Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές - Οι οδηγίες της ΕΕΚΕ στους καταναλωτές για να μην πέσουν θύματα «μαϊμού» προσφορών αλλά και ψυχολογικής πίεσης για να προβούν σε αγορές
Ωστόσο, η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) έχει προτείνει την τήρηση πέντε κανόνων, οι οποίοι βοηθούν τους καταναλωτές να μην πέσουν θύματα «προσφορών», που στην πραγματικότητα δεν προσφέρουν κάποια έκπτωση.
Συγκεκριμένα, η ΕΕΚΕ επισημαίνει στους καταναλωτές:
Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και τελική), αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης, να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.
Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό, αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες.