Η νέα συνάντηση Ανδρέα Νικολακόπουλου με τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Θ.Κοτταρά - Σύντομα εξελίξεις για το μεγάλο έργο και την χρηματοδότηση του
Ιδιαίτερα θετικές εξελίξεις αναμένονται το επόμενο χρονικό διάστημα για το σιδηρόδρομο και την επαναφορά του στην Ηλεία, που θα ικανοποιήσει τους κατοίκους του τόπου και θα διευκολύνει σημαντικά την οικονομία-ανάπτυξη της περιοχής, παράλληλα με την ανάγκη μεγαλύτερης εξυπηρέτησης και ανάδειξης στον τουριστικό τομέα.
Αυτό συμπεραίνεται μετά τη νέα συνάντηση που είχε ο βουλευτής Ηλείας Ανδρέας Νικολακόπουλος με τον Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Θανάση Κοτταρά, με αντικείμενο ακριβώς τη λειτουργία της Σιδηροδρομικής Γραμμής Πατρών-Πύργου.
Ειδικότερα, στην ανωτέρω συνάντηση στην οποία συζητήθηκε αναλυτικά το θέμα, με το βουλευτή να τονίζει την αναγκαιότητα επίσπευσης των διαδικασιών, εκφράστηκε εκ μέρους του κ. Κοτταρά η αισιοδοξία ότι πολύ σύντομα θα έχουμε απάντηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για την ένταξη της κατασκευής του έργου Πύργου-Πατρών στο ΕΣΠΑ με το απαιτούμενο ποσό των 50 εκατομμυρίων ευρώ. Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο που θα συνδέσει και τη γραμμή με την Κυλλήνη, με σκοπό τηn διευκόλυνση της επιβατικής κίνησης για το Λιμάνι, όπως και για τα τουριστικά σημεία της ευρύτερης περιοχής. Άλλωστε λειτουργεί και η γραμμή Που συνδέει το Κατάκολο με τον Πύργο και την Αρχαία Ολυμπία.
Μελέτη σκοπού και επισκευή
Με βάση τα προαναφερόμενα, επισημάνθηκε ότι εκπονείται και μελέτη σκοπιμότητας για το έργο, ενώ μέχρι τον Ιούνιο υπολογίζεται να προχωρήσει και ο διαγωνισμός για το έργο της επισκευής της σιδηροδρομικής γραμμής, που θα περιλαμβάνει και την προετοιμασία της υποδομής ώστε να εκτελεσθεί με άμεσο τρόπο αργότερα και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα η κανονική γραμμή.
Έτσι, όπως δήλωσε μετά τη συνάντηση ο κ. Νικολακόπουλος, η γραμμή θα περάσει πιο εύκολα από την μετρική της μορφή στη φάση της κανονικοποίησης σε συνέχεια του δικτύου που κατασκευάζεται και στην Πάτρα. Σκοπός είναι να επισκευαστεί το συντομότερο δυνατόν η μετρική γραμμή για να συνεχίσει η λειτουργία του το τρένο μέχρι το Πύργο και να υπάρχει και η υποδομή για την κανονικοποίηση της γραμμής στη συνέχεια.
Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας τέλος, δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει ότι η λειτουργία της γραμμής είχε διακοπεί από το 2011, όταν κάποιοι τότε αποφάσισαν ότι δεν χρειάζεται για την Ηλεία! Και από τότε όλο το δίκτυο, οι εγκαταστάσεις και λοιπά, όχι μόνο έχουν εγκαταλειφθεί αλλά διαρκώς καταστρέφονται.
(Δελτίο Τύπου)