Η γνωστή και ως «Παγόδα», Mercedes-Benz 280SL μετατρέπεται σε ένα όχημα με ελάχιστο ενεργειακό αποτύπωμα.
Ένα από τα ομορφότερα μοντέλα στην ιστορία της Mercedes-Benz είναι αναμφισβήτητα η διθέσια SL-Class (W 113) που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1963 στην Διεθνή Έκθεση της Γενεύης και κατέκτησε τις καρδιές εκατομμυρίων φίλων του αυτοκινήτου.
Εν έτει 2021, η εταιρεία αναπαλαίωσης κλασσικών μοντέλων του Γερμανού κατασκευαστή, Hemmels, με έδρα το Κάρντιφ της Ουαλίας, παρουσιάζει μία ιδιαίτερη εκδοχή της SL, η οποία διαθέτει ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Ως βάση της μετατροπής έχει χρησιμοποιηθεί η 280SL, που στην εποχή της αποτελούσε την ισχυρότερη έκδοση στη γκάμα του μοντέλου, με τον εξακύλινδρο κινητήρα των 2,8 λίτρων να αποδίδει 170 ίππους και ροπή 240 Nm.
Οι τεχνικοί της Hemmels αντικατέστησαν το παραπάνω θερμικό σύνολο με ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 120 kW που ισοδυναμεί με 163 ίππους, ενώ χάρη στο σύστημα διαχείρισης του μοτέρ, έχει παραμείνει αναλλοίωτη η καμπύλη ροπής. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις της ηλεκτρικής 280SL, δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επισήμως, αν και θεωρούμε ότι θα παρουσιάζονται βελτιωμένες με τις αντίστοιχες της συμβατικής έκδοσης (0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δευτ., τελική ταχύτητα: 200 χλμ./ώρα). Επίσης παραμένει άγνωστη η ενεργειακή απόδοση της μπαταρίας, που σύμφωνα με τον βελτιωτή μπορεί με μία πλήρη φόρτιση να καλύψει αποστάσεις έως και 320 χλμ., ενώ σε ταχυφορτιστή χρειάζεται μία ώρα για να φτάσει στο 70% της απόδοσής της.
Σύμφωνα με την Hemmels, η όλη διαδικασία μετατροπής της 280SL Electric, ξεκίνησε το 2018, ενώ για να ολοκληρωθεί χρειάστηκαν πάνω από 4.000 εργατώρες. Το αποτέλεσμα είναι πέρα για πέρα εντυπωσιακό, καθώς έχουν διατηρηθεί αυτούσιες όλες σχεδόν οι λεπτομέρειες, όπως ο αναλογικός πίνακας οργάνων και το ραδιοκασετόφωνο της Becker. Σύμφωνα με τα πλάνα των υπευθύνων της εταιρείας, αναμένεται να κατασκευαστούν μέσα στο 2021 μία δωδεκάδα ηλεκτρικών 280SL, οι οποίες έχουν ήδη προπωληθεί, έναντι ποσού 180.000 ευρώ.