Το TikTok έγινε η πρώτη εφαρμογή που δεν είναι παιχνίδι για κινητά και απέφερε 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε καταναλωτικές δαπάνες παγκοσμίως, σύμφωνα με νέα έκθεση. Έτσι, αναμένεται να γίνει η εφαρμογή με τα υψηλότερα κέρδη όλων των εποχών!
Οι άλλες τέσσερις εφαρμογές που αναγνώρισε ο πάροχος υπηρεσιών πληροφοριών εφαρμογών data.ai ότι έφτασαν το ορόσημο είναι όλα παιχνίδια: το Candy Crush Saga της Activision Blizzard, το Honor of Kings της Tencent, το Monster Strike της Mixi και το Clash of Clans της Supercell.
Σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύτηκε τη Δευτέρα, το Candy Crush είναι το κορυφαίο παιχνίδι όλων των εποχών με πάνω από 12 δισεκατομμύρια δολάρια σε δαπάνες χρηστών κατά τη διάρκεια της ζωής τους. Οι συνολικές τιμές βασίζονται στα έσοδα που προέρχονται από το Google Play και το App Store της Apple. Αλλά το TikTok αναμένεται να είναι ακόμη υψηλότερα από το δημοφιλές παιχνίδι!
Ξοδεύουν πάνω από 11 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα
«Το TikTok είναι έτοιμο να γίνει η πιο κερδοφόρα εφαρμογή για κινητά που έχει υπάρξει ποτέ -πλησιάζοντας το ορόσημο των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024. Οι χρήστες ξοδεύουν πάνω από 11 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα δίνοντας tips στους αγαπημένους τους δημιουργούς περιεχομένου, οδηγώντας το TikTok να ξεπεράσει το πιο κερδοφόρο παιχνίδι για κινητά στον κόσμο μέχρι σήμερα», δήλωσε η Lexi Sydow, επικεφαλής του τμήματος Insights της data.ai, γράφει το CNN.
Οι δαπάνες προέρχονται από τις αγορές «νομισμάτων» εντός της εφαρμογής του TikTok, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά δώρων για τους influencers στην πλατφόρμα. Αυτά τα δώρα ανταμείβουν τους δημιουργούς για το περιεχόμενό τους και μπορούν να εξαργυρωθούν, με την TikTok να διατηρεί το 50% της πληρωμής.
Πόσες ώρες δουλεύουν οι TikTokers την εβδομάδα;
«Οι TikTokers είναι έτοιμοι να περάσουν 40 ώρες εβδομαδιαίας εργασίας κάθε μήνα στην εφαρμογή μέχρι το τέλος του 2024, που είναι αυξημένο κατά 22% από το 2023», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με την data.ai, η πιο δημοφιλής αγορά του TikTok εντός της εφαρμογής φέτος ήταν το πακέτο των 1.321 νομισμάτων για 19,99 δολάρια, το οποίο, όπως είπε, αποτελεί περίπου το ένα τέταρτο των εσόδων της εφαρμογής εντός της εφαρμογής. Εκτός από τις δαπάνες εντός της εφαρμογής, η εξαιρετικά δημοφιλής εφαρμογή βίντεο μικρής διάρκειας έχει και άλλες πηγές εσόδων, όπως η διαφήμιση και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ο πάροχος δεδομένων δήλωσε ότι η εφαρμογή γνωριμιών Tinder και η πλατφόρμα βίντεο YouTube είναι οι επόμενες εφαρμογές που βρίσκονται πιο κοντά στο ορόσημο των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αλλά απέχουν από το TikTok κατά 2 έως 3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πηγή: ethnos.gr