Θετικές εξελίξεις καταγράφονται στο πολύκροτο σήριαλ του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com οι δύο μπλοκαρισμένες εργολαβίες του Πάτρα-Πύργος βρίσκονται σε τροχιά απεμπλοκής, ολοκληρώνοντας το παζλ των 8 εργολαβιών για την κατασκευή της επέκτασης της Ολυμπίας Οδού προς την πρωτεύουσα της Ηλείας.
Μετά τη λήξη της δεκαήμερης προθεσμίας που μπορεί κάποιος να προσφύγει το Υπουργείο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ήδη η μία από τις δύο εργολαβίες (η 2η για την ακρίβεια: Δουναίικα-Αμαλιάδα) εστάλη στο Ελεγκτικό Συνέδριο και τις επόμενες μέρες ολοκληρώνοντας ένα σήριαλ μηνών που ξεκίνησε από το Φθινόπωρο. Στην τρίτη εργολαβία κατέθεσαν προσφυγή η Cyfield και η Κ/Ξ Θεμέλη-Ελληνική Υδροκατασκευή η οποία μάλιστα φέρεται διατεθειμένη να προχωρήσει ακόμα και σε ασφαλιστικά μέτρα. Μετά την απεμπλοκή και της τρίτης εργολαβίας, το έργο για την κατασκευή του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, θα έχει ξεκολλήσει στο σύνολό του.
Επισημαίνεται ότι οι δύο εργολαβίες αφορούν το τμήμα Δουναίικα-Αμαλιάδα-Κυλλήνη και οι οποίες έχουν κατακυρωθεί υπέρ της ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Τώρα το ερώτημα είναι αν τελικά στη Βουλή περάσουν και οι 8 (υπό την αίρεση ότι οι δύο τελευταίες συμβάσεις θα εγκριθούν από το Ελεγκτικό Συνέδριο) ή θα περάσουν οι έξι που είναι έτοιμες και ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες δύο.
Οι οκτώ εργολαβίες έχουν δοθεί σε 4 διαφορετικούς αναδόχους έχοντας ο καθένας αναλάβει δύο τμήματα:
-Κ/Ξ ΤΟΞΟΤΗΣ-ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ: Εργολαβίες 1+4 (Πύργος-Δουναίικα και Κυλλήνη-Βάρδα)
-ΙΝΤΡΑΚΑΤ: Εργολαβίες 2+3 (Δουναίικα-Αμαλιάδα και Αμαλιάδα-Κυλλήνη)
-ΙΝΤΕΡΚΑΤ: Εργολαβίες 5+7 (Βάρδα-Σαγαίικα και Κάτω Αχαγιά-ΒΙΠΕ)
-GD INFRASTRUTTURE: Εργολαβίες 6+8 (Σαγαίικα-Κατω Αχαγιά και ΒΙΠΕ-Μιντιλόγλι).
Πηγή: Ypodomes