Οικονομία

Πύργος: Προβληματισμός για τη χαμηλή αποδοχή των τουριστών στην έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου

Πύργος: Προβληματισμός για τη χαμηλή αποδοχή των τουριστών στην έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου

Της Βίκυς Γκουγκουστάμου

Στον απόηχο της έρευνας που διενήργησε ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου και παρουσιάστηκε πρόσφατα όπου αναδείχθηκαν τα προβλήματα του εμπορικού κόσμου, ο κ. Ξανθούλης εκφράζει τον προβληματισμό του σχετικά με το πολύ χαμηλό ποσοστό που δόθηκε από τους εμπόρους σχετικά με την βοήθεια που μπορούν να εισπράξουν από τον τουρισμό.

«Η έρευνα ανέδειξε πολλά προβλήματα και αυτό που μας «λέει» είναι ότι να πάρουμε ένα-ένα κομμάτι της, να το επεξεργαζόμαστε και να δώσουμε λύσεις. Κάποια τα γνωρίζαμε, σε κάποια άλλα είχαμε διαφορετική αντίληψη. Για παράδειγμα όταν μόνο το 5 % εκτιμά ότι μπορεί να ευεργετηθεί από τον τουρισμό, είναι κάτι που πρέπει να μας απασχολήσει σοβαρά για το πώς θα «περάσουμε» στους επαγγελματίες την άλλη άποψη».

Ελλιπής οργάνωση

Πώς ερμηνεύει ο κ. Ξανθούλης το γεγονός ότι ενώ σε άλλες πόλεις γίνονται διαρκείς προσπάθειες για την προσέλκυση επιπλέον καταναλωτών και κυρίως μέσω του τουρισμού, ο τοπικός εμπορικός κόσμος πιστεύει ότι δεν θα βοηθηθεί;

«Τα προηγούμενα καλοκαίρια ήρθαν τουρίστες στον Πύργο, κυρίως από την κρουαζιέρα στο Κατάκολο. Δυστυχώς δεν το αντιμετωπίσαμε όπως έπρεπε, και η ευθύνη βαραίνει όλους μας. Αφεθήκαμε σε μια ανεξέλεγκτη κατάσταση στην οποία δεν μπορέσαμε να οργανωθούμε σωστά. Δεν είχαμε καμία οργάνωση. Υπάρχει μια έρευνα για το τι ζητάει ένας τουρίστας όταν επισκέπτεται ένα μέρος. Θέλει το παραδοσιακό στοιχείο, να ενημερωθεί για την πόλη, να δει κάτι όμορφο, τα αξιοθέατα, να νιώσει ασφαλής για να ψωνίσει αναμνηστικά δώρα. Εδώ δεν εξετάστηκε τι θέλουν και τι ζητούν οι τουρίστες σε ένα μέρος, ή να υπάρχει ένα οργανόγραμμα στο τι θα επισκεφτούν ώστε κάποια καταστήματα να μένουν ανοιχτά. Έτσι, το προηγούμενο διάστημα που ήρθαν οι τουρίστες οι επαγγελματίες δεν είδαν διαφορά γιατί δεν υπήρξε η ανάλογη οργάνωση».

Τέλος, ο κ. Ξανθούλης υπογραμμίζει ότι ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει το δεύτερο μέρος της έρευνας που θα ακολουθήσει με τους καταναλωτές γιατί θα δώσει και τις κατευθυντήριες γραμμές στους εμπόρους. Μάλιστα σε συνεργασία με τη ΕΣΕΕ, θα ζητηθεί η συγκεκριμένη έρευνα να μην γίνει μόνο στον Πύργου αλλά σε όλο το νομό, με τη συμβολή των κατά τόπους Εμπορικών Συλλόγων.

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup