Οικονομία

Ακρίβεια: Σχέδιο για «μπλόκο» στις παραπλανητικές προσφορές στα σούπερ μάρκετ

Ακρίβεια: Σχέδιο για «μπλόκο» στις παραπλανητικές προσφορές στα σούπερ μάρκετ
«Μπλόκο» στις παραπλανητικές εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ βάζει η κυβέρνηση

Τι θα αλλάξει

Σύμφωνα την τηλεόραση του OPEN και τον Γιάννη Φώσκολο, στις αρχές του Ιανουαρίου θα δούμε υπουργικές αποφάσεις και επεξηγηματικές εγκυκλίους με εικόνες ώστε να ξέρουν όλοι τι ισχύει. Η στρέβλωση που δημιουργείται προκαλείται από το ότι οι εκπτώσεις και οι προσφορές έχουν ως τιμή αναφοράς την τιμή τιμοκαταλόγου και αυτό δημιουργεί μπέρδεμα. Τώρα πια οι εκπτώσεις θα έχουν αναφορά στη χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 30 ημερών, χωρίς αλλαγή της συσκευασίας. 

Επιπλέον, στα πακέτα των προϊόντων  που υπάρχει το περίεργο να είναι πιο ακριβά από τη συσκευασία μόνη της, θα χρησιμοποιείται ως σημείο αναφοράς η χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 30 ημερών. Για παράδειγμα, έχουμε ένα σαμπουάν με τιμή στο τιμοκατάλογο δύο ευρώ. Κυκλοφορείς ως μονάδα με έκπτωση 50% και τελικά η τιμή του διαμορφώνεται το 1 ευρώ αλλά στο πακέτο 1 συν 1 δώρο έχει τιμή 2 ευρώ, άρα δεν έχει καμία έκπτωση. Πλέον με τις αλλαγές η τιμή του πακέτου θα πρέπει να κάνει και αυτή  ευρώ. 

Πηγή: ethnos.gr

 

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup