Η Mercedes-Benz θέτει ξεκάθαρα τις βάσεις για τη μετατροπή της V-Class σε ένα από τα σημαντικότερα οχήματα στην κατηγορία του.
Μιας και αναφερθήκαμε σε αυτή, που είναι η εκδοχή για όσους πραγματοποιούν συχνά εκδρομές στην ύπαιθρο, οι άνθρωποι της Mercedes-Benz προσπάθησαν να δώσουν έναν ακόμα πιο πολυτελή χαρακτήρα σε σχέση με πριν, αλλά και να έχουν οι επιβάτες την αίσθηση ότι βρίσκονται στο σπίτι τους.
Η επανασχεδιασμένη V-Class στις επιβατικές εκδόσεις της θα διατίθεται με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,9 λίτρων μέγιστης απόδοσης 163 ίππων, 190 ίππων και 239 ίππων αντίστοιχα. Επίσης, οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν είτε την πισωκίνητη είτε την τετρακίνηση έκδοση («4Matic»).
Στη «Marco Polo» διατίθεται και με τον ντίζελ των 1,7 λίτρων μέγιστης ισχύος 102 ίππων και 136 ίππων αντίστοιχα.
Το Vito εφοδιάζεται και με τους δύο πετρελαιοκινητήρες και σε όλες τις υπόλοιπες εκδοχές μέγιστης ιπποδύναμης, πλην της κορυφαίας των 239 ίππων.
Τέλος, η EQV και το eVito, δηλαδή οι αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις της επιβατικής και της επαγγελματικής εκδοχής, αντίστοιχα, διατίθενται σε δύο επιλογές αναφορικά με την ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών τους: 66 kWh (ονομαστική, 60 kWh πραγματική) και 100 kWh (ονομαστική, 90 kWh πραγματική). Η μέγιστη ισχύς είναι 204 ίπποι και στις δύο περιπτώσεις.