Τετάρτη, 04 Μαρτίου 2020 08:32

Δικαίωση Εμφιετζόγλου για το Άκτιο - Αμβρακία - Πρόδρομος για το Πάτρα - Πύργος

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Νέο πισωγύρισμα στους σχεδιασμούς του Υπουργείου Υποδομών για το Ακτιο-Αμβρακία φέρνει η οριστική απόφαση για ακύρωση της ματαίωσης του διαγωνισμού που σέρνεται από τον Μάιο του 2018.

Η οριστική αποδοχή από την Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) της προσφυγής της GD Infrastrutture βάζει φρένο στην προκήρυξη νέου διαγωνισμού μέχρι τα τέλη Μαΐου.

Η απόφαση της ΑΕΠΠ οδηγεί είτε απευθείας πίσω στον «παλιό» διαγωνισμό, είτε σε νεότερη προσφυγή από την πλευρά της αναθέτουσας αρχής αυτή τη φορά. Ο διαγωνισμός που πάει από ανατροπή σε ανατροπή συνεχίζει την αρνητική παράδοση που στοιχειώνει το έργο της Αμβρακίας Οδού, καθώς συμπληρώνονται 10 χρόνια από την πρώτη δημοπράτηση.

Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού περί τα 129 εκατ. ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), έχει την αντίστροφη πορεία από το επίσης πολύπαθο Πάτρα-Πύργος. Ξεκίνησε με 4 χωριστές εργολαβίες το 2010 και κατέληξε σε εργολαβία «σκούπα» προκειμένου να ολοκληρωθεί. Αλλά φως στην άκρη του τούνελ ακόμα δεν φαίνεται.

Η νέα διαμάχη με τη GD Infrastutture

Το νέο επεισόδιο ξεκίνησε στις αρχές Ιανουαρίου όταν το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε τη δεύτερη μειοδότρια GD Infrastrutture (που συνεργάζεται με τον Όμιλο Εμφιετζόγλου) ότι δεν γίνεται δεκτή η από μέρους της παράτασης ισχύος της προσφοράς και της εγγυητικής επιστολής. Στη δε απόφασή της για τη ματαίωση της διαγωνιστικής διαδικασίας η αναθέτουσα αρχή επικαλείται και την λήξη στις 31.12.2019 της ισχύος των προσφορών και των εγγυητικών επιστολών.

Επίσης, η ανάγκη επιτάχυνσης του διαγωνισμού προκειμένου να μην χαθεί η ευρωπαϊκή χρηματοδότηση του έργου, μετακυλύοντας μέρος των εργασιών μετά τις 31.12.2023, βρίσκεται μεταξύ των επιχειρημάτων του Υπουργείου για το οποίο η επαναπροκήρυξη αποτελεί μονόδρομο. Συμπεριλαμβάνοντας μάλιστα στον προϋπολογισμό νέο τεχνικό αντικείμενο, «το οποίο ήδη είναι απόλυτα αναγκαίο για την άρτια, ασφαλή και λειτουργική ολοκλήρωση του έργου». Ενώ και η οδική ασφάλεια δεν έμεινε εκτός επιχειρηματολογίας.

Η μοίρα του άξονα της Αμβρακίας Οδού

Με την ολοκλήρωση των 48 χλμ., η απόσταση Αντίρριο – Ακτιο και Αντίρριο – Λευκάδα θα μειωθεί σε περίπου 75-80 λεπτά και συνολικά η απόσταση από την Αθήνα θα μειωθεί αισθητά σε περίπου 3 ώρες και 20 λεπτά από 4 ώρες που είναι σήμερα.

Ο αυτοκινητόδρομος της Αμβρακίας Οδού, μήκους 48,5 χλμ., θα είναι ο πρώτος ολοκληρωμένος κάθετος άξονας της Ιονίας Οδού και έπονται εκείνος προς Αγρίνιο, Αστακό, Τζουμέρκα και Πρέβεζα που θα ολοκληρώσουν το αναβαθμισμένο οδικό δίκτυο της ευρύτερης περιοχής.

Η Αμβρακία Οδός θα ξεκινάει συνδεόμενη με την Ιόνια Οδό από το νότιο άκρο της λίμνης Αμβρακίας και θα καταλήγει λίγο πριν από την υποθαλάσσια ζεύξη Ακτίου – Πρέβεζας. Προτεραιότητα πρόκειται να δοθεί στο ανατολικό άκρο, την Παράκαμψη Αμφιλοχίας, η οποία μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο από την υπογραφή της σύμβασης.

Το έργο έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ ως έργο phasing (έργο-γέφυρα που χρηματοδοτείται από δύο συνεχόμενα ΕΣΠΑ).

Πηγή: tovima.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 04 Μαρτίου 2020 10:32

Σχετικά Άρθρα

  • Νέος αυτοκινητόδρομος Άκτιο - Αμβρακία: Γλιτώνουν 45 λεπτά οι οδηγοί, δεν θα υπάρχουν διόδια - Τα χαρακτηριστικά του έργου
    Νέος αυτοκινητόδρομος Άκτιο - Αμβρακία: Γλιτώνουν 45 λεπτά οι οδηγοί, δεν θα υπάρχουν διόδια - Τα χαρακτηριστικά του έργου

    Κατά 45 λεπτά μειώνεται ο χρόνος ταξιδιού από την Αθήνα προς την Πρέβεζα και τη Λευκάδα με την παράδοση του αυτοκινητοδρόμου Άκτιο - Αμβρακία στην κυκλοφορία το προσεχές Σαββατοκύριακο.

    Στα εγκαίνια του αυτοκινητοδρόμου μήκους 49 χλμ. και πλάτους 17 μέτρων (από 6 του παλαιού), παραβρέθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

    Δεν θα υπάρχουν διόδια

    Ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε το πολύπαθο έργο, το οποίο καρκινοβατούσε επί πάνω από μια δεκαετία, «πονεμένη ιστορία» υπογραμμίζοντας στην ομιλία του ότι «η Κυβέρνηση θα εξακολουθήσει να δρομολογεί σημαντικό έργα ενίσχυσης της πατρίδας μας αντιμετωπίζοντας και τις έκτακτες καταστροφές, αλλά σε κάθε περίπτωση θα πρόκειται για έργα με εξασφαλισμένη μελετητική και χρηματοδοτική ωριμότητα».

    Σημείωσε μάλιστα ότι το εν λόγω έργο θα οδηγήσει σε ασφαλέστερες μετακινήσεις, τονίζοντας ιδιαίτερα ότι δε θα έχει διόδια καθώς πρόκειται για δημόσιο έργο.

    Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι ακριβώς επειδή η ανάδοχος εταιρία δε θα είναι λειτουργός του αυτοκινητοδρόμου, το ζήτημα της συντήρησης περνά στο υπουργείο Υποδομών με την παράδοση του έργου.

    Από την πλευρά του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, σημείωσε ότι ο νέος άξονας θα συνδέει την Ιονία οδό με το αεροδρόμιο του Ακτίου, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας μέσω της οδού Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας και τον κόμβο προς Λευκάδα παρακάμπτοντας την πόλη της Αμφιλοχίας και μειώνοντας τον χρόνου του ταξιδιού από την Αθήνα προς τη Λευκάδα κατά 45 λεπτά.

    Ο πολίτης θα οδηγεί σε έναν σύγχρονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο»

    «Ο πολίτης θα οδηγεί σε έναν σύγχρονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο. Θα χρειάζεται πλέον περίπου 3 ώρες και 20 λεπτά για να ταξιδέψει οδικώς από την Αθήνα έως τη Λευκάδα. Προσέθεσε ότι ολοκληρώνονται και οι συνδέσεις Βόνιτσα - Λευκάδα και Άκτιο Άγιος Νικόλαος.

    Για έναν αυτοκινητόδρομο ο οποίος δεν αφορά μόνο τις τοπικές κοινωνίες αλλά ολόκληρη τη δυτική Ελλάδα μίλησε ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος υπογραμμίζοντας πως «αφήνουμε πίσω μας το παρελθόν των περιπετειών στα δημόσια έργα το οποίο δε θα επαναληφθεί. Κλείνουμε κεφάλαια. Η επόμενη μέρα θα έχει έργα που δεν θα αποτελούν άθροισμα χύδην παρεμβάσεων αλλά, συγκροτημένο πλαίσιο παρεμβάσεων σε όλη την επικράτεια μ, έργα που αλλάζουν όλη την Ελλάδα».

    Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη γήρανση των υποδομών υπογραμμίζοντας ότι «χρειαζόμαστε πόρους για συντηρήσεις, έκτακτα γεγονότα, πολιτική προστασία καθώς η κακοκαιρία Ντάνιελ οδήγησε σε αναγκαστική αναδιάρθρωση των έργων».

    Αναδρομή στο ιστορικό του έργου Άκτιο - Αμβρακία έκανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αναδόχου ΜΕΤΚΑ, Ευάγγελος Μυτιληναίος σημειώνοντας ότι η εταιρία το ανέλαβε τον Νοέμβριο του 2020 ύστερα από επαναδημοπράτηση κατόπιν πλήθους προβλημάτων για πάνω από μια δεκαετία σε περιβάλλον οικονομικής κρίσης και το παρέδωσε εμπρόθεσμα και με υψηλά standards.

    Ο ίδιος, πάντως, μετέφερε και τον προβληματισμό του για την εκτέλεση των αναληφθέντων έργων: «σήμερα έργα ύψους 15 δις ευρώ έχουν ανατεθεί με ελάχιστες καθυστερήσεις σε σχέση με αλλά χρόνια. Πρόκειται για απίστευτο νούμερο για την Ελλάδα. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα και συγκεκριμένα η εκτέλεση των έργων. Πώς τα ανεκτέλεστα - όρος που αντιπαθώ - θα γίνουν εκτελεσμένα», ανέφερε συμπληρώνοντας ότι και οι κατασκευαστικές εταιρίες πρέπει να πάψουν να βλέπουν τη δουλειά ως εργολαβία αλλά ως σημαντική επιχειρηματική δραστηριότητα κυρίως τώρα που η πλειοψηφία των έργων θα είναι ιδιωτικά, ΣΔΙΤ και παραχωρήσεις.

    Τα χαρακτηριστικά του έργου

    Ο αυτοκινητόδρομος «Άκτιο – Αμβρακία» είναι συνολικού μήκους 49χλμ., με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Ανήκει στο Ελληνικό Διευρωπαϊκό Δίκτυο Α52 και συνδέει απευθείας την Ιόνια Οδό (από τον Α.Κ Αμβρακίας) με το Αεροδρόμιο του Ακτίου, την υποθαλάσσια σήραγγα του Ακτίου και το λιμάνι της Ηγουμενίτσας (μέσω της οδού Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας) και τον κόμβο προς Λευκάδα παρακάμπτοντας την πόλη της Αμφιλοχίας.

    Με την παράδοση του συνόλου του έργου στην κυκλοφορία επιτυγχάνεται η μείωση της σημερινής απόστασης κατά 13 χλμ. και κυρίως αντικαθίσταται μια οδός 62 χλμ. με μειωμένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά από έναν κλειστό αυτοκινητόδρομο. Ο χρόνος ταξιδιού από την Αθήνα προς τη Λευκάδα και την Πρέβεζα μειώνεται περίπου 45 λεπτά.

    Η αποτίμηση των ωφελειών συνοψίζεται κυρίως στην αύξηση του επιπέδου προσφερόμενης συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης και ασφάλειας, με άμεσες επιπτώσεις στην:

    • μείωση των ατυχημάτων και ιδίως των σοβαρών,
    • μείωση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, λόγω της μείωσης των δυσμενών περιβαλλοντικών επιπτώσεων των οδικών μεταφορών.
    • βελτίωση ασφάλειας των αστικών περιοχών, λόγω της εκτροπής της «βαριάς» κυκλοφορίας και αποσυμφόρησης του υπάρχοντος οδικού δικτύου,
    • αξιοπιστία χρόνου διαδρομής,
    • αύξηση προσπελασιμότητας και άμεση συμβολή στην περιφερειακή ανάπτυξη και την τουριστική δραστηριότητα,
    • ελκυστικότητα παραγωγικών επενδύσεων στη ζώνη επιρροής του έργου,
    • εξοικονόμηση χρόνου πολλαπλών προορισμών, ταχύτερες μεταφορές με αυξημένη οδική ασφάλεια,
    • μείωση λειτουργικού κόστους οχημάτων των διαφόρων κατηγοριών
    • και στη δημιουργία νέων θέσεων απασχόλησης, λόγω ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής στην ζώνη επιρροής του έργου.

    Ο αυτοκινητόδρομος «Άκτιο – Αμβρακία» αποτελείται από δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, πλάτους 3,5 μέτρων εκάστη, μία λωρίδα καθοδήγησης ανά κατεύθυνση, πλάτους 0,5μέτρου και από κεντρική διαχωριστική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο με τις αντίστοιχες λωρίδες καθοδήγησης πλάτους 2 μέτρων, δηλαδή είναι συνολικού πλάτους 17 μέτρων.

    Το έργο περιλαμβάνει, επίσης, την κατασκευή:

    • Παράπλευρων και κάθετων δρόμων.
    • Δύο μεγάλων κοιλαδογεφυρών περίπου 200 μέτρων εκάστη και τριών μικρότερων γεφυρών για ρέματα.
    • 9 κόμβων (8 ανισόπεδους και 1 ισόπεδο), καθώς και άνω & κάτω διαβάσεων.

    Επιπλέον, με την παρούσα εργολαβία κατασκευάστηκε και το οδικό τμήμα που συνδέει την απόληξη του οδικού άξονα Άκτιο – Αμβρακία με την Ιόνια Οδό, μήκους περίπου 500 μέτρων, στην αρχή του υπόψη οδικού άξονα.

    Στο έργο έχουν εφαρμοστεί οι πλέον σύγχρονες τεχνικές προδιαγραφές, καινοτόμες αλλά και ειδικές τεχνικές λύσεις. Ενδεικτικά αναφέρονται: η εφαρμογή της μεθόδου δονητικής αντικατάστασης, η χρήση φωτιστικών σωμάτων LED στον οδοφωτισμό του έργου για εξοικονόμηση ενέργειας, η χρήση τροποποιημένης ασφάλτου για τον περιορισμό των μελλοντικών αναγκών συντήρησης και η αντιστήριξη διανοιγμένων πρανών ορυγμάτων.

    Ο οδικός άξονας «Άκτιο – Αμβρακία», προϋπολογισμού 160 εκατ. ευρώ, εντάσσεται στον Άξονα Προτεραιότητας «ΔΙΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (ΤΣ)» τουΕπιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» 2014 – 2020.

    Η ανάδοχος εταιρεία ΜΕΤΚΑ, της «Μυτιληναίος Α.Ε.» ανέλαβε το έργο τον Νοέμβριο του 2020.

    Πηγή: Ethnos.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ/ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ EUROKINISSI

  • Μητσοτάκης στα εγκαίνια του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία: Προσέλκυση επενδύσεων και νέες θέσεις εργασίας
    Μητσοτάκης στα εγκαίνια του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία: Προσέλκυση επενδύσεων και νέες θέσεις εργασίας

    Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του νέου οδικού άξονα Ακτιο - Αμβρακία από τον πρωθυπουργό

    Το εργοτάξιο όπου κατασκευάζεται η μονάδα αντλησιοταμίευσης Αμφιλοχίας, που αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας στην Ελλάδα, επισκέφθηκε το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Στόχος της επένδυσης που ανέρχεται σε ύψος 650 εκατομμυρίων ευρώ, είναι η υποστήριξη της περαιτέρω διείσδυσης ανανεώσιμων πηγών στο ενεργειακό μείγμα της χώρας. Ο πρωθυπουργός υπογράμμισε τη σημασία ενός έργου που όπως είπε θα μειώσει τελικά το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας και θα μας επιτρέψει να χρησιμοποιούμε περισσότερες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και να τις αξιοποιούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

    «Εδώ στα ορεινά της Αμφιλοχίας δρομολογείται ένα πρωτοποριακό έργο, όχι μόνο για τα ελληνικά αλλά και για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Αυτό το σημαντικό έργο αντλησιοταμίευσης ουσιαστικά θα πρέπει να το φανταστούμε ως μια πολύ μεγάλη μπαταρία. Όταν έχουμε πλεόνασμα ηλεκτρικής ενέργειας μετακινούμε νερό από τον χαμηλό ταμιευτήρα στον υψηλό και όποτε το σύστημα χρειάζεται ηλεκτρική ενέργεια γίνεται ακριβώς η αντίστροφη πορεία.

    Το έργο αυτό έχει ιδιαίτερα μεγάλη σημασία διότι, όπως είπε και ο κ. Περιστέρης, θα μειώσει τελικά το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας και θα μας επιτρέψει να χρησιμοποιούμε περισσότερες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και να τις αξιοποιούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», δήλωσε ο πρωθυπουργός, αφού ξεναγήθηκε στο εργοτάξιο και ενημερώθηκε για την πορεία των εργασιών από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Γιώργο Περιστέρη, και τον διευθυντή του έργου Δημήτρη Βράγκο.

    «Είναι ένα έργο το οποίο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης με 250 εκατομμύρια και όταν με το καλό ολοκληρωθεί, μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια, θα έχει μια σημαντικότατη προστιθέμενη αξία για τη συνολική σταθερότητα του ηλεκτρικού συστήματος, καθώς δεν μπορούμε να προσδοκούμε στη μέγιστη δυνατή διείσδυση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας χωρίς να έχουμε μεθόδους αποθήκευσης.

    Και η αντλησιοταμίευση είναι εκείνη η μέθοδος αποθήκευσης που έχει και τη μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία, καθώς σε αυτό το εργοτάξιο θα απασχοληθούν στην πλήρη του ανάπτυξη σχεδόν 1.000 εργαζόμενοι, οπότε μιλάμε και για πολλές περισσότερες δουλειές για την ευρύτερη περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας. Οπότε, προσβλέπουμε στη γρήγορη ολοκλήρωση αυτού του πολύ καινοτόμου όπως είπα και για τα ευρωπαϊκά δεδομένα έργου και με το καλό να ξαναβρεθούμε εδώ να το εγκαινιάσουμε», πρόσθεσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

    «Είναι ένα έργο που έχει πολύ μεγάλη εγχώρια προστιθέμενη αξία, 70% θα μείνει στην Ελλάδα από τη δαπάνη του έργου εν αντιθέσει με άλλα συστήματα αποθήκευσης. Και προχωράμε ταχύτατα με μεγάλη απασχόληση. Πιστεύουμε σε λίγα χρόνια αυτό θα μπορεί να εξυπηρετεί το ηλεκτρικό σύστημα όλης της χώρας και να επιτρέψει την περαιτέρω διείσδυση των ΑΠΕ ούτως ώστε η Ελλάδα να γίνει πιο αυτάρκης και πιο φτηνή σε ηλεκτρισμό», ανέφερε από την πλευρά του ο κ. Περιστέρης.

    Όπως επισημαίνεται από αρμόδιες πηγές, ο σταθμός αντλησιοταμίευσης στην Αμφιλοχία θα έχει συνολική ισχύ 680 MW και τη δυνατότητα να παράγει περισσότερες από 800 γιγαβατώρες πράσινης ενέργειας ανά έτος, συμβάλλοντας στη μείωση της χρήσης εισαγόμενων καυσίμων και εξυπηρετώντας τους στόχους της πράσινης μετάβασης.

    Τα συνολικά οφέλη από την ένταξή του στο ηλεκτρικό σύστημα εκτιμάται ότι θα υπερβούν τα 120 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, με σημαντική ελάφρυνση του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας για τους καταναλωτές.

    Οδικός άξονας Άκτιο - Αμβρακία

    Ο πρωθυπουργός τόνισε, επίσης, τη σημασία του νέου οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία, όσον αφορά το επίπεδο της οδικής ασφάλειας στέλνοντας το μήνυμα ότι «η κυβέρνηση αυτή θα εξακολουθεί να δρομολογεί το σημαντικό έργο της ενίσχυσης των υποδομών».

    «Καλοτάξιδος ο δρόμος και να συνεχίσουμε να παραδίδουμε με τον ίδιο ρυθμό έργα που βελτιώνουν την καθημερινότητα των Ελλήνων» κατέληξε ο πρωθυπουργός στον χαιρετισμό του για τον οδικό άξονα που θα παραδοθεί στο κοινό μέσα στο Σαββατοκύριακο.

    Για ηλιόλουστες προοπτικές του τόπου τον οποίο διασχίζει ο νέος οδικός άξονας Άκτιου-Αμβρακίας έκανε λόγο ο πρωθυπουργός ξεκινώντας την ομιλία του με τον ίδιο να τονίζει τη συστηματικότητα με την οποία η κυβέρνηση λειτούργησε για να ξεμπλοκάρει το έργο με νέες διαγωνιστικές διαδικασίες.

    Παραδίδουμε έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο μήκους 50 χιλιομέτρων, ένα πάγιο αίτημα τριών περιφερειών, συνέχισε ο κ. Μητσοτάκης, ο οποίος τόνισε ότι με το έργο αυτό ανοίγουν νέες αναπτυξιακές προοπτικές σε μια περιοχή που παρέμενε αναξιοποίητη.

    Όπως είπε ο κ. Μητσοτάκη «η ύπαρξη του δρόμου αυτού θα συνεισφέρει καθοριστικά ώστε η περιοχή να κερδίσει περισσότερο επενδυτικό ενδιαφέρον και να δημιουργηθούν περισσότερες θέσεις εργασίας» με τον πρωθυπουργό να τονίζει τη σημασία του έργου και στο επίπεδο της οδικής ασφάλειας.

    «Η κυβέρνηση δίνει μεγάλη σημασία στην υλοποίηση των εργων υποδομής και στη συνεργασία με τις κατασκευαστικές εταιρείες με όρους ειλικρίνειας και συνεργασίας» πρόσθεσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος εξήγγειλε ότι τον Νοέμβριο του 2024 θα παραδοθεί το Μετρό της Θεσσαλονίκης και μέσα στο 2025 η εθνική Πατρών-Πύργου

    Όπως υποργάμμισε «η κυβέρνηση αυτή θα εξακολουθεί να δρομολογεί το σημαντικό έργο της ενίσχυσης των υποδομών αντιμετωπίζοντας και απρόβλεπτες καταστάσεις όπως ο Daniel αλλά θα το κάνουμε με συνέπεια έχοντας εξασφαλίσει χρηματοδοτική ωριμότητα»

    «Ο δρόμος αυτός θα αλλάξει την όψη της δυτικής Ελλάδας, θα ξεκλειδώσει νέες αναπτυξιακές προοπτικές και θα εξυπηρετεί τους πολίτες που θα μπαίνουν στο αυτοκίνητό τους χωρίς να τρέμει το φυλλοκάρδι τους. Καλοτάξιδος ο δρόμος και να συνεχίσουμε να παραδίδουμε με τον ίδιο ρυθμό έργα που βελτιώνουν την καθημερινότητα των Ελλήνων» κατέληξε ο πρωθυπουργός.

    Πηγή: iEidiseis.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ/ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ EUROKINISSI
  • Έκπτωτη κηρύχθηκε η GD Infrastrutture από το τμήμα Μιντιλόγλι - Πάτρα
    Έκπτωτη κηρύχθηκε η GD Infrastrutture από το τμήμα Μιντιλόγλι-Πάτρα

    Έκπτωτη κήρυξε το υπουργείο Υποδομών, με απόφασή του, την εταιρεία GD Infrastrutture από το τμήμα Μιντιλόγλι-Πάτρα του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος.

    Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης του αρμόδιου υπουργείου, η εταιρεία υπερέβη με υπαιτιότητά της, κατά δύο μήνες, τουλάχιστον μία εκ των αποκλειστικών προθεσμιών του έργου, με την GD Infrastrutture να μην έχει προσκομίσει έγκαιρα-εντός προθεσμίας 10 ημερών- τις απαιτούμενες μελέτες (π.χ. μελέτες εφαρμογής τεχνικών κάτω διαβάσεων κτλ).

    Η κήρυξη ως έκπτωτης της GD Infrastrutture συνεπάγεται την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης υπέρ της εταιρείας ύψους 1.413.640,50 ευρώ, ενώ καθίσταται άμεσα απαιτητό το αναπόσβεστο μέρος της ληφθείσας προκαταβολής ύψους 1.398.645,49 ευρώ.

    Η εταιρεία μπορεί να προχωρήσει στην κατάθεση ένστασης κατά της απόφασης του υπουργείου Υποδομών, εντός δύο μηνών.

    Μέχρι σήμερα, έχει προσφύγει στην ελληνική δικαιοσύνη κατά προγενέστερης απόφασης του Υποδομών να λύσει τη σύμβαση του έργου κι έχει προχωρήσει στην κατάθεση αναφοράς στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

    Πηγή: capital.gr

  • Πάει... Βρυξέλλες για την Πατρών - Πύργου ο Εμφιετζόγλου και προειδοποιεί τον Καραμανλή
    Πάει... Βρυξέλλες για την Πατρών - Πύργου ο Εμφιετζόγλου και προειδοποιεί τον Καραμανλή

    Δεν προτίθεται να κάνει πίσω

    Αποφασισμένος να φτάσει μέχρι τέλους την υπόθεση της Πατρών-Πύργου, εάν ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής ακυρώσει τις υπάρχουσες συμβάσεις του έργου και το αναθέσει στην Ολυμπία Οδό, εμφανίζεται ο εργολάβος Πρόδρομος Εμφιετζόγλου.

    Ο κατασκευαστής Δημοσίων Έργων που μέσω της κοινοπραξίας Μηχανική – GD Infrastrutture έχει πάρει δύο από τα 8 κομμάτια του δρόμου, μεταβαίνει, μέσα στον μήνα, στις Βρυξέλλες προκειμένου να εκθέσει επισήμως τις θέσεις του.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του thebest.gr ο κ. Εμφιετζόγλου στις 20 Φεβρουαρίου θα συναντηθεί, στη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Κοισιόν με την υπεύθυνη για τα έργα υποδομής, κυρία Κατριέν Ντεμαρέζ.

    Πρόκειται για μια συνάντηση που ζήτησε ο ίδιος ο εργολάβος, μετά τις τελευταίες εξελίξεις και τη δημόσια δήλωση του υπουργού Υποδομών ότι έχει έρθει σε συμφωνία με την Ολυμπία Οδό ώστε, εάν η Ε.Ε. δώσει το «πράσινο φως», να αναλάβει η συγκεκριμένη κοινοπραξία την κατασκευή του έργου, με παράλληλη διάλυση των 5 συμβάσεων που έχουν υπογραφή με τους υφιστάμενους αναδόχους.

    Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κ. Εμφιετζόγλου ζήτησε την συνάντηση προκειμένου να εκθέσει στην υπεύθυνη της Κομισιόν την άποψη της άλλης πλευράς και να εξηγήσει:

    1ον: Ότι υπάρχουν εγκεκριμένες συμβάσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση οι οποίες έχουν κυρωθεί και από την ελληνική Βουλή.

    2ον: Ότι εκτιμά πως κάθε λύση που προτείνεται από την πλευρά του Υπουργείου για λύση των συμβάσεων και παραχώρηση του έργου στην Ολυμπία Οδό είναι παράνομη και

    3ον: Ότι ο ίδιος και οι εταιρείες που εκπροσωπεί δεν προτίθεται να κάνει πίσω, δεν θα δεχθεί τις αποζημιώσεις που υπόσχεται ο κ. Καραμανλής, κατά συνέπεια θα προσφύγει στα ελληνικά κι ευρωπαϊκά δικαστήρια με ότι αυτό συνεπάγεται για την σημαντική καθυστέρηση εκτέλεσης της Πατρών-Πύργου.

    Από τις προθέσεις του κ. Εμφιετζόγλου, όπως τουλάχιστον αυτές περιγράφονται στο thebest.gr, δεν διαφαίνεται φως στην άκρη του τούνελ, καθώς, όπως και ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών είχε διαμηνύσει την περασμένη εβδομάδα στους τοπικούς φορείς, στην περίπτωση που οι εργολάβοι επιλέξουν τον δικαστικό δρόμο, θα υπάρχουν χρονοβόρες διαδικασίες που δεν θα επιτρέψουν την συνέχιση των εργασιών.

    Πηγή: ΤheBest.gr

  • Ο Εμφιετζόγλου κάνει τα όνειρα του Κ. Καραμανλή για την Πατρών - Πύργου, εφιάλτη
    Ο Εμφιετζόγλου κάνει τα όνειρα του Κ. Καραμανλή για την Πατρών - Πύργου, εφιάλτη

    Αποφασισμένος να μην κάνει πίσω και να προσφύγει στα Ευρωπαϊκά και τα Ελληνικά Δικαστήρια στην περίπτωση που ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής διαλύσει τις υφιστάμενες εργολαβίες της Πατρών-Πύργου και δώσει το έργο, κατά παραχώρηση στην κοινοπραξία της Ολυμπίας Οδού, δηλώνει μέσω του thebest.gr ο εργολάβος Πρόδρομος Εμφιετζόγλου.

    Αυτό ωστόσο δεν αναμένεται το μόνο εμπόδιο που ενδεχομένως να βρει μπροστά του ο Καραμανλής καθώς ο δρόμος της αλλαγής των κατασκευαστών που σχεδιάζει είναι, σύμφωνα με παράγοντες του κατασκευαστικού κλάδου, γεμάτος «λακκούβες». Κατά πρώτον κανείς δεν μπορεί να θεωρεί δεδομένη την συμφωνία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στα νέα πλάνα του υπουργού Υποδομών. Άλλωστε και ο ίδιος ο κ. Καραμανλής στη συνάντηση που είχε την Τρίτη με εκπροσώπους της Αχαΐας και της Ηλείας, έκανε λόγο για προφορικές διαβεβαιώσεις, δεν μπορούσε όμως με σιγουριά να μιλήσει για οριστική συμφωνία.

    Για τον λόγο αυτό μάλιστα ξεδίπλωσε και ένα δεύτερο, εναλλακτικό, σενάριο στην περίπτωση που οι Ευρωπαίοι πουν όχι. Το σενάριο αυτό κάνει λόγο για νέο διαγωνισμό από την αρχή και νέες μεγάλες καθυστερήσεις στην υλοποίηση του οδικού άξονα. Πληροφορίες του thebest.gr αναφέρουν ότι ο κ. Καραμανλής εκτιμά ότι δύο από τις τρεις αρμόδιες διευθύνσεις αξιωματούχων της Ε.Ε. αυτές δηλαδή που ασχολούνται με τις Χρηματοδοτήσεις και τα Μεγάλα Τεχνικά Έργα, δεν βλέπουν με κακό μάτι τη λύση των υφιστάμενων 5 εργολαβιών και την ανάληψη του έργου από την Ολυμπία Οδό.

    Η τρίτη όμως διεύθυνση, εκείνη του Ανταγωνισμού φαίνεται πως κρατάει… άμυνα και δεν έχει πει ακόμα το «ναι». Για να υπάρξει οριστικά συμφωνία ή απόρριψη του σχεδίου Καραμανλή εκτιμάται ότι θα παρέλθει ένα σεβαστό χρονικό διάστημα από 3 έως 5 μήνες, και αν γίνει τελικά δεκτό το αίτημα του Υπουργού θα υπάρχουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Μια από αυτές, σύμφωνα με πηγές που μίλησαν στο thebest.gr, θα πρέπει να είναι η διατήρηση του αρχικού κόστους που αγγίζει τα 300εκ. ευρώ.

    Οι επιτελείς του Υπουργείου Υποδομών δεν θέλουν να αλλάξουν το κομμάτι αυτό γιατί σε αντίθετη περίπτωση, αν ζητούσαν δηλαδή αύξηση του προϋπολογισμού, θα έμπλεκαν σε μια ατέρμονη διαδικασία διαβουλεύσεων με τους Ευρωπαίους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου για να πείσει αυτές τις τεχνικές ομάδες της Ε.Ε. για αυτή τη «γεωμετρία» του έργου, με τους συγκεκριμένους κυκλοφοριακούς φόρτους χρειάστηκε περίπου 18 μήνες.

    Άρα ο προϋπολογισμός θα πρέπει να παραμείνει ο ίδιος με βάση τις μεγάλες εκπτώσεις, περί το 50%, που έχουν δώσει οι υφιστάμενοι εργολάβοι. Τούτο σημαίνει ότι, με δεδομένο ότι οι τωρινοί ανάδοχοι θα απαιτήσουν σε αποζημιώσεις περίπου το 5% της σύμβασης που έχουν υπογράψει, δημιουργείται ένα χρηματοδοτικό κενό. Τα 220.000εκ. θα πρέπει να καλυφθούν από την πολιτεία και η Ολυμπία Οδός θα πρέπει να συνεισφέρει στο κομμάτι της κατασκευής περίπου 80εκ. ευρώ. Φυσικά αυτό το ποσό θα πρέπει κάπως να το πάρει πίσω. Εδώ λοιπόν μπαίνουν στην εξίσωση τα διόδια, που, με τη δρομολογημένη λύση από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, δεν θα υπήρχαν.

    Στη δήλωση που έκανε ο κ. Καραμανλής την Τρίτη «έκρυψε» τα διόδια πίσω από μια φράση που έλεγε μέσες άκρες ότι το Δημόσιο δεν θα συντηρεί τον δρόμο μέχρι το 2040. Δηλαδή τα χρήματα δεν θα δίδονται από τον κρατικό προϋπολογισμό αλλά θα εισπράττονται από τα διόδια τα οποία θα πληρώνουν δηλαδή οι Αχαιοί, οι Ηλείοι και όσοι άλλοι θα πηγαινοέρχονται στον δρόμο. Ένα ποσό που όσοι γνωρίζουν λένε ότι, για να βγουν τα νούμερα, δεν αποκλείεται να είναι περισσότερα από τα 6 λεπτά του ευρώ το χιλιόμετρο που πληρώνουμε σήμερα στην υπόλοιπη Ολυμπία Οδό.

    Ο ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΜΦΙΕΤΖΟΓΛΟΥ

    Φυσικά όλα αυτά τελούν και υπό την αίρεση του τι θα κάνουν οι εργολάβοι που σήμερα δουλεύουν στην Πατρών-Πύργου τις πέντε από τις οκτώ εργολαβίες, έχοντας υπογράψει συμβάσεις με το ελληνικό Δημόσιο. Εάν αυτοί αποφασίσουν να μην δεχθούν την αποζημίωση Καραμανλή και προσφύγουν στη Δικαιοσύνη τότε το θέμα περιπλέκεται ακόμα περισσότερο καθώς όσο διαρκεί η δικαστική εκκρεμότητα δεν θα εκτελούνται εργασίες.

    Ένας εκ των εργολάβων αυτών ο Πρόεδρος Εμφιετζόγλου που «τρέχει» δύο εργολαβίες, μιλώντας στο thebest.gr, για ακόμα μια φορά δηλώνει ανυποχώρητος. Υποστηρίζει ότι δεν προτίθεται να κάνει πίσω, τονίζει ότι θα προσφύγει στα Ελληνικά και τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια και εξαπολύει «κεραυνούς» κατά του κ. Καραμανλή. Όπως μας αναφέρει, οι ενέργειες που προωθεί ο Υπουργός είναι «παράνομες» και προσθέτει:

    «Στις όποιες παρανομίες, εμείς θα απαντήσουμε με προσφυγή στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Πάνω από όλα είναι ο νόμος. Τα Δημόσια Έργα έχουν συγκεκριμένες διαδικασίες, δεν μπορεί ο Υπουργός να διαλύει έτσι υπογεγραμμένες συμφωνίες. Δεν είναι στο χέρι του, δεν είναι τα έργα το μαγαζάκι του για να κάνει ότι θέλει, να παίρνει έργα από εμάς και να τα δίνει στους νταβατζήδες». Εκείνο που ζητάει από τον αρμόδιο Υπουργό είναι, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, να αναγνωρίσει «το λάθος που πάει να κάνει, να ανακαλέσει όσα πάει να κάνει και να αφήσει το έργο να γίνει με τον τρόπο που έχει δρομολογηθεί».

    Τέλος σημειώνει ότι ο ίδιος προχωρά τις εργασίες στα κομμάτια που έχει πάρει και το καλοκαίρι εάν δεν ανατραπούν τα πάντα θα είναι σε θέσει να ξεκινήσει τις ασφαλτοστρώσεις. «Μόνο εάν δώσει τα τρία κομμάτια που απομένουν στους επόμενους μειοδότες και τρέξει τις διαδικασίες όπως οφείλει να κάνει, το έργο θα γίνει εγκαίρως και μάλιστα, σε ότι με αφορά κι έναν χρόνο νωρίτερα από τον συμβατικό χρόνο, δηλαδή μέχρι τα τέλη του 2022», σημειώνει ο κ. Εμφιετζόγλου.

    Πηγή: TheBest.gr

  • Εμφιετζόγλου για Πατρών - Πύργου: Πείστε την κυβέρνηση να κάνει το νόμιμο κι εγώ θα τελειώσω το έργο ένα χρόνο νωρίτερα
    Εμφιετζόγλου για Πατρών - Πύργου:

    Ο Πρόεδρος της ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ Α.Ε. μίλησε στο ΙΟΝΙΑΝ στον δημοσιογράφο Νίκο Γιαπρακά και αναφέρθηκε στο έργο του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα - Πύργος.

    Ο Πρόδρομος Εμφιετζόγλου εξαπέλυσε βολές κατά της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και προειδοποίησε για καθυστέρηση του έργου της Πατρών Πύργου μέχρι το 2028 αν ακυρωθεί ο διαγωνισμός.

    "Θα προσφύγω στην δικαιοσύνη για να κυρηχθεί παράνομη η ενέργεια του υπουργείου υποδομών ενώ το ίδιο θα πράξω και προς το Ευρωπαικό Δικαστήριο αν ισχύσει η παράταση χρηματοδότησης μέχρι το 2028" ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Μηχανικής.

    Ο ίδιος προτρέπει τους κατοίκους των δύο νομών να πείσουν την κυβέρνηση να κάνει το νόμιμο με την υπόσχεση να τελειώσει το έργο ένα χρόνο νωρίτερα.

    "Είναι στο χέρι τους να το πετύχουν. Εγώ θα τελειώσω το έργο το 2022, ένα χρόνο νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση. Ο,τιδήποτε άλλο σημαίνει περιπέτειες, μεγάλες οικονομικές ζημίες, ατυχήματα και θανάτους".

    Η συνέντευξη προβλήθηκε στην εκπομπή "Χαμηλή Πτήση"

    https://www.youtube.com/watch?v=kzfBSpXyrCw

    Πηγή: Tempo24.news

  • Τίτλοι τέλους για τον διαγωνισμό του άξονα Ακτιο - Αμβρακία - Η εμπλοκή του Πάτρα - Πύργος
    Τίτλοι τέλους για τον διαγωνισμό του άξονα Ακτιο - Αμβρακία - Η εμπλοκή του Πάτρα - Πύργος

    Την προαναγγελθείσα ακύρωση του διαγωνισμού, προϋπολογισμού 160 εκατ. ευρώ, για την εργολαβία-σκούπα που αφορούσε την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Ακτιο - Αμβρακία επισημοποίησαν οι υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών.

    Στον διαγωνισμό είχε μειοδοτήσει η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ, αλλά υπήρξαν προσφυγές (από την ιταλική GD Infrastrutture) και εμπλοκές που συνδέονται με τα απόνερα του συμβιβασμού μεταξύ ισχυρών εργοληπτών και Επιτροπής Ανταγωνισμού το 2017. Πολλοί πίστευαν πως η νομοθετική ρύθμιση που κατέθεσε προ διμήνου η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών θα οδηγούσε σε ξεμπλοκάρισμα κάποιων διαγωνισμών, όπως και ο συγκεκριμένος.

    Ομως στις 31 Δεκεμβρίου έληγε η ισχύς των προσφορών και στις 31 Ιανουαρίου 2020 η ισχύς των εγγυητικών επιστολών. Από το υπουργείο Υποδομών δεν ζήτησαν παράταση της ισχύος των προσφορών και των εγγυητικών επιστολών. Μάλιστα ενημέρωσαν την GD Infrastrutture, που τις ανανέωσε, πως δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο, χωρίς προηγουμένως να ζητηθεί από την υπηρεσία και συνεπώς δεν γίνεται δεκτή.

    Το τμήμα Ακτιο - Αμβρακία, όπως είχε πει προ μηνών στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών Κ. Καραμανλής, έχει κοστίσει μέχρι σήμερα περίπου 6,1 εκατ. ευρώ το χιλιόμετρο (χωρίς τις μελέτες και την επίβλεψη), χωρίς να έχει ολοκληρωθεί. Το 2010 ανατέθηκαν τέσσερις εργολαβίες για την αναβάθμιση του οδικού άξονα, με προϋπολογισμό 142 εκατ. ευρώ.

    Τελικά, έπειτα από σχεδόν δέκα χρόνια, το υπουργείο αναγκάστηκε να προχωρήσει στη δημοπράτηση μιας εργολαβίας-σκούπα, που όπως προαναφέρθηκε είχε προϋπολογισμό μεγαλύτερο από αυτόν των τεσσάρων αρχικών εργολαβιών. Τώρα το έργο αναμένεται να επαναπροκηρυχθεί.

    Η διαμάχη μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και της GD Infrastrutture απειλεί τον σχεδιασμό του Κ. Καραμανλή και για ένα άλλο κρίσιμο έργο, τον οδικό άξονα Πάτρα - Πύργος. Για το συγκεκριμένο έργο εκκρεμεί η οριστική πρόταση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ώστε να γνωρίζουμε αν θα ενταχθεί στην Ολυμπία Οδό (που κατασκεύασε και διαχειρίζεται τον άξονα Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα) ή θα επαναπροκηρυχθεί με άλλο μοντέλο (π.χ. ως ενιαίο έργο) ή θα προχωρήσουν οι σημερινές οκτώ εργολαβίες, στις πέντε από τις οποίες έχουν υπογραφεί και συμβάσεις.

    Οι μήνες, πάντως, περνούν χωρίς να έχει ξεκαθαριστεί η εικόνα για τον οδικό άξονα Πάτρα - Πύργος καθώς έπρεπε να «ζυμωθεί» και η κοινοπραξία Ολυμπία Οδός. Στην περίπτωση που υπάρξει θετικό σήμα από τις Βρυξέλλες, ακούγεται πως θα συγκροτηθεί μια ξεχωριστή κοινοπραξία στην οποία θα συμμετέχουν οι μέτοχοι της Ολυμπίας Οδού πλην της γερμανικής Hochtief, η οποία δεν θέλει να εμπλακεί στην κατασκευή του Πάτρα - Πύργος. Αν δεν υπάρξει έγκριση του σχεδίου από τις κοινοτικές υπηρεσίες, τότε η κατάσταση περιπλέκεται.

    Ταυτόχρονα το υπουργείο πιέζεται από την GD Infrastrutture, η οποία είχε στείλει και διαταγές πληρωμής για ληξιπρόθεσμες οφειλές. Λίγο πριν λήξει το 2019, οι υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών πλήρωσαν, πάντως, στην εταιρεία τρεις ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς 219.000 ευρώ για την 6η εργολαβία του Πάτρα -Πύργος καθώς και έναν ληξιπρόθεσμο λογαριασμό 33.000 ευρώ για την 8η εργολαβία.

    Πηγή: euro2day.gr

  • Εμφιετζόγλου σε Καραμανλή: "Oι φίλοι σας του καρτέλ κλέβουν ασύστολα"
    Εμφιετζόγλου σε Καραμανλή:

    Συνέχεια στον ακήρυχτο πόλεμο μεταξύ του επιχειρηματία και προέδρου του ομίλου εταιρειών «Μηχανική», Πρόδρομου Εμφιετζόγλου με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή έδωσε τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου ο επιχειρηματίας με επιστολή η οποία περιλαμβάνει 10 ερωτήματα και πολλές καταγγελίες.

    Ο κος Εμφιετζόγλου καλεί τον υπουργό Μεταφορών να δώσει απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα και κυρίως να δώσει εξηγήσεις για μια σειρά από ενέργειες και αποφάσεις οι οποίες κατά τον επιχειρηματία ζημιώνουν τη χώρα και το Δημόσιο Ταμείο. Ο πρόεδρος του ομίλου «Μηχανική» καταλήγει πως «προφανώς ο υπουργός γνωρίζει τις αιτίες για τις οποίες “σταυρώθηκε” ο όμιλος», και συμπεραίνει «γιατί προφανώς γνωρίζατε. Για να μπορούν οι φίλοι σας του καρτέλ να κλέβουν ασύστολα».

    Το πλήρες κείμενο της επιστολής του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών έχει ως εξής:

    Πηγή: zougla.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς