Η απήχηση του μοντέλου της Hyundai, σε συνάρτηση και με τις αγωνιστικές της επιδόσεις, ανοίγουν την όρεξη…
Ίσως όχι τόσο τολμητή, όσο η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, που υπερθεματίζει τον αγωνιστικό προσανατολισμό του.
Το bodykit του Kona ξεπερνά τα όρια, ξεπερνώντας το πρωτότυπο Hyundai N Vision 74. Στο εσωτερικό, ένα πλήρες roll-cage εξασφαλίζει προστασία.
Το μοντέλο παραγωγής προσφέρει μια σειρά επιλογών powertrain, συμπεριλαμβανομένων βενζινοκίνητων, υβριδικών και πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων. Επί του παρόντος, το πιο ισχυρό μοντέλο είναι το Hyundai Kona N-Line , εξοπλισμένο με T-GDi 1,6 λίτρων που αποδίδει 190 ίππους.
Προφανώς, αυτό το σύνολο θα ήταν πολύ αδύναμο για το φανταστικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, που χρειάζεται μεγάλη ποσότητα ισχύος για να δικαιολογήσει τον χαρακτήρα του. Αυτό που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι ότι ο ψηφιακός δημιουργός, το οραματίστηκε με ένα σύστημα κίνησης καύσης όπως υπονοείται από την εξάτμιση και το φίλτρο αέρα του στροβιλοσυμπιεστή να προεξέχει από το καπό.
Πηγή: Protothema.gr