Auto Moto

Ιδού το ανανεωμένο Ford Fiesta

Ιδού το ανανεωμένο Ford Fiesta

Αποκάλυψη για το φρεσκαρισμένο Ford Fiesta που διαθέτει πλέον μια πιο σύγχρονη εμφάνιση όπως και αναβαθμισμένες τεχνολογίες.

Αισθητικά το νέο καπό αυξάνει το ύψος του εμπρός μέρους, ενώ το σήμα της Ford βρίσκεται τώρα μέσα στη μάσκα. Ταυτόχρονα υπάρχει μια ακόμα πιο μεγάλη διαφοροποίηση μεταξύ των εκδόσεων της γκάμας, μέσω ξεχωριστών λεπτομερειών για τις Trend, Titanium, ST-Line και Active. Επισης διατίθενται και τα πακέτα Vignale για τις εκδόσεις Titanium, ST-Line και Active

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 12,3 ιντσών που περιλαμβάνει θεματικές ενδείξεις που αντιστοιχούν στα επιλεγμένα Drive Modes, καθώς και μία ανεξάρτητη περιοχή για πληροφορίες υψηλής προτεραιότητας όπως οι τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης. Για πρώτη φορά χρησιμοποιούνται τόσο τα συστήματα υποβοήθησης Local Hazard Information και Wrong-Way Alert όσο και οι προβολείς Matrix LED με την αντιθαμβωτική λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (Glare-Free High Beam). Οι απλοί LED προβολείς είναι στάνταρ, ενώ τα προαιρετικά πίσω φώτα LED συμπληρώνονται με ένα Premium Black εξωτερικό φινίρισμα.

Από πλευράς κινητήρων τα μοντέλα EcoBoost Hybrid, στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη, έχουν μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αυτό επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid του νέου Fiesta διατίθεται και πάλι σε εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων, σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η κατανάλωση καυσίμου είναι από 4,9 l/100 km και οι εκπομπές CO2 από 111 g/km 2 (σύμφωνα με το πρότυπο WLTP). Σύμφωνα με δεδομένα της Ford, οι υβριδικές εκδόσεις είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυξημένη οικονομία καυσίμου έως και 10% σε αστικές συνθήκες οδήγησης σε σύγκριση με εκείνες που κινούνται από έναν μη υβριδικό κινητήρα 1.0L EcoBoost.

Ταυτόχρονα ανανεώθηκε και το σπορ Fiesta ST που έχει πλέον ένα πιο επιθετικό εμπρός μέρος, ενώ ο κινητήρας 1.5L EcoBoost αποδίδει και πάλι 200 ίππους αλλά η ροπή του έχει αυξηθεί από τα 290 στα 320 Nm. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε ένα 0-100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 230 km/h.
Πηγή: Protothema.gr

TAGS:

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup