Η Hyundai βρήκε λύση στο να ξεπεράσει τα όποια προβλήματα παρουσιάζουν οι μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη.
Όμως, είναι γνωστό επίσης ότι υπάρχει πρόβλημα με την αντοχή του ηλεκτρολύτη που εμπεριέχουν, στον οποίο δημιουργούνται μικρορωγμές εξαιτίας της αυξημένης θερμοκρασίας κατά τη λειτουργία τους. Έτσι, δεν έχουν αντοχή στον χρόνο.
Το κείμενο και τα σκίτσα που συνοδεύουν την αίτηση κατοχύρωσης της πατέντας από τη Hyundai δεν περιλαμβάνουν λεπτομέρειες για το σύστημα που προκρίνει η εταιρεία, κάτι που είναι λογικό και θεμιτό.
Ωστόσο, περιγράφεται ένας μηχανισμός ο οποίος διατηρεί την πίεση ισοσταθμικά στο εσωτερικό του χώρου με τη χρήση υγρού. Φυσικά, υπάρχουν οι αισθητήρες που παρακολουθούν διαρκώς τις εντός συνθήκες και δίνουν τις κατάλληλες εντολές στο σύστημα, καθώς και θερμοστάτης.
Όπως αναφέρθηκε, η πίεση και η θερμοκρασία θα παραμένουν σταθερές σε καθένα από τα κελιά που συνιστούν την μπαταρία σταθερού ηλεκτρολύτη. Αυτό θα γίνεται και ανεξαρτήτως του ταχυφορτιστή που θα χρησιμοποιείται για την πλήρωσή τους με ενέργεια κάθε φορά.
Πάντως, στη Hyundai έχουν αρχίσει να εξελίσσουν και μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου για τη χρήση τους το συντομότερο δυνατόν στα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τόσο αυτής όσο και της Kia.
Οι συσσωρευτές στερεού τύπου μπορεί να θεωρούνται η καλύτερη λύση για τα BEV ηλεκτρικά, όμως είναι μια τεχνολογία η οποία έχει χρόνια εξέλιξης ακόμα μέχρι να εφαρμοστεί αποτελεσματικά στον κλάδο στης αυτοκινητοβιομηχανίας.