Οικονομία

Κατάκολο: Αυξητική τάση στην κρουαζιέρα το 2024 - Περίπου 40 περισσότερες αφίξεις

Κατάκολο: Αυξητική τάση στην κρουαζιέρα το 2024 - Περίπου 40 περισσότερες αφίξεις

Του Γιάννη Σπυρούνη

Ακόμα και παραμελειμένο το λιμάνι Κατακόλου διατηρεί την θέση του στην κρουαζιέρα και το 2024 αναμένεται να έχει περισσότερες αφίξεις από το 2023. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να αλλάξει η εικόνα που επικρατεί, τουναντίον πρέπει να “τρέξουν” οι διαδικασίες, ώστε τα προγραμματισμένα έργα να ολοκληρωθούν και να σχεδιαστούν νέα ώστε το επίνειο του Πύργου και της Ολυμπίας να μπορέσει να ακολουθήσει τις προκλήσεις του μέλλοντος.

Και για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρξει στενή συνεργασία του Δήμου Πύργου, του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Η τετραετία που πέρασε, δυστυχώς λόγω των συνθηκών που επικράτησαν ήταν χαμένη, αλλά δεν υπάρχει η πολυτέλεια να χαθεί και άλλος χρόνος.

Το 2024 αναμένεται οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων να αυξηθούν κατά 35-40. Στην πλειοψηφία τους πρόκειται για μεγάλα κρουαζιερόπλοια, κάτι που πρακτικά σημαίνει και αύξηση της επιβατικής κίνησης, αφού η ζήτηση έχει επιστρέψει στα προ covid επίπεδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ilialive.gr οι πιο αποδοτικοί μήνες για το 2024 θα είναι ο Ιούνιος, ο Οκτώβριος και ο Σεπτέμβριος, ενώ ακολουθεί ο Αύγουστος. “Ποδαρικό” για τη νέα χρονιά έκανε ένα πολύ μικρό κρουαζιερόπλοιο το Arethousa, το οποίο θα έχει και αρκετές αφίξεις στο πρώτο τρίμηνο του έτους.

Η σεζόν θα αρχίσει να “ζεσταίνεται” το Μάρτιο και τον Απρίλιο με περίπου 30 αφίξεις το δίμηνο, ήπια αναμένεται η κίνηση το Μάιο και μετά μπαίνουμε σε πλήρεις ρυθμούς…

Ο ναυτιλιακός πράκτορας στο Κατάκολο Παναγιώτης Φάκλαρης μιλώντας στο ilialive.gr στάθηκε αρχικά στο θέμα των υποδομών, με τις ελλείψεις και τα “παγωμένα” έργα να δημιουργούν μια άσχημη εικόνα στους τουρίστες - επιβάτες της κρουαζιέρας. “Περιμένουμε να γίνουν παρεμβάσεις στις υποδομές. Δυστυχώς σημαντικά έργα έχουν μείνει πίσω. Στην παρούσα φάση δεν επηρεάζουν άμεσα, όμως είναι αρνητική η εικόνα που παρουσιάζει το Κατάκολο. Αλλά και οι εταιρίες βλέπουν ότι τα τελευταία χρόνια τα έργα έχουν “παγώσει” και αυτό ναι είναι ένα ζήτημα”.

Ο κ. Φάκλαρης αναφέρθηκε ακόμα στην τάση που υπάρχει στον χώρο της κρουαζιέρας για το άμεσο μέλλον. “Η τάση στον χώρο της κρουαζιέρας είναι αυξητική, παρά την αναταραχή που επικρατεί στην Ανατολική Μεσόγειο. Μιλάμε για τα σημερινά δεδομένα. Το Ισραήλ και η Αίγυπτος έχουν περιοριστεί και στην Ανατολική Μεσόγειο τον πρώτο ρόλο έχουν στην κρουαζιέρα η Ιταλία και η Ελλάδα και σε δεύτερο ρόλο βρίσκεται η Τουρκία”…

Είναι ξεκάθαρο, πως το Κατάκολο, αν θέλει να διατηρηθεί ψηλά στον χώρο της κρουαζιέρας, θα πρέπει να γίνει ελκυστικό και να αλλάξει η εικόνα των τελευταίων δεκαετιών. Και το σημείο είναι κομβικό, για ένα κλάδο που διαρκώς μεταβάλλεται και αναζητά νέους και ελκυστικούς προορισμούς…

Χωρίς βασικές υποδομές και υπηρεσίες, με την πρώτη ευκαιρία το Κατάκολο θα παραγκωνιστεί από κάποιο άλλο λιμάνι του Ιονίου, που θα μπορέσει να προσφέρει περισσότερα…

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα

tsoukalas popup