Οι νέοι χρήστες στις Φιλιππίνες και τη Νέα Ζηλανδία είναι οι πρώτοι στους οποίους ζητείται ετήσια πληρωμή
Ενα δολάριο τον χρόνο θα χρεώνει όλους τους νέους συνδρομητές το Χ (πρώην Twitter) του Ελον Μασκ, προκειμένου να μπορούν να κάνουν tweet, retweet, like αλλά και να απαντούν σε post.
Η αρχή έγινε με τους νέους χρήστες στη Νέα Ζηλανδία και τις Φιλιππίνες για τη χρήση των βασικών δυνατοτήτων της πλατφόρμας.
Όσοι αρνούνται να πληρώσουν θα μπορούν μόνο να διαβάζουν αναρτήσεις, να παρακολουθούν βίντεο και να ακολουθούν λογαριασμούς, ανέφερε η εταιρεία.
Η εταιρεία δήλωσε ότι στόχος είναι να «μειωθεί το spam, η χειραγώγηση της πλατφόρμας και η δραστηριότητα των bots». Στο πλαίσιο αυτό, οι νέοι λογαριασμοί θα πρέπει επίσης να ολοκληρώσουν τη διαδικασία επαλήθευσης του αριθμού τηλεφώνου τους.
Η ετήσια συνδρομή είναι η τελευταία σε μια σειρά αμφιλεγόμενων αλλαγών στην πλατφόρμα από τότε που ο δισεκατομμυριούχος Έλον Μασκ αγόρασε το Twitter πέρυσι για 44 δισεκατομμύρια δολάρια.
Χιλιάδες εργαζόμενοι έχουν απολυθεί, η εποπτεία περιεχομένου περικόπηκε και το μπλε τικ – που κάποτε χρησιμοποιήθηκε για την αναγνώριση επαληθευμένων λογαριασμών– δόθηκε μόνο σε εκείνους που δέχθηκαν να πληρώσουν 8 δολάρια το μήνα.
Σημειώνεται ότι ήδη το Χ προσφέρει στους χρήστες τους μια συνδρομητική υπηρεσία, την υπηρεσία X Premium που προσφέρει βελτιωμένες δυνατότητες, όπως μεγαλύτερες αναρτήσεις και αυξημένη προβολή στην πλατφόρμα.
Ο κίνδυνος πίσω από την πληρωμή συνδρομής
Παρόλο που υπάρχει ξεκάθαρο οικονομικό συμφέρον για την εταιρεία να χρεώνει τους χρήστες, ο Μασκ επέμεινε ότι το να υποχρεωθούν οι άνθρωποι να πληρώσουν για την υπηρεσία στοχεύει στην αντιμετώπιση των bots.
«Στην πραγματικότητα πρόκειται να καταλήξουμε σε μια χαμηλότερη βαθμίδα κοστολόγησης. Επομένως, θέλουμε απλώς να είναι ένα μικρό χρηματικό ποσό», είπε. «Αυτή είναι μια μεγάλη συζήτηση, αλλά κατά την άποψή μου, αυτή είναι στην πραγματικότητα η μόνη άμυνα ενάντια σε τεράστιες στρατιές ρομπότ», είχε δηλώσει ο Μασκ.
Ωστόσο, ο μεγάλος κίνδυνος είναι ότι αν η πληρωμή στο X γίνει υποχρεωτική μπορεί να χάσει ένα μεγάλο μέρος των χρηστών του. Αυτό με τη σειρά του θα μπορούσε να μειώσει τα διαφημιστικά έσοδα, τα οποία επί του παρόντος αντιπροσωπεύουν τη συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων της εταιρείας.
Πηγή: In.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ ETIENNE LAURENT