Απογειώθηκε ξανά εν μέσω περιόδου διακοπών η τιμή των καυσίμων και κυρίως της αμόλυβδης που φλερτάρει με τα δύο ευρώ. Οι καταναλωτές νιώθουν την αύξηση στην τσέπη τους, τώρα που αυξάνονται τα δρομολόγια προς τις παραλιακές περιοχές για τη διασκέδαση και το μπάνιο. Από την άλλη πιέσεις δέχονται και οι πρατηριούχοι που καταβάλουν προσπάθειες να κρατήσουν χαμηλά τις τιμές. Τιμές που κινούνται σε κεντρικά πρατήρια του Πύργου από το 1,938€ έως και 1,980€ το λίτρο.
Όπως δήλωσε ο ιδιοκτήτης πρατηρίου στον Πύργο, Παναγιώτης Σπυρογιάννης “… η αλήθεια είναι πως το τελευταίο διάστημα πάλι παρατηρούμε μία ξέφρενη ανοδική πορεία των καυσίμων. Βλέπουμε ότι ο κόσμος έχει αρχίσει να δυσκολεύεται παρά το γεγονός ότι είμαστε σε θερινή περίοδο που οι μετακινήσεις είναι αυξημένες για την διασκέδαση, την θάλασσα κλπ. Εμείς από την πλευρά μας, προσπαθούμε να κρατήσουμε όσο πιο χαμηλά μπορούμε τις τιμές και ευελπιστούμε κάπου να σταματήσει αυτή η κατάσταση και να ομαλοποιηθεί η τιμή των καυσίμων. Τα καύσιμα είναι χρηματιστήριο και κάθε φορά γινόμαστε μάρτυρες αντίστοιχων φαινομένων” σημείωσε.
Ο Διονύσης Κωτσάκης, ιδιοκτήτης πρατηρίου στον Πύργο, από την πλευρά του τόνισε πως “… η τάση είναι ανοδική. Για το κοντινό διάστημα θεωρώ ότι οι τιμές θα είναι ανοδικές. Δεν μπορούμε να κάνουμε πρόβλεψη όμως για το χρονικό περιθώριο. Ούτε εξαρτάται από την αύξηση της κατανάλωσης. Εξαρτάται από την μείωση της παραγωγής. Όταν μειώνεται η παραγωγή, υπάρχει περισσότερη ζήτηση, οπότε ανεβαίνει και η τιμή. Αυτό εξαρτάται από τις διεθνείς τιμές όχι από την Ελλάδα ούτε από την αύξηση της ζήτησης”…
Ο Γιάννης Χατζής από την εταιρία Taxi Oil δήλωσε πως “…η τιμή αυξάνεται λόγω του καλοκαιριού. Λόγω αύξησης της προσέλευσης οχημάτων. Και δεν ξέρουμε αν θα συνεχιστεί αυτό στις αρχές Αυγούστου. Κι εμείς περιμένουμε τα νέα τιμολόγια για να δούμε πόσο πιο χαμηλά μπορούμε να βάλουμε την τιμή προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο καταναλωτής”.
Τέλος ο πρατηριούχος στον Πύργο, Ηρακλής Διονυσόπουλος, τόνισε ότι “… τα καύσιμα ανεβαίνουν τις τελευταίες ημέρες ανεπίτρεπτα βέβαια, διότι η τιμή του αργού είναι ακόμα χαμηλά. Κερδίζουν τα διυλιστήρια παραπάνω χρήματα από ότι πρέπει. Φαίνεται ότι η πορεία των τιμών θα είναι ανοδική. Δεν φαίνεται στον ορίζοντα κάποια μείωση”.