Η Mercedes-AMG μπορεί αυτή τη στιγμή να προσφέρει το πιο ισχυρό hot hatch στον κόσμο, την A45 S, αλλά δεν ήταν πάντα έτσι.
Αυτό δεν την εμπόδισε τότε να προσφέρει μια ειδική έκδοση του compact hatch προκειμένου να γιορτάσει την επιτυχία της στη F1 με την ομάδα της McLaren.
Πρωτίστως θα πρέπει όλοι να αναγνωρίσουμε τη σπανιότητα μιας ειδικής έκδοσης που φέρει το όνομα του Mika Häkkinen. Είναι ο μόνος που κατάφερε να νικήσει τον Schumacher στα πρώτα του χρόνια, κερδίζοντας τον τίτλο του οδηγού της F1 το 1998 και το 1999. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Έσσεν το 1998, η Mercedes επέλεξε έναν περίεργο τρόπο για να τιμήσει τον οδηγό της F1 Mika Häkkinen καθώς και τον έτερο οδηγό της ομάδας, τον David Coulthard, αποκαλύπτοντας δύο ειδικές εκδόσεις της A-Class W168, σε περιορισμένη παραγωγή 125 μονάδων.
Αυτές συνδύαζαν το κόκκινο με το μαύρο στο αμάξωμα, καθώς και το όνομα κάθε οδηγού αλλά και τη σημαία της χώρας στις μπροστινές πόρτες. Εξωτερικά διέκρινες επίσης διπλές απολήξεις εξάτμισης και ζάντες 17 ιντσών AMG με ελαστικά χαμηλού προφίλ.
Στην καμπίνα, το κόκκινο δέρμα Designo κερδίζει τη μερίδα του λέοντος, ενώ ο βασικός εξοπλισμός περιλάμβανε κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλιοροφή, ηχοσύστημα Bose με CD, θερμαινόμενα καθίσματα, μπροστινούς και πλευρικούς αερόσακους, κεντρικό κλείδωμα θυρών, πεντάλ αλουμινίου, πλαϊνά μαρσπιέ που φέρουν το όνομα του οδηγού και πολλά άλλα.
Ωστόσο, δεν είναι όλα τόσο κακά, καθώς το μοντέλο διαθέτει σπορ ρύθμιση στην ανάρτηση που υπόσχεται να βελτιώσει τον χειρισμό, παρά το σχετικά υψηλό κέντρο βάρους και την αντίστοιχη θέση καθίσματος του W168.
Επιπλέον, το σήμα ESP στην πόρτα του χώρου αποσκευών σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για κάποια ενδεχόμενη ανατροπή της A-Class, όπως έγινε κατά τη διάρκεια της περιβόητης δοκιμής αποφυγής ταράνδου το 1997, με τα γνωστά μοιραία αποτελέσματα. Το όχημα που αναγράφεται προς πώληση είναι η A-Class πρώτης γενιάς με μόλις 215 km στο οδόμετρο. Ενώ παραδόθηκε στη Ρώμη το 1999, πέρασε τον περισσότερο χρόνο του σε εκθεσιακούς χώρους ή κρυμμένο σε κλειστά γκαράζ, εξ ου και η άριστη κατάσταση τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού.
Γνωρίζουμε ότι αυτή είναι μια από τις λίγες πιθανότητες να αγοράσουμε μια σπάνια A-Class πρώτης γενιάς, αλλά αν είχαμε τα χρήματα προφανώς θα αποκτούσαμε την A35. Στο τέλος της ημέρας, η εκπληκτική απόδοση που προσφέρει το σημερινό hot hatch της AMG είναι ένας πολύ καλύτερος τρόπος για να τιμήσουμε τους σπουδαίους οδηγούς της F1 από ένα συμπαγές MPV. Αυτός είναι πιθανώς ο λόγος που το όχημα δεν έχει πωληθεί από τον Μάιο του 2021, όταν πρωτοεμφανίστηκε.
Πηγή: Protothema.gr