Οικονομία

Toυρισμός στην Ελλάδα: Οι αγορές που έριξαν τα έσοδα στην «καρδιά» του καλοκαιριού – Καμπανάκι από Γερμανία

Toυρισμός στην Ελλάδα: Οι αγορές που έριξαν τα έσοδα στην «καρδιά» του καλοκαιριού – Καμπανάκι από Γερμανία

Η μέση δαπάνη ανά ταξίδι την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουλίου μειώθηκε κατά 5,7% - Αντιδράσεις από τους Γερμανούς για την επικείμενη αύξηση στο κόστος του τουριστικού «πακέτου»

Γερμανοί, Γάλλοι, Ιταλοί αλλά και Αμερικανοί ήταν, ανάμεσα στις μεγάλες αγορές εισερχόμενου τουρισμού για την Ελλάδα, αυτοί που ξόδεψαν λιγότερα φέτος στους ελληνικούς προορισμούς στην «καρδιά» του καλοκαιριού επηρεάζοντας τελικά τις τουριστικές εισπράξεις και αίροντας για πρώτη φορά μετά την πανδημία το σερί ανόδου και μάλιστα στον έναν από τους δύο θερμότερους μήνες της υψηλής σεζόν.
Κι αν τα επίσημα στοιχεία που ανακοινώθηκαν χθες από την Τράπεζα της Ελλάδος έδειξαν άνοδο στο επτάμηνο κατά 577,5 εκατ. ευρώ, ή 5,6%, έναντι του αντίστοιχου 7μήνου του 2023, αγγίζοντας τα 11 δισ. ευρώ (10,95 δισ. ευρώ για την ακρίβεια) η πορεία του μηνός Ιουλίου με την πτώση κατά 4,2%, στα 4,03 δισ. ευρώ είναι δεδομένο ότι δημιουργεί προβληματισμό. Πρόσθετη παράμετρος, το γεγονός ότι η πτώση αφορά μεγάλες ξένες αγορές για τη χώρα, πλην της βρετανικής αγοράς η οποία συνέχισε ανοδικά.
Πτώση καταγράφεται και στη Μέση Δαπάνη ανά Ταξίδι τόσο σε επίπεδο επταμήνου όσο και για το μήνα Ιούλιο: Ειδικότερα, η Μέση Δαπάνη ανά Ταξίδι την περίοδο Ιανουαρίου- Ιουλίου μειώθηκε κατά 5,7% στα 584 ευρώ φέτος από τα 619 ευρώ το επτάμηνο του 2023 και 632 ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Μόνο για το μήνα Ιούλιο η μείωση ήταν μεγαλύτερη, κατά 9,1%, φτάνοντας τα 608 ευρώ από τα 669 ευρώ του πολύ καλύτερου Ιουλίου του 2023 και 671 ευρώ του Ιουλίου του 2022.

Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Πηγή: Protothema.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup