Την πρώτη του νίκη μετά από 392 ημέρες πανηγύρισε ο Sebastian Vettel, που είδε πρώτος την καρό σημαία στο Grand Prix της Σιγκαπούρης!
Αυτή ήταν η πέμπτη επικράτηση του Γερμανού στη Marina Bay ενώ η Ferrari όχι απλά επικράτησε για τρίτο συνεχόμενο αγώνα, αλλά το έκανε σημειώνοντας παράλληλα το 1-2!
Ο Charles Leclerc πλαισίωσε τον teammate του αλλά έδειξε τη δυσαρέσκεια για τη στρατηγική που επέλεξε η Scuderia, που είχε ως αποτέλεσμα να τον «προσπεράσει» στα pit stop o Vettel. Το βάθρο συμπλήρωσε η Red Bull του Max Verstappen.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. To μεγάλο λιμάνι της Ανατολής υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς φωτισμένο, με τη θερμοκρασία αέρα στους 30 βαθμούς Κελσίου. Αυτή του οδοστρώματος ήταν στους 36 ενώ η υγρασία ήταν στο εφιαλτικό 65%.
Ο Leclerc ήταν για τρίτο συνεχόμενο αγώνα στην pole, με τον Lewis Hamilton να εκκινεί δίπλα του και τους Vettel-Verstappen στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα είχαμε παραδόξως «καθαρή» εκκίνηση, με τον Μονεγάσκο να φεύγει μπροστά, την ώρα που ο Hamilton έπρεπε να αντιμετωπίσει την ασφυκτική πίεση της έτερης Ferrari με τον Vettel. Όμως οι έξι πρώτοι κράτησαν κανονικά τη θέση τους.
Την ίδια ώρα, ο George Russell είχε σπασμένη εμπρός αεροτομή μετά από επαφή με τη Renault του Daniel Ricciardo στην πρώτη στροφή ενώ στη στροφή 5 είχαμε επαφή ανάμεσα στη McLaren του Carlos Sainz και τη Renault του Nico Hulkenberg.
Οδήγησε αμφότερους στα pit, με τον Ισπανό να χάνει πολύ χρόνο ώσπου να καταφέρουν οι μηχανικοί του να αντικαταστήσουν τον πίσω δεξιά τροχό.
Οι πρώτοι είκοσι γύροι πέρασαν με τους πρωτοπόρους να προφυλάσσουν τα ελαστικά τους και να μη παίρνουν περιττά ρίσκα. Ήταν η Ferrari του Vettel και η Red Bull του Verstappen που άνοιξαν το χορό των αλλαγών για τους διεκδικητές των θέσεων του βάθρου, με τον Ολλανδό να επιστρέφει στην πίστα πίσω από τη Renault του Hulkenberg. Αμφότεροι έβαλαν τη σκληρή γόμα.
Ένα γύρο μετά μπήκε για αλλαγή ο Leclerc, έβαλε επίσης τη σκληρή αλλά επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον teammate του! Την ίδια ώρα ο Hamilton έπαιρνε εντολή να κάνει το αντίθετο από τον πρωτοπόρο, έτσι έμεινε στην πίστα και συνέχισε.
Η Mercedes φώναξε πρώτα τον Bottas στον γύρο 23 και περίμενε μέχρι τον γύρο 27 για να κάνει το ίδιο με τον Hamilton, που επέστρεψε στην πίστα ακριβώς μπροστά από τον teammate του! Είχε μάλιστα δοθεί εντολή στον Φινλανδό πως καθώς θα ήταν οριακό, να σκεφτεί το… καλό της ομάδας.
Έτσι κι έγινε. Ο Antonio Giovinazzi βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα αφού δεν είχε κάνει αλλαγή ελαστικών, όπως και οι Pierre Gasly, Daniel Ricciardo που ακολουθούσαν. Πίσω τους ήταν οι Ferrari με τον Vettel να περνάει πρώτα τον πρώην teammate του και μετά, απαιτητικά τον Gasly, με τον οποίο είχαν επαφή!
Στον γύρο 31 πέρασε πολύ πιο εύκολα τον Giovinazzi και πήρε τα ηνία, με τους Leclerc, Verstappen, Hamilton, Bottas να καθυστερούν στην «κίνηση». Τα κατάφεραν μέχρι τον γύρο 34, όπου είχαμε και επαφή ανάμεσα στον Giovinazzi και τον Ricciardo όταν ο Αυστραλός προσπάθησε να περάσει από την εσωτερική. Το κλατάρισμα στο πίσω δεξί ελαστικό του οδηγού της Renault, τον οδήγησε ξανά στα pit.
Στο γύρο 36 η Williams του Russell κατέληξε στον τοίχο, προκαλώντας καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Ατύχημα που ήρθε μετά από επαφή με τη Haas του Romain Grosjean.
Αυτό αποχώρησε στο τέλος του γύρου 40, με τους Vettel, Leclerc, Verstappen, Hamilton, Bottas, Albon στις πρώτες έξι θέσεις και πίσω τους να έχουμε πολλές μάχες στα όρια, με τον Lance Stroll να βγαίνει χαμένος καθώς είχε κλαταρισμένο εμπρός αριστερά ελαστικό μετά από επαφή με τον τοίχο στη στροφή 17.
Κι αν αυτό δεν διέκοψε τη δράση, το έκανε η άλλη Racing Point στον γύρο 44, με την RP19 του Sergio Perez να ακινητοποιείται στην πίσω ευθεία και να προκαλεί εκ νέου καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.
Στο τέλος του γύρου 47 απομακρύνθηκε το safety car είχαμε ξανά δράση αλλά αυτή δεν κράτησε για πολύ. Είχαμε πολλές κόντρες στις πίσω θέσεις και μία προκάλεσε ξανά, για τρίτο φορά, καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Υπεύθυνοι ήταν οι Daniil Kvyat και Kimi Raikkonen, που συγκρούστηκαν στην πρώτη στροφή, με την επαφή να καταστρέφει την εμπρός ανάρτηση της Alfa Romeo.
To μονοθέσιο του Raikkonen απομακρύνθηκε γρήγορα και στο τέλος του γύρου 50 άρχισε πάλι η μάχη αλλά ξανά, στην κορυφή δεν είχαμε απρόοπτα.
Έτσι ο Vettel πανηγύρισε την νίκη #53 στην καριέρα του και πρώτη φετινή, σε μία πίστα που λίγοι περίμεναν να μπορεί να πρωταγωνιστήσει η Ferrari. Μάλιστα, έχουν περάσει 11 χρόνια από την τελευταία φορά που οι «κόκκινοι» πήραν τρεις συνεχόμενες νίκες!
Ο Verstappen δέχθηκε έντονη πίεση από τον Hamilton στο φινάλε αλλά άντεξε και επέστρεψε στο βάθρο μετά από δύο αγώνες μακριά από αυτό. Για τη Mercedes, οι θέσεις 4-5 σίγουρα δεν είναι συνηθισμένο αποτέλεσμα.
Ο Albon ήταν έκτος, με τον Lando Norris best of the rest με τη McLaren. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Gasly με την Toro Rosso, o Nico Hulkenberg με τη Renault και ο Giovinazzi με την Alfa Romeo.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Πηγή: Newsauto.gr