ha, η οποία θα πρωταγωνιστήσει ως Σόφι Μπέκετ. Στο μυθιστόρημα, είναι η νόθα κόρη ενός κόμη και μια υπηρέτριάς του. Μεγάλωσε στο σπίτι του πατέρα της, αν και ποτέ δεν την αναγνώρισε δημόσια ως κόρη του.

    «Αγαπητέ αναγνώστη, καθώς οι προετοιμασίες για την επόμενη κοινωνική σεζόν είναι σχεδόν σε εξέλιξη, ζητάμε ένα θερμό καλωσόρισμα στο νεότερο μέλος του Ton (σ.σ. βρετανική υψηλή κοινωνία της εποχής)…. Παρουσιάζοντας την Yerin Ha ως Sophie στην 4η σεζόν του Μπρίτζερτον!», αναφέρει το teaser στη λεζάντα.

    Στο βίντεο βλέπουμε την Yerin Ha να πλησιάζει μια γκαρνταρόμπα με ρούχα εποχής και να πιάνει ένα ζευγάρι ασημένια γάντια.

    Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει στα μέσα Σεπτεμβρίου και να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2025, ενώ δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή η ημερομηνία της πρεμιέρας της νέας σεζόν.

    Δείτε το νέο τρέιλερ του Bridgerton:

    Η ανακοίνωση του 4ου κύκλου του Bridgerton:

    Πηγή: Ιefimerida.gr

  • Netflix: «Τρολάρει» και παρουσιάζει την... Ψίμυθο ως το νησί του Lost - Δείτε την ανάρτηση
    σε Viral
    Netflix: «Τρολάρει» και παρουσιάζει την... Ψίμυθο ως το νησί του Lost - Δείτε την ανάρτηση

    Με αφορμή την κυκλοφορία όλων των σεζόν του Lost στην streaming υπηρεσία

    To Netflix έκανε μια χιουμοριστική ανάρτηση για να ανακοινώσει ότι κυκλοφόρησαν στην υπηρεσία όλες οι σεζόν του Lost.
    Η δημοφιλής σειρά είναι διαθέσιμη στην υπηρεσία streaming και ο επίσημος λογαριασμός της στο Facebook έκανε την ανακοίνωση.
    Όπως φαίνεται, πήρε έμπνευση από το Twitter και την... «Ψίμυθο», το δημοφιλές... ψεύτικο νησί που έχει προκαλέσει χαμό στα social media.
    Αν και η Ψίμυθος είναι αποκύημα της φαντασίας κάποιων, καθημερινά κάνουν την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο εικόνες του νησιού φτιαγμένες με AI, καθώς και δημοσιεύσεις με... κριτικές για τα μέρη που μπορεί κανείς να επισκεφτεί.

    Στην ανάρτηση που έκανε το Netflix στο Facebook, «τρολάρει» το κοινό, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία της Ψίμυθου, αναφέροντας πως πρόκειται για το νησί του Lost.

    «Μέρες τώρα χαμένοι σε ένα μόνο νησί. LOST, όλες οι σεζόν τώρα στο Netflix», αναφέρει η δημοσίευση.

    Δείτε την ανάρτηση
    Πηγή: Protothema.gr
  • Emily in Paris: Κυκλοφόρησε το τρέιλερ του δεύτερου μέρους της 4ης σεζόν
    Emily in Paris: Κυκλοφόρησε το τρέιλερ του δεύτερου μέρους της 4ης σεζόν

    Τα νέα επεισόδια θα κάνουν πρεμιέρα στο Netflix στις 12 Σεπτεμβρίου

    Κυκλοφόρησε το τρέιλερ του δεύτερου μέρους της 4ης σεζόν της σειράς «Emily in Paris».
    Τα νέα επεισόδια της δημοφιλούς σειράς θα κάνουν πρεμιέρα στο Netflix στις 12 Σεπτεμβρίου.
    Όπως φαίνεται στο τρέιλερ, η Έμιλι αφήνει για λίγο το Παρίσι και βρίσκεται στη Ρώμη για ένα επαγγελματικό ραντεβού, που δεν γνωρίζει εν τέλει πώς θα εξελιχθεί.
    Δείτε το τρέιλερ
    Μετά τα δραματικά γεγονότα του αποτυχημένου γάμου της Καμίλ και του Γκαμπριέλ, η Έμιλι κλονίζεται: έχει έντονα συναισθήματα για δύο άντρες, αλλά τώρα ο Γκαμπριέλ περιμένει παιδί με την πρώην του και οι χειρότεροι φόβοι του Άλφι για εκείνη και τον Γκαμπριέλ επιβεβαιώθηκαν. Στη δουλειά, η Σιλβί αναγκάζεται να αντιμετωπίσει ένα ακανθώδες δίλημμα από το παρελθόν της για χάρη του γάμου της, ενώ η ομάδα του Γραφείου Γκρατό αντιμετωπίζει ανακατατάξεις στο προσωπικό. Η Μίντι και το συγκρότημά της ετοιμάζονται για τη Eurovision, αλλά όταν τα χρήματα στερεύουν, αναγκάζονται να κάνουν οικονομία. Η χημεία της Έμιλι και του Γκαμπριέλ είναι αδιαμφισβήτητη καθώς δουλεύουν μαζί για ένα αστέρι Michelin, αλλά δύο μεγάλα μυστικά απειλούν να ανατρέψουν όλα όσα έχουν ονειρευτεί.

    Ο βραβευμένος δημιουργός και showrunner Ντάρεν Σταρ επιστρέφει ως επικεφαλής της υποψήφιας για Emmy σειράς, που έγινε η πιο δημοφιλής κωμική σειρά του Netflix για το 2020. Η παραγωγός και πρωταγωνίστρια Λίλι Κόλινς υποδύεται ξανά την Έμιλι Κούπερ στο πλευρό των παλιών συμπρωταγωνιστών της Φιλιπίν Λερουά-Μπολιό, Άσλεϊ Παρκ, Λουκά Μπραβό, Καμίλ Ραζά, Σαμουέλ Αρνόλντ, Μπρουνό Γκουερί και Γουίλιαμ Αμπάντι, της γνώριμης γκεστ σταρ Κέιτ Γουόλς, αλλά και των νέων μελών του καστ Λούσιεν Λάβισκαουντ, Τζέρεμι O. Χάρις και Αρνό Μπινάρ.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ