Το ξεμπλοκάρισμα 6 από τις 8 εργολαβίες του Πάτρα-Πύργος είναι το σημντικότερο γεγονός αυτή την περίοδο. Το έργο που έχει συζητηθεί όσο κανένα οδεύει πλέον προς την τελική ευθεία και εφόσον δεν υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις τότε μέσα στο επόμενο διάστημα θα μπορούμε να δούμε και τις πρώτες μπουλντόζες. Σε εκρεμμότητα παραμένουν οι άλλες δύο εργολαβίες που θα πρέπει να περάσουν τον σκόπελο των δικαστικών εμπλοκών.
Το Αεροδρόμιο Καστελίου (Κ/Ξ ΤΕΡΝΑ-GMR), εφόσον δεν έχουμε μεγάλες αναμονές για να περάσει από τη Βουλή, θα το δούμε να ξεκινά μέχρι την Άνοιξη. Στο Λαμία-Ξυνιάδα (ΤΕΡΝΑ) το έργο ξεκίνησε επίσημα χθες και μάλιστα με υπουργική παρουσία. Αυτά τα δύο έργα είναι από τα πιο πολυσυζητημένα project της τελευταίας τριετίας. Μία ανάσα πριν από την εκκίνηση των έργων είμαστε όμως και στην ανάπτυξη του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου (ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ-Goldair με κατασκευαστή την Μυτιληναίος), για το πρώτο μεγάλο Logistics Park της χώρας.
Μετά από αυτή την τριάδα έργων, το ενδιαφέρον εστιάζεται πλέον στην ωρίμανση 4 άλλων μεγάλων διαγωνισμών. Ο πρώτος είναι εκείνος της Αττικό Μετρό για τη κατασκευή της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας. Εκεί ανάλογα με τη διαγωνιστική διαδικασία θα δούμε πόσος χρόνος θα χρειαστεί μέχρι να φτάσουμε στον ανάδοχο του έργου του 1,8δισ.ευρώ. Λογικά αυτό θα γίνει το 2019.
Το 4ο έργο είναι της ΕΡΓΟΣΕ για τη Σιδηροδρομική Σήραγγα Σεπολίων (ΙΝΤΡΑΚΑΤ) που ξεκίνησε που υπεγράφη πριν 2 μήνες και αποτελεί ένα από τα δυσκολότερα κατασκευαστικά έργα της νέας περιόδου.
Με βάση τα παραπάνω αυτή θα είναι και η αναμενόμενη κινητικότητα μέσα στο 2019, ενώ στην ουρά δημοπράτησης υπάρχουν αρκετά έργα όπως η ηλεκτροκίνηση σε Παλαιοφάρσαλο-Καλαμπάκα και Λάρισα-Βόλο, οι νέοι συρμοί για το Μετρό Θεσσαλονίκης αλλά και οι πρόδρομες εργασίες στο Μετρό Αθήνας (Γραμμή 4), η ολοκλήρωση της Αμβρακίας Οδού αλλά και αρκετά ακόμα που έχουν απασχολήσει με την υλοποίηση τους, κυρίως οδικά. όπως το Τρίκαλα-Εγνατία του Ε65 και η Παράκαμψη Χαλκίδας.
Πηγή: ypodomes.com