Οικονομία

Τουρισμός: Πως οι ελλείψεις προσωπικού στα ξενοδοχεία αυξάνουν το κόστος των ταξιδιών

Τουρισμός: Πως οι ελλείψεις προσωπικού στα ξενοδοχεία αυξάνουν το κόστος των ταξιδιών

Οι τιμές στα καταλύματα αυξάνονται καθώς οι ιδιοκτήτες μετακυλίουν το κλιμακούμενο μισθολογικό κόστος

Οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων έχουν προχωρήσει σε σημαντικό αριθμό προσλήψεων. Ωστόσο, ακόμη και μετά την ανάκτηση εκατοντάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών, ο κλάδος του τουρισμού εξακολουθεί να μην έχει αρκετό προσωπικό και συχνά αγωνίζεται να ανταπεξέλθει.

Η καθημερινή υπηρεσία καθαρισμού για όλους τους επισκέπτες, η υπηρεσία δωματίου και άλλες ανέσεις που μειώθηκαν ή καταργήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, εξακολουθούν να λείπουν σε πολλά καταλύματα, όπως γράφει η Wall Street Journal.

Ξενοδοχεία σε όλες τις ΗΠΑ κράτησαν τις ημερήσιες τιμές των δωματίων τους κοντά στα υψηλότερα επίπεδα όλων των εποχών αυτόν τον χειμώνα, κι ένας σημαντικός λόγος είναι για να αντισταθμίσουν την αύξηση των μισθών και να προσελκύσουν εργαζόμενους. Τα ξενοδοχεία θα πληρώσουν συνολικά 123 δισεκατομμύρια δολάρια σε μισθούς φέτος στις ΗΠΑ, μία αύξηση πάνω από 20% σε σχέση με το 2019, σύμφωνα με την American Hotel & Lodging Association.

Ο Bob Habeeb, διευθύνων σύμβουλος της Maverick Hotels & Restaurants, ο οποίος διαθέτει πάνω από 20 ξενοδοχεία στις ΗΠΑ, αναμένει ότι θα χρειαστεί να αυξήσει τους μισθούς κατά 10% φέτος, ένα κόστος που θα μετακυλίεται εν μέρει στους επισκέπτες. «Οι καταναλωτές θα πρέπει να πληρώσουν περισσότερα», είπε.

Οι λόγοι έλλειψης προσωπικού

Διάφοροι λόγοι ευθύνονται για τις παρατεταμένες ελλείψεις προσωπικού. Οι εργαζόμενοι συχνά διστάζουν να επιστρέψουν στην ξενοδοχειακή βιομηχανία μετά τις μαζικές απολύσεις το 2020, δήλωσε ο Chip Rogers, Διευθύνων Σύμβουλος της American Hotel & Lodging Association. Πολλοί μεταπήδησαν σε άλλους κλάδους με μεγάλες αυξήσεις στους μισθούς. Οι νόμοι στις ΗΠΑ για τη μετανάστευση περιορίζουν επίσης τον αριθμό των εποχικών εργαζομένων που μπορεί να προσλάβει ο κλάδος.

Επιπλέον απαιτούνται διαφορετικοί εργαζόμενοι για την εξυπηρέτηση των τυπικών παραθεριστών από αυτούς που χρειάζονται για μεγάλα συνέδρια ή για όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους.

Τώρα, η βιομηχανία τουρισμού πειραματίζεται με τρόπους μείωσης της ανάγκης για εργαζόμενους, προκαλώντας μεγαλύτερη επιφυλακτικότητα μεταξύ των πιθανών υποψηφίων.

«Οι ξενοδόχοι κατάλαβαν πώς να κάνουν περισσότερα με λιγότερα μέσα», είπε ο Rogers. Πολλοί στηρίζονται παραπάνω στην τεχνολογία και λένε ότι έχουν κάνει τις διαδικασίες καθαριότητας και το check-in πιο αποτελεσματικές.

Οι ξενοδόχοι ζητούν επίσης από τους εργαζόμενους να ασχοληθούν με πιο πολλές εργασίες. Οι υπάλληλοι που βάζουν τα πλυντήρια, βοηθούν στο μάζεμα των σεντονιών σε ορισμένα ξενοδοχεία και το προσωπικό στη ρεσεψιόν μπορεί επίσης να βάλει ποτά στο μπαρ όταν χρειαστεί.

Πηγή: imerisia.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup