Aston Martin, μοτοσυκλέτα, Brough Superior, κινητήρας turbo, πολλά ετερόκλητα πράγματα και πολλές ειδήσεις. Δύο κορυφαίες Αγγλικές εταιρίες συνεργάζονται και δημιουργούν ένα ξεχωριστό δίκυκλο.
Η Aston Martin και ο ιστορικός κατασκευαστής μοτοσυκλετών Brough Superior παρουσίασαν μία μοτοσυκλέτα με κινητήρα δικύλινδρο turbo. Πρωτιά για την Aston Martin στα δίτροχα και πρωτιά της Brough Superior για τους turbo κινητήρες. Το αποτέλεσμα είναι η ABM 001, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 100 αντίτυπα, με τιμή 108.000 ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.
Πρόκειται για ένα sport δίτροχο (για κίνηση σε πίστα) που διαθέτει διπλό μπροστινό βραχίονα (αντί για το γνωστό πιρούνι ώστε να διαχωρίζει την κατεύθυνση από την ανάρτηση), αλουμινένιο ψαλίδι (swing-arm), τιμόνι τιτανίου, τελικό εξάτμισης από κράμα χρωμίου νικελίου (Inconel). Πολλά δομικά στοιχεία του πλαισίου είναι από ανθρακονήματα ενώ και οι τροχοί της μοτοσικλέτας (είναι αποκλειστικό σχέδιο) κατασκευάζονται επίσης από κράμα αλουμινίου.
Το στυλ της AMB 001 είναι πιο σύγχρονο από το μοντέλο Pendine Sand Racer της Brough Superior και τα μοντέλα Super Sports 100 (και τα δύο είναι γυμνά). Τα πλαστικά είναι βαμμένα στο παραδοσιακό χρώμα Stirling Green της Aston Martin και ματ μαύρο, ενώ τα αεροδυναμικά φτερά «S-Curve», που είναι προσαρτημένα στο εμπρός μέρος έχουν λειτουργικό ρόλο.
Η σέλα και οι λαβές του τιμονιού είναι φτιαγμένα στο χέρι, σε δέρμα Oxford Tan, ενώ ο πίνακας οργάνων ελέγχου είναι ψηφιακός με ενδείξεις για την ταχύτητα, τις στροφές του κινητήρα και την επιλογή ταχυτήτων. Η μοτοσυκλέτα έχει επίσης τα ίδια διακριτικά «Aston Martin» που βρίσκονται και στην Valkyrie, τα οποία είναι κατασκευασμένα από ανοξείδωτο χάλυβα πάχους εννέα micron. Ο κινητήρας είναι 997 κ.εκ. υπερτροφοδοτούμενος, δικύλινδρος «V-twin», που αναπτύσσει 180 ίππους. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο και χάρη στην εκτεταμένη χρήση των ελαφρών υλικών έχει βάρος 180 κιλά.
Η Brough Superior ιδρύθηκε στο Nottingham το 1919, από τον George Brough. Κατά τη διάρκεια των αρχών του 20ου αιώνα, η μάρκα παρήγαγε τις πιο γρήγορες και ακριβότερες μοτοσικλέτες στον κόσμο – όπως η SS100 του 1924, η οποία έφτανε τα 160 χλμ.
Πηγή: Newsauto.gr