Με απίστευτους ρυθμούς προχωρά το έργο στην Αμαλιάδα - Παραδίδονται το Πάσχα οι τοπικοί οδοί - Ανησυχία για τη στάση του υπουργείου Υποδομών
Έως και ενάμιση χρόνο νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση μπορεί να ολοκληρώσει τα τμήματα της Πατρών - Πύργου που έχει αναλάβει η Ιντρακάτ. Το ilialive.gr επισκέφθηκε την περιοχή του Αγ. Ιωάννη της Αμαλιάδας όπου υπάρχει “ενεργό” εργοτάξιο της εταιρίας. Και όχι απλά “ενεργό” αλλά και με ρυθμούς εκτέλεσης του έργου πραγματικά αξιοπρόσεκτούς.
Ο προϊστάμενος του εργοταξίου του συγκεκριμένου τμήματος 2 Βασίλης Ματσουλιάδης, μίλησε για το έργο που εκτελείται την περιοχή του Γερακίου σε μήκος 10 χλμ κύριας αρτηρίας και 20 χλμ παράπλευρών οδών και άλλα. “Οι εργασίες έχουν προχωρήσει κατά πολύ, βρισκόμαστε ήδη στο 30% των χωματουργικών, δηλαδή περίπου έχουμε πιάσει τα τέσσερα από τα 9 χλμ και πηγαίνουμε στις ανωδομές τους πλέον και ταυτόχρονα ανοίγουμε και τα υπόλοιπα. Δηλαδή με έναν ορίζοντα περίπου τον Μάιο - Ιούνιο να έχουν τελειώσει τα χωματουργικά. Αυτό βάσει του χρονοδιαγράμματος καλύπτεται απόλυτα, δηλαδή έτσι όπως έχει υποβληθεί στο χρονοδιάγραμμα, πάμε και λίγο πιο γρήγορα. Ο ορίζοντάς μας είναι, περίπου τον Αύγουστο να ξεκινήσει η ανωδομή του έργου. Αυτό λοιπόν σημαίνει ότι μπορεί να έχει τελειώσει περίπου στις αρχές του 2022. Δηλαδή ενάμιση περίπου χρόνο νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα και από την περαίωση του έργου” είπε ο κ. Ματσουλιάδης.
Οι παράδρομοι παραδίδονται το Πάσχα
Ένα σημαντικό για την λειτουργία της τοπικής κοινωνίας έργο, είναι η ολοκλήρωση των δρόμων εκτός της Πατρών - Πύργου, οι δρόμοι δηλαδή που εξυπηρετούν τα χωριά της περιοχής. “Τον Μάιο είχαμε υπογράψει την σύμβαση, ξεκινήσαμε τον Ιούνιο δεν έχει σταματήσει ποτέ και συνεχώς αναπτύσσεται και περισσότερο. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε έναν πολύ καλό ρυθμό, έχει τρία μέτωπα εργασίας, δηλαδή ένα είναι εδω γύρω από την Αμαλιάδα, άλλο είναι στον Άη-Γιάννη μία άλλη περιοχή βόρεια και το άλλο είναι στην Φραγκάβιλα το τρίτο μέτωπο, όλα δουλεύονται παράλληλα. Παράλληλα δηλαδή χωματουργικά, τεχνικά και όπως είπαμε οι ανωδομές υπολογίζουμε να ξεκινήσουμε από το Σεπτέμβριο δηλαδή οι οδοστρωσίες και τα ασφαλτικά. Ταυτόχρονα κάνουμε και τους κάθετους δρόμους, είναι δηλαδή οι δρόμοι οι οποίοι έχουν μείνει αρκετά χρόνια, πάνω από μία δεκαετία ταλαιπωρούν τον κόσμο, όπως στην περιοχή του Γερακίου, στο δρόμο για Χάβαρι, στον Άη Γιάννη. Αυτά θα τα ολοκληρώσουμε το Πάσχα και με ασφαλτικά. Θα τα δώσουμε δηλαδή προς λειτουργία. Και τους κόμβους και τις συνδέσεις” είπε ο προϊστάμενος του έργου.
Προχωρά και η σύνδεση της Αμαλιάδας
Ο κ. Ματσουλιάδης αναφέρθηκε και στο σημαντικό έργο της σύνδεσης της πόλης της Αμαλιάδας με το νέο δρόμο. “Κοιτάζουμε να τελειώσουμε όλες μας τις μελέτες, μία από αυτές είναι πολύ σημαντική γιατί έχει την σύνδεση της Αμαλιάδας πλέον με τον αυτοκινητόδρομο, συνδέεται δηλαδή ο ανισόπεδος κόμβος της Αμαλιάδας με την πόλη της Αμαλιάδας. Κάνουμε αυτή τη στιγμή τις μελέτες, έχουμε μιλήσει και με τον δήμαρχο τον κ. Λυμπέρη για να τα παραδώσουμε όλα αυτά στο τέλος Μαρτίου. Οπότε μπορεί να ξεκινήσει και αυτό το τμήμα της οδού, το οποίο σε μας είναι σαν έργο προαίρεσης. Δηλαδή ναι μεν έχει εγκριθεί αλλά πρέπει να υπογραφεί μία καινούργια σύμβαση για να ξεκινήσει. Ευελπιστούμε κι αυτό να μπει μέσα στα πλαίσια της κατασκευής”.
Προβληματισμός για τη στάση του υπουργού Υποδομών
Ο κ. Ματσουλιάδης σχολίασε και τις εξελίξεις πέραν των εργοταξίων, δηλαδή αυτές που αφορούν την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και τη στάση του Κ. Καραμανλή. “Πάντα υπάρχει μία μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με τις αναγγελίες του υπουργού, δεν είναι ότι δε μας απασχολούν. Μας απασχολούν και μάλιστα πάρα πολύ, γιατί πάρα πολλές δραστηριότητες δεν μπορούν να γίνουν. Να σας πω απλά ότι μία υπηρεσία δεν μπορεί να μας εγκρίνει το έργο της προαίρεσης, γιατί δεν ξέρει καταρχήν αν θα είναι ίδια στη συνέχεια. Ή δεν μπορούμε να πάρουμε μία άδεια για αξιοποίηση δάνειοθαλάμου από τον Πηνειακό Λάδωνα που υπήρχε πριν αυτή η άδεια, γιατί ακόμη δεν ξέρουν σε ποιον να την δώσουν. Μας απαντούν δηλαδή ότι δεν μπορείτε να πάρετε από εκεί δάνεια υλικά. Οπότε αυτές οι δυσκολίες είναι τροχοπέδη στην εξέλιξη ενός έργου. Θα μπορούσε να πηγαίνει καλύτερα. Βεβαίως και μας απασχολεί, η αβεβαιότητα δηλαδή τόσο στο δικό μας εργοταξίου, των εργαζομένων οι οποίοι είναι περίπου 200 οικογένειες που ζουν από αυτό το έργο όπως και της υπηρεσίας που επιβλέπει το έργο, γιατί δεν ξέρει αν θα είναι ίδια στη συνέχεια, έχει πολλά εμπόδια…” κατέληξε ο προϊστάμενος του εργοταξίου κ. Ματσουλιάδης.